Silniční pláště Tufo - osobní zkušenosti

39 nepřečtených
  • Marian86

    Zdravím. Chci si pořídit pláště na špatné cesty, s vynikající ochranou proti defektu s co možná nejmenší hmotností. Mám teď SWorks Turbo 26, jedou skvěle, ale na můj „terén“ je jich prostě škoda. Nejvíc se mi zatím líbí právě Tufo Comtura Trio v šířce 28, váha 275g je podle mne vzhledem k parametrům špička. Máte s nimi osobní zkušenosti prosím??? :)

    0 0
    • plzakj  

      Espior od speslu je neprusrelny. Elite vezre ma 270g a stoji 700,–

      0 0
    • Fran7  

      Tufa jsem jezdil a spokojenost, jezdil jsem ale plášťovky a jedinou nevýhodou byla rychlost opotřebení, ale nikdy jsem nepíchnul.

      0 0
    • JFtryall  

      Nebal bych se Tufa, mam sice galusky, ale plastu jezdi v okoli dost a funguji. Jen je skoda, ze nemaji v nabidce tubeless varianty a jeste vetsi sirku.

      0 0
    • avionic  

      Mám Comtura Duo v šíři 25mm. Najeto cca 5 tisíc bez defektu i na poměrně špatném povrchu. Za mě s cenou kolem sedmi stovek super plast

      0 0
    • Marian86  

      Pravděpodobně to „risknu“ a objednám. Je šíře udávaná i reálná cca ve shodě?

      0 0
      • avionic  

        zalezi na jak siroky rafek to budes davat, na Vision Trimax T30 to bylo 27mm, na Metronech to je 25,5

        0 0
        • Marian86  

          Predpokladam ta 25mm.. ja mam 17mm rafek, tak snad mi tam ta 28 vleze :-)

          0 0
          • avionic  

            presne tak, Metrony jsou taky 17mm a 25 ma skutecne tech 25 ;)

            0 0
            • Marian86  

              Objednal jsem ty Comtura Trio 28, pak dam vedet jak to na tom rafku vypada :) A kdybyste vedeli o nekom, kdo by chtel ty Spesl S Worls Turbo 26 za dobrou cenu s minim.najezdem, at mi napise :-) Diky za reakce!

              0 0
    • Marian86  

      Tak je tedy mám na kole. Co mne mile překvapilo je váha, která je 278 a 280g, výrobce uvádí 275g, to je za mně příjemné zjištění, že ty odchylky jsou minimální. Nemám ještě změřeno na ráfku ani projeto, mám teď bohužel rýmečku :-D Co mne zaujalo z hlediska vzhledu a funkce jsou široké pásky na bocích, které jsou klasicky černé, ale při dopadu světla reflexní, zajímavé a povedené řešení, pak přidám foto, kdyby náhodou někdo taky kupoval, ať není překvapen, přeci jen VZHLED je nejdůležitější :-D

      Na pohled mi pak šířka přijde uvěřitelných 28mm, do rámu pořád s rezervou vejdou.

      0 0
      • Marian86  

        Tak pro zajímavost přikládám pár fotek. Na ráfku 17mm reálně 29–30mm, stále však s pohodlnou rezervou :)

        0 0
        • tromboonen  

          Napiš sem pak porovnání jízdních vlastností – ty Swrks Turba by měly bát jedny z nejlepších (valivý odpor/přilnavost) plášťů pokud si vzpomínám? Tufo co vím má pověst hodně tvrdejch směsí (na galdách teda), je sice fakt, že 26 a 28 se blbě porovnávaj, ale zajímalo by mě to.

          0 0
          • MiKED  

            S-works Turbo 26 vozím od konce května a po cca 1700 km si je nemůžu vynachválit.

            0 0
            • tromboonen  

              A srovnání s jinejma máš?

              0 0
              • MiKED  

                Jen srovnání s low-endem (b'twin a předtím nějaký totální no name), což je samozřejmě nebe a dudy. Silnici mám teprve rok, přičemž v zimě ležela ladem a na jaře mě na dva měsíce vyřadila vykloubená klíční kost. Takže můj nájezd je něco mezi 3–4000 km.

