vzduchové vidle za přijatelnou cenu!!!

120 nepřečtených
  • blevil

    Zdravím, vybírám nové vidle na moje kolo bohužel jsem student a tak jsem značně omezen rozpočtem :-) chtěl bych pořídit co možná nejkvalitnější v cenové relaci do max 5000kč. Co jsem tak vyčetl nejlepší volbou bude asi Suntour Epicon ještě lepší, když je koupím už upravený od TT co?? Další vyriantu jsem měl vybraný RST F1rst, ale tady nemají moc dobrý ohlas :-) Jinak nepotřebuju spíše ani nechci zamykání na řidítkách tak Epicony bych mohl volit i tu levnější variantu že?? Popřípadě prosím o jiné varianty třeba starší modely nějakých vidlí, který se dají sehnat už za dobrý prachy :-) Moc Vám všem předem děkuju.

    0 0
    • Vilém  

      A kolik tech vidlic chces? za 5000,– jich moc neporidis.

      0 0
    • mr.antik  

      Epicon docela pěkně funguje i bez tuningu. Nevim jaký kolo a v jakém stavu máš – tak spíš jestli ušetřený peníze za tuning nevrazit třeba do něčeho jiného.

      Případně jestli to má být na závody, pevňák nebo full, co si od vidle slibuješ…

      0 0
      • blevil  

        Jezdím Authot Context 09. S kolem jsem od začátku spokojený až na vidlice. Od samého začátku na ně nadávám, ale 2 sezony jsem s nima přežil a teď už konečně chci koupit nový. Samozřejmě závody rekreačně jezdím. Prostě chci pořídit co nejlepší variantu do těď 5tkč :-)

        vím že je tu hodně vlákem s tímhle tématem, prostě potřebuju co nejvíce názorů a rad, díky za pochopení :-)

        0 0
        • mr.antik  

          Takže na véčka. No já bych si tu otázku položil – jestli Epiocon s úpravou T-T nebo bez.

          0 0
          • xshreck  

            na zavody bych nechtel nejak extra citlivou vidlici :)) teda aspon na ty chrti.

            0 0
            • mr.antik  

              já bych taky na pevňáka nechtěl extra citlivou vidlici, ale většina to tady vyžaduje…

              0 0
              • xshreck  

                jj na fulla bych to nejspis chtel taky. nebo pro drahou polovicku ktera ma radsi pohodli (prece jen vnady nekterych tizi… a pak bolej rucicky :D)

                sak tady je to spousta teoretiku a teoretiku … ale doporucujou to tak je to nej :D

                0 0
                • kubad  

                  Pssst. kdyz citlivou vidlici na zavody prefouknes. Tak je z ni min citliva. Kdyz ji vic prefouknes je z ni necitlivka :-) a uz tu nemel nic o zavodnicich.

                  0 0
                  • kubiik  

                    ty voe, to je tajny, to si mu nemel rikat – ted to vedi vsichni :-))

                    0 0
                  • xshreck  

                    uplne pevnou bych teda taky nechtel :) nepochopil jsi.

                    Jestli jsem dobre pochopil tak upravou se zmensi odtrh + se zmensi progresivita.

                    prefoukanim docilis jen toho, ze ta vidlice nebude pruzit po celem rozsahu (jen kvuli tomu, abych snizil citlivost na kazdy kaminecek).

                    Pokud mas normalni vidli s vetsim odtrhem a min nafoukanou, tak je to podle me takovy kompromis. mensi nerovnosti ti vezme plast, vetsi pobere vidla a zbytek pobere jezdec.

                    0 0
                    • kubad  

                      je velký rozdíl mezi myslet a vědět, jinak to cos napsal je sbírka blbostí bez hlavy a paty.

                      0 0
                    • pustipav  

                      Zrovna na ty tvy si muzes nastavit, pod jakou silou se ti prolomi lock – to je presne to, o cem tady mluvis, kdyz to das rozumne, tak to bude takovej kompromis – balvan to pobere ale nehoupe se, a do sjezdu ji muzes mit pekne citlivo…

                      0 0
                      • xshreck  

                        Tak konkrétně na mojí tohle nefunguje, stejně jako u všech s hydrolockem .-)

                        0 0
                        • pustipav  

                          Aha, to jsem netusil…

                          takze ta nejvyssi reba nema zadny nastaveni gatu?

