sdílená objednávka EIE carbon

57 nepřečtených
  • tomaschek

    Ahoj, tento týden odesílám další hromadnou objednávku karbonových ráfků a kol EIE carbon pro tým, kamarády a pár lidí tady z fóra.

    Řešilo se zde na konci, ale téma je už tak dlouhé, že mi ho komp načítá několik minut.

    https://www.bike-forum.cz/…le-vs-nextie

    Dva zájemci si objednávku dnes rozmysleli, takže v krabici zůstává místo na pár ráfků, případně i celá kola. Sdílením objednávky umím ušetřit něco na zboží a hodně na dopravě.

    Minulá objednávka z června už je rozeslaná, reference krabica, kamaro, Mrazekbike, velomiwookie…

    Platba při objednávce, výroba + bezcelní doprava cca 7 týdnů. S výběrem road i MTB poradím.

    Aktuální konečná cena standardního ráfku bez příplatků včetně bezcelní dopravy 4.500 Kč. Celá kola na Sapim CX Ray a DT 350/240 EXP od 20.000 Kč. Za premium ráfky se zárukou 3 roky, za verze Superlight a lepší povrchovky mírný příplatek.

    Zájemci se mohou ozvat do zpráv.

    https://www.eiecarbon.com/

    1 0
    • kamaro  

      Foto 5: Ty čínské potvory zaplétají na nových 350tkách a v Evropě se nedají nikde sehnat…

      Jinak dnes jsem si ráfky vyzvedl u Tomáše, mám SL provedení těchto.

      Jinak spolupráce perfektní, vše dle dohody. Díky

      0 0
    • tomaschek  

      Díky kluci a nápodobně – dohoda rychlá a jasná ;-)

      Několik zapletených setů už je v týmu a mezi kamarády v provozu od jara. Odjeto i pár závodů, zatím všichni spokojeni. Tak snad to vydrží…

      Já mám na silničních SL 38 mm/395 g najeto cca 3000 km a taky velká spokojenost. Oproti předchozím Nextie 30 mm/445 g to podstatně líp brzdí, už to i trošku sviští a váha dolů jde v kopcích poznat :-)

      0 0
      • sorak  

        Vypadá to moc hezky a určitě je to brouk do hlavy.. :D Můžu pár dotazů?

        Add MTB – zajímaly by mě zkušenosti pro těžšího jezdce – cca 95kg – a použití pro běžné hobby XC – normální trasy v lesích, bežné maratonské tratě viz KPŽ, terén max na úrovni Drásala.. jsem si furt říkal, že pro takového bůčka asi karbon nebude, ale zas když vidím jak to kluci berou na AM/DH/traily nebo ty rockgardeny na XC tratích.. není u vás v týmu někdo podobných parametrů/zaměření, co to zkoušel?

        Add silnice – duše nebo bezduše/galusky? Máš tucha zda se dá sehnat rozumný silniční náboj i s Campa ořechem, tak abyto nedegradovalo celý záplet? (aktuálně hliníkové lowcost Campa Khamsin)

        0 0
        • Cavendish  

          A co ty Calimy rozplést a použít ty náboje?

          0 0
        • gersa  

          V konfigurátoru je možnost vybrat si DT, Bitex, Novatec atd. Takže IMHO (pokud jsou fční) nemá cenu Khamsiny ničit. Třeba u Novatecu lze zvolit i Campagnolo ořech. U DT350 je možnost volby jen Shimano\SramXD. Řešením u 11s sady je použít Shimano ořech a vozit Shimano kazetu. Je to plně změnitelné

          1 0
        • kamaro  

          Ad silnice – není důvod kupovat nové ráfky, které nejsou tubeless. I tubeless se dají provozovat s dušemi.

          Galusky/pláště – tady se budeme pohybovat na tenkém ledě, protože někteří tady budou říkat, že jedině galusky jsou to pravé. Já vozím na silnici bezdušáky, protože na rozdíl od proficyklistů za mnou nejezdí doprovodné vozidlo, které by mi v případě defektu vyměnilo kolo. Duši taky nevozím, vozím jen čerstvé mlíko a knoty. A srát se s galuskou v terénu se mi nechce, leda by to byly galdy Tufo, které by dokázalo zalepit opravné mlíko.

