• makes

    Vyberám nový bike, viem,ze chcem full a 27,5 kolesa, skusal som bike so zdvihom 150mm a 27,5 kolesami a zisltil som, ze tolko nepotrebujem, takze nieco okolo 120/130mm.

    Mam 187cm a 90kg, doteraz som jazdil 26HT a po 7 rokoch sa chcem posunut dalej a urobit si radost.

    Nejazdim nic extremne, ani maraton, skor by som chcel nieco pohodlne na com sa aj dobre slape, kedze vyslap tvori vacsinu casu, ale chcem si uzit aj zjazd.

    Pacia sa mi Santa Cruz Solo (hlinik alebo karbon) a Liteville 301 Mk 11.

    Porovnavam geometriu tychto ramov a chcel by som vediet ako sa budu lisit v praxi, kedze zatial nemam vela skusenosti a moznost vyskusat.

    Ked porovnam hodnoty pri L-kovych ramoch, tak

    SC ma o 3,5cm kratsi razvor, ale o 0,5cm dlhsiu zadnu stavbu. Vyska stredu je o 1cm nizsia,

    sedlovy uhol je o 1,5stupna mensi a hlavovy naopak o 1,5stupna vacsi.

    Odporucana velkost ramu je pri SC 188cm presne na rozmedzi L a XL, a mam trosku dlhsi trup a kratsie nohy v porovnani s idealom, takze neviem ktoru velkost.

    Prosim o nejake postrehy a pripomienky, popripade navrhnite ine znacky.

    Dik.

    0 0
    • wenda.simon  

      Pokud vydržíš tak 2–3 týdny a uděláš si cestu do Prahy tak bude možno SC Solo otestovat na hliníku.

      0 0
      • kesu  

        no, ne že by jedno SC nestačilo, ale na tomhle bych se docela svezl. Kde to půjde půjčit?

        0 0
        • wenda.simon  

          Dolní Břežany, obchod dovozce. Je tu například i nový Bronson a jinak kompletní testovací sada SC. Blur XC, Tallboy 3ks, Tallboy LT, Highball, Nomad a Bronson. Solo dorazí do 2–3 týdnů a zvažujeme nový modely Juliana

          0 0
          • kesu  

            Aha. A co můžu udělat proto, abych si mohl třeba Bronsona půjčit na den? Stačí dva doklady totožnosti a třeba klíče od „odpovídajícího“ auta nebo potřebujete zálohu v ceně xx% kola?

            0 0
            • wenda.simon  

              Dva doklady a klíče od auta stačí na projížďku v okolí. Není ale problém půjčit na víkend oproti záloze 100 000,– . Jinak je půjčení bezplatné.

              0 0
              • Lister  

                Jak se skládá záloha 100 tis – prostě vytasí na stůl 20 Masaryků a může vyrazit?

                0 0
              • tonik666  

                To má člověk po kapsách tahat 100k? Už 45k co chtějí za Gianta v bikebros mi přijde dost (na druhou stranu chápu, že jistota, že jistota). Zanechátní protihodnoty v kolech by nešlo? :)

                0 0
                • wenda.simon  

                  Půjčení je koncipováno především pro vážné zájemce o koupi, tudíž se předpokládá že finance mají k dispozici.

                  Zanechání protihodnoty v kolech se také dá, je to všechno na domluvě.

                  0 0
                  • deekay  

                    Tam jde spis o tu hotovost, ja treba vylozene nerad precuju s hotovosti. A vybirat 100k a pak je zase nest do banky…

                    Nevim jestli u ans teda nejak banky umoznuji bloknout penize z uctu a pak platbu neuskutecnit, to by bylo prot akvoedle testovacky idealni.

                    Jinak samozrejme chapy, ze se ptorebujete jistit, doklady dneska nic neznamenaji…

                    0 0
                    • tonik666  

                      Přesně to mám na mysli – projet bych se třeba přišel, ale tahat kvůli tomu z banky peníze a zase je vkládat, zvlášť když si uvědomím poplatky…

                      Mimoto by to mělo fungovat tak, že se z člověka vážný zájemce stane právě po vyzkoušení toho bajku :)

                      0 0
          • Lister  

            Kdy bude nový ceník?

            V současném není ani Bronson natož tahle novinka.

            0 0
          • Tina  

            paráda! Julianu a nový Solo 27,5" by som rada otestovala. Akurát, že to mám do Prahy trochu z ruky na to, aby som si požičala bajk na víkend a potom cestovala do Prahy ho vrátiť :(

            0 0
            • JakeF  

              V Praze se dá taky jezdit, dokonce přímo z Břežaň začínaj singly na Točnou ;). Při týhle poloze krámu celkem chápu tu 100 litrů zálohu, aby si pak nejezdili pod kopec sbírat rozsekaný bajky pod Zvoloušem :D.

              0 0
      • Lister  

        Testovačka za 2–3týdny a předpokládaná reálná dostupnost rámu pro zákazníky?

        0 0
    • deekay  

      SC je o centak kratsi nez LV ve stejne velikosti.

      LV ma vice AM/EN geometrii (A zdvihy budes jezdit 140/140 nebo 150/140 dle vidle, takze nevim proc je ve vyberu).

      Nevyhodu u LV Mk11 vidim v tom, ze je to furt 26" bike a vzadu neni moc mista na vetsi pneu 27.5+bahno.

      Na 27.5 by to meli mit az u Mk12 upravene.

      I presto, ze jsem majitel LV, tak na 27.5b kola bych to doporucil jen s vyhradama.

      Podle me jsi vybral dve hodne rozdilny kola, co do geometrie je SC vice do XC, LV je vic tank.

      A pokud bude mit solo stejne naladeno jak bronson nebo trc, tak je to fest progresivni, takze nebudes moc vyuzivat cely zdvih, pokud na tom nebudes litat fest kudlu, nebo nebdues jezdit velky sag.

      Osobne bych asi nevolil ani jednu variantu :)

      0 0
      • Lister  

        Naopak – koupit oboje – LV jako 26 enduro a SC jako 27,5 XC.

        Sakra ten rám se mi líbí.

        Předpokládám že ceny budou pro SC standardní- tedy 50 hlína a 80 karbon.

        0 0
        • deekay  

          co se ti na tom tak extra libi? vypada to jako vsechny ostatni SC :) (tim nerikam ze je to osklivy, jen ze v tom portfoliu to nijak nevycniva).

          0 0
          • Lister  

            Kombinace standardního vzhledu SC s dokonale odpovídajícími parametry na doplňkové kolo k LV – tedy rychlý trailbike na středních kolech.

            0 0
            • deekay  

              jasne, takze libi, jako parametrama, nejen vzhledove.. chapu :) tak setri :D

              0 0
              • Lister  

                Kdybych se spokojil s hlínou a zařízl současnou objednávku – k čemuž už teda nemám moc daleko – tak by to zas takový finanční problém nebyl.

                A jestli bude vepředu Fox 650b 130mm nebo klasický se 150mm bude na výšku asi fuk (plášť by se tam vejít měl), takže by zbývalo dořešit jen kola…

                Kdybych o tomhle rámu věděl před měsícem, tak bych asi dlouho neváhal. Navíc i v hliníku je v hezké bavě a ne jak Bronson.

                0 0
                • deekay  

                  bacha, ten SOLO ma geo uvedenou pro vidli vysky 519mm…

                  a musim rict, ze hlina by me nevadila, carbon mit nemusim, dybych teda takovy kolo chtel (jako ze ja bych dal asi predost 29tce u chrtiho kola) :))

                  0 0
                  • Lister  

                    Takže jen o cm víc než má Talas 26

                    0 0
                    • Lister  

                      Kecám, 26 Talas 150mm má přesně těch 520mm, rozdíl v sagu mezi 130 a 150mm bude zanedbatelný a plášť 650b 2,25 se tam vleze – kuva, kuva, kuva, to je zlý…

                      0 0
                  • Lister  

                    Ještě k tomu materiálu – pokud nekecají, tak je váha hliníkového rámu 2,6 včetně tlumiče a to je výborná hodnota, takže karbon fakt není třeba řešit.

                    0 0
                    • deekay  

                      Jeste jde o tuhost, ale ten cenovy rozdil je tak vyrazny, ze to clovek asi chte nechte kousne.

                      Nicmene pokud ti sedne geo, tak za me todle lepsi reseni na tvoje urceni nez to cos vybral doposud ;)

                      0 0
                      • kubad  

                        jj vidím to stejně

                        0 0
                      • mr.antik  

                        a to bylo co?

                        0 0
                      • Lister  

                        Tuhost bych u kola stavěného na XC zase tak moc neřešil a IMHO to pořád bude lepší než u Sterea.

                        A jinak nedráždi toho zvrhlého šílence v mé hlavě, protože pak budu zase finančně krvácet :-D

                        0 0
                      • Lister  

                        Chtěl bych bydlet v USA. Karbon rám s Kashima vidlici kompletním XT a kola DT 350 / WTB i23 a Reverb stealth 6 tis dolarů – což není až tak zla cena.

                        0 0
                        • kubad  
                          • letenky to pořád vychází dobře :D
                          0 0
                          • tonik666  

                            Podle mě to za ty peníze tady celkem v klidu postavíš taky, resp. o něco dráže, tak o necelých 10k. Když mrknu na rozpočet ze svojí stavby, tak to plus mínus vychází.

                            0 0
                    • makes  

                      Kde si nasiel tu vahu 2,6kg pre hlinik?

