• Teejay

    Mnozí z vás říkali, změnit rám za lepší (nevím v čem lepší), ale jen pro zajímavost, řekněte nebo dejte odkaz na konkrétní rám.

    Podotýkám, jen pro zajímavost, letos se nechystám měnit rám.

    Požadavky: karbon, klasické hlávko, střed možno bb30 (pač je redukce).

    0 0
    • alinceb  

      Scott 998 – nemám rád uhlí, ale stejně to tu padne…:D

      0 0
    • vsn  

      to co říkají na FB neřeš :D až rupne nebo morálně bude starej tak novej kup … :)

      0 0
      • Teejay  

        rám vážně řešit nebudu, ale má pár znamínek používání, a kdyby se cokoliv stalo (doufám, že minimálně tento rok nic), tak bych vážně nevěděl, do čeho jít, aby to bylo takto lehký, nejlíp střed bsa, hlávko ne tapered.

        0 0
        • vsn  

          Orbea nemá bohužel tappered… jinak všichni ostatní snad už naštěstí jo

          0 0
    • scret  

      neresil bych, ten No saint je vizuelne peknej, tezitko to neni.. V cem presne by mel byt ten novy ram lepsi?:)

      Ale DTcka jsou docela subtilni a vetsina modernich karbec ramu je dost mohutnejch u predni ploutve a pak to nevypada uplne nejlip…

      0 0
      • Teejay  

        jak píšeš, jsem namíru spokojen, ale kdyby kdyby, tak nevím, po čem bych šahnul

        0 0
    • LáďaH  

      Scott Scale 899.

      0 0
    • Papinak  

      Asi to není pro tebe to pravé, ale já ten rám žeru.

      Viděl jsem ho vloni na FOR BIKES a paráda

      odkaz

      0 0
      • mr.kokos  

        Docela by mě zajímalo, jestli si ten rám někdo koupil. Taky jsem ho viděl na Forbikes a dost se mi líbil. Ale ta cena myslím nebyla nejnižší.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • TJK  

      Naprosto vazne a bez mrknuti oka bych se na nejakou vymenu vys***l, muj nazor znas, za me je Maxari uplne ok, dokud jezdi tak jezdit, a jako vymenu do budoucna opet naprosto vazne… vykasli se na uhli a „gramhunt“ :-) a kup neco co ma koule a je to „naporad“

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • hovanec  

        Ta patka rámu na přehazku je pevná. Do toho bych teda nešel.

        0 0
        • TJK  

          ok come ooon :-) driv stokrat urves a zrakvis saltr a vyplet nez titanovou patku :-)

          0 0
          • hovanec  

            No právě. Hazka stojí násobky ceny výměnné duralové patky.

            0 0
            • kubad  

              většinou semeleš hazku i patku, u titanu semeleš jen tu hazku takže je to ve finale levnější

              0 0
              • hovanec  

                Tak o tom pochybuji. Chytni za ramínko měniče na výměnné patce a urveš to rukou. Hazka zůstane celá.

                0 0
                • kubad  

                  idál tak si titan nekupuj, aspoň na tom nebude jezdit každý jouda

                  0 0
                  • alinceb  

                    :D

                    0 0
                  • hovanec  

                    Dle tvého názoru jsem jouda?

                    0 0
                    • kubad  

                      dle meho názoru řešíš něco co není potřeba řešit, rámy z dostatečně pevného amteriálu, ocel, titan se většinou nedělají s výměnou patkou – tečka.

                      pokud se ti tohle řešení nelíbí tak si je prostě nekupuj.

                      0 0
                      • hovanec  

                        Jo ták… Měl jsem leštěný CrMo rám, taky neměl výměnnou patku. Jen jsem myslel, že by bylo výhodnější zlomit výměnnou duralovou patku než mnohem dražší měnič.

                        0 0
                        • kubad  

                          jen se zeptám, kolikrát zlomils patku a kolikrát to při tom přehazka přežila?

                          mě se to ještě nepovedlo, přehazku sem za tu dobu co jezdím 2× namotal od klacku do výpletu

                          0 0
                          • hovanec  

                            No na minulém hliníkovém Authorovi jsem rupnul patku, hazka zůstala viset, naštěstí se nenamotala. Pak už dál nic. Bylo to Deorko.

