• tmrd

    chci koupit novou vidli tak do 5tis…nějaky rady?…jezdím spíš stezky ale velmi rád nekdy zabloudím i do lesa:)

    líbí se mi tahle… http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

    0 0
    • Bafoon  

      těžko radit, do 5tis je zrovna hrozně velký výběr a kvalitních funkčních vidlic je mrtě :-D ale zkus SR Epicon LOD nebo RLD ideálně ve verzi tuningtest – www.tuning-test.cz

      proti toře i něco zhubneš

      0 0
      • tmrd  

        vypadá gut ale není na véčka:-/

        0 0
        • Vilém  

          Kdyz se tam podivas, tak zjistis, ze je, viz „existuje provedení pro kotoučové brzdy standart IS i verze s čepy pro Véčka společně s úchyty na kotouče “

          0 0
          • tmrd  

            ajo:)…sorry

            0 0
          • stampee  

            jj, pred 2 tydny jsem kupoval pritelkyni EPICON 100 LOD na Vecka.

            za cenu neco pres 3000 docela dost muziky:) a celkova vyska vidle je stejna jako u te moji se zdihem 120:)

            0 0
            • tmrd  

              ted jsem ji nasel za 3690,–…to by slo:)

              …ještě nějaky navrhy? O vidlích vim hovno:) jezdím dva mesíce a od základky jsem na kole neseděl…ale nějak mě to chytlo

              0 0
              • Milwa  

                Na http://koloshop.cz ji se studentskou slevou v černý barvě dostaneš za 3096,–. Podle ekonomický teorie by ale ten produkt z tuning testu mohl opravdu nabízet to, co avizuje a vůbec to nemusí být levárna. Bohužel z načtených zkušeností se špatně soudí.

                0 0
                • Bafoon  

                  s TT osobní zkušenost s dvěma epicony – luxus za ty peníze ;-)

                  0 0
                • Bafoon  

                  s TT osobní zkušenost s dvěma epicony – luxus za ty peníze ;-)

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  věř tomu, že těch zkušeností s tuning testem tady mají desítky, možná stovky lidí… a 99% určitě pozitivní.

                  0 0
                  • roud  

                    Mno nvm zda by se do toho měl pouštět pokud vůbec neví co od tý vidlice vlastně chce :O( osobně si myslím že i neupravenej epikon je dobrá volba…

                    0 0
                    • kubad  

                      ale upravený je mnohem lepší a za tu cenu to stojí :-

                      0 0
                      • roud  

                        jel jsem na dvou upravených a jednoho neupraveného mám doma a popravdě mi ten neupravený vyhovuje víc… (jinak ruku na srdce ten upravenej je samozřejmě citlivější)

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      jo mas pravdu nemusi to vyhovovat kazdemu… ale odhaduji, ze vetsina lidi bude chtit co nejcitlivejsi vidlici a ne zavodni nastaveni.

                      0 0
                      • kubad  

                        jj souhlas, jinak vidle se dá přifouknout lehce, ale dosáhnout větší citlivosti jaksi není možne :-)

                        0 0
                      • Milwa  

                        Jestli jsem správně pochopil a jestli si ještě pamatuju, tak podle TT správně fungující vidlice, vysoce citlivá a komfortní, na rychlosti jen přidává. A že potřeba nějaké závodní vidlice, která je méně citlivá ale vhodná pro překonávání časů ostatních, je vyvolaná předchozí zkušeností s nevhodně tlumící vysoce citlivou vidlicí. A právě TT vidlice by nikoho zpomalovat neměly, ne?

                        0 0
                        • Carloss  

                          to říkej rarputilcům s pevnou vidlí:)

                          0 0
                        • roud  

                          Hehe :O)

                          0 0
                        • jonti  

                          Je to teorie, ale opravdu to tak neni, a pro jezdeni opravdu na hrane to chce trochu progresivnejsi, min se propadavajici a predvidatelnou vidlici i za cenu o neco malo mensi citlivosti.

                          Nerikam ale, ze po domluve to nedokaze udelat Milan z TT, vetsina lidi ale nedokaze presne specifikovat co chce. Ja jsem treba priklad, vim ktera vidlice mi vyhovuje pri jakem nastaveni a neni mi uplne jasne proc.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Každému může sedět něco jiného a jak píšeš, hlavní je vědět co chci.

                            Ale proč by pro ježdění na hraně měla být vidice s vlastnostmi co popisuješ tedy nechápu.

                            Na DH jezdí na hraně mnohem více, většina vidlic je citlivých parádně a do zdvihu jdou několikanásobně více než chrtí nízkozdvihová vidllice.

                            Takže jestli není problém spíše někde jinde, tím myslím např. příliš chrtí posed, kdy jsou řídítka příliš nízko a následně pak vadí, že jde vidlice více do zdvihu. To pak ale není problém vidlice, ale toho pesedu.

                            0 0
    • alinceb  

      marekmaue tu nabízel Foxe kříženýho s Epiconem (viz. http://bike-forum.cz/…l-24248.html) …zkus mu napsat, za kolik by ho nechal…třeba by to nebyla špatná alternativa;)

      0 0
      • Vilém  

        Chtel za nej 6000,–, naprosto mimo cena. Teda pokud uz nedostal rozum:)

        0 0
        • alinceb  

          No 6k je hodně mimo…to je cena za jetou FOXu v dobrém stavu…takhle bych to videl tak o 2k míň…;) Každopádně volba to není špatná, kdyby byla za lepší cenu…;)

          0 0
          • roud  

            zas to ber z jeho pohledu proč by to měl prodávat levnějc ? to bych si ji radši nechal na omlacování na závodech než ji za 4 prodat…

            0 0
            • Kubiczech  

              To si mohl ušetřit i vyvěšování těch inzerátů. I když hledání nějakého blba za to asi stojí.