                      Na stranke uvadzaju pre velkost M

                      hlinik 6,74LBS co je 3,057kg

                      carbon 5,06LBS je 2,295kg

                      0 0
                      • Lister  

                        To tam měli předtím, asi sek, který pak upravili…

                        0 0
                        • makes  

                          Liteville ma v porovnatelnej velkosti a s tlmicom udavanu hmotnost 2,8kg a to mi pride celkom rozdiel, ked je stavany viac do AM.

                          0 0
                          • Lister  

                            To tak možná platilo pro MK9 novější verze lehce přibraly, ale pod ty tři kila se vlezou. IMHO rozdíl neznatelný, navíc Solo je opravdu stavěné na větší kola a má složitější stavbu.

                            0 0
                            • kubad  

                              301 v XL pobere 650B v pohodě má trochu delší stavbu místa je tam relativně dost

                              0 0
                            • kubad  

                              301 v XL pobere 650B v pohodě má trochu delší stavbu místa je tam relativně dost

                              0 0
                • Lenka.05  

                  A jéje!

                  0 0
          • sjusko  

            Mě třeba na SC vadí jak mají řešené vedení bovdenů, hlavně kolem středu. Je to prostě hnus a vůbec si s tím ty klucí americký nedali práci a odflákli to.

            0 0
            • mr.antik  

              no ono to u těch virtuálů asi moc jinak nejde. Buď takhle nebo pod středem.

              0 0
      • Lister  

        A co by se ti vlastně líbilo při zadaní 650b agilní trailbike. Ona nabídka zatím totiž není nijak extraveliká. Výrobci se hodně zaměřují a protlačují 650b enduro – často zatím jen ve fázi prototypu, ale sériovek kolem 120mm zas tak moc není.

        0 0
        • deekay  

          Prave, ze zatim nic moc a asi bych pockal.

          Hlavne bych teda asi tudle tridu nechtel, prijde mi pro me zbytecna, osobne bych sel spis do 29tky, kdyz uz mit neco chrtejsiho.

          0 0
          • Lister  

            Tak jasně ale mi trpaslíci na 29 nedosáhneme.

            Mně se ten rám fakt líbí – v hliníku je to pro mě ideální souhra ceny váhy paramatrů a dokonce i vzhledu (což je u minulého SC spíše výjimka – v karbonu jsou většinou mnohem hezčí).

            Navíc fajn geo, líbí se mi nízko položeny střed což bude problém u jakékoliv přestavby na 26 rámu.

            0 0
            • deekay  

              Ja s tebou souhlasim, vsak sem ti hned psal, ze pro tebe mnohem lepsi reseni nez to cos chtel vykunit puvodne ;)

              Jen rikam, ze pro sebe bych z tedle kategorie nevybiral, takze jsem se nad tim nijak vyrazne nezamyslel.

              Navic oranzova je dobra :D

              0 0
              • Lister  

                Jo jo oranžová je dobrá jen ten modrý nápis si mohli odpustit , protože to omezuje možnosti barevného kuningu, ale to už je detail.

                Jinak fakt nevím o moc jiných slušných 27,5 trial rámech.

                0 0
                • mr.antik  

                  Tady ten trial rám by mohl být slušný :-)

                  http://www.facebook.com/photo.php…

                  0 0
                  • deekay  

                    jenze on chce fulla .)

                    0 0
                    • Lister  

                      To bylo spíš o tom, že jsme zaměnil dvě písmenka – trial/trail :-)

                      0 0
                      • mr.antik  

                        Já pak nechápu ale jak se budeš rozhodovat, které kolo vzít, když budeš mít dvě trail kola. Pochopil bych třeba chrtí XC na závody nebo tak něco.

                        0 0
                        • Lister  

                          Každý to vidí jinak, z mého pohledu tohle je chrtí XC :-)

                          V podstatě ať už máš doma cokoliv, tak vždy to bude o nastavení – na jedno kolo dáš pohodové enduro převody, rokáč, teleskop, macaté zubaté pláště, druhé postavíš na váhu s hodně rychlými záplety.

                          Problém je, že 100mm kola mají pro mne neakceptovatelnou geometrii a HT už asi nechci.

                          0 0
                          • mr.antik  

                            chápu, ale stejně nechápu. Na jednom mě bude štvát, že to jede hůř než to druhý a na druhým mi to zas bude líto ve sjezdu. Jedině mít vytipované úplně jiné okruhy, což ale při podobných zdvizích nejde.

                            0 0
                            • deekay  

                              jde, pojedes okruh obracene…

                              na 301 pojede nahoru po sotoline a dolu nakym trailem a na SC naopak :D

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Tohle je dobrá metoda, ale spíš pro daleko větší extrém typu 150mm full x celopevňák. Já to tedy tak někdy i reálně dělám.

                                A předpokládám, že to tak možná máš taky.

                                0 0
                            • scret  

                              to bych nerekl, v podstate to bude podobne, jako kdyz mas XC chrta a 140/150mm full… Proste stejnou cestu pojedes jen trochu jinak… mam to tak u svych kol a nemam s tim problem… Samozrejme extremy z obou variant uz nebudou moc o poteseni… ale porad lepsi, nez mit jedno kolo, tak to vidim ja…

                              A pokud bude mit dve podobna kola, stejne nebudou uplne podobna, rozdilnym setupem muzes docilit skoro uplne jinych kol…

                              Kdyz to vezmu do detailu, muzu si postavit 301ku do relativne hodne lehkyho vysokozdvihovyho XC… proste takovej alpencross – 130mm vidle, 120mm zadek, lehky zaplety atd. Anebo taky do AM/EN masiny s 36vidli, rokacem, 160mm na zadku atd.

                              A v obou pripadech to bude skoro jine kolo…

                              0 0
                              • deekay  

                                no je fakt, ze srovnej treba tvoji a moji 301 :)

                                a to navic maji obe vzadu 140 zdvih :))

                                0 0
                                • mr.antik  

                                  no ale stejně, jak se rozhodneš takhle odpoledne po práci, co vezmeš na vyjíždku? Uprostřed cesty budeš litovat, žes nezval to druhý. Lehkej trailbike, těžkej trailbike, pořád tam nevidím ten rozdíl, kola budou třeba 1kg od sebe, ale styl jízdy podobnej.

                                  Snad jedině, že bys to chtěl na nějaký delší výlet, který už na LV nezvládáš, ale takhle pákrát do měsíce se dá přežít i přehození kol.

                                  0 0
                                  • deekay  

                                    Mne to nerikej, je si myslim, ze me se bajky neprekryvaji :D

                                    Ja bych lehci 301 neuzivil, sedi mi tak jak je, s chrtama nejezdim, takze me rychlostni prumery nezajimaji, oproti tomu jsem rad, ze se na tom cejtim bezpecnejs ve sjezdech a nenabijim si drzku a mam vicemene furt rezervu :D

                                    Oproti tomu pevnak je takova moje nahrada silnicky, klidne na tom jedu asfaltovou vyjizdku, cestu do prace,ale neni problem to narozdil od silnicky v klidu vzit lesem nebo po polnacce.

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      jo taky mám na tohle pevňáka. Loni jsem na něm byl asi dvakrát…

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        to ja na tom jezdim skoro vic nez na LV :D

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Letos to je krize. Mám na celopevňáku najeto v tuhle chvíli cca 10× tolik kilometrů než na fullech.

                                          A to za celý rok to mívám většinou skoro 1:1, trochu ve prospěch celopevňáku (spíš mám tedy 1:1 čas než kilometry).

                                          0 0
                                          • deekay  

                                            jj u pevnak vs full to chce pocitat cas :)

                                            a vzhledem k pocasi bude jen hur, co se tyka tech pomeru :(

                                            Vzhledem k padajicim stromum a silne podmacenymu terenu se me dvakrat do lesa nechce.

                                            0 0
                                  • Lister  

                                    Co si budeme nalhávat často to není o tom něco potřeboval, ale spíš chtít :-)

                                    Jinak přehazování komponentů mě extrémně nebaví, raději chňapnout a jet.

                                    A v neposlední řadě se mi už hodněkrát stalo.

                                    A jinak pořád se bavíme o dvou různých kolech, ne jak u nejmenovaného člena BF o dvou totožných :-D

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Ale já mám nejen dvě stejný, ale taky dvě úplně jiný :-)

                                      0 0
                                  • scret  

                                    tak ono muzes mit LV v rozdilnem setupu klidne i o 2–3kg tezsi…

                                    Ale jak psal Lister, neni o tom potrebovat, ale spis chtit:))

                                    ja bych si klidne dokazal predstavit starsi 301 na 120mm a cca 11kg a pak mit jednu treba 11ku „na tezko“ s teleskopem, 36 vidli, 160 zdvihem atd. On je rozdil i v tlumaku, DTcko je fakt na takovy to chrti jezdeni…

                                    Kazdopadne ja jsem ted spokojeny LV + KHS mi pokryjou dostatecny spektrum, z rozmlsanosti bych rad jeste klidne prubnul nejakou karbonovou 29…

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      zrovna když jsem jel jednou na pevňáku, řikal jsem si, že by to chtělo tužší kola, položit hlavu, bezduše, stejný řidítka jako na fullu, teleskop…

                                      0 0
                                      • scret  

                                        jj, ale na to clovek nesmi koukat:) proste je to jako kdybys vzal rano pres musli brunetu a vecer blondynu:))

                                        0 0
                                      • deekay  

                                        ted to bude asi znit divne, ale to je proto, ze mas 26tku XC pevnaka s odpruzenou vidli :)

                                        Na mym celopevnaku 29tce tydle myslenky nemam, protoze je to natolik jiny kolo, ze me to ani nenapadne.