                          Jinak bych se nebal, ze se neco polame, uvnitr jen postelujes nastaveni, kdy se ma otevrit, v podstate ji tim jeste ulehcim ne? Protoze jinak by byla na tvrdo porad:)

                          0 0
                          • kubad  

                            ale prd, to nám jen sreček věší bulíky na nos

                            Lightweight and performance oriented, XX Motion Control includes the XLoc remote featuring hydraulic-actuated lockout and adjustable threshold control. Dual Flow rebound and factory-set compression damping make this a no-nonsense damping system with efficient small bump performance for XC and trail. Featured in: SID, Reba, Revelation

                            pokud vím štěluje se to tím točítkem na páčce loku, asi ani neví k čemu to tam je

                            0 0
                            • pustipav  

                              A jo, me se to nechtelo hledat :)

                              Bylo by divny, kdyby to mely vsechny nizsi modely;)

                              0 0
                            • xshreck  

                              Tak pokud jsi tuhle vidlici někdy měl v ruce, tak bys možná pochopil :-) zkoušel jsem to já, zkoušel to ruprt kterej má doma taky rebu. Psal jsem přímo dovozci a ten po mě chtěl rovnou číslo aby mi to vysvětlil :-)

                              U všech modelů XX gate nefunguje tak jak má. Říkal mi, že to můžu poslat na reklamaci, komplet vymění celé to zamykání, ale že to bude pořád stejné. Klidně si to ověř a napiš k žitnému ;)

                              Žes to někde našel … to je ti k houbeles. Ale budiž. Jinak už se to tu aj řešilo.

                              0 0
                              • kubad  

                                nefunguje tak jak má znamená co?

                                že nefunguje vůbec? nebo funguje jinak? zajímavé na RVL XX co sem jezdil to fungovalo

                                0 0
                                • xshreck  

                                  Ať si točíš s točítkem gatu jak chceš, při zamčeném stavu ti to nic nezmění. Maximálně v odemčeném se ti začně vidle přivírat

                                  0 0
                                  • kyl  

                                    Funguje vůbec něco od RS jak má?

                                    0 0
                                  • kubad  

                                    a co by to při zamčeném stavu mělo měnit podle tebe?

                                    0 0
                                    • xshreck  

                                      Hovno :)

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        no takže to funguje :-)

                                        0 0
                                        • Georrge  

                                          no ale proto se to taky furt sere :)

                                          0 0
                                        • xshreck  

                                          Nefunguje :-)

                                          nevím jestli si chceš dokázat že jsem blbej a nevím že tam něco takového má podle papíru být :-)

                                          Při zamčené vidli se jen posouvá tlačítko locku dovnitř/ven při otáčení zaltého točítka gate. Nic to ale nemění, vidle je „zamčená“ furt stejně a „prorazit“ nejde.

                                          Jdyž mi to ukazoval ruprt u obyč reby tak tam to šlo normálně. Nevím, nesere mě to – mám jí stejně furt trošku víc tuhou a zamykám jen když předjíždím do kopce haldy lidí, takže bych to měl nastavené tak, jak to je :)

                                          A i přes tohle je to o dost lepší než pushlocky apod…

                                          Jo a ještě … Pokud zkouším nastavovat gate při odemčené vidli, tak se změní trošku její průběh – jde víc ztuha :)

                                          0 0
                        • LáďaH  

                          Aha, tak to tu mojí asi pošlu na reklamaci, když mi Gate funguje… :-)

                          0 0
                      • xshreck  

                        Ještě by mě zajímalo – jak se líbí to neustálé prorážení potom vidlici?

                        0 0
                  • Smazaný účet  

                    no jo ale když tam foukne víc vzduchu tak ta vidle bude těžší, ne? Těžkou vidli nebrat. (:

                    0 0
                    • xshreck  

                      :D:D:D

                      0 0
                    • kubad  

                      Muze foukat Heliem.

                      0 0
                      • thesecond96  

                        Pokud má helium stejné nebo podobné vlastnosti, jako vzduch, co se týče stlačitelnosti :) to já nevím

                        0 0
                        • vrrr  

                          pV=nRT. Muzes si tam klidne naprdet a bude to pruzit porad stejne. Jen bacha na falesnyho pritele, po mazani hustym mazivem jsou vidle mene citlive…

                          0 0
                          • Georrge  

                            a po mazani moc ridkym se zase olej neudrzi mezi trecimi plochami a pak to dre a je to mene citlive :)

                            0 0
          • blevil  

            Njn ještě véčka :-) ale nestěžuju si, servis, udržba a opravy u kotoučů po tom já zatím netoužím. :-) ta úprava od TT je v zásadě předělání na olejové mazání nebo ještě něco???