                            0 0
          • La Piér  

            No právě!

            0 0
        • Vilém  

          Toto neni hlinik.

          0 0
        • Tina  

          Pýtala som sa vo Van Nicholas prečo nerobia vymeniteľnú patku. S úsmevom mi odpovedali, že sa za tie roky čo robia s titanom ešte nestretli s tým, že by niekto zničil 7mm hrubú titanovú patku :)

          0 0
          • bikerman2  

            ano presne tak su sice vynimky no i cena pri tychto kuskoch je astronomicka.a vn su krasne ramy za slusnu korunu-uz dlhsiu dobu po nom mrkam…

            0 0
      • folty.hans  

        zrovna jsem tu měl rozepsáno cosi o Ti a Litespeedu :-) Taky bych to nehrotil, nahradit černý maxari černým Scottem mi přijde o ničem ..

        0 0
        • TJK  

          ty jsi muj clovek! :-D

          0 0
        • Kubiczech  

          Zase ty ultralehké komponenty budou na titanu trošku jak pěst na oko. Za mě určitě karbon.

          0 0
          • TJK  

            To nechapu jak si na to prisel, veskrze cisty karbon a cerna v lesku se k titanu vylozene hodi a nevim proc by nemohl mit gramarsky komponenty na 1300g titanu? Podle me to kolo bude mit proste vetsi kouzlo nez treba ten scott, sice top karbon mezi top karbonem, ale porad je to dneska masovka…

            0 0
            • alinceb  

              +1 uhlí nemá duši. Mně by se taky líbilo Paduano nebo třeba Baum…:)

              0 0
            • Kubiczech  

              Já mám titan v kategorii udělat si radost a karbon typu Scott 899 v kategorii honit váhu, tak asi proto. 1300g titan v porovnání třeba s tím Scottem je sakra rozdíl pokud tu váhu honíš, což předpokládám Teejay dělá. Stavět gramařské kolo na titanu je podle mě blbost, pokud teda ten titan vyloženě nechceš. Postavit na něm lehké kolo pro radost s odpovídajícími komponenty chápu a tam mi třeba Claviculy fakt nezapadjí.

              Poznámka – z titanu fakt neuchcávám. (:

              0 0
              • kubad  

                imho blbost. když se chce jde to i s titanu, nebo oceli titanový silniční rám velikosti 56cm

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Kubiczech  

                  Nikde netvrdím, že to nejde. Proč titan neoházet lehkými díly, že? Já jen tvrdím, že mi to k sobě prostě nejde. Jestli se s titanem dostaneš na stejnou váhu jako když stavíš na špičkovém karbonu, to nevím, ale jsem spíše nakloněn k záporné možnosti. Je sice hezké, že silniční rám tuhle váhu má, ale karbon je pořád lehčí.

                  Já si prostě titan spojuji s radostí – pěkný singl, řemen a podobně. Ne s gramařením.

                  0 0
                  • kubad  

                    určitě souhlas, titan a gramařina k sobě moc nepatří, já je že to jde lehké i s titanu.

                    jinak já už z toho gramaření vyrostl :D

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                • La Piér  

                  Argumentovat hmotností silničního rámu není úplně správné.

                  0 0
                  • kubad  

                    proč?

                    0 0
                    • La Piér  

                      Protože je to něco úplně jiného z pohledu požadavků na vlastnosti.

                      0 0
                      • kubad  

                        jaké požadavky na vlastnosti myslíš?

                        a ono není možno vysledovat nějakou úměru mezi váhou silničních a bajkových rámů?

                        jinak to Ghisalo je lehčí než většina top silničních karbonových rámů, a v době vzniku na trhu anio moc karbonových lehčích rámů nebylo!!!

                        0 0
            • bikerman2  

              presne tak pre mna je

              aj pekne spracovany dural -nicolai.bergwerk lv duratec rb,alebo ocel-jamis .rm blizzard viac ako karbon -ktory az na vynimky -niner ibis.je na jedno kopyto len nalepky su ine…

              0 0
              • Kubiczech  

                Tak je karbon a karbon. Rám, který si polepuje padesát výrobců asi nikdy žádné kouzlo mít nebude a pravděpodobně to nebude žádný zázrak.