          Ale protože každý musí být trochu rebel, tak na sranda krosce mám galusky od Tufa a tam jednou problémy vyřešil opravný tmel a od té doby je klid (drží tlak). Ale ta zadní částečně poškozená galuska háže jako prase, ale v terénu to naštěstí nevadí a ten kousek po asfaltu musím nějak vydržet.

          1 0
        • tomaschek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • tomaschek  

          Něco z odolnějších verzí – dopředu AM, dozadu pro úplný klid DH – váhový trest není velký za tu jistotu.

          V dané kombinaci cokoliv z těchto – dle preferencí vnitřní šířky.

          https://www.eiecarbon.com/…OUNTAIN_BIKE?…

          Silnice – za mě ideál háčkový tubelles, můžeš použít s klasikou i bezdušáky a foukat na vysoké tlaky v obou variantách plášťů.

          0 0
          • tomaschek  

            První dva modely v pořadí výpisu ve dvou šířkách jsou ty prémiové s delší zárukou – nižší pro pohodlí, ten druhý má extra zesílené patky (foto 30 mm AM na kole).

            0 0
          • sorak  

            Akorat jak se tak divam, tak AM verze maji 400–430g dle verze, coz uz pak nedava moc smysl v porovnani s hlinikem napr. DT Swiss XR 361 (410g) nebo se pletu?

            Vozim stare „hotove“ zaplety Bontrager Race Disc a nikdy jsem se tehle problematice moc nevenoval, tak se omlouvam za pripadny lama dotaz :)

            0 0
            • kubad  

              tak je potřeba vybírat adekvátně k tomu co potřebuješ, srovnatelný karbon k XR361 bude mít tak 310–320g

              2 0
            • doubleingram  

              361 a AM? To jsem mel na XC, a rikal jsem si jak je to uzky.

              0 0
            • novas752  

              No jo ale 400g+ verze bude při podobné hmotbosti nesrovnatelně tužší než xr361.

              1 0
    • komajz  

      uz jsi nekdy resil i reklamaci?

      0 0
      • tomaschek  

        U EIE zatím ne.

        Dva roky zpátky u Nextie, prasklé oba SL ráfky po jezdecké chybě – dopad na skálu s podhuštěnými gumami, patky dostaly přes uhnutý plášť přímý zásah. Nezkušený jezdec, co s tím předtím i potom objížděl/objíždí KPŽ bez problémů. Terén na MČR XCM na Dolní Moravě jej překvapil. Ostatní včetně Cinka a spol. tam měli vložky v pláštích.

        Z Nextie poslali 2 nové ráfky zdarma bez nějakého vyptávání, zaplatil si jen dopravu. Očekávám podobný přístup.

        0 0
        • Raf  

          Eh, to jsem měl vědět, zadovku Nexitie už mám dvakrát lepenou po podobné chybě jezdce :D

          0 0
          • vili  

            Nevsazel bych na to, ze tento pristup stale funguje. Aktualni cerstva zkusenost s nextie je ta, ze kolega dostal nabidku na 40% slevu na novy rafek, ale samo kdyz prictes postovne a tpp a to, ze normalne dostanes na zadost 15–20 % tak to neni zadna slava. Stavajici praskl pri bunnyhopu na rovne ceste. Tezko rict co se presne stalo, kazdopadne rana jak praskl to byla strasliva. Pokus o opravu u pana Hrubeho dopadl po dvou jizdach stejne.

            0 0
            • tomaschek  

              Ono je to asi i o tom, kdo reklamuje.

              Když to je někdo, kdo bere 10+ ráfků ročně, možná to řeší jinak, než s individuálem. Ale to jen tipuju, třeba opravdu změnili přístup.

              0 0
              • vili  

                Je to možné. My brali jen 4 ráfky a 1 komplet kola

                0 0
                • tomaschek  

                  Trošku jsem v EIE sondoval, abych si udělal představu o poměru objemu výroby a reklamací.

                  Aktuálně dělají okolo 2500 ráfků měsíčně, to je cca 30.000 ročně.

