• Biker973

    Zdravím ve spolek, v kasičce :) je našetřena výše uvedená částka, jaké kolo byste doporučili?

    Děkuju za nápady.

    0 2
    • Kysky  

      Chybí tady zásadní údaj a to jak jsi vysoký/jakou velikost rámu. A jestli full nebo ht. Jestli jsi na L, tak tohle je pecka https://www.mojekolo.cz/…er-fs-1-100/

      1 0
    • Pepe72  

      110 000; je fajn. Chtělo by to víc údajů.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
      • Singlespeed  

        Přehazku a páčky prodat, apgrejdnout na AXS a vymalováno. Do 110 000 by se to mohlo v pohodě vejít.

        1 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Biker973  

        Ten se mi líbil, jen mi mrzí že dali pryč ten kokpit, jinak asi můj favorit.

        0 0
        • Pepe72  

          Zkus to udělat tak ať máš top kola.

          0 0
        • Singlespeed  

          Pokud chceš dát za hardtaila přes 100 litrů, tak by měl mít výdobytky poslední mtb módy, tedy široké karbonové ráfky, vidlici položenou na 69 stupňů a méně a bezdrátové řazení. Kakání se s integrovaným řadicím lankem na drahé kolo už v dnešní době nepatří. Takže buď hned apgrejdnout na AXS toho Exceeda za 98 (levnější řešení) nebo přidat trošku škváry a koupi Exceeda za 124. Canyon, samozřejmě, není podmínkou, ale ostatní výrobci (vyjma např. Decathlonu) se snaží zákazníka natáhnout mnohem více a kolo za 100 tisíc ošidí jak to jen jde.

          1 0
    • roman 3D  

      tak částka je na slušný eHT, vybíral bych něco s Boschem

      0 8
    • Biker973  

      Co ten cannondale hi-mode 1, lefty ocho oproti rock shock sid?A celkově poměr cena výkon oproti jiným značkám?Děkuju

      0 0
      • Singlespeed  

        Tys to tady nečetl? O dvacet tisíc levnější Canyon Exceed má teleskopku a karbonová kola O deset tisíc levnější Rockrider z Dekáče je doslova napěchovaný špičkovými komponenty (někomu múže chybět teleskopka). Cannondale má sice moderně položenou vidlici, ale je na kolech hodně ošizené, zejména zadní náboj SLX umí pořádně na.sr.at.

        0 0
        • Biker973  

          Asi jsem to přehlédl. Myslel jsem v porovnání s tímto: https://www.bike24.com/p2575521.html

          0 0
          • Singlespeed  

            Ale tohle je za 150 tisíc. Přitvrzuješ :-).

            0 0
          • JakeF  

            Za tuhle cenu můžeš mít Scalpela Carbon 2, moc nevidím důvod brát HT vyjma levnějšího servisu.

            Já jezdím Scalpel Carbon 3, protože 2 zrovna nebyla skladem, a to kolo jede parádně. Fakt nelituju, že bych někde jinde mohl mít vyšší model přehazovačky.

            1 0
            • zirecek  

              Nějak si to člověk omluvit musí, :-).

              Já mám Canyon téměř v topu, jede parádně a k tomu má i nejvyšší model přehazovačky.

              Chápu, že u drahých kol je to také o tom, jaká značka a model se mu prostě líbí…

              0 0
              • Singlespeed  

                Zajímvé, jak se propracovává kupředu zakladatel vlákna. Začal na 110, pak 150 a kdoví, kolik bude konečná :-) .

                0 0
                • Biker973  

                  Líbil se mi, asi bych čekal až na Ježíška :). Jen ty komponenty jsou o něco horší za tyhle peníze než u ostatních. Tak jestli by to vůbec dávalo smysl.

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    U drahých kole je faktor „líbí se mi“ velmi důležitý. Následně bych přišetřil na bezdrátový upgrade kit, což by kolo posunulo ještě o úroveň výše… ;-) .

                    0 1
                    • JakeF  

                      Zbytečný, Shimano 12 řadí i mechanický. Jenom Sram mechanickou 12 schválně udělal výrazně horší než 11, aby lidi kupovali bezdrát.

                      0 0
                    • tomxxx  

                      Posun o úroveň leda v machr indexu.

                      Osobně mi největší posun o level přijde dát na kolo teleskop, případně full. Ostatní věci jsou jen o hmotnosti, pokud se bavíme o úrovni GX/SLX a vejš, o ničem jiném to není.

                      1 0
                      • JakeF  

                        Přesně… Než HT bez teleskopu, to už rovnou můžeš vzít gravel :))

                        2 0
                        • embi  

                          To ti zase připomenu někde v nějakym tom stoupání… :-p Já si snad ten teleskop koupim.

