Trek Fuel EX8 2008 - praskly ram

42 nepřečtených
  • Floydie

    Ahoj, tak me asi definitivne opustil muj oblibeny zimak, ma cenu svarovat nebo rovnou do sberu? Koukal jsem a tento ram uz nesezenu (potrebuji M/L). Ma cenu jeste prehazet ty komponenty 26" na jiny Full ram nebo mam se zimakem prejit na 29"? Jinak jezdim moderni karbonovy XC, ale tohle kolo me proste bavilo, clovek se ho nebal nechat na zahradce nebo na nej pridelat brasny, potrebuji proste nejakeho delnika. Zaroven mam zasobu dilu na tato stara kola, tak nevim co ted.

    0 0
    • Pentaroth  

      To je hliník? Tam se svařováním asi moc neuspěješ..

      3 0
    • keymaker  

      Nechal jsem vařit zadní stavbu na Meridě v Cykloadam za 1500. Drží to, ale moc se na tom kole obecně nejezdí.

      0 0
    • gemini  

      Než ho vyhodíš, můžeš otestovat doživotní záruku Treku:-)

      2 0
      • Floydie  

        To me take napadlo, papiry mam a jsem prvni majitel. Fakt tam je?

        1 0
        • kubad  

          Je reklamuj

          0 0
        • jecnak  

          Ano. U některých modelů a ročníků se nevztahovala na zadní kyvku, ale v tomhle případě je to docela jasné. Pak se pochlub, co jsi dostal.

          1 0
          • Floydie  

            Jen jsem urcite nikde online neregistroval cislo ramu, tenkrat snad jeste nebyly ty internety ;-) (vtip)

            0 0
            • gemini  

              měl by stačit záručák…:-)

              0 0
            • jecnak  

              Jestli máš nějaký doklad, tak rám odstroj, pečlivě vyčiti a dones někam, kde Treky prodávají. Mělo by to jít bez problémů vyřídit. Akorát dostaneš asi nějakou 29" bez tlumiče.

              0 0
              • keymaker  

                Přehodí zbytek ze zimáka a jede :-D

                0 0
                • gemini  

                  Nebo prodá rám a koupí novýho zimáka:-) Já kdysi v době 26" kol reklamoval u Spešlu pevnýho Stumpjumprera Comp a dostal jsem S-Workse, kterej tehdy stál samotnej o třetinu víc, než celý kolo – tak třeba bude mít Floydie podobný štěstí:-)

                  0 0
                  • jeniiiik  

                    Cokoli co by dostal by stálo asi desetkrát více než to co tam donese. ;)

                    0 0
              • Floydie  

                No tak 29" ram mi bude vite na co… ale zkusim a dam vedet.

                0 0
                • oddie  

                  Určitě se najde někdo, kdo ho s tebou za 26" milerád vymění :)

                  0 0
                • jeniiiik  

                  Nebo mám se zimakem přejít na 29"…no tak prejdes jak si psal v úvodu. ;)

                  0 0
                • jIrI___  

                  Počítej s tím, že s novým rámem budeš muset vyměnit tři čtvrtiny kola, protože nové standardy… Taky jsem si tím bohužel prošel a lépe vyšlo nový vyreklamovaný rám prodat než kupovat nové komponenty.

                  3 0
    • Floydie  

      Tak nakonec vas zklamu a ram jsem nereklamoval, protoze bych musel dokoupit 3/4 novych komponentu na 29". Nechal jsem to ale svarit u jednoho sikovneho pana co umi s hlinikem a stalo me to 400,– Zaroven jsem si nechal rovnou vyztuzit tu vnejsi stranu (vnitrni by byla lepsi, ta je nejvic namahana, ale je tam to prepakovani a neni tam moc mista). Ten svar je stejne schovany za tim prepakovanim, takze neni potreba to nejak esteticky prozivat. Take jsem vymenil vsechna loziska, kdyz uz to bylo rozebrany. A jestli to vydrzi alespon rok, tak budu spokojen :-)

      1 6
      • Cabasekxxx  

        Za mě zasloužíš bobříka odvahy. Na tohle bych nesednul, natož na tom jezdit.

        5 0
        • mr.nikdo  

          Misto varianty – novy ram, strelit za par vic jak 10 tisic (podle typu), za 5 tisic vzit jiny… A byt 5 tisic v plusu, tak je minus 400 a casem bude minus tech 5.

          To se vyplati!

          4 0
          • Cabasekxxx  

            Nedej bože až se to rozloží za jízdy a skončí to nějakým zraněním.

            1 0
          • jeniiiik  

            Ještě mínus ložiska… Fakt někdy nechápu tu snahu resuscitovat pacienty po smrti. Obzvlášť když to mělo doklady a záruku.

            5 0
            • Floydie  

              To je prave ten vztah k tomu kolu, nekteri to nikdy nepochopi. Az to praskne priste, tak si konecne koupim novy, ted je Trek Fuel EX5 za cca 43k, takze asi nebude co resit. A o penezich to opravdu neni, mohl bych si tech novych kol koupit hned zitra nekolik a manzelka by to nepoznala :-)

              0 3
        • Floydie  

          Ja uz na tom prasklym dojel 10km. I kdyz to praskne, tak se to cele najednou nerozlozi, drzi to pres to prepakovani. Jinak na tom kole samozrejme nikde neskacu, je to na dojizdeni do prace, v zime apod.

          0 1
      • jeniiiik  

        Taková promarněna šance. :/

        10 0
      • oddie  

        Tak to bych teda čekal o dost větší cenu…

        0 0
        • Cabasekxxx  

          Pravděpodobně nějaký garážmistr.

          1 0
          • Floydie  

            Garazmistr to neni, zalozil docela velkou firmu ktera se na to specializuje, nicmene ted uz je na odpocinku.

            0 0
            • oddie  

              Dej kontakt, možná taky budu něco potřebovat svařit :)

              0 0
            • Cabasekxxx  

              No. Od specialisty který založil velkou firmu co se na práci s hliníkem specializuje bych očekával lepší práci. A také to, že bude vědět jak se po svařování mění pevnost hliníku a jeho slitin. Ale je to tvůj boj a tvoje volba.

              0 0
      • Markony  

        Můj typ je tak 3 až 4 měsíce než to praskne .

        0 0
        • knihomol  

          Mám podobně prasklý a svařený hliníkový 29'' Radon. Drží už skoro rok a několik tisíc kilometrů. Stejně jako zakladatel vlákna jsem na tom prasklém jel několik kilometrů a kupodivu jsem to přežil. Navzdory všem názorům, že prasklý rám se okamžitě rozletí na tisíc kusů, tak to „jen trochu víc“ pružilo.

          0 0
      • mr.nikdo  

        Ty cerne vlasecnice ve svarech jsou bordel anebo chyba foceni?

        1 0
      • Hrabex1  

        za ten rok sem napis, jak jsi dopad. A taky nezapominej svar a jeho okoli kontrolovat pred kazdou jizdou. Ve vlastnim zajmu.

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.