              0 0
            • alinceb  

              to je pravda…užitná hodnota takové vidle je mnohem větší než její reálná cena…;) Zase na druhou stranu na tu jeho obludu je jí fakt škoda…:)

              0 0
    • M5ilan  

      ja ti necham za 5500kč rock shox reba team, 1500km(asfalt) jeta, s dokladama, nerozeznáš od nový, máš-li zajem napiš na mail:-)

      0 0
    • scalar  

      Mrkni se ještě po starších modelech Rock Shox (Psylo, Duke, Pilot), na véčka stačí. Objevují se na Aukru apod. za dobré ceny, dnes jsem tam zrovna něco viděl.

      0 0
      • duk  

        Chce vidlici za cenu kolem 5000 a ty ho tady nabádáš ke koupi 5let starý mrdky… tmrd:Brácha loni za tuhle cenu sehnal novou rebu (sundanou z kola) tak zkus něco pohledat, případně s cenu lehce přitlačit, vyplatí se to.

        0 0
        • scalar  

          Psal jsem o vidlicích Rock Shox, ne o Manitou, které používaji MRD!

          0 0
          • duk  

            To nic nemění na tom že všechny vidlice který jmenuješ nedosahují kvalit vidlic v této cenové kategorii… Nehledě na to, že sehnat tak starou vidlici ve slušnějším stavu taky nebude nejsnadnější.

            0 0
            • scalar  

              Tyto vidlice (třeba Psylo) využívají stejné technologie jako třeba tvůj SID – otevřená olejová lázeň Pure DeLite, dvě vzduchové komory Dual Air… Jejich nevýhodou proti dnešním vidlicím jsou slabší nohy, ale to u véček nevadí.

              Epicona jsem zkoušel v neupraveném stavu, v zimě téměř nefunkční, jinak se choval dost nekultivovaně (pro rychlou razantní jízdu jsem ho nedokázal nastavit)a při prvním mytí jsem viděl bublinky, jak z vidlice utíká vzduch…

              0 0
              • duk  

                Netvrdím že ty vidlice nemůžou jakž takž fungovat, ale zpracováním, tuhostí, řekl bych i chodem budou nový modely lepší. Potom taky je otázka jestli se vyplatí investovat do jetý vidle od RS. Potom Dual Air v obou nohách u toho Psyla je jinej systém, než Dual Air v jedný noze a tlumení MC v druhý noze u SIDa, nebo Reby. Jinak ten záladní SID co mám není zrovna žádnej hi-end produkt, poměr cena-výkon má slušnej, ale dokážu si na XC představit tužší vidlici s lepším průběhem.

                0 0
                • scalar  

                  Trochu jsem se díval po aktuální nabídce nových nejetých vidlic: Psylo SL – pod 5000,–, Duke SL – 2500,–, Pilot XC – 2000,–

                  Pochopitelně jsou horší než aktuální SID nebo Reba, ale zakladatel vlákna nechtěl závodní vidlici, ale vidlici na rekreační ježdění po stezkách a občas do lesa…

                  0 0
              • pepek  

                Slabší nohy u veček nevadí? Slabší nohy vadí vždy, nejen kvůli brždění, ale hlavně kvůli tuhosti. Když ta slabší vidla dostane ránu, která nejde přímo v ose (při zatáčení, nebo na kořenech, šutrech), tak se jakoby zamkne a nejde do zdvihu tak ochotně, jak by měla.

                0 0
                • scalar  

                  Jezdím už dost dlouho ze starým SIDem (používám ho na závody) a nic takového jsem nepozoroval…

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A už jsi někdy jel (více než 5 minut) v náročnějším terénu na opravdu tuhé vidlici? Tím myslím aspoň 32mm vidlice s 15mm osou (a i 32mm vidlice s 15mm osou jsou pořád o dost méně tuhé než 36tkové vidlice s 20mm osou).

                    Ono to není jen o tom, co napsal pepek, ale také o tom jak drží přední kolo stopu a nejede si kam chce.

                    To nevnímání je to celkem v praxi běžné, když není větší srovnání s opravdu tuhou vidlicí. Pak to majitelé často tak moc nevnímají i když se vidlice kroutí opravdu hodně a stopu drží jen na rovině na asfaltu.

                    Podmínkou samozřejmě je, že musí být slušně tuhé i přední kolo, jinak to tuhá vidlice sama nezachrání.

                    Velmi dobře si toho všimneš při opačném zkoušení. Tedy když jezdíš dlouhodobě opravdu tuhou vidlici s pevnou osou a pak sedneš na nějakou extra málo tuhou vidlici. Pak teprve vnímáš jaká je to vlastně hrůza.

                    28mm vidlice jsou prostě tuhostí děs a hrůza a to že to někdo nevnímá na tomto faktu nic nezmění.

                    0 0
                    • scalar  

                      Na horském kole jezdím 20 let, vyzkoušel jsem hodně vidlic. Menší pevnost vnímám jen u Manitou R7, SID mi nepřijde měkčí než Recon nebo Epicon. Ale spíš mne zajímá radost z rychlé jízdy jako takové, ne to, jestli se mi zanořila vidlice o milimetr víc nebo míň.

                      Poslední dobou se vracím k pevným vidlicím – pružení je na materiálu a na mně, to je pravá radost z jízdy.

                      0 0
    • John Tequila Lemon  

      V téhle kategorii, jedině Epicon od Milana.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.