                0 0
          • Marian86  

            Určitě se pokusím to porovnat, ale na rovinu říkám, že nejsem žádný odborník, proto můj názor berte jako laický. Navíc, jak se zde již psalo, ty SWorks Turbo fakt „jely samy“ a nebýt mé potřeby mít maximálně odolné pláště, nesundával bych je. Od těch Tufo čekám ještě větší komfort a možnost projet občas něco crossovějšího :-) Jezdím pro radost a nemám ani cyklocomputer (i když o něm už aspoň uvažuji), takže porovnávání průměrných rychlostí nebude :-D

            0 0
            • tromboonen  

              No mě jde vyloženě o tu směs, nevím, jestli se to dá poznat třeba ohmatem… pak taky jak držej a jak jedou, ale to už se relativně blbě posuzuje…

              0 0
              • Marian86  

                Tak za sebou mám první light vyjížďku, s ohledem na zdravotní stav to bylo opravdu jen lehké projetí. Co jsem okmžitě zaznamenal byl zvýšený komfort, mám cca 84kg, foukám zadek 7 a předek 6,8 cca.. jelo se mi maximálně příjemně, vyšší hmotnost (rozdíl oproti Works Turbo 26 je přesně 35g / kus) jsem nijak nevnímal.

                0 0
    • Jezevec70  

      Vozím Calibru Plus 28. Najeto zatím 1700km bez defektu a to je fakt nešetřím. Šotolina, lesní cesty a minulou sobotu i několik kamenitých úseků. Na pláštích nejsou ani žádné sekance. Na to, že je to vlastně závodní plášť je odolnost vynikající.

      0 0
    • Honzis  

      obyč Calibra 25mm na zadku 7000km, což je super. Směs je lehce tvrdší, pár sekanců na běhounu, hlavně boky trpí, ale snad jen 1defekt o střep co si vybavuju. Jedou pěkně, na mokru jsem hodně opatrnej, to nemůžu posoudit. Bohužel éra kdy stály 500Kč skončila :-(

      0 0
    • Sodoma  

      Kdyby někoho zajímalo, tady jsem našel recenzi na Calibry.

      0 0
      • Marian86  

        Já našel nedávno na polských stránkách recenze na Calibru i Calibru Plus (25), a psali pouze samá pozitiva. Jestli tady nejsem sám, kdo má polštinu jako mateřský jazyk, a zajímalo by Vás to, někde ty recenze najdu :-)

        0 0
    • mastihuba  

      ja riznul bok calibry na vyfrezovanym useku asfaltky, ale tam je to ostry jak britva, jinak spokojenost.

      0 0
    • nobody12  

      Můžete někdo porovnat Tufo Comtura Trio vs Continental Grand Prix 4000 S II ?

      Ty continentaly aktuálně vozím a jsou skvělé, ale cena u tufa je o dost příznivější, aktuálně rozdíl 500 na kus.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Kulasek  

      Jezdím TUFO Calibra Plus 25 700×25C, 210g a maximální spokojenost. Za najetých 7tis km bez defektu a to musím pokaždé přejet 0,5km po šotolině. Foukám je na 8bar a jedou parádně.

      0 0
    • nobody12  

      Aktuálně jsem obul Comtura Trio 28 a už hned na omak je to pravdu tvrdá směs, teda oproti Conti 4000 SII.

      Doufám že to nebyl krok vedle, hlavně s tím mokrým podkladem. Nerad bych to položil kvůli klouzavému plášti.

      Jezdím i plášťovky a tam je směs mnohem měkčí, pocitově přilnavější.

      0 0
      • xpj  

        Zajímaly by mě zkušenosti s Comturami po půl roce, jestli drží a jak se na nich jezdí.

        Zvažuju, že bych je koupil a udělal si konečně bezdušová kola.

        0 0
        • Maka123  

          Už ani náhodou! Po cca.1000km samá dírka! A pořád dolévat tmel mě už nebavilo. Teď mám 3000km Calibra plus a super , uchází 1atm za pět dní. Comtury 1atm denně.

          0 0
          • xpj  

            Aha, tak to je docela blbý.

            A přitom mi přijde, že tam je rozdíl jen v tom, že Comtury jsou bezdušové a mají nějakou další ochrannou vrstvu.

            0 0
        • Singlespeed  

          Comtury trio UST měla partnerka a fučely tak, že je musela vrátit

          0 0
          • xpj  

            Tak to mě nepotěšilo. O Mavic UST pláštích jsem zase četl, že vydrží tak 1000km…

            0 0
            • Singlespeed  

              Mavic Yksion Pro UST je, co se výdrže týče, opravdu katastrofa. Vepředu v pohodě, ale vzadu mizí guma před očima a za necelé dva měsíce pohodového jezdění dámou byl sjetý na plátno.

              0 0
          • Maka123  

            Jednou jsem je reklamoval a dostal nový plášť (poštu jsem musel platit) a po druhé jsem je vzteky hodil do popelnice.

            0 0
    • cagalam  

      Zdravím! Dovolím si trochu oživit toto vlákno. Máte někdo osobní zkušenost s těmito plášti Tufo: https://www.kupkolo.cz/…lar_z104998/?… Zajímá mně skutečně naměřená šířka pláště 28mm a jak fungují při použití bez duší… Děkuji

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.