            0 0
            • jIrI___  

              Co přesně všechno je v ceně úpravy v TT ti nikdo neřekně – Milanovo know-how :)

              0 0
              • mr.antik  

                Ovšem jaká je užitná hodnota na 10cm zdvihu na pevňáku.

                Podle mě ty úpravy se projeví na celopéru a ještě víc při maximálním zdvihu.

                Já bych se vazelíny nebál, pokud chceš fakt funguje to trošku jako terralogic nebo SPV :-))

                0 0
                • Jenda  

                  meles ptakoviny, na pevnaku je citliva vidle imho dulezitejsi jak na fulu bo je to to jediny co ti ulevi od razu od terenu.

                  Jinak k zakladateli – Milan celkove tu vidli dodela – originalni vyrobej je sice funkcni ale je to takovej nedodelek. Pokud mas rozpocet 5 tis tak lepsi vidli nez upravenej epicon nesezenes, neupravena reba nebo recon budou vzdy horsi. Pokud setris kazdou korunu i neupravenej epicon odvede svoji praci.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    tak tě nebudou bolet zápěstí, ale jen nohy, sedací části, záda. To už je IMHO úplně jedno.

                    0 0
                    • Georrge  

                      v rozbitém sjezdu můžeš opustit sedlo a tlumit nohama, ale pouštět řidítka by asi dobrej nápad nebyl…

                      0 0
                    • pepek  

                      70% nárazů do páteře pobere vidla (když je dobrá), zadek odpružíš nohama.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        nárazy, které pobereš nohama (mluvíme xc posedu se sedlem nahoře a řidítkama kdesi dole) pobereš i rukama

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Nesouhlasím. Celopevňáka jsem jezdil a zase už jezdím a na určité použití ho mám rád.

                          Vždy je limitim ale pevná vidlice. Ruce zdaleka nepoberou to co nohy. A právě při jízdě ze sedla je mezi HT s odpruženou a celopevňákem obrovský rozdíl.

                          0 0
                          • mr.antik  

                            S pevnou je to samozřejmě jinačí, ale i tak bych nikdy extra lineární a supercitlivou vidli nechtěl – právě pro to aby se předek i zadek chovali tak nějak předvídavě podobně.

                            Ale to nikomu neberu – jen bych to prostě u vidle za 3500,– bez větších nároku až tak moc neřešil a za ušetřený prachy koupil třeba kvalitní lehký pláště.

                            Protože si myslim, že pokud pak někdy prachy budou, tak stejně půjde celý kolo :-))

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Taky mám rád podobné chování vidlice a zadní stavby, taky proto už vůbec nemám rád HT s odpruženou a jezdím buď fulla nebo celopevňáka.

                              0 0
                    • xshreck  

                      z praxe vim, ze nejvetsi problem byva s pozadim .)

                      jestli nekoho bolej ruce, mel by zacit premyslet jak je posilovat. holt narod fdegeneruje, tloustne a jen by si vsechno ulehcoval :D

                      0 0
                      • kubad  

                        z dlouholeté praxe vím že je problém z rukama, zadek snese mnohem víc, navíc na HT jedeš rozbitější pasáže stejně ze sedla

                        0 0
                        • xshreck  

                          v sobotu jsem jel na MTB trošku delší švih – silnice, terén, sjezdy, výjezdy… všechno. Trpěla prdel.

                          Pokud tě bolí ruce, hledej chybu v tom jak sedíš a taky jak pevné máš zápěstí :)

                          0 0
                          • kubad  

                            pokud tě bolí prdel, chce to víc trénovat :D

                            je potřeba osedět

                            0 0
                            • xshreck  

                              hodně dělá vložka. V jendom dresu vydržím okolo 60km … v druhém několikrát tolik

                              A po 250km už je ta prdel fakt dost osezená. Takže to bolí. Jezdím aj bez rukavic, citlivku vidlu určo nemám a ruky mě nikdy neboleli. Max před pár rokama na crossu, pak jsem začal cvičit a bylo po problémech.

                              Jináč já mám fakt problémy se sezením, mám tu prdel už uplně šíleně otlačenou a to mám najeto na všem jen kolem 6500 letos :(( vůbec nvm co s tím …

                              0 0
                          • MlokCZ  

                            Pokud tě bolí prdel, tak hledej kde je problém (třeba špatné sedlo). Kdysi jsem měl sedlo, kdy ani 10h+ čistého času jízdy při pomalém tempu (čím se jezdí pomaleji, tím větší záhul na prdel) a ani náznak problému.