                          0 0
                        • Cryzyy  

                          letos jsem se konecne dokopal k teleskopu a musim rict, ze fotky jsou o neco lepsi, jinak je to kram uplne k nicemu :-D

                          0 0
                          • JakeF  

                            Dáme o flašku, že Trilogy příští rok nepojedeš s pevnou sedlovkou? :))

                            1 0
                      • Singlespeed  

                        Měnit lanko vedené rámem je opruz, jednou za čas se to ovšem udělat musí. Majitel bezdrátu tohle řešit nemusí. Taky samotná kvalita řazení je ještě o velký kus dále než třeba mechanické XTR. To pozná každý na první zmáčknutí. Pokud dám 100 litrů za kolo, tak tam prostě lanko už nemá co dělat. Doba pokročila a lanku obecně velmi hlasitě zvoní hrana. Já jsem byl vždy zastánce mechaniky, ale technický pokrok ji prostě rozdrtil.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Já jezdil elektriku a zase jsem se v klidu vrátil na mechaniku. Je to hezká hračka, ale když mě přešlo prvotní nadšení, tak to vlastně řadí docela normálně.

                          Nadšení ze snazšího servisu ti víc než vyrovná naštvání, až ti poprvé dojde šťáva v půlce vyjížďky :)).

                          1 0
                          • Singlespeed  

                            Když blikne červená, stačí si strčit náhradní baterku do kapsy. Lanko už prostě patří tam, kam 26 palcová kola, ráfkové brzdy, rychloupínáky, elastomerové vidlice, úzké ráfky, mtb troj a dvojpřevodníky apod. Tedy do propadliště dějin , bohužel :-).

                            0 0
                            • JakeF  

                              Hele, nebudu ti kazit radost z nový hračky :)). Elektrika je fajn, když už člověk má karbon rám, karbon kola, fulla, top odpružení, teleskopku a pořád ho ještě pálí v kapse přebytečnej cash :))

                              1 0
                              • zirecek  

                                Říká ten, kdo si koupí Lefty, protože se mu líbí, :-D. Mám XTR a uvažuji o AXS, protože je to jinde. Shimano má výhodu lépe řadících kazet v záběru. Jinak s kabelovým polobezdrátem zaspali dobu. Lovit páčku řazení hluboko pod řidítka je pravěk oproti „spínači“ řazení elektriky a oproti stabilnímu nekompromisními řazení elektrického šaltru.

                                Odpor lidí vůči změně je jako přes kopírák dříve u 29, kotoučovek, jednopřevodníku, širokým řídítkám, atd.

                                Čas nám odpoví, pak se budeme těmto diskuzím spíše jen smát.

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Jakej odpor, tvl? Ja elektriku na svym kole mel…

                                  0 0
                                • JakeF  

                                  … a kdybych jen trochu chtel, tak ji tam pozitri mam zas :))

                                  0 0
                            • Cryzyy  

                              vazne ze jo, Kupkolo uz lanka nema, maji teda 6ks na ceste, ale kdyz pancerovanou dodavku, co je veze nekdo prepadne, co bude potom ?

                              0 0
                            • TK75  

                              To zní hezky, ale nechápu že přitom obchazis to nejdůležitější…geo rámu, která je u doporučeného kola konzervativní (já bych řekl spíš předpotopní:-)

                              Supr moderní šperky na old skul geo?

                              0 0
                              • Singlespeed  

                                Progresivní geo Cannonu a Rockrideru jsem zmínil několikrát. Pokud se Cannondale zakladateli vlákna líbí (což je veledůležitý faktor) ať si ho klidně koupí. Když sundá lankové řazení (šup s ním na bazar, dokud má ještě nějakou likviditu), koupí za 11 tisíc (17, 20 dle stavu hlavy a peěženky) upgrade kit AXS, tak bude vychlámanej od ucha k uchu.

                                0 0
                        • xcmaniax  

                          Jen tenhle pohled vyřazuje ze hry celý slavný Shimano;-)

                          0 1
              • JakeF  

                Tak mohl jsem vzít Scalpela v topu, ale přišlo mi to na to moje plácání zbytečný… S Canyonem bych byl taky spokojenej, ale Lefty to vyhrála :))

                0 0
          • tomxxx  

            A fulla nechceš? Osobně bych šel raději do fulla s horší výbavou než do HT v topu.

            2 0
            • Biker973  

              Když nepojedu závod, tak se rad i projedu po lesních cestách a zabloudim i na naše vyhlazené silnice :) Full bude vždy o kilo těžší…Nevím kde by byla přidaná hodnota.

