Vyfakovat mechanika nebo ještě počkat??

231 nepřečtených
  • Voita

    Před třemi týdny jsem odnesl nový rám do mého oblíbeného cyklosportu s tím, že potřebuji osadit rám novou přehazkou, kazetou, řetězem, převodníkem (zkrátka pohon). vše jsme v klidu probrali a chlapík byl i celkem ochotný.

    Po prvním týdnu bez ozvání mechanika jsem se tam se zájmem o progress práce otočil s dotazem, jak se věci mají, zatím prý ještě nic, ,,mám toho teď opravdu hodně,, (chápu a respektuji v tomhle období), to byla sobota. Prý se ozve příští týden. Další týden uplyne jako voda a stále bez zprávy, jdu tam tedy znova a můj rám se pořád válí v koutě dílny. Samozřejmě jsem byl trochu zaskočený protože jestli tohle vše je práce na hodinu/dvě? Prohodili jsme pár vět a prý ozve příští týden, to už je týden třetí a kolo pořád nemám…

    Nechci to brát jako plačící topic, jen by mne zajímal váš pohled na věc. Kašle na to, protože s toho nebude velký kšeft? Mám si věci vzít a jít prostě jinam? Co byste dělali vy…

    0 0
    • Breakpain  

      Mno, po tomhle přístupu tam asi už znovu kolo nedáš? Pokud to je správně, vezmi kolo a jdi jinam.

      0 0
    • Erknold  

      a chápu to dobře, že to je prostě jen holý rám, žádný kola, kazeta, řidítka, nic. A na to dát pohon bez jakéhokoli seřízení?

      0 0
      • Al Stra  

        taktéž jsem se na tím pozastavil

        0 0
      • Voita  

        zadní výplet a řidítka má samozřejmě ode mně k dispozici

        0 0
    • Jenda  

      nevím jak to máš daleko do toho servisu, ale vzhledem k tomu, žes tam musel už dvakrát a ještě jednou půjdeš tak se ti možná ani časově nevyplatí aby sis takovýhle věci nechával dělat ;-)

      0 0
      • Voita  

        do servisu je to kousek, zajít mi tam nevadí, o moje nohy nejde, jde o to, jestli čekat nebo si věci odnést a pak mu krám zapálit :D

        0 0
        • Erknold  

          Měl sis koupit teď ten stojan z Lidlu jako dost lidí, co ho ještě nemá a nabouchat to tam doma sám ;)

          Hlavně to nepopleť a nezapal mu krám, dokud tam máš kolo.

          0 0
          • tigermoth  

            To bych se nasmál, kdyby mu fakt krám vyhořel třeba kvůli elektriky nebo něčeho a Voitu by zavřeli za žhářství:-)

            0 0
        • gazman  

          Tak bych to udelal, lhat se nema.

          0 0
    • jecnak  

      Vzhledem k tomu, ze jsem na tyhle vymluvy od jiste doby alergicky, tak bych vse co jsem tam nechal vzal a sel o dum dal uz pri prvnim naznaku podobneho jednani.

      0 0
      • snas89  

        Asi tak.

        Když nestíhám, říkám to klientům už při poptávce. Oni ocení upřímnost a zeptají se jindy.

        0 0
    • Al Stra  

      buď půjdeš s kolem jinam nebo vezmeš technika na milost třeba prochází těžkým obdobím poté co mu umřel křeček..

      0 0
    • oddie  

      No nediv se, je plná sezóna, teď se mechanik opravdu ani na vteřinu nezastaví :D

      0 0
    • Voita  

      No, v každém případě se tam dneska stavím a jsem zvědavej, co uvaří za příběh tentokrát, jestli s tím ani nepohnul, je jasné, že to prostě dělat nebude, ale kdo ví, třeba to hotové je, jenom mohl ztratit můj kontakt, že jo…Ale spíš se přikláním k variantě ,,dělat to nehodlám´´

      0 0
    • jonti  

      Normalni je domluvit se na konkretnim terminu, co si neudelal behem zadne z navstev toho servisu. Problem bude v komunikaci. Mas vubec domluvenou cenu? At potom nezakladas dalsi vlakno.

      0 0
      • Voita  

        Termín nemám, týpek pracuje tak, že až to bude, pošlu sms(je trochu zvláštní) Vždycky to tak bylo, ale nikdy problém nebyl, až teď.

        0 0
        • arny71  

          Hm, vždycky, když něco někam dávám, se ptám, kdy to tak asi bude. Kdyby mi řekl, že až to bude, že má moc „práce“, tak si buď vyjasnil termín, nebo to rovnou sbalil a šel jinam. Moje zakázka je snad taky „práce“. Nechápu, že to tam ještě máš.

          0 0
        • tonik666  

          Tak domluvit se do kdy to bude je normalka. Pokud k tomu neni ochotny a ty mu to tam stejne nechas, tak tu pozde.places nad rozlitym mlekem.

          Rekni mu dokdy to ma byt a pokud to nebude, tak si to odnes.

          0 0
        • Tencovozikmin  

          Tak jak dals mu do tlamy,nebo to rozprodal i stebou na organy.