                            Takové jsem ale už nikdy nenašel. Teď mám vyhovující sedlo, ale až tak dobré jako to kdysi není (nic podobné tomu co jsem jezdil kdysi dnes neexistuje, to jsem sháněl jako první).

                            Na celopevňáku nemám se zadkem žádný problém (na fullu klidně bolí více, pokud se jede trasa, kde není moc opravdu náročnějšího terénu a můžeš to na fullu odjet v sedle). Na ruce si zkus pevnou v rozbitější pasážích. I ne extra citlivá odrpužená je oproti pevné obrovský rozdíl.

                            0 0
                            • xshreck  

                              Zkoušel jsem jet asi 300m sjezd s celokarbonem – ruce dostávají šílené prdy. To máš pravdu.

                              Sedlo jsem měnil, to mi sedí. Nesedí mi jen vložka v dresu, takže hlavně musím dát toto jiné. A prdel mě bolívá až tak po 80km … v sobotu jsem jel těch 250 se starým dresem a tam jsem s prdelí neměl vůbec problém.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Tak pro srovnání kilometry nejsou moc rozhodující. Rozhodující je čas a intenzita (čím nižší tím na zadek horší).

                                Od středy do neděle jsem dal 16hodin (z toho sobota 4,5 hodiny a neděle kousek přes 5 hodin) a zadek zcela bez problémů. A to s tím současným slušně vyhovujícím sedlem (na to perfektní prastaré už můžu jen vzpomínat).

                                Pokud je špatná vložka, tak takový dres bych dal okamžitě pryč než se v tom trápit. Proto taky když vyzkouším, že nějaký dres s vložkou sedí perfektně, tak pořídím hned více kusů než se přestane vyrábět.

                                0 0
                                • xshreck  

                                  jel jsem právěže hodně nízké tepy = pomalu. Furt jsem an tom seděl, za sobotu v sedle asi 11h. dva dny předtím každej po hodině, středa okolo 4–5h …

                                  Asi fakt zkusím ještě zainvestovat do druhého dresu a potom do lepšího sedla. Nahlodal jsi mě ještě víc

                                  0 0
              • kali222  

                ikdyz je tam dodelana treba HS, tak je to porad jenom placebo 8-)

                0 0
            • Georrge  

              no vidíš, a já mám pocit, že kotoučovky jsou mnohem míň náročné na servis, než véčka:) jinak za pětku by se ti možná ještě podařilo sehnat loňskýho axona, taky výborná lehká vidlice…

              0 0
              • biker 0071  

                O Axonu tady nikde nic moc není…:/ majitelé by se mohli trochu rozepsat… :)

                0 0
                • Georrge  

                  já jsem spokojen :) ale mám ji předělanou na olej a na 115mm zdvih. Po předělání na olej ale blbne lock, nechce zamykat, asi se do něho dostal olej…

                  0 0
                  • biker 0071  

                    Já myslel že Axon je už z výroby na olej. mazání…

                    0 0
                    • Vilém  

                      neni

                      0 0
                    • Georrge  

                      taky jsem si myslel, a není. Karbonová edice 2011 už možná bude, ale starší ne. Dost jsem tenhle fakt a následnou úpravu řešil v jednom vlákně.

                      jinak beru doporučení na axona zpět, jsem totiž zapomněl na to, že chce vidli na véčka :) to se axon nedělá.

                      0 0
                      • alinceb  

                        IMHO by nebyl problém pořídit loňského Axona a při předělávání z vazelíny na olej vyměnit monoblok za tenhle z Epicona a rovnou ho i nechat stříknout do barvy nebo potunit polepy. Zbylej monoblok bych si nechal pro případnej přechod na kotouče…pak už je ale možná lepší pořídit přímo Epicon TT. Otázkou je případná váhová úspora Axona oproti Epiconu, jestli by se to vyplatilo…:)

                        0 0
                        • Georrge  

                          no nevím :) axon má 1600g, ale musíš k tomu připočíst váhu locku na řidítka (50g), který ani nepotřebuje. Sice by ho nemusel montovat, ale pak by potřeboval nějakou krytku na pravou nohu. Dál ty nohy s návařky na V budou o něco těžší, odhadem tak 80g. Pak to trochu přežene s množstvím oleje a to máš 50g ani nevíš jak. Nový epicon na V sice váží 1830g, ale vyjde docela levněji jak ten axon, nemusí s ním dělat takové psí kusy, a hlavně ho bude mít upraveného od mistra. Prostě předělávat axona na V, to je takové divné :)

                          0 0
                  • Vilém  

                    Pokud nejde zamykat, tak spis utekl.