                0 0
                • bikerman2  

                  to je vec vkusu-keby som mal na vyber napr. -karbonovy simplon alebo kona explosif tak druhe beriem hnedi ked je o kilo tazsi.schvalne co by si bral ty kubiczech?

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    To záleží – srdcem asi Konu, hlavou Simplon. Být to jediný bajk v mé garáži.

                    0 0
      • Tina  

        Tomáši, ani som si to netrúfla napísať aby ma tu zase niekto neobvinil :) Titan je titan a je „napořád“.

        0 0
        • kubad  

          prd je to měké málo tuhé kroutí se to, na prd :D

          to musím vědět né si stavím 3ks do sbírky :D

          0 0
        • kyl  

          Nic není napořád,krade se.

          0 0
    • bikerman2  

      neres a po rozbiti titan-klasika-rewel.litespe­ed,paduano,ibis-to mas navzdy

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kubad  

      ten NoSaint zase není špatný rám, s tvou váhou problém není, klidně bych ho dojezdil než rupne, asi to tak dlouho trvat nebude :D

      ale zase když ho prodáš nějakou kačku dostaneš.

      Na tom kole je teď prostě nepoměr mezi luxusníma/kul­tovníma

      značkama, a relativně levnou i když slušnou značkou výrobce rámu, funkčně to určitě ničemu nevadí, ale celkově to k sobě nejde, dražší kliky než rám :D

      k té skladbě co máš by se určitě hodil třeba Storck Rebelion.

      0 0
      • TJK  

        jj souhlas jak s tim nosaintem tak storck. Stejne tak si dokazu predstavit tyhle komponenty na custom oceli nebo titanu… me uz posledni dobou ten karbon prijde extreme masovej…

        0 0
      • Kubiczech  

        Ten Storck by to ale vzhledově naprosto zprznil.

        0 0
        • kubad  

          ten rám se dělá ve více barvách i v čistém carbonu, věc vkusu

          0 0
          • Kubiczech  

            Já jen že současný stav s NoSaintem je vzhledově více než hezký, takže bych určitě podobného konceptu držel. Pánové od Storcku zrovna minimalisti nejsou, co se designů a popisů týče. (:

            0 0
    • Teejay  

      Díky všem, šlo mi spíše, co dnešní doba nabízí, kdybych to měl všechno hledat tak to ani nenajdu, protože některý značky ani neznám.

      Nemám v plánu No sainta prodávat, jsem s ním spokojen a navíc nyní půjde každá koruna na bydlení (budoucí hypotéku) a sakra si rozmyslím, jestli si k narozkám budu přát nový hlávko nebo ne :), ale rám dokud nerupne, budu ho jezdit.

      0 0
      • bikerman2  

        mas to kolo krasne jedno z najkrajsich co tady je-jak pise kubad-je tam nepomer cenovy no vzhladovo ak chces zostat u uhli tak nespekuluj-nech ti to slape

        0 0
    • Rubi  

      BMC by byla nejvetsi parada :)

      0 0
    • Turbo  

      BMC ok, nebo také třeba LOOK (ale to rovnou může vyhodit představec a sedlovku :-)

      0 0
      • Turbo  

        Je to ale spíš závodní než gramařská záležitost.

        0 0
      • yetti  

        Ten LOOK je boží. Nic lepšího si ani nedokážu představit. Asi se po něm budu muset podívat :-)

        0 0
          • yetti  

            Tak Vokolek je asi posledni moznost, kde bych si chtel neco koupit. Před pár lety, když byl ještě jedinej dovozce Cannonu do Čech jsem od něj chtěl koupit redukci BB30-BSA a byl to hroznej problém. Pak jsem ho jednou zkoušel jako dovozce Syncrosu, když jsem pro kamaráda sháněl ráfek a poslal mě do… A konečně vloni jsem sháněl takový to plastový vodítko na lanko přesmykače na svýho LOOKa, kterej byl doveženej ofiko přes něj a co myslíš sehnal ho?

            Horší dovozce je snad už jenom Paul Lange na Shimano

            0 0
    • VLAN  

      Takhle je to perfektní, neměnil bych nic.

      Když už (pokud gramařina resp.karbon)tak co třeba Cannondale Flash v Karbonu? Dá se sehnat zánovní za cca 17 tis.,má BB30 střed a hmotnost kolem 945g v M.

      0 0
    • Turbo  

      Mondraker podium.

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.