                  Letos 15 reklamací (samozřejmě i starší ráfky z provozu). 9 uznáno jako chyba výrobce s plnou náhradou.

                  Výroba ráfků v Xiamenu (EIE, Nextie, LB, Btlos apod.) je prý sdílená jen částečně. Většinu sortimentu si každá značka navrhuje a vyrábí sama. Krom toho ještě kooperují s producenty celých kol v oblasti rámů, kompletace kol apod.

                  0 0
            • Tydlii  

              NEXTIE – ja dostal 30% off na novy rafek, 2× rozmrdano za posledni pulrok. realne to vychazi draz nez kdyz byly nový – tehdy byla akce postovny zdarma – to dela 1/3 ceny – + jsem tehdy dostal 10% slevu. Ted to dela cca 7 000/rafek, tehdy me vysly 5500/kus

              0 0
    • jIrI___  

      Jak se tak dívám na nabídku, tak je většina ráfků hookless. Dá se tenhle typ vozit s dušema?

      0 0
      • tomaschek  

        Pokud myslíš MTB ráfky s duší, tak s tím už se u karbonu moc nepočítá. Ale vzhledem k nízkým tlakům to fungovat bude.

        U silnice jsem bezháčkové ráfky doporučované jen pro bezdušový gravel a nízké/střední tlaky. Přímo jsem se na to v EIE ptal. Cokoliv s vyšším tlakem doporučují háčkové ráfky, které lze provozovat s duší i bez jako tubeless.

        0 0
    • tomaschek  

      Zítra odchází do EIE zářijová objednávka, v krabici je místo na jeden až dva páry ráfků – zájemci mohou do zítřka napsat do Zpráv.

      Ze srpnové objednávky jsem dnes dostal echo, že část už je vyrobená a bude zítra odeslána z Číny v první krabici. Ještě nevím, které ráfky to jsou – majitelům napíšu do mailu, až mi z EIE pošlou soupis odeslaného ;-)

      3 0
    • MrazekBike  

      Mám také ráfky od Tomáše, z první objednávky, a mohu jen doporučit. Super přístup, komunikace, poradí a zkrátka vše okolo :-). Zatím je nemám zapletené, čekám na Hnoje, jak se k tomu dostane. Tak potom mohu sdělit své pocity, i když mám specifické, ty nejtlustější z krabice :-).

      Ještě jednou díky, Tome!

      1 0
    • lubosalbi  

      Pořád mám u těch carbon ráfků strach z kamenů z boku. Občas to na ALU ráfku udělá pěknou paseku, ale odnese to jen prohnutím, u carbonu se bojím, že se štípne.

      Jsou nějaké zkušenosti? Případně mají ty DH verze zesílenou stěnu?

      Díky

      0 0
      • Atilla  

        Nechce to brát extra široké ráfky a je to v pohodě. Nad 30mm bych nebral.

        0 0
      • McBlacky  

        Mel jsem tri roky nextie 30mm zesilene pro enduro s diru jsem do nich neudelal. Nicmene xc rafky to obcas odnesou, zase jsou o 30%-40%lehci

        1 0
      • krabica  

        Díru jsem do nich zatím neudělal, akorát mají poškrábanou povrchovku.

        0 0
      • čel.A  

        Jezdí jsem 3 roky carbony od e13 a kamen jim nic neudělá. Připadne se to opraví.

        0 0
        • lubosalbi  

          Já chápu, že to lze poměrně jednoduše a levně opravit, ale jde mi o to, že když jsem například na dovolený v Alpách, tak nechci řešit díru v carbon ráfku.

          Použil bych je na enduro a úplně čistý styl nemám a úplně se neplazím.

          Ale stále mě ty carbony lákají, teď mám DT EX 511

          0 0
          • čel.A  

            Ještě jinak, čeho se u těch odletavajicich kamenů bojis, jakoze praskne rafek? Nevim jak ostatní, ale carbon rafky takto nepraskaji, to spis ze někde něco nedoletis a trefis to blbě. Zase při porovnání, carbon toho vydrží více než hliník.