                    0 0
                    • Georrge  

                      no jisté zamknutí funguje pořád, ale už to zdaleka není tak tvrdé zamknutí, jaké to bylo když to bylo na vazelínu. Teď spíš jen hodně ztuhne chod. Ani mi to nějak nevadí, poslouží to totiž pořád dobře (při sprintu ze sedla se vidle i s tímhle lockem skoro nehne), jen mám trochu strach aby se to časem nějak nerozesralo.

                      0 0
          • scalar  

            Takhle bych to nezjednodušoval, já jsme např. na tréninkovém kole Epicona rychle vyměnil za základní R7. A nesmíme zapomenout na Recona, ten se dá kolem 5 tis. taky sehnat:

            http://www.pitshop.cz/…cts_id/35998

            http://kolokolo.cz/…-ffd-r-2009/

            Ale tohle se tu fakt už řešilo tisíckrát.

            0 0
            • blevil  

              No to je přesně ono, upravený Epicon 4500, Recon se dá sehnat za 4700 a R7 taky tak :-) a teď zas mohu vybírat kterou zvolit :-(

              0 0
              • Georrge  

                třeba podle vzhledu :) recon je z nich nejtěžší, ale zase renomovaná značka… R7 bude málo tuhá, a epicon je z nich nejuniverzálnější (80–150mm chodu), je jen o chloupek těžší než R7 a má dobrý potenciál na úpravy. Nálepky ale moc krásy nepobraly :)

                0 0
                • jIrI___  

                  A nejhorší na Epiconu je to, že nálepky jsou pod lakem :)

                  0 0
                  • kubad  

                    Je to potisk, ale ve vysledku je to fuk dolu to nejde :-(

                    0 0
        • pepek  

          Ta vidlice je opravdu jenom jedna, jak už psal Vilém. Většinou má ale dvě nohy.

          0 0
    • tommyD  

      http://aukro.cz/…7369172.html

      jestli chces ušetřit nejaky penize.

      0 0
      • Vilém  

        A to se vyplati:) 4 dny do konce a cena o 300 nizsi nez model 2010 z kupkola. Navic chce na vecka.

        0 0
      • blevil  

        je to verze pro kotoučové brzdy ale já jsem old school a mám ještě véčka :-)

        0 0
        • tommyD  

          aha tak to sem nevedel. jestli bys chtel neco podobneho tak napis na muj mail

          0 0
    • blevil  

      ono je taky problém že řada Recon je taky miliarda druhů http://www.kupkolo.cz/…la_1283.html třeba tyto vidle mají pro mě dobrou cenu, ale té podle mě je zas uvedená špatně hmotnost i obrázek ne??? když porovnám s tímto http://www.sram.com/…on-silver-tk?????? Kámoš mi teď zas říkal že, by se kouknul i po řadě Tora od rock shoxu třeby tyto http://www.kupkolo.cz/…ck_5339.html

      tak čím více se sanžím najít co nejlepší řešení tím více se dostávám do problému a už vůbec nevím co je lepší :-(

      0 0
      • kubad  

        v tehle katagorii prostě lepší volba než Epicon TT není

        ale vyber si klidně sám, jaká kolik jiná vidlice se funkčně vyrovná až po úpravě v TT, ale to už jsi na jiné ceně zase

        0 0
      • Jenda  

        reknu ti to takhle – vymejslej co chces, lip nez upravenej epicon koupit nemuzes. Pokud ti prijde ze je to bleee suntour a neni dost in koukni na Blura Kubada, odhadni si kolik takovy kolo kostuje a ver ze si tam nedaval epicon proto ze by nemel na jinou vidli.

        0 0
        • MlokCZ  

          Navíc když tam měl předtím upraveného Talase…

          0 0
        • kubad  

          :D

          0 0
          • cyborg  

            …no ted si s ex-kubadovym talasem pripadam jak looser .)

            0 0
        • Peslezedirou  

          Nechci dělat Milanovi reklamu, ale…jeho práci znám nějaký pátek, když jsem stavěl 29 vzal jsem Rebu, v té době jsem také vybíral vidlici pro přítelkyni, vybral jsem Epicona TT. Srovnání Reby za 12t a upraveného Epicona za 4,5t bylo pro Rebu zdrcující.

