Silnicka, pozadavky: 105 nebo ultegra, cena kolem 35 000Kc.

42 nepřečtených
  • jeanon

    Zdravim. Nejakou dobu vybiram silnicku, ale nemuzu se rozhodnout pro konkretni znacku, natoz pro konkretni model. Nechci karbonovy ram, staci vidlice, ale pozaduji minimalne 105 nebo ultegru. Jako asi pro kazdeho, tak i pro me je dulezity princip cena/vykon. Rozocet je 45 000kc vcetne veskereho prislusenstvi, tudiz hledam kolo okolo 35 000kc. Diky za tipy a rady.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jecnak  

      Jelikoz ocividne nevis co hledas, tak bych si nejdriv pujcil par silnicek ruznych znacek, pripadne od Spesla Roubaix, Tarmac a Venge a pak se cca rozhodnul jakou cestou jit. Jestli je to carbon, dural a nebo ohazeny 105 co Durou je uplne fuk, kdyz ti nebude vyhovovat kolo jako takovy – geometrie.

      Samozrejme jako vzdy doporucuji: http://www.competitivecyclist.com/za/CCY…

      A jinak se tu podobne vybery resi dnes a denne, tak zkus pohledat.

      0 0
      • ZuzicK  

        Tak asi by mělo kolo padnout alespoň trochu do ruky na délku, ale viděla bych to jako u horskýho, prostě u prvního kola poznáš co chceš, nemá smysl extra testovat. Respektive dá se to podle mne doladit lépe než horské (pocit silničního začátečníka.. třeba takovejch tvarů řidítek co je :-)).

        0 0
        • jecnak  

          To je pravda. Na druhou stranu kdyz existuje moznost pujcit si zdarma testovacu, proc toho nevyuzit, ze. Aspon zacatecnik odfiltruje sve pripadne nesmyslene pozadavky v nekterych oblastech a soustredi se na to dulezitejsi. Dobre je, kdyz s nim vyrazi nekdo zkusenejsi a rekne mu, jak na tom kole sedi a vysvetli mu rozdily treba mezi tim Vengem, Tarmacem a Roubaix, coz mu pomuze se zorientovat. Pokud pak trefi spravny ram, tak pripadne vymenit riditka a sedlo je uz mala investice.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • mr.antik  

            a pak to skončí nákupem kola za 70 :-)

            0 0
          • JSt  

            kdyz jsem sedl poprve z mtb na silnicku, prvnich par vyjizdek jsem si na ni nebyl moc jistej. testovaci kolo na den by mne vubec nic nedalo, krom toho, ze na tom neumim jezdit. O:-) a v tomto nejsem urcite sam…

            tady bych souhlasil se zuzickou. koupit, co se libi, jevi se vyhodny ve spravne velikosti.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • jeffino  

              ten radon bude určo dobrej kup, ale pro toho komu sedne geo, já teda osobně nemám 35k na to abych jen tak experimentoval se silničkama:), ta cesta kterou naznačuje jecnak je podle mě reálná, jasně nevychytáš všechno, ale pokud ti to kolo evidentně nebude sedět, tak to za den testovačky poznáš.

              je to dilema a hraje tam hodně proměnnejch, takže se to nevychytá asi nikdy leda, že by jsi měl custom bike

              0 0
    • jeanon  

      tak diky vsem za nic :-D co rikate na toto – http://www.bradsky.cz/…-p-6495.html

      0 0
      • Pedro RB  

        Známej už asi 2 roky kromě jiných značek prodává i Haibiky a zákazníci mu nehlásí větší množství problémů než např. s Focusy, je to teda taková jejich levnější alternativa (taky dávají kola DT apod.).

        Obecně mezi letošní mechanickou Ultegrou a 105 není kromě pár gramů a trochy karbonu na pákách žádnej rozdíl. Proto taky Shim. na příští rok přispěchalo s Ultegrou s 11ti kolečkem.

        Ale mezi obyčejným hliníkem (snad všechny mimo Cannondale CAAD, BMC Gran Fondo, novej Spešl. Alez) a solidním karbonem (to by měl být už ten Radon) je podstatnej rozdíl v chování kola a začínající silničář spíš ocení jistou poddajnost a „pohodlnost“ karbonového rámu, než nuance v preciznosti řazení.

        Fakt bych dal na Ječňáka a pár silniček si projel..

        0 0
        • Lance  

          nevim no, na silnici nejak nevidim rozdil mezi uhlim a hlinikem

          muze mi někdo osvětlit v cem ten rozdil spociva?

          0 0
          • KnizeAlexej  

            Kolega ortodoxní silničář tvrdí, že hlína časem měkne :)

            0 0
            • hctr  

              Tak to ma pravdu karbon ma vyhodu, ze se neunavi :) hlavni rozdil bude asi ve vaze, pak zalezi z jakeho karbonu je ta silnice udelana, je to jak treba u sedlovky, levnejsi sedlovka vetsinou byva mekci a pohodlnejsi, tvrdsi a vicevrstvy karbon je zase tvrdsi tuzsi a tim padem rychlejsi.

              0 0
        • maajkee  

          Tohle by mě fakt zajímalo, já jel na nějakým celokarbonu ridley a nepřišlo mi to ani o chlup pohodlnější než muj alu Trek s karbon sedlovkou a vidlí. A nemám problém na svý silnici najet 150 kiláčků s 8–9 atmf v pláštích. Víc jsem kolikrát domlácenej z bajka.