          0 0
    • iron.hide  

      dve veci

      1. ten mechanik je zjavny ojebavac, najdi si ineho
      2. tie prace co od neho chces zvladnes aj sam doma, a to aj ked mas obe ruky lave.
      0 0
    • doubleingram  

      Tvl, nektery lidi maji neskutecnou „trpelivost“ :)

      0 0
    • MirosPikos  

      Rychle tam zajdi, vezmi rám a díly a jdi jinam (nebo domů). Ten člověk prostě nechce tvoje peníze…je plno jiných, který by je chtěli. Zkus to rovnou tady, někdo ti to tam dá nebo za pivko pomůže.

      0 0
    • mr.nikdo  

      No, asi ceka na to, az ho opravdu „vyfuckujes“. Treba se z vas potom stanou milenci :)

      0 0
    • mr.ricardo  

      Krome srovnani haku prehazovacky, jsou to vsechno veci, ktery musis zvladnout sam, i kdybys mel obe ruce levy. Mozna jeste ofrezovani, pokud to neni uz od vyrobce. Videl bych to tak, ze si k nemu stoupnes, at ti pripravi ram a zbytek si sestavis sam doma. Ale opravdu u nej radsi stuj :) loni mi prisla ramovka od Canyonu, dal jsem to servisu na srovnani patky. Postavil jsem to a zacal jezdit, ale porad to radilo na ****, nebyl jsem schopny to vyladit. Nakonec asi po mesici srani jsem koupil hak na rovnani patky a zjistil, ze je to krivy jak prase, ani na to nesahli, jen me skasirovali :)

      0 0
      • couffy  

        Jojo,rovnák na patku je jedna prvních věcí co jsem pořizoval,+další věci jako stahováky,lisy apod

        0 0
      • -b-n-x-  

        Hak prehazovacky jsem si vzdycky rovnal hasakem a taky to fungovalo :-)

        0 0
        • Tencovozikmin  

          jina doba,jina kola.

          0 0
        • mr.ricardo  

          na petikolecku na favu asi jo :) dneska si clovek pri serizovani pripada spis jak chirurg

          0 0
          • -b-n-x-  

            Nevidim duvod proc by to dneska melo byt jinak.

            Btw, delal jsem to na ocelovem celoodpruzenem ramu s osmikoleckem :-) Samozrejme, ze by to bylo lepe delat nastrojem k tomu primo urcenym (kvuli presnosti), ale protoze jsem jej nemel, tak to nouzove slo i tim hasakem.

            0 0
            • mr.ricardo  

              Mozna to prehanim, ale proste jsem nerozchodil campu 11s tak, abych byl spokojenej, dokud nebyl hak naprosto tiptop, neumim si predstavit, ze to delam hasakem. Veloce 10s na serizeni tak haklivy nebylo, holt dan pokroku …

              0 0
              • -b-n-x-  

                A tak je to mozne. Ja resil jen mtb. A jeste k tomu mi na nejake ultra presnosti nejak nezalezelo :-)

                0 0
                • tonik666  

                  A vo to tady jde…stejne siroka kazeta, a 3 pastorky vic.

                  0 0
                  • JSt  

                    osmirychlostni shimano je oproti jedenactirychlostni campe skoro o 5mm uzsi. ;-)

                    0 0
    • jackasss1  

      3 tydny? Tak to bych jim tam prohodil kamen oknem. Na me by byly uz 3 dny moc. Okamzite jdi jinam anebo jeste lepsi, jak ti tady vetsina radi, nauc se to delat sam ;-)

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Tak abys nedopadl jak jeden místní user, když dal kolo a komponenty do servisu a borec mu je v klidu prodal ;)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Herry  

      V breznu s timhle pocasim toho ma moc ?? Hmm, lidi zacinaji blbnout az vysvitne slunko. Tenhle pristup je prinejmensim neprofesionalni. Kdyz jsem daval kolo ja do sveho oblibeneho servisu (mam nove kolo, tak slo na garancku), tak mne informovali kdy kolo bude hotove a taky bylo. Asi bych zmenil servis.

      0 0
      • Breakpain  

        Tak jde o to, jestli jsi to kolo koupil u nich nebo ne ;). Mně řekli, že to bude trvat 4 dny a jak šel kolem prodejce, co o mě „ví“, řekl „do druhého dne, kolo je od nás“.

        Proto dopředu uvažuju, kde kolo koupím, abych pak mohl těžit z různých benefitů :-) … Samozřejmě servisují dobře a rychle v průběhu celého roku – když je termín delší, informují mě, nikdy jsem to nedostal později, než zněla domluva.

        Letos mám kolo odjinud, protože tu značku neprodávají, tak uvidíme, jak se změní prozákaznická politika ;-) …

        0 0
    • maajkee  

      Tohle co jsi napsal, kdybys přinesl, tak to radši udělám hned a mám to za 10 minut hotový :)

      Už je to fakt dlouho, ale problém je v tom, že jste si nedomluvili termín. Sám vím, že když někdo řekne „kouzelnou“ formulku: „to je dobrý, nespěchám na to“ tak se mi to taky když je hodně práce pak válí a ne a ne se k tomu dostat :)

      Proto je nejlepší domluvit se, bude to v ten a ten pátek a nazdar.