                                        0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Tak bezduše to chce na pevňáka každopádně. Nejen, že je to kolo chrtí, tak aby to jelo, ale aspoň náznak pohodlí to chce (tedy dost nízké tlaky).

                                        Řídítka vozím totožná, prostě mi vyhovují. Posed odlišný jen lehce (na celopevňáku o necelý 1cm delší a o cca 1cm níže řídítka oproti sedlu po započtení sagů na fullu).

                                        Teleskop mi na pevňáku opravdu nechybí.

                                        0 0
                                        • deekay  

                                          Bezduse na pevnaku nemam, oproti 26" fullu na HD mi prijde, ze to jede az az. Tlaky vozim vpredu 2, vzadu 1.8, gumy wtb nano 29 2.1 a na pohodli si nemuzu stezovat (coz mozna dela i ocelovy rama ne tak tuhy kola). A kupodivu jsem to jeste necvakl, i kdyz jsem parkrat myslel ze uz to muselo jti skrz.

                                          0 0
                                        • mr.antik  

                                          ty bezdše tam možná časem hodím, ale tlaky nízké dát nemůžu, chci to i na 4krosku a skákání. Bojím se plavání a bouchnutí ráfku.

                                          0 0
                                          • kesu  

                                            dej je tam, boky origo UST gum jsou dost pevný.. Akorát pozor na minimální tlak..

                                            0 0
                                            • mr.antik  

                                              to kolo je dojížděč věcí z fulla, tam taky UST nemám, na to abych ho párkrát do roka projel to za to nestojí.

                                              0 0
                                    • Lister  

                                      Jen tak mimo – nemám pocit, že by se týpek nějak omezoval :-)

                                      Takže ono je to ve výsledku stejně jedno, co člověk vezme do ruky, pojede to stejně vždycky jen tak dobře nebo tak blbě, jaký je jezdec…

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        právě. Myslim že ve finále zjistíš, že tam máš akorát lehčí kola a gumy a sedačku budeš zasouvat manuálně.

                                        0 0
                                      • deekay  

                                        No ne az tak uplne souhlasim, cim lepsi jezdec, tim vic je mu to sumak

                                        ale pro nas co mame obe ruce levy je kazda berlicka dobra

                                        Jinak todle je presne typ trailu o kterym sem psal, tam to odpruzeni skoro potrebuje jen na to aby utlumil dopad :D

                                        0 0
                                        • RacerX  

                                          Zda se mi to a nebo tam tu vidli ma nafoukanou na mou hmotnost :-)

                                          0 0
                                          • Lister  

                                            Docela běžná záležitost. V propagačním videu na Solo jsem měl taky pocit, že jede spíš na HT – ta zadní stavba se tam sotva hýbe.

                                            0 0
                                          • deekay  

                                            Skoro vsichni v tedle videich maji :)

                                            0 0
                                          • black.horse  

                                            To je jednoduchý, obvykle se tyhle kola propagujou na jiných jízdních stylech než pro jaký jsou vhodná:-) to je jak ty různý prakticky cyklotrialový videa na trail/em/en kolech, kde mají tlumiče nafoukaný na max. Zákazník získá pocit, že s tímhle cool bikem bude takhle cool jezdit a pak si to koupí, ale vy výsledku stejně jen drncá po kořenech za barákem v lese…

                                            0 0
                                        • Lister  

                                          Tak ono je ten progresivní chod docela logický, když si vezmeš, jak nízko je tam ten střed – kdyby se to na každé překážce zhouplo jako na Lajtvíle, tak bys drhnul převodníkama po zemi.

                                          A zrovna poloha toho středu mě hodně láká – ač mám LV rád, tak mi tam chybí takový ten XC pocit, když si na to kolo sedneš – na LV je to přesně naopak, sedíš vysoko jak v tanku. Prostě celková charakteristika těch dvou rámů mi přijde úplně jiná – mrštné lehké kolo s nízko položením těžištěm vs flegmatický tank, který jen tak něco nerozhází.

                                          Jestli klapne ten test, tak se ti ozvu, abys mě protáhl a mohl bys taky ozkoušet.

                                          0 0
                                          • deekay  

                                            A to zrovna LV nijak vysoka neni, kdyz zapoctes sagy.

                                            Progresivni chod je logicky do urcite miry :D Aby pak nestacilo vzadu 100mm.

                                            0 0
                                          • logoman  

                                            Hm zvlastni, sezeni uvnitr kola prave dava pocit velke stability tedy pro me „jede jako tank“ coz je dnes popularni tohle ma hodne spesl, napr ibis mojo je naopak a je to vic kozovite a clovek sedi na kole, nez v kole, je vic agilni. Mel jsem za to ze LVL je prvni pripad.

                                            0 0
                                            • deekay  

                                              lvl teda moc kozovita neni :)

                                              kdyz srovnam 301 se stumpem 26" FSR comp EVO, coz je asi tak primej konkurent 140mm verze, tak spesl ma o 3mm niz stred (coz mu na teoreticky stabilite prida i kdyz tak mala hodnota uz bude dle toho jak kdo jezdi sag) a o 25mm mensi rozvor (coz zase ubere).

                                              0 0
                                              • MlokCZ  

                                                U LV to bude určitě mírný rozdíl verze od verze a také dle použité vidlice (to nejen u LV), co vidím pro současnou verzi 140mm + 530mm vidlici: BB height –1mm.

                                                U Spešlu vidím + 1mm (tam ale uvádí hodnotu pod spojnicí středů, takže opačné znaménko), tedy hodnota totožná.

                                                A tohle bych označil za střed spíš mírně níže, rozhodně ne nijak extra vysoko. Tedy koza určitě ne ani jen dle výšky středu.

                                                Znatelně níže jsem střed vozil pouze na Stereu, kde byl –7mm a tam to dohromady s průběhem Sterea už bylo hodně nízko a bylo třeba dávat výrazně větší pozor na škrtání pedálů.

                                                Teď mám střed v podstatě úplně stejně vysoko jako ty dvě srovnaná kola. Mám BB offset 0mm. A je to takový rozumný kompromis. Ještě žádná vysoká koza a s tím průběhem jaký to má netřeba dávat na škrtání o zem pozor téměř vůbec.

                                                A jinak zcela souhlas. Na stabilitu má stejně výraznější vliv právě hlavový úhel (a tedy tím současně i větší rozvor). Těch 66,5° u současné verze LV je už dost rozdíl oproti těm 68st. co má Stump. FSR.

                                                A ještě k tomu delší stavba u LV (ideálně udělané dle velikosti, která je od S velikosti méně či více delší než u Stumpa FSR 420mm).

                                                V podstatě si moc nedokážu představit, že by v dané kategorii mohl být full stabilnější než LV (pokud by to nemělo být jen cíleně na větší stabilitu s tím, že to zcela zabije jiné vlastnosti).

                                                0 0
                                                • Lister  

                                                  V podstatě si moc nedokážu představit, že by v dané kategorii mohl být full stabilnější než LV

                                                  Asi tak. Tvrdím od začátku, že nejlepší je na tom kole jezdit rovně a hodně rychle :-)

                                                  0 0
                                                • Lister  

                                                  Ještě ke Stereu – přesně proto šlo pryč.

                                                  Ten střed ns Solu je evidentně mnohem níž než třeba na LV, dle obrázku bych odhadoval že je tak minimálně o 10mm níž než je spojnice středů. Na 26 s vyšším zdvihem bych už tohle nechtěl, ale na těch 125mm s většími koly nějaký výrazný problém nečekám.

                                                  0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    On udělá asi nejvíc průběh zadní stavby. Teď mám sice střed o těch 7mm výše, ale zase na současném kole vozím větší sag, takže je to ± nastejno po započtení sagu. A taky mám o 1cm vyšší zdvih zadní stavby.

                                                    Průběh je ale zcela jiný, současný rám nechodí tak moc ochotně do zdvihu a tím je to velký rozdíl ohledně škrtání pedálů o zem.

                                                    Je to ale jako vždy o kompromisu, Stereo i přes o 1cm nižší zdvih žehlilo o něco lépe.

                                                    0 0
                                                  • Lister  

                                                    No zehlilo…

                                                    Průběh byl pro mne takový divný.

                                                    Kolem sagu tupejsi – lip to jelo ale hůř zehlilo, po překonání cca poloviny až dvou třetin zdvihu se to pak velmi rychle dostávalo na dno.

                                                    A tohle mi moc nesedělo. Už jsem si asi hodně zvykl na ten houpavý projev kolem sagu a progresivní konec.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Jsem to napsal moc obecně, srovnával jsem hlavně větší překážky a tedy jak obě stavby ochotně chodí do zdvihu. Tedy to co pak také ovlivňuje škrtání pedály o zem a dále také jak se to chová při dupání ze sedla (tady je těch faktorů více, i třeba jak moc zamyká nebo nezamyká daná stavba při silovějším záběru), jaké jsou změny sagu do výjezdu a další.

                                                    Stereo oproti AMS 150 jde na stejné trošku větší překážce z menšího sagu do mírně většího zdvihu, takže ten rozdíl o kolik jde do zdvihu není úplně malý.

                                                    Samotná citlivost je u AMS 150tky o trochu lepší. Ale zase tam má výraznější vliv tlumič díky menšímu přepákovacímu poměru.

                                                    Progresivita je u AMS 150tky také o něco větší než u Sterea.

                                                    Ono ale navíc mohou být i ne úplně malé rozdíly pro různé jezdce tím, jak jsou jiné proporce a jinak posunuté těžiště. Navíc pak ovlivněno tím jak má kdo poladěný posed.

                                                    A pak staré Stereo žehlilo lépe než to novější.