          0 0
          • ELx  

            Tak počkej, až se sem přiřítí JakeF. Ten ti to náležitě vysvětlí :D

            0 0
            • maajkee  

              jj, ten je v tomhle maniak :)

              Mně to vážně zajímalo, pokud budu na silnici dělat nějakej upgrade, tak právě asi výměnu za karbon rám, ale abych se pak nedivil, že je to nakonec tvrdší než to bylo :)

              0 0
              • hctr  

                Kup si roubaix, to je jak full mezi silnickama ;)

                0 0
                • maajkee  

                  jj, to má kamarád, ale příjde mi to skoro už jak cyklokroska, je to takový nějaký dlouhý, v sérii tam měl celkem balóny pláště, ale jo, pohodlný to je, dírky kterým se nevyhýbá, tak já za ním drkotám :)

                  0 0
      • mr.antik  

        jak nic, máš tam toho Radona, mrkni třeba na ty Polygony jestli tě tam něco nezaujme, s takovým rozpočtem není moc co vymýšlet – snad jen zda hliníkový rám nebo karbonový rám.

        0 0
        • jeanon  

          Radony jsou celkem povedeny kola. tedy az na tu zelenou barvu, kterou to dost przni. priznam se, o techto kolech jsem doposud necetl. daji se nekde v cr vyzkouset, je tu nejaka kamenna prodejna?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • ZuzicK  

            To neprzní :-) Tak koukni o jednu vyšší řadu, to je skoro celé černé, ale už není do 30ti. Nebo i nižší řada byla tuším černá.

            0 0
          • mr.antik  

            tak ta barva je luxusní, ale jestli chceš chceš miliónkrát kopírovanou černo-červeno-bílou tak mrkni na Polygony

            0 0
      • jeanon  

        tohle je presne dle meho gusta. diky za tip! podobne prispevky jsem ocekaval. v urcitych komponentnech se orientuji, v jinych vsak mene a tak predpokladam, ze v teto cenove relaci bude tohle jeden z nejlepsich tipu. samozrejme si uvedomuji, ze musi pdanout na mou postavu. jeste jednou diky :-)

        0 0
        • Pedro RB  

          Canynon má údajně jedny z nejpohodlnějších AL rámů a k tomu je na něm ta jejich pružná karb. sedlovka, takže příjemnej docela bude. Ale bacha na to, že u všech silniček používaj hlavko (a tudiž i vidlici a představec) s horním průměrem 1,5" takže hlavně kdyby jsi chtěl laborovat s délkou představce, tak jedině přez Canyon pro ně dělanej Ritchey WCS což je docela ranec..

          0 0
          • maajkee  

            Ale, představce na 1,5" dělá třeba cannondale a jsou to představce za 2, 3 stovky.

            0 0
            • bochov  

              Ja byt tebou tak si koupim něco naTiagře značku kola bych neřešíl pokud to nemaš v nohách tak ti žadna sebelepší značka na Ultegře nepomuže ani Cinneli s DI2 nejede samo.

              0 0
              • jeanon  

                doposud jsem jezdil jen na mtb. nejprve na kole osazenem tiagrou, pozdeji na jinem s ultegrou. k tiagre se po zkusenosti s ni vazne vratit nechci. takze na silnicce nejmene 105ky nebo ultegra. ale diky za nazor :-)

                0 0
                • maajkee  

                  Jako rozdíl v tom je, ale zas tak extrémní ne. Tiagra funguje poměrně pěkně, jezdil jsem ji nějakou dobu.

                  Kdybych bral nový kolo, tak radši vezmu karbon na Tiagře než hlínu na Ultegře.

                  Podíval bych se být tebou na silničky Felt, rozumnej poměr cena:výkon a nějaká záruka kvality. Přeci jenom Felt v silničkách už nějaký jméno má.

                  0 0
                • Yura  

                  Jestli chces jezdit jen pro radost a nehledas top vybavu. Tak nejakej slusnej karbon na 105tce je podle me naprosto dostatecna sestava. Kdyztak pak casem poridit poradna kola, jako to mam v planu ja a uz su na maximu. Nemyslim si, ze by me ultegra nejak vyrazne zlepšila pozitek z jizdy, ale kvalitni kola urcite ano…

                  0 0
                • bochov  

                  Ja teda mam osazenou silničku na 105 5700 nedavno mi pujčíl kolega peelse osazeneho nějakou novou Tiagrou a opravdu to nebylo špatne,ale jak tady psal kolega hlavně zaleží na kolech ja používam Aksia.

                  0 0
                • mastihuba  

                  Ještě bych zkusil sram. :)

                  0 0
            • Pedro RB  

              Cannondale představce za takový směšný ceny, jo? Dík za tip, tím se vrací Canyon do výběru mojí příští silničky!

              0 0
              • maajkee  

                Třeba zde

                Případně já mám doma ještě asi dva nebo tři v různých délách prakticky k ničemu :)

                0 0
              • jecnak  

                Stejne tak ty klasicky 9/8 od Cannonu jsou velmi slusny za velmi nizkou cenu.

                0 0
    • VitekP  

      Chtěl bych se zeptat k tomuto tématu, co říkáte na tuto silničku? Tu značku neznám, ale ta cena se mi docela líbí, ale zároveň se bojím jít do značky o které jsem toho moc nenašel.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.