      Jinak musím říct, že co se letos děje už od začátku února je celkem mazec, od té doby taky moc nestíhám a za chvíli mě klepne :)

      0 0
    • Voita  

      Přátelé, v pátek jsem se u něj stavil a světe div se, už stačil koupit i namontovat přehazovačku a dokonce je hotový i střed s klikami :D Měl jsem s ním domluvenou zápůjčku převodníku na otestování, ale zrovna takový u sebe nemá, takže kdybych se tam sám nestavil, tak to ani nevím. Do středy to prý bude hotové…Příběh tedy pokračuje.

      Máte ale pravdu, že domluvit termín byl základ, to byla fatální chyba z mé strany a doplatil jsem na to. Po téhle zkušenosti už se mi to asi jen tak nestane.

      0 0
    • nox159  

      jak to tady čtu, už bych byl 100× vyfakovaný, protože bych byl neschopným ojebávačem :D

      0 0
      • Breakpain  

        Jak se to vezme. Když řeknu jednomu dvornímu servismanovi, že nato nespěchám… jsou z toho 3 měsíce ;) … ale beru to.

        Když si dáme termín, tak je to většinou ok – ale i tak jisté zdržení chápu. Má dobré ceny, vysvětlí mi to a zatím vše, co pro mne dělal bylo defakto 100%ní.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  

      A prave proto si na kole vse delam sam

      0 0
    • -b-n-x-  

      Hele, tak co a jak? Je streda, takze uz to melo byt vsechno hotove.

      Stihnul to, nebo ho budes fakovat?

      0 0
      • HonzaRez  

        Obávám se, že už není mezi námi, má kolem krku omotaný řetěz…

        0 0
      • tigermoth  

        Jo, zasloužíme si informace! Lachende bestien jsou zvědavé:-)

        0 0
    • Voita  

      Ahoj ! Stále vás zajímá můj příběh? Prima, jdem na to, držte si klobouky. UPOZORNĚNÍ: pouze pro silné povahy

      Včera jsem už doopravdy věřil v sms, že kolo je hotové. Žádná samozřejmě nepřišla, zašel jsem tam, na kole stále žádná práce (jen přehazovačka), ptám se ho tedy, jestli mu přijde normální abych u něj měl kolo měsíc, naprosto suše a se špetkou arogance mi odpověděl, že zboží mu nechodí každý den, jen připomenu, v pátek mě ujišťoval, že zboží mu vozí každý úterý. Ptám se ho tedy znova, proč není za měsíc schopnej to udělat, odpověď? Jestli nejste spokejený, kolo si vemte, otočil se, šel pryč a pronesl: do konce týdne to bude hotové. Já, protože jsem debil, jsem mu to tam ještě nechal a stavím se v pátek nebo sobotu, nepředpokládám, že to bude hotový, tentokrát si to odnesu. Otázk je,, může po mě chtít vůbec nějaký peníze?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • tigermoth  

        Ber ten rám a val s tím pryč. Sám nečekáš že to do konce týdne dodělá. Mimochodem to je to On-One z crmo vlákna?

        0 0
      • mr.ricardo  

        To je dobrej ojebavac :) clovek by rekl, ze v dnesni konkurenci to uz neni mozny, ze by se neuzivil … a ono jo.

        0 0
      • Mr.Dan  

        Podle mě si ten dotyčnej zaslouží odtajnění. Špatná reference je taky reference a tady už to ani horší bejt nemůže. Aspoň bys tím mohl pomoct dalším nenachytat se. Nuže, kdo je ten velkohubej arcizmrd?

        0 0
        • Nikovlas  

          Pro férovost by také zasloužil prostor pro vyjádření svého pohledu na věc… Jen se divím, že to píšu zrovna já po 30 příspěvcích – měl jsem za to, že tady na fóru se vždycky jako první hledaly chyby na straně tazatele :-D

          0 0
          • Mr.Dan  

            To by samozřejmě měl právo a bylo by to fajn. Na druhou stranu v tomhle konkrétním případě si těžko představit, co mohlo bejt objektivně jinak – prostě týpek přinesl rám a pár dílů a poprosil o složení. Nedovedu si moc představit, jaký výmluvy by mohla protistrana vygenerovat, aby to na ní hodilo trochu lepší světlo..

            0 0
            • mirace  

              Co uděleat jinak?

              U nás to chodí tak, že děláme práci pro toho kdo víc urguje. A stavovat se jednou týdně není rozhodně nic urgentního a nespěchá to :-).

              0 0
              • pete_ax  

                taky dost pristup na hovno…

                0 0
                • jIrI___  

                  Totálně na hovno, ne-li ještě víc než přístup mechanika zakladatele vlákna.

                  0 0
              • Chaingang  

                To by mě zajímalo v jakým děláš oboru, že vám tenhle přístup někdo toleruje.

                0 0
            • Vilém  

              ja to s diskuse pochopil tak, ze prinesl ram a chtel po nem aby tam navesil par dilu, ktere doda ten mechanik. Ten je proste zatim nema, protoze mu zbozi chodi jednou tydne.

              0 0
              • Voita  

                přesně tak, přehazka, kazeta, řetěz, řazení, převodník a zrepasovat zadní náboj.

                0 0
                • oddie  

                  Objednávka těch dílů na Kupkole = druhý den doma, namontovat celkem tak hodinka u kafíčka, akorát ta repase zadního náboje je opruz někdy na večer nebo na deštivý den. Celkově to nestojí za to s tím chodit do nějakého servisu, natož takového ;)

                  0 0
                  • arny71  

                    Ne každej je takovej šikula, já bych to tam cpal celý víkend. Ale furt lepší, než měsíc někde nechat na kolo padat prach.