          0 0
        • pustipav  

          To bych moc rad zkusil, toho upravenyho pepicona, kdyz tu o nem takhle porad nekdo basni :))

          0 0
          • pustipav  

            jo – naoplatku je samozrejme ten Trek.. .) stacilo by kratky projeti :)

            0 0
      • blevil  

        jo tak takovýhle odpovědi jsem přesně potřeboval vědět :-) jdu objednat upravenýho Epicona :-) díky moc klucí :-) a jeho vzhled je opravdu až to poslední co mě zajímá :-) škoda jen, že do Krále Šumavy už to asi nestihnu vyměnit :-( díky díky díky :-)

        0 0
        • Georrge  

          mě se třeba vzhled epiconu i docela libi :) na nekterych kolech vypada dobre, ale je to takova tuctovka no

          0 0
    • jIrI___  

      Přidám se s jedním rychlým, lehce OT dotazem :).

      Je stav na obrázku normální nebo je vidla zralá na reklamaci? Mám na mysli to množství oleje na nohou, před vyjížďkou byla utřená do sucha. Na Reconu jsem tohle nezažil, proto se ptám.

      0 0
      • alinceb  

        To imho nebude úplně OK…jak dlouho jí máš? Dva měsíce? 1500km?

        0 0
        • jIrI___  

          No tisícovka na ní ještě najeta ještě nebude.

          0 0
          • kubad  

            to je na nové stíráky :-(

            0 0
            • jIrI___  

              Toho jsem se obával. Sezónu na ní už dojezdím a pak zkusím reklamaci. I když pochybuju a zdárném výsledku.

              0 0
              • kubad  

                hlavně si dávej bacha aby při takhle netěsných stírácích nešel bordel dovnitř a nevydrali se ti nohy

                0 0
              • alinceb  

                Pokud zvažuješ reklamaci, tak bych reklamoval hned. Pokud ti vidle teče po 2 měsících, tak těžko budou argumentovat nedostatečnou údržbou. Pokud to budeš řešit po sezóně, tak riskuješ poškození šavlí a taky to, že tě se záruční opravou pošlou k šípku. Blbý je, že budeš muset pořídit dočasně nějakou náhradu…:(

                0 0
                • kali222  

                  takhle bych to videl taky. hlavne clovek nevi nikdy kolik toho oleje uz vycamral…

                  0 0
      • Vilém  

        Normalni to neni, ale s tou reklamaci nevim jak pochodis. Nevim tedy jak to ma presne magura, ale ostatni znacky maji na tesneni jen kratouckou zaruku.

        0 0
        • jIrI___  

          Máš recht, díval jsem se na stíráky zde http://www.enduroforkseals.com/id264.html a zas to není žádná hrozná pálka, zasílání vidle na reklamaci by mě vyšlo skoro stejně. Nevíte někdo, jaké je z enduroforkseals poštovné? Nějak se mi to tam nepodařilo najít a vím, že dost lidí od nich bralo třeba ložiska.

          0 0
          • kubad  

            od 7 dolarů nahoru, podle druhu pošty

            0 0
          • jIrI___  

            Teď teda ještě otázka, jestli objednat sadu od EFS nebo origo od Magury – 2× gufero, 2× pěnový kroužek (překvapivě je mají v Pellsu skladem) za 500 Kč vč. poštovného. U EFS to včetně pošty vychází zhruba na 550 Kč. Předpokládám správně, že ta sada od EFS by teoreticky měla mít delší výdrž a možná lepší funkci? :)

            0 0
      • Georrge  

        tak mě napadá, jestli by třeba nestačilo koupit těsnější pružinky na ty gufera, teda za předpokladu že jsou břity v pořádku a není to gufero jak řešeto… gufero by se víc stáhlo kolem nohy a mohlo by to těsnit… navíc to nebude nějak zásadně drahé :)

        0 0
        • jIrI___  

          Už jsem objednal stíráky z ameriky :). Ten tvůj nápad si nechám v rezervě, ale dají se ty stahovací pružinky vůbec koupit?

          0 0
          • mxv  

            da se koupit mensi gufero a pouzit pruzinku:-))

            0 0
        • pepek  

          Pružinku můžeš ucvaknout na tom širším konci (předpokládám, že víš, že jsou ty konce zašroubovaný do sebe) – bude víc napružená, ale moc to nepomůže.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.