                                                    0 0
                                          • logoman  

                                            Asi na pocit z kola bude mit hodne vliv reach

                                            Spesl v L asi 440

                                            Mojo v L 405

                                            LVL v L 437

                                            Nedava mi to smysl, proc se ti zda lvl vysoky, nemas nulovy sag? :-D

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              psst on si zdůvodňuje novou investici nekaž mu to :D

                                              0 0
                                              • Lister  

                                                Z tohodle už jsem vyrostl, investice do kola si nezdůvodňuju, ani o nich vlastně moc nepřemýšlím, když prachy jsou, tak se utratí, kdy nejsou, tak se taky utratí.

                                                0 0
                                            • deekay  

                                              jasny proto mi prave mojo nesedi, v dane velikosti je kratke

                                              0 0
                                              • Lister  

                                                Vidíš, nikdy jsme si nevšiml, jak moc dozadu mají ten posed nastavený, celková efektivní délky posedu je docela OK, ale evidentně je to jen tím, že sedíš hodně vzadu.

                                                Reach to má o více než 1cm kratší než LV ve velikosti M.

                                                Ještě že jsem si ho nekoupil, to bych dopadl hodně blbě.

                                                0 0
                                                • mr.antik  

                                                  kde se dají najít tyhle hodnoty reach, např pro moje kolo?

                                                  0 0
                                                  • Lister  

                                                    Pokud to neudává oficiálně přímo výrobce v geometrii tak se to pak dohledává blbě.

                                                    Nebo to můžeš změřit reálně třeba pomocí vodováhy a metru.

                                                    0 0
                                                  • logoman  

                                                    v L reach 410mm stack 613mm !!

                                                    Coz bych veril, z vlastni zkusenosti vim, ze sem na tom sedel jako pantata, sx je natazenejsi.

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    noj, záleží pak ještě jak je to u menších velikostí. Mě to sedne ideálně (kompromis mezi sjezdem a výšlapy) u Liteville bych se toho trošku bál

                                                    0 0
                                      • scret  

                                        nj, chlapec to ma v pazi:)

                                        0 0
                              • logoman  

                                Akorat on uz ma 140mm chrta :-), ale jestli to bude predelavat …

                                0 0
                            • Lister  

                              Tak víš jak, když je na tom někdo tak, že na kopec vyjede první na DH mrše a kamenitý sjezd dá na tříkolce po jednom zadním, tak mu pak jedno kolo stačí.

                              My chromí silničáři musíme mít jedno kolo, aby hlavně jelo a druhé do opravdového terénu, které musí hlavně podržet, protože jinak bychom chodili dokopce i z kopce pěšky.

                              0 0
                              • deekay  

                                copak chromi silnicari, ale co my kancelarske krysy z mesta .))

                                0 0
                              • mr.antik  

                                Jestli nevíš co s prachama, tak sponzor by se hodil :-)

                                Věnoval bych čas na ježdění 301 a za ušetřené peníze jezdil pár sezón po evropských top terénech…

                                0 0
                                • deekay  

                                  Jenze ti nedochazi, ze nektery lidi proste nemuzou rict – budu ted do prace chodit min, protoze nepotrebuju tolik penez a misto toho budu jezdit po evrope s bajkem. Zvlast ne asi u takovy prace jako dela lister.

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    ale to já chápu, množstvím kol se to akorát ještě zhorší :-) Taky už byly občas dny, kdy bych nejradši vyjel třeba půlden silničku a půlden na kolo

                                    0 0
                                    • deekay  

                                      Tak to ja nastesti nemam :)

                                      Ja mam spis dycky obdobi, kdy me vic bavi se nekde courat (hlavne dyz je hezky) dojet nekam dal, neco si vyfotit pokochat se,tak beru pevnaka. A nekdy si chci spis uzit zabavu a zablbnout si na fullu.

                                      0 0
                          • kesu  

                            A bude teda Carbine?:-)

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Dáš, ale i tak se pak těžko rozhoduje. Celopevňák x 150mm full není problém, to je prostě zcela jiné a jedu většinou zcela odlišnou vyjížďku.

                            U fullu to byl právě jeden z důvodů, že co jsem míval ne úplně stejná kola a ještě také se snahou je trochu více ladit jinak, tak jsem pak nevěděl stejně které vzít a často jsem pak litoval, že jsem nejel na tom druhém.

                            Teď tenhle problém nemám, většinou mám nahozené jen jiné pláště a tam problém rozhodnout není (to je spíš o aktuálních podmínkách venku). A ještě tedy aktuálně na jedné vidlici mám HS expanzi a na druhé zatím ne, ale to se časem ještě poladí.

                            Zkoušel jsem i jeden čas znovu chrtí 100mm full a to mi také zklamalo. To nebyla ani raketa, ani jsem si neužil terény. To bylo asi nejhorší, s tím jsem byl pak nespokojený vlastně všude.

                            A dva fully si rozhodně trvale nechám (pokud to půjde), za poslední rok se mi to opět hodilo vícekrát (tedy nemít je, tak jsem vícekrát a hlavně na dovolenou fulla neměl vůbec, což by mi hodně mrzelo).

                            0 0
                        • deekay  

                          To sme mu s kubadem tlacili do hlavy furt, ale je to marny, je to marny, je to marny :))

                          0 0
                          • Lister  

                            No ale teď vážně.

                            Ryhlé kolo s zdvihem cca 100–130mm, kola 26 nebo 27,5 s položenější hlavou a délkou horní trubky 585–595mm ve velikosti M (maximální výška rámu 450mm) – hledal jsem, nic hezkého jsem nenašel, čekám návrhy :-)

                            0 0
                            • Tina  

                              Navrhujem počkať ešte 3 mesiace a ísť na Eurobike. Tam bude predtsavených kopec noviniek. Je to ešte za dlho, ale nekupuješ si lacný bajk na sezónu. Najlepšie by bolo ísť na Demo day a poriadne si bajky vyskúšať.

                              0 0
                              • Lister  

                                A v tom je ten problém že u mě cyklistika takhle nefunguje – já nechci zkoušet, já se chci „zamilovat.“

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                To je pravda, nekupuju to na sezónu, ale spíš jen na půl sezony :-)

                                0 0
                • deekay  

                  jak rikas, mohli to udelat v oranzovo cerne jako je carbon verze.

                  0 0
            • Luma  

              Taky jsem si říkal,že pro mě 29" není(měřím 171cm),až si známý koupil http://www.canyon.com/…es/bike.html?… a na chvíli mi ho půjčil.Je to něco jiného,ani nemusíš mít pořádnou techniku,přejede to všechno-je to tank.Na trail a maratony ideální kolo.

              0 0
              • Lister  

                U mě je problém hlavně výška řidítek – cokoliv se zdvihem přes 100mm už bude nepoužitelné, protože je budu mít pod bradou. Na 26 nemám podložku pod představcem, ten má nulový úhel, rodla prakticky bez zdvihu a klidně bych je snesl níže.

                0 0
                • Luma  

                  V pravo tá 29" zbytek klasika 26"Nějak mi nepřišlo že by byli řidítka moc vysoko.Fakt to chce vyzkoušet.

                  0 0
                  • deekay  

                    lister to ma fakt nizko…

                    ja treba mam na 29 o 3cm vypodlozkovany predstavec a 18mm zdvih vlajdy :D Ale pravda ze je to na celopevnaku a vidle je alternativa k 80mm.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      To je ještě dobrý. Na celopevňáku mám 2cm kónickou podložku hlávka + vlajdy se 4cm zdvihem. Vidlice podobně (470mm).

                      0 0
                • MlokCZ  

                  U některých rámů to nemusí být tak hrozný. Zrovna ten Canyon v odkazu má v Mku jen 100mm hlavu (na fullu hodně dobré) a k tomu supernízké hlávko.

                  0 0
                  • deekay  

                    jj koukam stack ma 597 a LV301 v Mku verze 150/140 co ma lister ma stack 589.6,takze jen o nakych cca 7mm vyssi je ten canyon vpredu.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      A k tomu ještě může použít představec do negativu. Tím myslím jen něco rozumného typu –6 až –10st. (tedy i v negativu nebude pořád ani vodorovně) a ne žádnou zrůdnost typu –45st.

                      0 0
          • logoman  

            Souhlas, take bych koupil 29. Treba tato http://www.bikeradar.com/…9-s-13–47173

            Vyhlasili to kolem roku, nestoji to zas az tak moc a ma to velmi zajimavou geo diky kratoucke CS jen 431mm, coz je super na 29er.

            http://www.whytebikes.com/…/product.php?…

            0 0
            • deekay  

              Todle kolo mi uplne uniklo, zajimave :)

              osobne bych teda u XCcka klidne snesl i delsi zadni stavbu kvuli vyjezdum.

              0 0
              • Lister  

                Jestli chceš ten test, tak bych ho doma někde vyhrabal – i když on asi už bude i na bikeradaru…

                Whyte je pro mne zajímavý samozřejmě jen ten, který má Quad link systém – po tom jsem dlouho pokukoval než jsem koupil LV.

                0 0
                • scret  

                  jj, ten komplet v karbonu je fesackej… Ale prej se to krouti taky:(

                  0 0
              • logoman  

                Cim min tim lip … :-D

                Dulezity je i reach, spesl ma kratkou stavbu a stejne se na nem da jezdit do kopce, protoze je clovek natazeny dopredu.

                http://forums.mtbr.com/…20573–4.html#… tady nekdo pise porovnani endura s mojem a nestezuje si na obtize pri jizde do kopce …

                Zase ale delsi predek imho zapricini horsi tocivost kola.