                    0 0
                  • Člověk a jeho svět  

                    Přesně, proto jsme se divil, že to i přes mechanika v servise objednával. Už to je lehce divné, protože to nikde nebudou dělat zadarmo a na druhou stranu – proč si to neobjednat sám, ať už budu stavět sám nebo dám do servisu…

                    0 0
                    • Evilcleaner  

                      tenhle přístup fakt nechápu – raději nechat vydělat internetový obchod, který ti to akorát hodí do krabice a zasype odpadkama a šup na auto, než člověka, který ti to bude montovat, případě se o to kolo starat i v budoucnu.

                      0 0
                      • oddie  

                        Raději dám vydělat perfektně fungujícímu internetovému obchodu, který mi to pošle max. druhý den, než otrávenému šklebícímu se „mechanikovi“, který okatě dává najevo, jak mu za to tenhle kšeft nestojí, jak ho to otravuje, a nechá to měsíc ležet.

                        0 0
                        • Evilcleaner  

                          nebavím se konkrétně o tomto případu, pokud je mechanik *****, tak by tam přece kolo člověk neměl vůbec vozit.

                          0 0
                      • Pavel  

                        A on ten mechanik to tam jako bude montovat zadara?!?

                        Já si takhle pár kol „smontovat“ nechal. Do servisu jsem donesl rám a v krabici komponenty (co jsem vyhrabal ve sklepě, darované od kámošů a dokoupene na Internetu) a za litr dva (? nevím už), mi to smontoval.

                        0 0
                      • jIrI___  

                        Ty děláš v cykloservisu, to poznám :D. Jinak jak píše oddie…

                        0 0
                        • Evilcleaner  

                          no přilepím to pod tebe, ale mohl bych to dát kdekoli. a ano, dívám se na to z druhé strany, to se o mě ale tady docela asi ví.

                          hned na začátek, nebavím se o tomto konkrétním případu*, moje původní reakce byla na paušalizující příspěvek od Člověk a jeho svět (http://www.bike-forum.cz/…jeste-pockat#…)

                          *když je někdo *****, tak si samozřejmě žádné peníze nezaslouží

                          prostě mi přijde normální když si něco chci někde nechat namontovat, tak minimálně poptat ten komponent u toho kdo to bude montovat.

                          představ si dvě situace – zákazník chce vyměnit řetěz, v prvním případě přijde rovnou s ním, že si ho koupil u Kuka, v druhém mu ho mám prodat já. je jasné, že zadarmo to nebude, ani pokud si řetěz už donese, ale pokud si ho rovnou koupí u mne, tak tu výměnu bud neúčtuju nebo za nějaký symbolický poplatek (zpravidla podle toho jak moc mi zabere času vyčistit zbylý pohon). ve výsledku je to druhá varianta kde jsou všichni spokojenější – zákazník zaplatí v součtu méně peněz, mi jich naopak zůstane více a zmizí ten pocit hořkosti ‚abych náhodou nenechal někomu vydělat‘

                          no ale je to jenom můj pohled ;)

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • oddie  

                            problém je v tom, že o tu druhou variantu zřejmě stojí příliš málo servisů, mechaniků, nebo zcela obecně poskytovatelů služeb, protože co si budeme nalhávat, služby jsou u nás pořád na hodně tristní úrovni. A ano, využily toho (zase zcela obecně) právě eshopy, a ta sázka na levné ceny dílů (kdy vynechají marži servisů) v kombinaci s hodně velkou tradicí domácího kutilství jim vyšla naprosto dokonale. Nejen v kolech, kde je to v podstatě jen čajíček a jen pár prodejců, jako je Kuk, mnohem výrazněji je to vidět třeba v autodílech (kde se taky točí podstatně větší marže). A já se vůbec nedivím reakci lidí, když se na ně nějakej nedoučenej dement v servisu utrhuje a vymetá s nimi podlahu, že si to příště radši koupí na netu a ukutí doma sami, protože i riziko zničení je pro ně přijatelnější než to jednání toho dementa. Bohužel, zde je pořád ještě velký deficit zpětné vazby od zákazníků, a ony dementy v servisech nic moc nenutí, aby svůj přístup změnili – zjevně mají i tak poslušných hejlů pořád dost. Čest těm rozumným – zase zcela obecně – poskytovatelům služeb, kteří si zákazníků váží a jednají s nimi férově a slušně, ale zase bohužel – takových zrovna moc není.

                            0 0
                          • jannk  

                            no … akorat kdyz si clovek predem nedomluvi cenu komponent, tak si potom treba nauctuje 700Kc za CN-HG700 nebo 1500Kc za stopetkovou CS-5800. To se mu potom pracuje ‚zadarmo‘ :(

                            0 0
                            • Evilcleaner  

                              to je tak nějak normální, vědět dopředu, kolik ± zaplatím ne? ale 1500 za cs5800 to už je slušný jackpot :D

                              0 0
                              • jannk  

                                No uplne samozrejme to neni. Kdyz privezes kolo, tak opravdu maloktery servis ti predem da (a nejlepe pisemne) jakykoliv seznam ocekavanych nahradnich dilu a jejich cen. Proste ti reknou, jo, podivame se a kdyz bude potreba, tak vymenime. Ty lepsi vymeni fakt jen to, co je potreba (s tim problem obvykle nemivam aby zbytecne vymenili pulku kola), ale castky za komponenty bud neuvedou jednotlive nebo je namasti. Ok – treba maji stejne ceny na krame, ale to skoro jiste jen proto, ze je samostatne prodavat nechteji, vetsinu prodaji pres servis.