              0 0
              • tomxxx  

                Spíš jen otázka, kde je přidaná hodnota, že je HT o kilo lehčí.

                Za mě je to fakt jen o penězích za pořízení a servis. Tam chápu, že někdo chce raději HT.

                1 0
                • embi  

                  HT je pro me proste bezstarostny rychly kolo do Prahy a blizkeho okoli.

                  0 0
              • Georrge  

                Projed si nejaky full z kopce nebo v terenu a hned poznas pridanou hodnotu :)

                3 0
                • snas89  

                  Za me full hlavne rovinky a do kopce teda:)

                  Zatimco na ht ti do zadku streli jakakoliv vetev nebo kamen, tak na fullu proste porad jedes a slapes.

                  Pohodli a univerzalnost je proste jinde.

                  3 0
                  • xcmaniax  

                    V terénu ale. Jen si to tady spousta bikerů nechce přiznat, ale většina km si myslím padne na silnici nebo jí podobnejch cestách. Tam není pevný HT vůbec špatný. Při stejné specifikaci je full cca pade navíc a 1,5–2 kg navíc, nějakej servis a větší zájem nenechavců. Ale kdo jezdí hodně terén, tak je to jasný.

                    2 1
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      1 1
                  • Georrge  

                    Tak rovinky a do kopce, to je obsažené v tom terénu :) v terénu je rychlejší než HT a z kopce zábavnější.

                    Jako za mě full klidně i na asfalt, protože i tam jsou díry, hrboly, kanály, obrubníky, retardéry… ale asi se nedá čekat, že bys na asfaltu bys na fullu rychlejší a přidaný fun factor je taky otázka :) mě to s fullem baví i na asfaltu, ale dost lidí to nebaví a mají tendence zamykat pružení. Ale musí to být jezdivý full, na enduru to na asfaltu nebavilo ani mě :D

                    0 0
    • MatyW7U  

      Ahoj, před nedávnem jsem přešel z HT na Full , vicemene kazdy (hezci) den jezdim na kole do prace kde mam 80% asfalt a sterk a 20% les s koreny. Jezdim na pohodu zadna casovka a i tak mam zhruba od 2–3 km/h vetsi prumer na fullu. Na pevnych cestach to jede plus minus stejne ,ale v lese je to velky rozdil. A to nemluvim o pohodli, hlavne na delsich vyjizdkach 3hod+. Ale i HT je super odpada ti starost o tlumic, cepy az bude podzim/zima/jaro bahno apod tak to dostava pekne napít a HT ti neni tak líto.

      (Jezdim ciste XC, takze nepotrebuji 130+ zdvihy, teleskopky apod tam uz me stejne hlava nepusti)

      3 0
      • Lachtis  

        Naprosty souhlas se vsim, cos napsal. Taky to tak mam a rikam, ze oboje ma svoje. Ja bych se HT, kdyz mi to finance a prostor dovoluje, nezbavil a jsem rad, ze jej mam. Mam zavody, vyjizdky, kde radsi sahnu po ht, ale xc full je pohodlnejsi a vetsinou i rychlejsi. O servisu neni treba hovorit, ht je jednodussi. Kazde ma svoje, za mne ani jedno neni idealni a chce to mit vic kol :-D.

        Ovsem, kdybych mel rekneme tech 110tkc, jako tazatel a resit otazku, zda ht/full, no… pri dnesnich cenach bych asi volil taky ht. Za ty prachy bude fajnove, kdyz teda nesahne po velkych eS a podobne… Taky bych resil, zda chce i jezdit zavody a honit cas, to bych pak vice uprednostnil fulla. Samozrejme i otazka servisu a nakladu hraje svou roli, preci jen full chce vic “bananu”.

        1 0
    • blackboy007  

      KELLYS Hacker 90 2022

      0 3
    • blackboy007  

      Ano full je mi nanic , i CUBE , GHOST

      0 0
    • blackboy007  

      Mám s touto značkou bezmála 10leté zkušenosti, podívej te se do mého profilu

      0 0
      • JakeF  

        Ty zkušenosti s bezmála 10 let starým kolem jsou pro dnešní dobu fakt platný :))

        3 1
      • Gwaihir  

        Vidím tam jedno bezmála 10 let staré kolo. Co dál? Já myslel, že 10 let závodíš na značce Kellys.

        0 1
        • jeniiiik  

          To jsou ty rady odborníků. Deset let jezdím na jednom starém krámu a budu radit že dnešní kola od nich jsou taky super. :D

          0 2

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.