• Petan123

    Chtěl bych se poradit ohledně silničního kola, rozpočet jsem si dal max 120–140 tis. Již nějáký ten rok jezdím a je na čase obměnit stroj :-) Jezdím cca 6tis ročně, vyjíždky jsou průměrně 4 hod (kolem 100 km), jednou ročně se vydávám na 5 dní do Alp či Itálie na kopce – Stelvio, Gavia apod. Současně 3× ročně si střihnu závod v triatlonu (Moraviamen atd), postava 185 cm a 80 kg. Takže, ano klasicky bych rád měl universál kolo na vše – časovka/kopce

    nejvíce uvažuji o Canyonu – Aero road CF SLX. Jen zvažuji jestli brzdy kotouče či normál a jestli řezení el. či klasiku.

    Případně jestli budou nějáké jiné typy, budu za ně rád. Díky

    0 0
    • novas752  

      Řazení a brzdy si někde vyzkoušej a uvidíš.

      Akorát kombo kotoučovky + elektrika je dost drahý.

      0 0
    • milan.v  

      Není typ jako tip…

      0 0
      • Petan123  

        :-) i mnohoznačne. Co se týče typu: nemalou chvíli jsem uvažoval o VENGE, ale i skrz co bylo napsáno zde, je poměr ušetření pár vteřin X komfort jízdy…, zamítl. Třeba někdo má podobné zkušenosti i Aeroroadem, zatím sem nic špatného na něj nečetl.

        Zase 90% ježdění nejsou extra kopce, a nemyslím si že bych na VENGE Stelvio jako hobík nevyjel.

        A prvně sem plánoval Tarmac, ale nikde žádný tip za rozumnou cenu není…

        0 0
        • gemini  

          Já sám hodně začal uvažovat o Madoně 9.0 ( mám limit trošku níž než Ty ) – je tak ošklivá, ale současně mi něčím hrozně imponuje:-) Tuším Ječňák kritizoval brzdy, ale já na ně žádnou kritiku nikde jinde nepotkal a kluk, co na ní jel, taktéž nic, jako špatný brzdy nepozoroval…

          0 0
    • myreczech  

      mít ty starosti…:)

      co Giant…

      https://www.cyclestore.cz/…018-ID_73800?…

      nebo BMC

      https://www.bike24.com/1.php?…

      0 0
    • gersa  

      IMHO jsou časovka a kopce tak rozdílné disciplíny, že kolo dobré do kopců nikdy nebude dobré na časovku a naopak. Neříkám, že nejde zajet časovku na vrchařském speciálu, ale v porovnání se speciálem na TT to nikdy nebude ono a vláčet těžké aero kolo na Galibier asi taky nebude to pravý.

      Existují kola které jsou někde uprostřed (Canyon Aero, Propel, Vias......) ale vždy to bude kompromis a někde na půli cesty

      Samozřejmě by bylo nejlepší mít kola dvě, ale to je hodně drahá věc :)

      0 0
      • Rubi  

        Jestli najede 6k rocne, tak ho jakakoliv silnice za 130k urcite limitovat nebude :-)))) takze zalezi co jezdi nejvic a podle toho bych se rozhodl. Kdyz neni v nohach tak ti da na prdel i kdokoliv na 10kg cyklokrosce zimaku s blatnikama a jestli mas kolo 7 nebo 8 uz je vcelku jedno…

        0 0
    • Goratrix  

      A preco nie radsej Ultimate namiesto Aeroad?

      https://magazine.bikesoup.com/…ce-vs-aeroad

      0 0
      • Petan123  

        Díky s Ultimate za podnět…

        Jo ideal by dvě a více kol, ale i kdyby ty finance byly tak nejsem ochoten je dávat do kol, je to pouze kolo (i když na něm trávím relativně dost času) a jak tady také někdo píše, když máš v nohách… tak i asfalt povolí :-)

        BMC si nemůžu pomoc, ale nelíbí se mi. Nechci říkat libí/nelíbí, jsou důležitější parametry ale nemůzů jim přijít na chuť.

        Giant – Propel jsem viděl též, ale u Canyonu je mi sympatická variabilita – disky a el. řazení, či v obojí klasiku apod. Rozdíly v ceně +/- 10 tis beru

        Pozn. Nejčastěji výjíždka 100–120 km a cca 1500 m výškových. Jasně před Moraviamenem spíš jezdím roviny a honím časy, ale zbytek léta kochání a udělání si žízně :-) A Stelvio zase jedu že jedu :-) 3500 m jinak jezdit neumím.

        0 0
    • well  

      To je sranda?? Jestli chce někdo dát 120 až 140 tisíc do kola, tak nejspíš moc dobře ví co chce a co od kola čeká.

      0 0
      • novas752  

        Možná se budeš divit, ale jsou i takoví co plácnou 150 na dřevo se slovy „chci dobrý kolo“ :D

        0 0
      • milan.v  

        Ty si myslíš, že Ferrari si vždycky kupuje člověk, co ví, o čem to auto je?!? :-o

        0 0
      • kubad  

        ty si sranda

        0 0
      • jecnak  

        Neni to jedno? Kazdy at si koupi co chce, libi se mu a na co ma. Muzeme doporucit ze zkusenosti, pridat par tipu ale nic vic nam tu do toho neni.