                                0 0
                                • Fran7  

                                  Já tedy znám servisy kde ti rovnou napíšou do objednávky, že do 500Kč ti volat nebudou a pokud to bude přes tak nejprve zavolají, což je podle mě OK.

                                  0 0
                          • JSt  

                            zakaznik se podiva na tvou cenu montaze retezu, cenu retezu u tebe a cenu retezu v eshopu. pokud je cena tve montaze plus cena retezu v eshopu vyssi nez cena retezu v tvem obchode, nemuzes se na nikoho zlobit, ze nenakoupi u tebe. ;-)

                            0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Nemám problém zaplatit za kvalitně odvedenou práci. Ale to opravdu nebude tento případ.

                        0 0
                      • JSt  

                        chichichi. ;-)

                        0 0
                      • Ossis  

                        Radši nechat vydělat internetový obchod, než poslouchat miliardu výmluv, proč něco zrovna nejde objednat a proč se na to musí čekat… A nakonec ještě zaplatit dvakrát tolik.

                        0 0
                • Kouba_2005  

                  Jestli každý týden objedná jednu komponentu, na kterou pak do úterý čeká, tak to máš za týden dva doma :-)

                  0 0
              • Mr.Dan  

                Aha, ach tak, ale jinak jak píše oddie. ;)

                0 0
              • Pavel  

                Zboží mu chodí jedenkrát týdně. 1. týden přehazka, 2. týden kazeta, 3. týden řetěz… :-))

                0 0
      • Pavel  

        Ty woe, Gándhí hadra! :-D

        Obdivuji tvou trpělivost. Já bych to sebral a odkráčel středem.

        Ano, může se stát, že se oprava „zasekne“ (taky jsem čekal skoro měsíc na nějakou součástku, kolo bylo rozebráno v servisu), ale servisák mi dopředu volal, že je problém a že to bude trvat. Buď počkám anebo že mi to smontuje dohromady a můžu si to odvést. Počkal jsem, díl dorazil (servisák volal, že mu to dorazilo) a na druhý den jsem si na kole odjel.

        0 0
        • Voita  

          Jo, takhle bych si představoval normální služby cyklosportu, já takové štěstí bohužel neměl…

          0 0
      • vp2  

        Peníze chtít bude…osobně bych vzal kolo, že ho jdu projet a pak bych mu řekl, že mu ti zaplatím, ale že mi výplata nechodí každý den a nechal ho stejnou dobu čekat.

        0 0
        • orm  

          To asi pujde tezko. Pokud jsem to spravne pochopil, tak tam ma jen ram a par komponentu :-).

          0 0
      • -b-n-x-  

        Na druhou stranu, takhle ten pribeh alespon pokracuje dal. Kdyby to uz mel udelane, tak bych se jako ctenar mohl citit trosku ochuzen. Uz se tesim na dalsi dil a konec tohoto tydne budu vyhlizet jeste touzebneji nez obvykle :-)

        0 0
        • rkawa  

          Přesně! Tohle je jak rozprava z černý kroniky. Už se těším na další díly.. Nicméně podle mne je zákazník sebemrskač. Vůbec nechápu proč to neodnese pryč a neudělá to jinde? Mě to hlava nebere..

          0 0
    • gerrard  

      Ja mu rozumim, me uz se jedny kola zapletaji dva roky a jeste jsem to nevzdal :).

      0 0
      • André Vebr  

        Tvl. já bych přeskočil pult, popadl co mi náleží a utíkal a utíkal. A to říkám jako servisák.

        0 0
        • gerrard  

          To uz preslo do roviny cire zvedavosti, jestli to bude nebo ne. Penize v tom nemam, nijak tim netrpim, tak se obcas stavim, obcas zavolam a uz to beru jen jako dobrou historku k pivu. Kazdopadne je to jeden ze tri paru a tento se fakt nejak vlece :). Na kole na ktere jsem je chtel uz mam davno jine.

          0 0
          • Esi  

            že ty ji si dal do požadavku že na tom chceš karbonové 260mm kotouče a chudák mechanik čeká až to začne někdo vyrábět :-)

            0 0
      • alinceb  

        Mně se už 3 a půl roku lakuje rám a vidlice. Pořád doufám…

        0 0
        • mastihuba  

          To je sluzba klubu, abys s tim nekde nedelal vostudu. :)

          0 0
        • jIrI___  

          To jako fakt? Bych se s těmi věcmi rozloučil a doufal, že ta lakovna aspoň ještě existuje :D

          0 0
          • alinceb  

            Lakovna je Jahoda. Věci občas vídám, když se stavím na kafe. Taky jsou občas vidět na některých jeho fotkách …:D

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Kouba_2005  

              Jé, Jamis. To ale není 3,5 roku, ne? Si pamatuju, jak sem dával fotku po nalakování a to nemůže být tak dlouho :-) … nebo že by to až tak letělo?