                0 0
                • deekay  

                  hrozne zalezi jakou kdo ma pozici sedla

                  treba Fujedas i ja vozime oba Mko 301ku, sedlo vicemene stejne vysoko, a ja mam sedlo o skoro 3cm vzadejs nez on.

                  Takze mi nesedi v porovnani s moji postavou kratsi zadni stavby. Tudiz pro me neplati kratsi je lepsi, fujedas by treba kratsi uzivil vic jak ja.

                  0 0
            • MlokCZ  

              Tohle mi nedělej :-)

              Pořád jsem si říkal, že u fullu ještě dlouho zůstanu u 26". Tohle se mi ale fakt líbí. Geometrie super, systém který mám rád.

              0 0
              • deekay  

                jak jsem tak pochopil tak na tvoje jezdeni by to bylo idealni :D

                0 0
                • MlokCZ  

                  Jako fakt se mi moc líbí. Ale zase já mám pevnější vůli než někteří členové klubu LV a žádné kolo v nejbližší době kupovat nebudu :-)

                  0 0
                  • deekay  

                    havne bys mel asi zase problem s vidlici .)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Trochu měl, ale nebylo by to ještě tak hrozné. Do 120mm snižování oželím a upravená Reba je celkem ok.

                      Vidlici jsem ale stále ještě ani nedořešil, tak je trošku brzo na změnu.

                      Pružící část (tedy DPC) ok a hotovo, expanzní část už nakonec teď také ok (s HS expanzí), ale ještě nakonec budu muset řešit kompresní část.

                      Nejspíš zcela vyhodím RCT3 systém a asi dám v klidu místo toho starý celkem dobrý Motion control (to ani nebude drahé, do je do 50 euro). U RCT3 polohy, které nepotřebuju a nastavení komprese má vliv pro všechny polohy (i pro open) a trochu to omezuje i když je nastavena na nejméně.

                      0 0
            • vojtechposmourny  

              Škoda že nemají takhle vypadající a cenově přijatelnou 26 nebo 650b s větším zdvihem.

              0 0
        • makes  

          Mas pravdu, rozmune bude este pockat, nech su tie ramy navrhovane na 650b. Akurat som vystihol taku dobu, ze sa to vsetko meni a vyrobcovia tlacia najprv enduro. Takze budem sledovat co kto uvedie a kludne by to mohol byt aj Intense, Rocky Mountain, Norco, Yeti…

          0 0
          • Lister  

            To že se deekayovi ještě to Solo nelíbí ještě neznamená že se nebude líbit tobě – on zastává názor, že do terénu se hodí jakékoliv kolo, hlavně když je to 301 v černé barvě :-)

            Ale vážně, pokud chceš něco zkritizovat, tak se zeptej jeho – ne všem ti něco najed – což se ale často hodí, protože dokáže opravdu poradit.

            Problém tvého výběru je v tom, že na to tvoje zamýšlené použití je LV 301 na 27,5 kolech prostě trochu mimo, naopak Solo by mohlo sedět docela dobře. Jestli máš možnost, tak otestuj a uvidíš sám.

            Ale jinak je pravda, že většina novinek 27,5 je zatím bud šistokrevné XC nebo enduro kola – v produkční verzi je už představili Scott, RM, Norco, Intense, Santa Cruz a mnozí další – tahle kategorie teď prostě frčí, tak se všichni snaží.

            0 0
          • deekay  

            Tak solo uz je navrhovane na 650b, coz je fajn, LV301 neni, proto upozornuju, ze to sice jde, ale neni to idealni a osobne bych do toho nesel.

            A proc bych nebral solo jsem uz uvedl vyse, je to ciste osobni preference, rozhodne nemyslim, ze to je spatny bike.

            Pro me je solo neco mezi – dokazu to nahradit svoji 301kou i v tom odolnejsim setupu co mam, protoze ultrachrti to solo neni. Takze pro sebe, pokud bych mel doplnit fulla bych volil chrti 29tku.(coz ale neptorebuju).

            Co objektivne se mi u toho sola moc nelibi, ze i konkretne uvadeji ze to ma 130mm progresivniho zdvihu, takze predpokladam,ze to bude jak TRc, tzn kdyz nebdues mit sag 30+ procent (coz asi nebudes chtit u hodne jezdiveho kola tohodle typu),tak bydes rad kdyz z toho vymacknes pri bezne vyjizdce 100mm. Cimz je to kolo mireny trochu k agresivnimu trail jezdeni, kde se vali rychle, skocky, transfery, ale ne tolik rozbite abys na to potreboval vysoke zdvihy na coz bych uz ale stejne vzal bronsona, coz je prodle me fakt hodne povedeny bike a jsem docela rad, ze mi moc nesedne geo, jinak bych mel cukani :)

            0 0
            • Lister  

              Solo = Blur TR na 27,5 kolech

              Takže předpokládám, že průběh zadní stavby bude hodně podobný.

              0 0
              • deekay  

                ja taky, a TRku stejne jak bronsonovi vytykali ze museli vozit fakt velkej sag aby to dostali i na hrubych trailech aspon ke konci tlumice.

                0 0
    • kesu  

      jinak teda bejt to moje volba, vezmu:

      • Intense Carbine s 27,5 patkama (prý jsou řešeny i vejškově)
      • DT tlumič s měnitelným zdvihem a lockem
      • RS Pike 2014 v komplet černý
      • černý karbonový ráfky

      jako SC bch si rád zkusil, ale cena oproti intense je dost přemrštěná

      0 0
      • bluma  

        Nejsou prý řešeny i vejškově, jsou vějškově řešený doopravdy :-)

        0 0
        • kesu  

          na tom intensu se mis trašně líbí geometrie, není to zbytečně dlouhý. Co mi naopak vadí, že v Lku už to není tak hezký jako menší velikosti..:-(

          0 0
          • bluma  

            Ale tak hrozný to snad není :-) Za sebe můžu říct, že nejhezčí velikost je Mko, a to nejen Intense.

            0 0
            • black.horse  

              prej Mko… nj, my XLkáři jsme nahraný:-(

              0 0
              • Lister  

                Jenže on má bohužel pravdu :-)

                0 0
                • goofy  

                  Tak tak :-) Ikdyz zrovna muj 6tecka se mi v L-ku libi vic, nez v tech mensich co delali, ale to uz je davna historie :-)

                  0 0
      • smash_mouth  

        ááá častý čtenář pinkbike :-D

        0 0
    • kesu  

      jinak teda bejt to moje volba, vezmu:

      • Intense Carbine s 27,5 patkama (prý jsou řešeny i vejškově)
      • DT tlumič s měnitelným zdvihem a lockem
      • RS Pike 2014 v komplet černý
      • černý karbonový ráfky

      jako SC bych si rád zkusil, ale cena oproti intense je dost přemrštěná

      0 0
    • Kubiczech  

      Jeden SOLO bude jezdit v Sušici, kdyby někdo chtěl vyzkoušet. (:

      0 0
    • kubad  

      vyzkoušet 301 na 650B by až takový problém nebyl, v BA budu asi příští víkend pokud počasí povolí.

      ale jak tu padlo, jednak je to 140mm vzadu, a pak to není čistokrevná 650B vzadu moc místa se 58mm širokým pláštěm není

      (cca5mm na výšku) aý Mk.12 2014 bude přímo 650B včetně upravené geometrie.

      další problém sehnat černou Mk.11 letos v CZ už bude velký problém, možná v německu

      0 0
    • scret  

      jak psal deekay, nevim jestli 301 MK11 je pro tebe teda to prave… 27,5 bych na ni taky necpal, ikdyz to jde… ale na muj vkus je v zadni stavbe pak uz malo mista na bahno, kameny atd. Stejne jako se zdvihem, tam jses na 140/150mm…

      0 0
      • Lister  

        Jedině LV v XL – ale souhlasím. jestli mu nesedí 150mm kola, tak bych do toho asi nešel. LV rozhodně není ideál chrtího bajku.

        0 0
        • kubad  

          v Mk.11 už fakt ne

          0 0
          • Lister  

            Jako že MK 11 už fakt nesežene nebo že LV ve verzi MK 11 už opravdu není XC kolo – ve výsledku asi oboje, co?

            0 0
            • deekay  

              oboji :)

              0 0
            • kubad  

              myslel sem že to už fakt není XC, a s tím sehnáním taky problém, poslední stříbrné L je v CZ k dispozici a další už letos nebudou, v M ku je to o 50% lepší

              0 0
              • mirabike  

                jako, že je na skladě 1.5 rámu..:O

                0 0
                • Lister  

                  Drží si na skladě 3 zadní stavby až zase bude někdo reklamovat.

                  0 0
                • kubad  

                  jj mělo tam být o 100% máš pravdu, a máš u mě ty červené štelovátka a desky !!!

                  0 0
                  • mirabike  

                    já vím, moh sem to mít v tomhle počasí a s frekvencí mýho ježdění už 3× zpátky… zkusím najít čas, odmontovat, poslat…

                    0 0
    • sjusko  

      Cca od listopadu loňského roku jsem vybíral nové kolo. V merku jsem měl Santu, Ninera, LV, Treka…

      No a je to 14 dní co jsem si od Kubada přivez novou LV MK11 na 650b kolech.

      Prototže to mám jako univerzální kolo místo 29HT tak dozadu ani o ničem širším než RaR 2.25 neuvažuji. Moc místa v zadní stavbě sice nezůstalo, ale v blátě a podobným marastu zatím naprosto bez problémů.