        0 0
      • Petan123  

        Já se teda nesměju a úsměv na tváři si radši vytvořím na vyjíždce než fóru či diskuzích, takže myšleno vážně. Vím co od kola čeká a představu také mám ale typů a zkušeností s různýma druhama je také dost, tak proto sem se zeptal..

        0 0
    • Radonrider  

      Uprimne, za tyhle penize bych asi nejspis skocil do kola na miru od Festky.

      Diskova verze s elektrickou Campou tam vyjde na 123k + 8k za ram na miru (coz neni nutnost, maji dostatek zakladnich velikosti).

      Pokud budes mit nekdy cestu do Prahy, tak se tam za nima na Praze 2 zastav a poptej. Delaj dle meho krasny kola a mit na to, tak je urcite podporim :)

      http://festka.com/…s-and-prices

      0 0
      • šimlos  

        Předražená snobárna pro týpky z reklamek a start upů…

        0 0
        • Jonáš1  

          A už je to tady zase, co nejvíc vydělat na hobícich ať se podnikatelé mají dobře, tak a jdu volat do Dobřan už mi mrdlo v palici.

          0 0
        • Radonrider  

          Asi si to pletes s novodobym Favoritem. :)

          Rucni prace holt neco stoji a nedostanes tuctovej ram nekde z Taiwanu.

          Ani sem si nevsiml, ze by tu nekdo nadaval treba na RB…

          0 0
          • kubad  

            neplete, je to to stejné, nená jediný důvod t o kupovat kromě mega PR a designu

            0 0
        • milan.v  

          To sedí … :-D

          0 0
      • Petan123  

        Cesta do Prahy není problém, nicméně asi úplně nejsem fanda, ale o tom že dokážou vyrobit dobrý kolo za adekvátní cenu rozumím.

        0 0
      • Jaarque  

        Nějak se nemůžu dopočítat :D Samotný rám stojí 90, osazení chorus 75… Bavíme se o kole za 130, to tak s velockem a na zondách.

        0 0
        • well  

          Já mít tolik na kolo, tak bych šel do Itálie. Basso má krásný kousky. I u Guerciotti by se něco našlo. V každém případě bych se na tom chtěl před nákupem pořádně svézt.

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • prodi  

      Sel bych do toho Canyonu, nejlepsi pomer kvalita – cena. A pokud to jde, tak urcite na kotoucich a elektrice, nic jinyho casem nebude a lepe to pak prodas:)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • šimlos  

      A co toto?

      https://www.canyon.com/…8-0-di2.html

      Pohodlný univerzál, kotouče, elektrická Ultegra, dobrý záplety, krásná barva…pro hobíka ideální kolo.

      0 0
      • Cavendish  

        Až na tu cenu je to pro hobíka určitě super…

        0 0
        • šimlos  

          Myslel jsem to pouze pro jeho finanční možnosti a hobík snad je..

          0 0
      • Rowdy  

        Kupoval jsem před měsícem CF SL 8.0, tedy o dvě třídy levnější, nicméně důvody byly celkem jasný. To kolo je kompletní za slušný peníze. Má celý group set dané třídy, žádné vyjímky. Má slušné záplety v dané cenové kategorii. Porovnával jsem to třeba se Synapsí, ale ta by nejen vyšla o 10k dráž, ale navrch ještě by hned člověk kupoval lepší kola. Tedy hnedle o 20k dražší. Je sice fakt, že ten Canyon design alespoň mě nebere nijak u srdce. Sice to neni ošklivý, ale je to tak nějak německy chladný. Nicméně se na tom jezdí moc hezky. A o to nakonec jde, Jediná věc, která je na zvážení, je ta půlená sedlovka. Zbytek kola je bez debat hned jak to přijde.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • šimlos  

          Já mám stejný model taky pár dní doma. Škoda jenom, že tu ostře oranžovou v téhle řadě vůbec nenabízí, bral bych jí mnohem radši než tu černou ale to je fakt jediný malý nevýznamný mínus. .

          0 0
      • Petan123  

        Ano ted se rozhoduji jakej Canyon to bude :-) Tady ten Endurace super – el. ultegra + kotouče ( i ho mají skladem v mé velikosti). Jen narozdíl od Aeroad nevím proč má Endurace tato ultegra ještě junction port pod řidítky což mě kazí celkový dojem… Aeroad to dle fotek (i unboxingu youtube) to má v řidítkách, ale v mé velikosti mají dostupné pouze el. ultegra + klasické brzdy což mě zase úplně nevadí.

        https://www.canyon.com/…8-0-di2.html

        jak zde bylo uvedeno, zajímavé srovnání..

        https://magazine.bikesoup.com/…ce-vs-aeroad

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • IndyCZ  

      Já bych zas radši ten Ultimate CF SLX 9.0 PRO :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • tromboonen  

      .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.