              0 0
    • Voita  

      Není z vás někdo z Liberce nebo Jablonce komu bych to mohl svěřit??? :D

      0 0
      •  

        Petr je celkem zručnej a i rychlej za slušný peníze http://www.cyklosauer.cz/shop/index.php

        příp klukům do http://www.cycology.cz/

        maj skoro vše skladem

        0 0
      • Jenda  

        dobrý ceny komponent maj u Budiny, jak jsou na tom s prací netuším

        0 0
        • Voita  

          Budina má hodně dobrý ceny, je levnější než KK, budu u něj kupovat brzdy

          0 0
          • Vilém  

            Obcas taky veci nejisteho puvodu:(

            0 0
            • nitraq  

              Myslíš ten fejkovej karbon nebo ještě něco?

              0 0
              • Vilém  

                Jednak, jednak treba plaste z kdovijakych zdroju dost pochybne kvality.

                Ceny ma dobry, ale duvoryhodny mi moc nepripada.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  A odkud vlastne tenkrat byly ty Reby, ktere mely stejne seriove cislo?

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tak uz si nevybavuju, o koho se jednalo, ale myslim, ze bikesport to nebyl.

                    Jeste me ted napadaji, jim dodavana, Mavic kola, od kterych daval Kastar ruce pryc.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • mr.nikdo  

                      Kastar dava ruce pryc od vsech kol dodanych do CR jinak, nez pres nej… A spis mam pocit, ze Bikesport byl jediny, kdo dokazal sehnat ND na Mavic.

                      Je mozne, ze to je Kupkolo, jak psal Lukas. Jen si pamatuji prave tu fotku, jak jsou 2–3 Reby a vsechny maji stejne SN.

                      0 0
          • jIrI___  

            Ten obchod smrdí…

            0 0
    • davids0108  

      Já bych to asi vzal a dal do jiného servisu. Jednou mi na kole (Favorit ročník asi 1993) rupnul rám. Kolo bylo relativně nové, ale už po záruce – těsně. Dal jsem to do prodejny, kde jsem kolo kupoval. Po týdnu i dvou kolo viselo stále na stojanu, kam je prodavač pověsil. Pak ten další týden mu to někdo přijel svařit, takže celé to trvalo 3 týdny…

      Měl jsem pak u nás ve Vyškově dobré zkušenosti s jiným cykloservisem – ochotný, rychlý, levný. Říkejme mu servis „V“. Až jednou jsem tam dovezl kolo, popsal svůj problém, majitel se divně šklebil už když jsem mu popisoval problém… pak řekl, že to tím není, že jsem měnil duši a nasadil špatně kolo, že to tím určitě není. Dále, že nemá čas na takové věci, že by na kole jezdil týden, zkoumal to a není jisté, zda na to přijde a že nejbližších 14 dní na to nebude mít čas. Tak jsem dal kolo do servisu, kde předtím 3 týdny „vařili ten rám“ a tam mi je za 180 Kč a 3 dny hrubého času opravili.

      Později jsem se tázal servisu „V“ na nějaké věci s kolem. V odpovědi stálo mimo jiné, že ať se dlouho nerozmýšlím a kolo jim donesu max. do konce ledna (letošního roku), protože až jim to začne, pak na takové věci nebudou mít už vůbec čas. Na to jsem jim napsal, že je smutné, že na ostatní lidi mají čas po celý rok a na mě jen do konce ledna a že nevím, čím jsem si tohle zasloužil. Tím jsem se servisem „V“ skončil.

      0 0
      • Nikovlas  

        Jednání servisu V mi připadá naprosto seriózní. Na rovinu řekne, že nějaký nejistý patlání, za který si může říct jen pár korun, bude dělat akorát mezi sezónama – když je vytíženej, vybírá si práci, ze který mu něco kápne.

        0 0
        • Voita  

          A takhle podobně to bude i v mém případě, minimální zisk-nezájem.

          0 0
          • Nikovlas  

            Ale on na to byl rovnou při příchodu upozorněn. Těžko můžete podnikateli vyčítat, že si vybírá výhodné zakázky… Vyčítal bych mu, kdyby bral všechny zakázky a některé z nich pak nevyřizoval.

            0 0
          • -b-n-x-  

            No to sice jo, ale ten nespokojeny zakaznik, ktery mu odradi treba 100 dalsich potencionalnich zakazniku neni asi to co uplne potrebuje. Ale treba zrovna proziva nejake depresivni obdobi

            0 0
            • Breakpain  

              Zaleží… Já si toho cením, řekne potřebné info a ty se rozhodneš… takže mě by neodradil.

              0 0
      • mr.nikdo  

        Hezky, jen pokud je servis V servis V, co myslim, tak sem jeho majitel chodi :-D. A kdyz ses kvuli tomu registroval.

        A odkud jsi mel to Facko z Vyskova?

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          To je dobře, aspoň to budeme mít i z druhé ruky. Na druhou stranu ten argument s koncem ledna je taky celkem oprávněný, ne?

          0 0
        • davids0108  

          Neregistroval jsem se kvůli tomuto vláknu. To za prvé. Jsem zde už pár měsíců, možná rok. Nebudu to hledat.