            0 0
            • lubosalbi  

              Bojím se, že kámen, který se převalí přes gumu nebo třeba odletí od předního kola, udělá díru do stěny ráfku. Možná to je jen zbytečná fóbie, ale u ALU ráfku jsem už párkrát promáčklou stěnu měl.

              Zničení patky ráfku se ani nebojím, vozím vložky…

              0 0
              • krabica  

                Tohle jsem u karbonu ještě neviděl, tohle v pohodě odpruží…

                1 0
              • McBlacky  

                Spis se ti stane ze kolo odskoci do sutru, na maratonech ti sutr do rafku nekdo posle od sveho kola. To diru umi spolehlive. Ale oboje se deje minimalne. Nachylny na to jsou vyssi rafky, typicky treba co dela specialized

                0 0
              • milan.v  

                Ano, zbytečná fóbie…

                1 0
              • tomaschek  

                Šrámům se nevyhneš, ale je to většinou jen kosmetika.

                0 0
          • novas752  

            Za dobu co vozím karbonové ráfky na endurku kámoš co jezdí se mnou měnil už 3 zničené hliníkové.

            Karbon vydrží dost, když už praskne, šel by do kytek i hliníkovej.

            Dozadu Cushcore a pohoda.

            1 0
    • Simpi  

      ahoj, aktuálně vybírám nová karbonová kola a narazil jsem na tuhle značku.

      na předchozím trailovém kole jsem jezdil ráfky LB AM928, ale prodal jsem i s kolem a řeším, že bych si, díky stoupající ceně LB, pořidil ráfky, popřípadě celá kola od EIE.

      zkusmo jsem si naklikal:

      ráfky: A29C30D18 29er-I30-D18.5 asymmetric 37mm wide

      hubs: DT Swiss 350

      boost

      28 holes

      SRAM XX1

      nejsem si jistý, je tohle rozumná volba na trailové jezdění(RS, TT), občas nějaký BP? nebo byste doporučili něco jiného? asymetrický? nižší?

      dostal jsem od nich cenovou nabídku, kde mi dávají rovnou cca $100 slevu pro nového zákazníka, takže mi to vychází na:

      $950 s dráty DT swiss competition, popř $1000 s dráty Sapim CX ray včetně všech poplatků. má cenu to vzít rovnou, nebo se vyplatí se přidat k hromandé objednávce?

      díky za pomoc, jsem spíš uživatel, co se toho týče.

      0 0
      • Velomiwookie  

        s nepatrne drazsima rafkama a stejnejma nabojema 2021 a sapim CX jsem se pres Tomase dostal na nejakych 20–21tis, takze se to urcite vyplati. Je to treba 3 mesice, tak od te doby snad moc nezdrazili. Kazdopadne doporucuju Toma primo zkontaktovat a pres telefon Ti poradi co vybrat, taky tomu rozumim jak koza petrzeli :)

        0 0
      • krabica  

        Tyhle ráfky mám doma, ale ještě jsem na ně nešáhnul. :-)

        0 0
      • tomaschek  

        Písni mi přímo na svobodasport@seznam.cz, tohle je kontaktní mail i pro ostatní zájemce. Můžeme to probrat i telefonicky pak.

        0 0
      • tomaschek  

        Tyhle ráfky jsou zkonstruované na komfort – široké a nízký profil. Ale v odolnějších váhových verzích vhodné i pro AM/enduro.

        Je to jeden je dvou prémiových modelů. Druhý je S29C27D22, případně S29C30D22. Nejtužší a nejodolnější z MTB nabídky EIE. Až na asymetrii je to defakto kopie Roval Control SL 2021 – zesílené patky a „A“ profil ráfku pro větší odolnost.

        Zatím je bere asi 70 procent zájemců, všem je doporučuju. Mezi kamarády už jezdí půl roku 5 párů a všichni spokojeni.

        0 0
    • tomaschek  

      Jinak mám příslib, že v případě zničení ráfků to bude ze strany EIE řešeno vstřícněji vzhledem k hromadným odběrům na tým. Neslibuju rovnou náhradu zdarma, ale rozumná dohoda bude určitě možná.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.