• lucas03

    Ahojte, kupil som si Giant Anthem X4 z roku 2012 v Brne. Dufal som, ze ho len dam dokopy a jednoducho ponastavujem a mozem jazdit. No ale ako som to dal teraz dokopy, kotucove brzdy suchaju (skusal som povolit, zabrzdit a zatiahnut znova, ale nepomohlo), neviem ako nastavit odpruzenie a ako robit udrzbu. Miesto toho, ze by som ho dal do servisu by som sa to rad naucil.

    je take nieco v Brne (ideal okolo mendlaku) mozne? ze by som k niekomu prisiel, spravil by mi servis aj s tym, ze by mi to ukazal/vysvetlil?

    0 0
    • MirosPikos  

      YouTube znáš? Najdeš tam naprosto všechno co potřebuješ. A pokud to nedáš podle YouTube, radši se na to vykašli a najdi si kvalitní servis.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • novas752  

      Youtube namátkou: GCN, GMBN + jejich Tech deriváty, Parktool, Kanály výrobců, například SramTech, nebo třeba Vorsprung Suspension…

      Z českejch třeba Štěrba + tuna informací co dohledáš tady a na ivelo.cz domácí servis kol.

      Hlavni je se toho nebat, neni to raketoplan, ale zaroven si dobre nastudovat postup i s pripadnejma tipama navic – napriklad u tech brzd to vzdycky takto nemusi vyjit a trmen je potreba dorovnat vuci kotouci rucne a pak po kouskach utahovat napreskacku srouby. A samozrejme musi byt kotouc rovny coz je zasen problematika rovnani kotouce.

      0 0
      • Youda  

        Možná i vyčistit písty aby se vracely.

        0 0
        • losik_p  

          jj, clovek ktery neumi seridit trmen aby mu neskrtal kotouc, bude ten trmen urcite rozebirat :)

          0 0
          • Rychlej turista  

            Většinou stačí jen chvíli cvičit :-)

            0 0
          • novas752  

            Stačí je trochu vytlačit bez kotouče a prostříkat to čističem na brzdy a vydrbat hadrem. Pak zase opatrně zatlačit zpět.

            0 0
            • LM  

              Co na ten čistič na brzdy říká těsnění kolem pístku?

              0 0
              • novas752  

                Nic pokud je bez acetonu. Čistič na brzdy je překvapivě dělanej na čištění brzd.

                Nebo se dá použít isopropyl nebo jinaj alkohol, ale ten asi neni ve spreji a tak se musí o to víc drbat.

                0 0
                • LM  

                  OK, já tu právě mám isopropyl ve spreji :-)

                  0 0
                  • novas752  

                    Vida, ale je to nejake drahe. :) Ja mam litrovou plechovku za podobnou cenu.

                    0 0
                    • losik_p  

                      nebylo by treba reseni koupit si v lekarne lahvicku s rozprasovacem a preplnovat to? :)

                      0 0
                      • novas752  

                        No tak nějak jsem to vyřešil já. Starej prázdnej cca 150ml rozprašovač proti klíšťatum/komárum.

                        0 0
                        • Kouba_2005  

                          Mám tohle a k tomu 5L kanystr čističe na brzdy. Výborná věc. Jen je třeba mít to čím tlakovat.

                          0 0
    • Corek  

      Slováci mají pěkný videa MTBIKER, jinak něco od Štěrby tu někdo psal taky není špatný, hledej…

      0 0
    • Sodoma  

      Doporučuji tuhle knihu od Park Tool

      0 0
    • spider111  

      Připojím se k tomuhle vláknu, snad nevadí… Nechci zakládat nové a nevím, zda-li se to „komplexně řešilo“.

      Jak se pravidelně staráte o silničku a jak o bike? (např. mazání čeho a jak často:o)…).

      0 0
      • Jakobo  

        Toto jsou celkem nedomyslene dotazy. Ono je to pak videt i z odpovedi. Kazdy ma kolo jinak osazene a jezdi jinak, jinde, ruzne silove, rekreacne atd. Obecne na 1. miste je retez, parkrat namastim a pak uz je vetsinou treba menit. Na cisteni retezu kaslu. Na druhem miste jsou u me kola (namazat naby pokud mas konuse, orech, dotahnout vyplet), u nekoho to bude vidlice a tlumic. Zbytek vetsinou az se neco podela nebo jednou za rok dva pri komplet rozborce (novy stred, neopren pod retez…).

        0 0
      • novas752  

        Na to si každej musí přijít sám, viz výše každý jezdí jinak, jinde…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.