          Favorita jsem měl od Usnula, ale to už je přes 20 let stará záležitost. Teď tam jezdím servisovat kola a co je důležité – nikdy mě neodmítl. Osttaní servisy mi často řekli ať kolo dovezu za 3 dny.. Nemám tolik času, abych s kolem jezdil do servisu dvakrát – poprvé, aby mi řekli, kdy mám kolo dovézt a podruhé ho tam dát. Ztracená půlhodina času mi za to nestojí.

          Na servisu V je smutná jedna věc. Já, jak jsem tam byl zpočátku velmi spokojen, jsem doporučoval známým, že je to dobrý servis a ať tam jezdí taky. Jednou mi kamarádka třesoucím se hlasem říkala, že mu volala a on ji po telefonu pomalu seřval, že bere na servis jen kola, která sám prodal a že co si myslí, že toho má moc.

          Tak fajn. Každý nějak začínal, zpočátku toho měl málo, pak akorát a díky spokojeným zákazníkům a doporučením toho (protože je dobrej) jednoho dne má moc. Pak je třeba začít zákazníky odrazovat.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Radeji na to nebudu moc reagovat. Z Vyskova jsem a na 90 % vim, ktery servis myslis. Vsimam si ale i dalsich veci u servisu a prodej tady v okoli.

            Ono se hodne blbe resi. 95 % servisu si delam sam, takze ani servis resit nemusim. Nicmene resit i 20 let starou vec a pripominat ji k dnesku je trosku peklo.

            A jak rikam – servisy a prodejny tady znam. Nebudu zadny hodnotit, protoze hromada mych zkusenosti je brutalne zastaralych.

            Ale pokud clovek dokaze odmitnout anebo si naplanovat praci, tak to rozhodne neni spatne ;).

            0 0
    • Voita  

      Dopadne to tak, že si to odnesu, tentokrát už vážně, určitě jsem vás svým postojem pobavil a je potřeba tuhle story ukončit, happy end to bohužel nebude…

      Sranda nastane tehdy, až to dám jinam a přístup bude podobnej :D

      0 0
      • Esi  

        no tak d třetice někdy kolem půlky června si konečně koupíš na netu chybějící komponenty a za hodinku je tam nandáš :-)

        0 0
        • Jakobo  

          Presne tak. Ale chapu, ze to muze byt pro cloveka bez zkusenosti nebo dilny neprekousnutelne. Nejlip znamy s nejakou zkusenosti a naradim.

          0 0
      • Člověk a jeho svět  

        V Liberci jistě najdeš i solidnější podniky, co třeba jeden krám, co má i e-shop?

        0 0
        • alinceb  

          No nevím. Pár krámů s e-shopem tu je, ale ani do jednoho z nich bych si už kolo na servis nedal…

          0 0
        • mr.nikdo  

          Michal uz ma i eshop? :-D

          0 0
      • -b-n-x-  

        To je skoda. Pribeh se mohl zacit nejak vice rozvijet. Nejaka nestastna laska, atd…

        0 0
      • jackasss1  

        Voito, byt bliz, tak ti ten bike udelam s radosti jen za dekuji, protoze tvoje story je fakt masakr. Na tohle bych nemel nervy. Co takhle to rict majiteli obchodu, kdes to dal?

        0 0
    • freerider159  

      No a po tom všem, kdo to teda je??

      0 0
    • Voita  

      Mile rád zveřejním, kdo za tím stojí, ale to až budu mít své věci u sebe :)

      0 0
    • Espen  

      Je pátek. Jsem napnutej jak kšandy :-D. Jestli to Voito dnes nerozsekneš, seš na BF mrtvej cyklista :-D.

      0 0
    • Voita  

      10:51 sms – Kolo je hotové :D Mám trochu obavy, co tam za necelý dva dny splácal.

      0 0
      • tigermoth  

        Neříkej hop!

        0 0
      • Yura  

        Co to stalo krome nervu?

        0 0
        • Voita  

          Kolo ještě u sebe nemám, dostanu se tam až odpoledne

          0 0
          • Yura  

            Takze drama pokracuje..

            0 0
            • Voita  

              Jak říkám, jediný drama co může nastat je výsledek odvedené práce, jak je možný, že měsíc není schopný díly koupit a během čtvrtka/dneška dopoledne je bajk hotov. Co dům dal??? Nechám se překvapit. Do stropu radostí rozhodně zatím neskáču.

              0 0
              • Rubi  

                tak ohazene to ma za max pul hodiny, spis by me zajimalo co tam ohazel :D nebo to proste koupil z KK, prislo to na druhy den, voita si zaplati marzi a praci…:D

                0 0
              • Espen  

                Chceme foto před a po, ať vidíme rozdíl. Ceny komponent a práce.A fakturu si nech vystavit. Přece nechceš, aby tohle vlákno jen tak vyšumělo :-D.

                0 0
      • -b-n-x-  

        To je urcite proto, ze ten mechanik chodi na BF a cetl tohle vlakno :-)

        0 0
    • Voita  

      Vše bude zveřejněno !

      0 0
      • snownook  

        Na to se sám těším :D..pevný nervy

        0 0
        • Espen  

          Hlavně o naše nervy jde. Co Voita vyvádí z toho omdlívám :-D.