      Jsem z toho totálně nadšený. Krásně to žehlí, přitom to téměř nehoupe, je to oproti Superfly 29 krásně hravý a pohodlný. A největším překvapením pro mě je, že se mi na geo LV jede výrazně lépe a na tratích kterém mám s 29 hodně najeté nejsem vůbec pomalejší :-).

      Určitě si LV vyzkoušej

      0 0
      • saintjv  

        LV paradni stroj. Moc se mi libi i ge ma sakra v pohode, ale myslim ze kazdy system ma to sve. VPP je proste jine svzeni. Nerikam lepsi nebo horsi. V tehle cenove kategorii je to asi uz hodne o tom co se ti libi.Fakt je ze kdyz se chce clovek odlisit tak SC,Niner i Intense jsou veci, ktery nepotkas urcite tak casto jako LV.

        0 0
        • kubad  

          myslím že SC potkáš častěji jak LV

          0 0
          • Lister  

            Myslím stejně.

            Jinak u těch dvou kol ve výběru je prostě hlavní problém v tom, že si typově vůbec neodpovídají a tak pokud si člověk jasně nastaví kriteria tak mu vypadne buď jedno nebo druhé, ale rozhodně každé na jiné použití.

            0 0
            • kubad  

              v době Mk.9 kdy šlo LV postavit na 120mm by to ještě mohlo být v podobné kategorii, Mk.11 už určitě ne

              0 0
          • mastihuba  

            bejvávalo :)

            0 0
        • black.horse  

          No nevím, kromě LV srazu je moc nepotkávám, ale Blura kolem Prahy občas zahlédnu.

          0 0
          • deekay  

            jak blury, tak nomady

            zato intense jsem tu snad nevidel (je fakt ze ty kola si koupi fakt nadsenec co chce znacku, protoze jinak to nicim nevynika) a ninera uz vubec ne

            0 0
          • fousek  

            Jako okolo Berouna jinou silnicku nez Pinarello taky nepotkas a pritom jinde ho nevidis rok. To same je s SC a Prahou.

            0 0
            • deekay  

              v praze vladnou spesly :)

              a vsak ty bys moh vedet, kolik SC se zhruba prodava v CR ne?

              0 0
              • fousek  

                Tohle ja nevim, leda si to muzu tipnout, ale vic nez LV to urcite bude, pokud Kubadovo info je spravny.

                0 0
        • scret  

          To, ze je LVecek tady dost na B-F neznamena, ze je potkas casto v realu:)

          0 0
          • deekay  

            Tak ono by se dalo zjistit kolik toho v CR/SR jezdi od ofiko distributora, imho to bude max 50ks.

            0 0
            • tonik666  

              Myslíš, že to u kola co jde snadno koupit za hranicemi bude vypovídající?

              Jinak myslím, že se všech LV 50 prodá tak za rok, vždyť jen půlku poptávky máte tady ve vláknech vy co furt měníte Mk :)

              Co se týče SC, tak se tu občas vyskytují fotky, kde je Santů přes 10, takže se jich myslím tak 50 za rok taky prodá.

              Náhodně potkávam LV stejně často jako Santy, takže minimálně.

              0 0
              • kubad  

                na 50.LV ročně zapomeň :D

                tolik se jich ofiko nedoveze, deekay moc dobře ví o čem píše :D

                0 0
              • deekay  

                Jde to snadno koupit za hranicema ale ne levneji nez tady, takze neni moc duvod. Vyjma ojetych a ty uz se objevuji diky menicum i tady :D

                Soucasnej dovozce, kterej funguje imho tak 3 max 4 roky toho tady prodalz a tu dobu cca 40–50ks celkove (ted sem mu pro zajimavost volal, pac mam bike primo od nej).

                Nicmene je to stejne sumak, dyz je kolo dobry,tak at je jich klidne milion a je fuk jestli je to LV nebo SC.

                0 0
              • JakeF  

                Berounskej gang ? :)

                0 0
              • scret  

                skoro bych si tipnul, ze tu bude v CR daleko vic santu nez LV:)

                0 0
                • kubad  

                  to nemusíš typovat to je realita, i roční prodej budou u Santů v několika násobcích

                  0 0
                  • goofy  

                    Ono to bude i poctem modelu, ze jo… Santa ma prece jenom nabidku kompexnejsi, coz u LV byly do nedavna dva ramu, a pred tim jenom jeden.

                    0 0
                    • scret  

                      nj, ale v kolika barvach ho muzes mit:)))

                      0 0
                      • goofy  

                        Podle fotek co jsem videl, tak v cerne nebo stribrne… :-)))

                        0 0
                        • Lister  

                          To ses díval špatně.

                          0 0
                          • goofy  

                            Tak nevim. Jsem takoveho dojmu nabyl tady na b-f… :-) Nebo uz tu ma nekdo Lajtvilu i v jine barvicce?

                            0 0
                            • scret  

                              barev muzes mit hafo… Jak elox na rawu, tak i klasiku…

                              0 0
                              • kubad  

                                v eloxu ne to si dělá rakušák sám, musel bys objednat u něj.

                                barvičky se dělají – prášková barva a vybírat se dá z komplet Ral vzorníku, akorát 250 eur příplatek :D

                                0 0
                                • scret  

                                  jj, vim… Myslim, ze asi neni problem objednat primo u rakusaka ne? Ikdyz, mit k tomu ty pristup, mozna bych v budoucnu resil MK12ku v nejaky hezky barvicce:)))

                                  Tak jako tak ty priplatky jsou mazec:)

                                  0 0
                              • goofy  

                                Jo to ja vim, ale prece co neni na b-f, jako by nebylo, a tady je to sama cerna, plus par svetlych raw vyjimek :-)

                                0 0
                • goofy  

                  Tak to urcite. Pokud se jedna celkove o znacku, tak Santu tu bude bezpochyby mnohem vice. Vem jenom to, dlouho se tu u nas Santa prodava, a jak dlouho je v povedomi LV, ze? :-)

                  0 0
                  • deekay  

                    presne tak, dalsi vec je kolik ma santa modelu a jakou mnozinu zajemcu tudiz obsahne. LV ma vicemene aktualne modely dva, 301 a 601. (901 uz clovek nesezene a 101 je 4× masina hlavne pro sponzorovane teamy)

                    0 0
                    • saintjv  

                      :)) Hosi, fakt si myslite ze SC se proda vic nez LV?:)

                      Jako doopravdy?

                      Takhle ja vim v Praze o 2 dealerech SC. A k jednomu chodim celkem pravidelne. A pokud proda jeden tak 10 kol rocne tak myslim ze bych se mohl trefit. Jedna se z 99% o stavby na zakazku. Az tam pujdu priste zeptam se. Takze bych rekl ze v cechach i s dovozama tak 30 kol max. Vemte jen to ze se bavime o cene jen ramu zacinajiciho na 60k+ v karbonu.Hlina je o neco levnejsi ale kdo by ji kupoval za ty prachy…

                      Rekl bych ze LV vidim o dost casteji a na BF je skoro kazdy tyden novy… coz dela cca tech 50 kol za rok.

                      0 0
                      • sjusko  

                        On by měl dovozce SC možná trochu přehodnotit svoji cenovou politiku. Než jsem koupil LV, tak jsem poptal také SC Bronsona AL. Stejné komponenty, kola, cena rámu byla na chlup stejná jako LV, ale ve výsledku byl Bronson asi o 15k dražší.

                        0 0
                        • deekay  

                          tak v cem se to lisilo? Nedali dobrou cenu na komponenty?

                          0 0
                          • sjusko  

                            Neměl jsem to od nich naceněné po dílech jen jako komplet a pak jsem měl cenu rámu. Dovozce to zdůvodňoval vyšším clem na celá kola, jestli je rozdíl téměř 15% netuším, ale i kdyby byl, tak proč to nestaví tu a nevozí jen rámy?

                            0 0
                            • deekay  

                              Nevim, protoze to da praci asi :)

                              0 0
                            • wenda.simon  

                              Měl jsi psát na jednotlivé obchody a ne na dovozce.

                              Vyšší clo na komplet opravdu je, proto taky nejde žádný Santa jako komplet. Komplet kola od SC určitě nejsou výhodný. Navíc v ceně 80–150 000 chce přeci jenom každý něco jiného, tak je to lepší stavět na přání.

                              0 0
                              • sjusko  

                                V celku jsem rád, že jsem napsal jen na dovozce, který má nesmyslně nastavené ceny :-)

                                0 0
                            • wenda.simon  

                              Nechtěl jsi původně Tallboy Lt?

                              0 0
                              • sjusko  

                                Chtěl, to bylo, ale úplně původně. Pak my byla 29 rozmluvená a sem rád. Přecijen nejsem žádný čahoun.

                                0 0
                          • kesu  

                            tady je problém:

                            http://mtbs.cz/…esty-recenze

                            i pokud přejdu, že rám stojí 80tis, což je víc než konkurence,tak za celý kolo na XT chtějí ve výhodném setu 150, což je podle mého nehorázná zlodějna.

                            i kdyby vidle stála 30, kola 10, sada ať nežeru 14, sedlovka 6, tak na sedlo, řízení, pedály a gumy vychází 10. Tak kde je teda sleva na celý kolo?!? U SC se kit nevyplatí a je to jenom o nevůli dovozců nabídnout „akční cenu“ na celý kolo.

                            Zatímco u LV se s celým kolem dá dostat na daleko lepší cenu. Když jsem kupoval V10 tak mě ani nenapadlo vzít celý kolo, protože se to jednoduše nevyplatí.