          0 0
          • Voita  

            Ty jsi nedočkavej, až to hezký neni, nemám ti nahrát i zvukovou stopu při vstup do krámu? :D

            0 0
          • Pavel  

            Já to vidím v jasných barvách, ten koment po vyzvednutí kola… Hoši, to je NE-U-VĚ-ŘI-TEL-NÉ! :-)

            0 0
      • freerider159  

        taky se teším :-)

        0 0
    • nox159  

      Čtu to a je to zajímavé musím řict… :)

      Pohled z druhe strany… kdy zakaznik netrpelive čeká měsic i kdyz vim že na tom kole jeste jezdit nebude…

      Zákaznik volá že doveze kolo tak ok, ladíme kdy to muže dovest nemá cas, přiveze kolo totálně ve sračkách a špinavé tak na to hledím ale řeknu si ok neni problem at ma radost :) Říká že na to nespechá že ma čas klidne měsíc dva… Chvili delam urgentni veci pak se teda pustim do toho jeho kola, rozeberu vidlice po rozebrani pruserová dávám do kupy, pak kdyz to mám odstrojene prohlizím rám, najdu praskliny resim to s nim jak dál, chce rám ale za par supu tak že mu neco sezenu, seženu rám za dobry peniz… ale už se to veze trochu to trvá… Bavbil jsem se s ním že do toho nechce uplne moc vrážet tak se o to snažím ale neni to hned… kdyby to neresil dá se to vyřešit za dvojnásobné prachy hned… Kazdá mince má dve strany…

      A tedka se to dá pujmout tak.:

      • Jsem kkt že jsem to kolo vzal, že jsem mu chtěl vyjit vstříc, že jsem ho nechtěl natáhnout.
      • Jsem neschopný, tvrá mi to, nespolehlivý… :D

      Kdybych mu to kolo vrátil s tím že bych za to nechtěl nic bylo by to pro me nejvýhodnejsí, ale neni to řešení pro něj vhodné…

      Závěrem obšas se stane že i přes oschotu to vyřešit ke spokojenosti zákazníka to tak nemusí dopadnout, pokud už pro tohoto zákaznika nikdy nic nebudu dělat problem to pro mě nebude ušetřím si nervy… Obecne zákazniky se kterýma je to vzdy zbytecne komplikované posílám rád ke konkurenci :)

      0 0
      • Pavel  

        Nic za tuto radu nechci.

        Začni nabízet umytí komplet kola za dvě tři kila (vč. základního seřízení a namazání).

        0 0
        • nox159  

          nechápu co tim chces rict ale za 200–300 umyti kola včetne seřízení.. tak to bych radeji honil u porna než dělal tohle :D

          0 0
          • mr.ricardo  

            tak kdyby mi nekdo daval 2–3 kila za honeni u porna, tak bych to taky delal radsi :)

            0 0
            • tigermoth  

              Estetika porna – to by mohl být obor na FF:-)

              0 0
              • nitraq  

                Vůbec bych se nedivil, kdyby o něčem takovým už někdo napsal bakalářku/diplomku. Ostatně tam už byla např. práce na studium prvků feminizmu ve filmový pohádce Frozen.

                0 0
                • tigermoth  

                  Trumflo by to i tohle:diplomka ?

                  Jestli jo, chci to!

                  0 0
                  • nitraq  

                    Kristepane! Ne, netrumflo. Tamto sice byly plky o čemsi, ale aspoň to mělo nějakou grafickou a smysluplnou úpravu, tohle je prostě grafikovo peklo, ke zhodnocení obsahu se ani nedostanu.

                    0 0
                  • pepino  

                    7. Happening vede

                    0 0
                  • mr.nikdo  

                    No ty kravo!

                    To hodne konkuruje te Indicke svatbe…

                    0 0
                • tigermoth  

                  Nemáš nějaký odkaz nebo tak něco na ten feminismus? Já takové kuriozity sbírám.

                  0 0
                  • nitraq  

                    Hledal jsem usilovně, leč nedaří se. Vím, že to mám tady z bike fora, ale nemám ponětí, která škola to byla.

                    0 0
          • Pavel  

            Já ale nenapsal, čeho dvě tři kila! :-)

            0 0
    • Voita  

      Kolo mám doma, vše funguje jak má, ale stejně se tam budu vracet, protože převodník mám zapůjčený na otestování, jestli mi počet zubů bude vyhovovat…Víc nevím, co bych k tomu napsal. Dotazy?

      Kazeta SLX 11–36, přehazka SLX, řazení také, řetěz Sram PC-1051

      0 0
      • Zdibar  

        Konečně doma :) snad to příště bude rychlejší

        0 0
      • -b-n-x-  

        Jak se choval? Byl nasrany ze jsi ho tak uhanel?

        0 0
      • Kouba_2005  

        A jste domluveni, co za zapůjčení a mírné opotřebení převodníku bude chtít?

        0 0
      • mandak  

        Těším se na pokračování, až půjde vrátit převodník :D

        0 0
        • Voita  

          Byl v pohodě, mluvili jsme, diskutovali, prostě normální…Za zápůjčku si neúčtoval nic, prostě až přijdu, tak přijdu, je ale jasné, že pak u něho budu převodník objednávat.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Pavel  

            Keci prdy kuličky…

            Kams zahrabals mrtvolu? :-)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Na SLX čekat měsíc, to je dobrý fór :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.