                            0 0
                            • sjusko  

                              SC má vidle určitě v OEM ceně, takže to bude výrazně méně než 30k :-)

                              0 0
                              • kesu  

                                No právě, já tím ale chtěl říci, že ikdyž nacpeš šrajtofli a složíš to kolo za krámový ceny tak se dostaneš maximálně na stejnou (ale spíš na nižší) cenu jako za komplet. To prostě staví SC do strašně nevýhodný pozice vůči porovnatelnejm kolům. Jak u LV tak i u Intense nabídnou jak celý kolo tak cenově zajímavej rámovej set. To, že jsou drahý rámy je jedna věc a jsou teď takhle drahý v celý Evropě, ale prodražovat to ještě na komponentech..

                                Navíc je to bez nápadu, na rámu za 80 tis. kč postavit kolo na XT s WTB ráfkama (v žádným případě nic proti nim) za tuhle cenu.. Jako složit to aspoň na jějakou kombinaci XT/XTR a dát zajímavý kola..

                                0 0
                                • tonik666  

                                  Pokud jdou po MOC a není tam nějaká velkoobchodní nákupka na díly, tak jsou ty ceny nastavený dobře. Navíc si uvědomte, že u nás se díly prodávají za cenu dílů na stavbu kol.

                                  Já si svýho Santu stavěl sám, komplet rozpočet v excelu, snažil jsem se sehnat vše co nejvýhodněji, nemám tam žádné XTR a bylo to v podobných řádech jako ten Bronson. Takže mi 80 za rám a a za kolo 150 nepřijde tak nepřiměřené, zvlášť když vezmu nějaké daně, cla atd…

                                  Z toho plyne jen jedno – nechat si přivézt rám a stavět z lokálních dílů.

                                  0 0
                      • deekay  

                        uz jsem to tu psal – 50 LVcek za rok ani omylem, 50 jich stezi prodal dealer za 3roky (spis min), coz je primo udaj od nej.

                        A velke procento z nich je tu na BF :)

                        0 0
                      • kubad  

                        nemyslíme – víme :D

                        0 0
                      • scret  

                        blbost, to jen kubad ma kazdy tyden jinej setup, tak to vypada, kolik jich tu neni…:D

                        0 0
                        • deekay  

                          navic kubad se vratil na Mk9, takze nema nove kolo ale prohozene s trenerem :D

                          0 0
                          • scret  

                            jj, zjistil ze 9ka je proste the best:))

                            0 0
                            • deekay  

                              ono to ma proto, ze je o 200g lehci :D

                              0 0
                              • scret  

                                proste da best:)

                                Ale porad mi neni jasny, kde mi ta vaha naskakala…:( S teleskopem bych byl urcite nekde na 12,7kg…:(

                                0 0
                      • Lister  

                        Já ti fakt nerozumím.

                        Několikrát ti tady lidi, kteří mají přímé osobní vazby na dovozce LV, nepíšou, že za celou dobu zastoupení v ČR prodal asi 50 rámů a ty se pak vytasíš s tím, že jeden z několika prodejců SC v ČR prodá ročně asi 10 rámů, tedy že se jich pravděpodobně ročně v ČR prodá několik desítek. A závěr je, že se LV prodává víc?

                        0 0
                      • fousek  

                        Zaver roku 2012 a 2013, kdy plati novej cenik tak uz vubec netusim jak se SC prodava, protoze ty ceny u celejch kol vyletely docela dost. Ale se starejma cenama bych tipoval, ze za rok 2012 prodal kazdej prodejce nad 15 kol.

                        0 0
    • logoman  

      Koukam, ze unifikace u SC dosahuje urovne Audi, clovek nepozna zda se jedna o tallboye, solo, bronsona …

      0 0
      • saintjv  

        haha rika stastny majitel Treka:)))))

        0 0
        • tonik666  

          Má ale trochu pravdu – kdyby všechny rámy přephotoshopoval do stejné barvy a pak se dal do jednoho obrázku, byla by z toho hezká tipovací soutěž :)

          A jediné co by lidi poznali s jistotou by bylo V10 a Nomad :D

          0 0
          • saintjv  

            Ehm…zkusil jsi se nekdy podivat na Treky?:)))

            Slash Remedy Fuel – jo kazdy vypada jinak:))

            Rumble a Superfly taky vubec nejsou stejny:))

            Jedinej Lush ma trosku jinak pokrouceny trubky…

            http://www.trek-bikes.cz/…ka-kola/k-13

            ale je to fuck…maj to vsichni hodne podobny.

            0 0
        • kesu  

          Ale má pravdu, torchu mě mrzí, že většina dnešních XT/Trail biků vypadá jako GF Sugar…

          0 0
      • fousek  

        Pokud to ma mit nejaky vlastnosti, tak si ty cepy nemuzes vymyslet kam chces a trend zohybat nesmyslne trubky, jen aby to vypadalo jinak, uz SCcko nastesti pustilo (posledni je hlinikovej Nomad s hrbem)

        0 0
    • Lister  

      Jednoduchý, hezký, elegantní. V tohmle setupu bez těch dalších barev se mi fakt líbí. Škoda že na tu hlínu nacpali tu modrou grafiku.

      Neví někdo, jaký průměr sedlovky používají, nějak se nemůžu dopátrat?

      Jinak koncem týdne by se měli objevit první jízdní dojmy redaktorů, kteří byly pozvání na testovací akci do Skotska.

      0 0
      • Lister  

        Tvl, pravopis fakt na facku – asi to po sobě budu muset začít číst minimálně 3× :-(

        0 0
      • Lister  

        Už jsem našel – průměr 30,9.

        0 0
        • mr.antik  

          modrá tam sedne

          0 0
          • Lister  

            Možná je to fotkou a v reálu ty barvy budou trochu tmavší, jak je to nafocené, tak pro mne hezky funguje ta karbonová varianta s bílou grafikou a k tomu Enve kola s modrou, ale u toho hliníku s modrými nápisy na rámu už to tak elegantně nevypadá.

            Ale samozřejmě v tom hraje roli celková uhlazenost a větší pohledová robustnost karbonového rámu v kombinaci s těmi vysokými Enve ráfky – ty pozvednou prakticky každé kolo.

            Docela by mě zajímalo, jak by vypadal ten karbon s bílou vidlicí a bílými Enve koly – k tomu pár drobností v červené – misky středového složení, koncovky, možná náby.

            0 0
            • mr.antik  

              Tak kombinace oranžové a červené je vidět na tom nicolai na úvodní stránkce. Bílá a oranžová taky nic moc.

              0 0
      • black.horse  

        To je ta 125mm verze? To se mi moc líbí, postavit to na light dílech jako jezdivou verzi k nějakému více endurovému kolu, ideál. Na jezdivé kolo bych klidně nechal pevnou sedlovku a naopak šel hodně po váze a tuhosti, prostě pohodlné, ale jezdivé…

        0 0
        • Lister  

          This is the plan!

          A jinak jo, je to 125mm na 650b kolech.

          0 0
          • black.horse  

            tak pak nechápu, že si o tom dovedete vydržet povídat v rozsahu několik set příspěvků, prostě to tak chci a nebo ne :-D

            0 0
            • tonik666  

              Jestli tam jde dát Stealth sedlovka, tak bych ji tam klidně dal.

              Přece jen úroveň komfortu ovládání je jinde a navíc mi u Santy nejde zasunout sedlovka úplně, protože mám ve spodní části užší rám, takže s reverbem můžu jít níž než s pevnou sedlovkou.

              0 0
              • Lister  

                Stealth tam jde velmi jednoduše, je tam u většiny specifikací, jen ty nejlevnější jsou s pevnou sedlovkou.

                0 0
            • Lister  

              Není důležité něco mít, ale něco chtít a hlavně to všem ostatním jasně dát vědět ;-)

              Jak jsi to kolo popsal by se mně osobně opravdu hodně líbilo a dávalo by mi větší smysl než třeba nějaká 100mm 29ka.

              David už vymyslel i kola – 650b s šílenými 1450gr – raději nechci vědět, jaký by byl rozpočet – nechce mě nechat jen vykrvácet, ale totálně vykuchat a nasekat na nudličky.

              0 0
    • Lister  

      Kdyby někoho zajímaly maloobchodní ceny toho rámu v ČR:

      hliník s klasickým tlumičem 43,5tis

      hliník s kashima tlumičem 49,5tis

      karbon s klasickým tlumičem 65tis

      karbon s kashima tlumičem 70tis

      0 0
      • kesu  

        Tak to zas není tak hrozny…

        0 0
        • Lister  

          Napadlo mě to stejné, hlavně u karbonu jsme čekla cenu ještě tak + 10tis. Jen ten příplatek za kashimu je fakt už docela vysoký (navíc u alu rámu ještě vyšší než u karbonu).

          0 0
          • MlokCZ  

            Příplatek za kashimu je naprostý úlet. Za ten příplatek jsem kupoval samotný nový celý tlumič s kashimou.

            0 0
            • Lister  

              Teď jde o to, jestli je lepší koupit ten levnější, tlumič prodat a koupit kashimu se stejnými parametry, nebo raději vzít rovnou Kashima tlumič, protože ho mají naladěný pro průběh zadní stavby.

              0 0
              • MlokCZ  

                Zjistit jaké má nastavení a zda je takové běžně k sehnání. A dle toho vybrat postup.

                Já jsem za tu slušnou cenu našel i přesně s interním nastavení jaké jsem hledal.

                0 0
                • Lister  

                  A to jsi opravdu sehnal Kashimový nový tlumič za 6 tis?

                  To není tak úplně standardní cena.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ano. Když se dlouhodobě sleduje ebay, tak se vždy časem objeví nějaký za hodně dobrou cenu.

                    K tomu 216/63mm je poměrně dost prodávaný, tak se dobře kupuje.

                    Tenhle byl dokonce z Evropy a byl za 200liber (2012 RP23 s uvedeným nastavením výše a s kashimou).

                    Většinu tlumičů jsem kupoval spíše na US/Canada ebay. Tam toho bývá v nabídce většinou více. A i v případě že se zaplatí CLO + DPH, tak to vychází opravdu dobře. A clo se někdy neplatí (několikrát se mi stalo, že jsem platil DPH a clo ne a částka byla těsně přes hranici toho, co už se clo platí; je možné, že to občas cíleně nechají a na clo kašlou, když je to těsně přes limit).

                    CTD verze jsou zatím o něco dražší, otázka je jestli je o co stát.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Sledoval jsem ale všechny nabídky na eBay delší dobu, tlumič jsem nějaký měl a nikam jsem nespěchal.

                      0 0
                      • Lister  

                        Taky jsem takhle kupoval.

                        Ale zase jestli seženu CTD tlumič za cca 7 tis starý prodám třeba za 4–5 tak když přičtu tu snahu tak se mi to nevyplatí.

                        Navíc spolehlivost CTD tlumiče a tím pádem záruka je velké plus a pro rok 2013 je změněna úroveň tlumení.

                        0 0
                        • mr.antik  

                          tak mně se nedaří RP23 prodat za pět tisíc a to je funglovka

                          0 0
                        • logoman  

                          Ja nasel nejlevnejsi CTD s kashimou za 300E, kdyz si k tomu clovek pripocte postovny, nejaky poplatky do zahranici je hned na 8k. Ja bych rovnou jezdil na tlumici bez kashimi …

                          0 0
      • siskin  

        6t navíc za kashimu?? Fakt to asi dělaj ze zlata..

        0 0
      • logoman  

        Za ty prachy sezene clovek kompletni kolo s karbonovym ramem

        http://www.competitivecyclist.com/…e-10892.html, Kdyz by se povedlo poresit sikovne dph :-)) …

        0 0
      • goofy  

        Tak oranzovy hlinik s modrou by u mne bylo jasne XC kolo, kdybych neco takoveho chtel stavet… Fakt je to fesak :-) Ale za tu kashimu fakt chteji ranec. To bych se jim na to asi…

        0 0
      • wenda.simon  

        Osobně jsem ten rozdíl s Kashimou taky nikdy nepochopil. Každopádně to tak je všude, přímo dáno od SC.

        0 0
    • Lister  

      pinkbike.com/new­s/First-Look-Santa-Cruz-Solo-and-Tallboy-2.html

      Jdu číst.

      0 0
    • Lister  

      Druhý článek o tom kolu a opět tam chybí jedna taková malá nepodstatná informace – jak to kolo jezdí a jak se chová zadní stavba :-(

      Tak aspoň jsem se znovu dozvěděl, že XX1 je super a že Enve kola jsou taky super a stojí ranec.

      0 0
      • deekay  

        nj klasika, muj osobni tip je, ze zadek bude ala bronson, s docela silnou oporou pri slapani a progresivni jaxvin :)

        0 0
        • Lister  

          Tak podle toho, co jsme četl, ty kola vyvíjeli současně, takže to tak pravděpodobně bude. Jinak na toho bronsona jsme taky četl rozporuplné rezence v tom smyslu, že někde uváděli, že se střed drží vysoko a kolo nedostali přes 2/3 zdvihu a jinde zase takové ty kecy typu, že zadní stavba ve sjezdu působí hlubším dojmem apod…

          0 0
          • deekay  

            hlubsim dojmem pusobi vetsinou prave progresivnejsi stavby ke konci, viz LV, takze to neni nic proti nicemu a podle me se v odhadu trefim :)

            0 0
          • sjusko  

            Můžeš do výběru zařadit ještě nový Mojo HDR :-)

            650b 130mm – http://www.bikemag.com/…ew-mojo-hdr/

            0 0
          • logoman  

            Asi podle toho jak tam daji nastaveny tlumic :-) Deekay pise ze je LVL progresivni, tady jim to chodilo linearne http://www.bikeradar.com/…ame-13–46787

            Nastaveni tlumice je velmi dulezity :-)

            0 0
            • deekay  

              Protoze zrovna Guy Kesteven je idiot a plete si i uplny zaklady :) Bikeradar je takovy Velo :) Nektery redaktori ok, nektery melou kokotiny.

              LVL ma progresivni konec (tak 1/3). Desitka je min progresivni nez devitka. Nicmene s velkou komorou, kterou tam davaji (na prani mnoha majitelu Mk/9) to vyhziva zdvih pro me idealne. Kdo lita cocku,tak si komoru vyvlozkuje dle prani.

              0 0
              • Lister  

                To potvrzuju, dokonce i takový srab jako já to dokáže při nastavení pin-pin dostat na dno.

                0 0
                • deekay  

                  myslim ze srabime docela podobne :)

                  0 0
                  • Lister  

                    A teď už se jen naučit lítat :-)

                    0 0
                    • saintjv  

                      Hosi tohle ale neni vlakno majitelu LV:))…

                      0 0
                      • Lister  

                        Aspoň si umíme nafoukat vidlici…

                        Na Solu tu nikdo nejel a druhý protikandidát byl jasně daný.

                        0 0
                        • saintjv  

                          Fuj PODPASOVKA:))) hele ale ja ti furt nerekl jestli jsem si z tebe nedelal legraci;) Jinak pro tve info mel jsem spatny udaje pro mou vidli takze byla podfoukla:( – doladeno uz ten talas maka jak ma:)

                          0 0
                          • kubad  

                            „Talas – maká jak má“ dobréj joke :D

                            0 0
                            • saintjv  

                              hele jeste ze jsem normalni beloch a ne kilometrozrout…:) To bych to snad i zacal resit. Ale kdyz uz jsem u toho muzes mi malinko vysvetlit proc je ten muj talas tak spatny?:(

                              http://www.ridefox.com/product.php…

                              Mam tuhle, fakt je to tak spatny oproti jinejm? V cem to tak zkazili?

                              0 0
                              • scret  

                                myslim, ze slo o povestnou „citlivost“ Talasu…

                                0 0
                                • kubad  

                                  +1

                                  0 0
                                  • mastihuba  

                                    zas tak zly to neni :)

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      no jo, po komplet TT upravě :D ale

                                      0 0
                                      • mastihuba  

                                        jen takova technická, asi jsem přibral nejaky to kilo a budu ji muset přifouknout, dnes jsem jel do práce po asfaltu a postupně zajížděla až zajela na nějakejch 50mm :) nebo dělám něco blbě.

                                        0 0
                                        • kubad  

                                          :) máš inteligentní vidlici poznala že jedeš po asfaltu

                                          zavolej

                                          0 0
                            • tonik666  

                              Ztrácet zbytečně čas detalním tuněním…když mi vidle krásně citlivě chodí a bere nerovnosti, tak je tak podhuštěná, že při první chybě na zapichováku se zabiju…takže i lehce přehuštěnej Talas chodí v pohodě. Neřešit, jezdit.

                              0 0
              • logoman  

                Vzdyt psal, ze se to da upravit nastavenim tlumice. Lister sam pise, ze to dokaze nakrmit i kdyz tomu moc nedava.

                Spolehaji na tlumic, to nemusi byt nic spatneho.

                0 0
            • deekay  

              zapomnel jsem obrazek

              0 0
        • Lister  

          Tak konečně někdo dokázal trochu popsat, jak se to kolo chová.

          O nějaké přehnané progresivitě tam nepíši, což by bylo rozhodně pozitivní.

          0 0
          • Lister  

            Jedna citace:

            This is the bike that should have potential Bronson customers scratching their heads – trying to choose between the two could be tricky. Still, it sounds like a pretty good problem to have to us

            Jo, jo, někdy dokáží být problémy i příjemné :-)

            0 0
          • mr.antik  

            já bych tu progresivitu až tak neřešil, záleží jak těžký člověk to testuje. Navíc je tam standardní komora, čili prostor na obě strany tam je.

            0 0
            • Lister  

              Pokud vím, tak nové tlumiče už mají všechny stejně velkou komoru a jen se vložkují.

              0 0
              • kubad  

                NE NE i na CTD jde dát ještě větší komora + samo to vložkování

                0 0
              • kubad  

                foto :D

                0 0
              • Mug  

                Zeptám se tady, když je na Foxu vidli i tlumiči jen nálepka: Custom Tuned ID: XXXX a 4 písmenný kód. Dá se to někde na netu dohledat jak to je teda nastaveno z výroby?

                0 0
          • deekay  

            z toho druhyho dstavce jsem mezi rdky pochopil ze tolik co bronson to progresivni nebude, ale stejne si museli jako u TRc a bronsonu hrat s tlakem aby to nemelo uplne velkej sag a zaroven vyuzivali celej zdvih.

            0 0
    • Lister  

      Jen takový blbost – Solo museli kvůli nějakým blbým licenčním sporům přejmenovat na nic neříkající 5010.

      Ta číslovka je samozřejmě zvolená schválně, aby to původní název aspoň trochu připomínalo, ale i tak je to škoda…

      0 0
      • Mug  

        Taky jsem na jejich stránky chvíli koukal jak vyvoranej něž mi to došlo, že ho „jen“ přejmenovaly.

        0 0
      • horemdolem  

        Cha zrovna sem na to čuměl a říkal si že mi IE dělá nějakou chybu nebo že mají oni chybu na webu – nedávno sem tam koukal a bylo tam solo a teď 5010 – tak teď už vím ;)

        0 0
      • Pumsc  

        :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse