MTB - kolik toho ročně najedete?

186 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Dovolím si zase založit nové vlákno.

    Byl jsem tady opakovaně přesvědčován, že jezdím „málo“ na to, abych bajku rozuměl.

    Můj průměrný roční „výkon“ (v outdooru, nepočítám zimní trenažer) je:

    75 výletů á 3 hodiny (odhadem 40 km) s převýšením 600až 1000 metrů = 3000 km převážně v terénu (asfalt max 10%).

    Jak jste na tom vy ostatní, opravdu najezdím tak málo?

    2 20
    • roman 3D  

      Tohle najezdím jako prd na elektrokolech, nic moc výkon teda

      0 13
    • adam1  

      Průměr 300km a více týdně je takový ideál :))pro hobi/yka

      Na nájezd km je lepší silnička :))

      1 0
    • DaD  

      Já už mám letos na biku celých 89km!

      0 0
    • Turtlosh  

      Čtyři trolící vlákna ti nestačí tak zakládáš další? Tomu říkám apetit.

      0 0
    • Jáchym 1  

      Praxe ukázala,že množství najetých kilometrů není ukazatel znalosti problematiky.

      6 0
    • novas752  

      To je jednoduchý, je třeba porovnávat hodiny jízdy.

      Za 4h zvládnu 100km na silničce v kopcích nebo 60–70km na xc nebo 35km na enduru. Ale furt to jsou 4 hodiny.

      Se mnou je to letos bída, mám zatim odsportováno jen 210 hodin, takových 90–95% z toho je kolo (někde venku). Za pár předchozích let to celkově bylo vždycky okolo 400h.

      0 0
    • thomasx2016  

      Dle mého názoru,prostě jezdit jak tě to baví ješte v rozumné míře,takového hesla se držím od dob co jsem začal jezdit po horách(které mám blízko ) od 2017 na jediném kole tj MTB

      Někdy se člověku chce více jezdit někdy zas ne ,kor pokud nemá cyklistiku jenom jako jediný koníček

      2 0
    • Gwaihir  

      Těch 1000m výškových za 3 hodiny na 40km na bajku je slušný. To bych chtěl vidět na Stravě.

      0 0
      • Esi  

        Na tom snad není nic tak svetoborneho ne? Záleží teda na povrchu, pokud to bude čisté po kořenech tak dejme tomu, ale jinak to nebi žádný extra vykon, včera 65km 1090m za 3:50 v pátek 77km 2089m 4:51 pátek byl víc po zpevněných cestach

        0 0
        • Gwaihir  

          Měl jsem za to, že nikdy nedělal cyklistiku a je mu 50+. A že se mu nezastavuje cyclocomputer, takže prostě ve 3 vyjede a v 6 je zpět.

          Ale jinak chápu, že spousta lidí jezdí rychleji. Jen to chce správný kontext. Taky budu mít za chvíli 50, ale jezdím míň.

          0 0
          • jmaselnik  

            cyklokompjůtr nemá a z kopce chodí pěšky. Je to ULTIMÁTNÍ VÝKON :-)

            1 0
            • kejda  

              Ale tempo udrží pekelné, průměr 15 v těžkém terénu do kopce 3% na semislicku vepředu a v tom je navíc to tlačení. Co já bych za to dal. Chtěl bych se od mistra učit.

              0 0
          • Smazaný účet  

            Na bajku jezdím od sametu (s 5-ti letou pauzou kvůli kolenu). Jo, to jsem zapoměl napsat: Je mi 57, mám železnou kyčel a jsem po rakovině.

            0 0
      • ladys  

        Hlavně píše jak často tlačí :D

        1 0
      • kejda  

        Konkrétně u něj je to výpočet pohledem z okna na kopečky…

        0 0
      • Melvin  

        Mě to nepřipadá nijak zvláštní. Jsem měl teď v pondělí v Jeseníkách na třicátém km necelých 1000 m a čas byl zhruba 2:10. A i tady kolem komína se dá najet za 3 hoďky daleko víc.

        0 0
    • gersa  

      Letos 9k+

      Kolik km člověk najede je irelevantní v poměru k tomu jak rozumí kolu.

      Dost majitelů cyklokrámků tady v Perníkově nenajde mojí optikou na kole skoro nic ale kolům rozumí o dost více

      1 1
    • Donuts  

      Kill it before it lays eggs!

      3 0
    • Alojs01  

      Pocet najetych kilometru, ci hodin o nicem nevypovida.

      Mam kolem sebe lidi, co nejazdi vyssi tisice rocne, ale na kole si nic neudelaji, kolu moc nerozumi a kdyz se jich zeptas, jak maj tlusty plaste, nebo kolik zubu maji na kazete, tak netusi…

      Je to hlavne o rozumnem pristupu k cyklistice :-)

      0 0
      • Charles2k  

        Tak to jsem specifickou výjimkou. Ohledně všemožných parametrů se vyznám dost dobře (často o některých věcech vím více než prodavač v cykloprodejně), ale na vlastní servis jsem levej, nebo to dělám strašně pomalu (a také nemám vhodný prostor) tudíž většinou využívám cykloservis.

        0 0
    • -b-n-x-  

      Tak to je hodně slušné!

      1 0
      • Esi  

        Jo takhle to odhadnu klidně na 6 tisíc km 100 tisíc výškových metru a potom se podívám do garminu :-)

        0 0
        • -b-n-x-  

          Jenže já mu to věřím!

          0 0
          • Esi  

            Já taky :-) jen ze Vyškově metry a vzdálenost se odhaduje tak nějak mizerně. Přece by nikdy nepoužil na plánování třebas počítač který by ukázal odhad vzdálenosti a převýšení, jezdí na výlety tak počítám ze nejezdi 3 různé okruhy pořad dokola

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jen ze Vyškově metry a vzdálenost se odhaduje tak nějak mizerně.


              Už jsem to tu psal – odhaduju, ale je tam už korekce podle jednoho výletu, ktereý jsem namaloval do mapy a tady zveřejnil, kdosi ho překreslil do mapy.cz a tam to ukázalo km, převýšení i čas = můj odhad kilometrů byl lehce nadsazený, ale převýšení a čas seděly prakticky přesně.

              0 0
              • kejda  

                Mapy.cz a jejich výpočet výškových metrů je opravdu velmi, velmi orientační.

                V porovnání s chytrými hodinkami s barometrem jsou výrazné odchylky.

                1 1
                • novas752  

                  Záleží jak kde. Někde to docela sedí, někde to ustřelí klidně o 50% ±

                  0 0
                • Mustafa  

                  Ale jak z těch dvou odlišných údajů určíš ten správný? Zkoušel jsem z jedné vyjížďky data z GPS telefonu / Locusu, Suntaa s barometrem / GPS, Sigmy s barometrem a gpx importu do Mapy.cz a výsledky se lišily o stovky metrů.

                  Věřil bych spíše GPS ( výšková data jsou daná ) ale když jsem v rámci jedné vyjížďky přejel opakovaně identický vrchol, na grafu pak byl rozdíl 10m +.

                  1 0
                  • Esi  

                    ono potom taky záleží na tom jak je ten vrchol třeba zaesňěný a jaký je signál GPS. Každopádně podle hodinek a jejich GPS je ta hodnota nastoupaných metrů asi nejdůvěryhodnější. teď jsme v krkonoších najezdili za vyjížďku 2100m měřili na 4 různých zařízeních a rozptyl byl ±50m

                    1 0
                  • novas752  

                    Jednoduše, měření barometrem je prostě přesné, odchylka je minimální. Na trasách do práce (vždycky vyšší desítky průjezdů) mám dlouhodobě odchylku pod 0,5% – 1m na 200m nastoupaných metrů. Pokud nedojde k rapidní změně atmosférického tlaku během vyjížďky.

                    Určení výšky pomocí gps má zhruba 3× menší přesnost než určení polohy = každou sekundu se může změnit klidně o desítky metrů když je zrovna signál horší. Bez nějakých vyhlazovacích algoritmů by to házelo v nastoupaných metrech úplný nesmysly. S vyhlazením to realitě (barometru) odpovídá zhruba ±10%.

                    Další možností je výpočet proloženim polohy do nějakého výškového rastru – takhle to dělají mapy.cz, Strava apod. Tam hodně záleží na přesnosti určení polohy – když vjedeš někde do uzoučkýho hlubokýho údolí tak rázem poloha lítá o desítky metrů do stran a proložená výška logicky lítá po srěnách údolí = taky to uází nesmysly. Když jseš naopak jěkde na rovině s výborným signálem tak je určení té výšky dost přesné. Zejména na hodně frekventovaných cestách u té Stravy, která si výškovou mapu vytvořila sběrem dat z barometrem vybavených zařízení.

                    No ale sečteno podtrženo ten barometr je téměř vždy nejpřesnější.

                    0 0
                    • kejda  

                      Takže hodinky jsou v tom případě nejpřesnější.

                      0 0
                      • Esi  

                        taky bych řek že je to nějaká kombinace barometru a GPS

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          Barometr se casto podle staticke GPS kalibruje.

                          0 0
                          • Esi  

                            Jo ale přece jen by jsi měl být na volném prostranství s dobrým signálem GPS

                            0 0
                      • liborg1982  

                        Jednou jsme se známými i neznámými(prostě velká akce) řešili přesnost výškoměru v hodinkách a podobně a jeden týpek jen tak seděl a nic neříkal. Jen se usmíval. Pak jsem zjistil, že skáče s padákem. :-)

                        1 0
                        • mr.nikdo  

                          A co pouziva Apple Watch 3 s GPS? :D

                          Na to skakani.

                          0 0
                          • Esi  

                            Proste skočiš, a když už zřetelně rozeznáš nakladak od osobaku tak je nejvyšší čas otevřít padák :-)

                            0 0
                            • mr.nikdo  

                              :D

                              Tak to jo.

                              0 0
                            • DaD  

                              Nebezpečná věc toto! Spousta lidí má vadu zraku :D

                              0 0
                              • mais  

                                Ti už je blízko prohlášení – paraglide je vcelku bezpečný sport, lidi, co se při něm zabili, tak podcenili lokální nuance poryvů větru (někde v Alpách jsem četl rozhovor v místním tisku a takhle tam o tom bylo psáno)

                                0 0
                                • Esi  

                                  A já si myslel ze je z toho mého příspěvku vidět na první pohled ze je to nadsázka :-)

                                  0 0
                                  • mais  

                                    Bohužel pro řadu lidí realita.. oni se fakt tak v řadě adrenalinových věcí řídí – myslím, že akrobatiční piloti při vývrtce dolů na tom nejsou o moc líp a na výškoměr fakt v tom přetížení a rychlý změně nezaostříš, takže je to po nalítnutí prvku – když rozeznávám xy, ok konec vybírám a další figura

                                    0 0
                                    • Esi  

                                      Tak to i na tom kole se ridis odhadem vzdálenosti, třeba při brzdění před zatáčkou, většina lidi brzdí moc brzo, par těch co to umí v pravou chvíli a ti co nemají pud sebezáchovy tak brzdí pozdě a potom zabírají místo v nemocnici :-) jistě by se dalo skákat padákem bez vyskomeru, jen potom asi budeš otevírat padák zbytečně brzo, ale o skoku padákem nic nevím do ničeho menšího než je A319 bych nevlezl a vyskočit je pro mě zcela nepředstavitelné.

                                      0 0
                        • novas752  

                          No jo, jenže málokdy na kole klesáš takovou rychlostí jako parašutista před otevřením padáku. :-)

                          Jasně že ty hodinky apod. nebudou mít takovou přesnost jako přístroje kterým v podstatě svěřuješ životy (viz automatocké přistaní letadel v nulové viditelnosti). Ale pro sportovní účely je to prostě nejpřesnější. Kor když je to přilepšené nějakym chytrým algoritmem – kalibrace z gps při supr signálu apod.

                          0 0
                          • Esi  

                            Já teď o víkendu klesal ten poslední metr skoro stejne rychle :-)

                            0 0
                          • gersa  

                            Jenom technická, letadla nejsou na přistání naváděna podle barometrického výškoměru :)

                            0 0
                            • novas752  

                              Proč se pak nastavuje lokální tlak před přistáním?

                              0 0
                              • mais  

                                Kvůli odpovědím navádí je radiomaják a mechanický výškoměr se kalibruje že nula je bud hladina moře ne letištní plocha startu tedy vyšla letadla je relativní vztažena na start, pitotka měří tlakove rychlost letadla

                                1 1
                              • gersa  

                                Říká ti něco systém ILS?

                                0 0
                          • mais  

                            Baví mě naivita neznalých ..

                            0 0
                      • MlokCZ  

                        Do hry vstupuje spousta faktorů a nejde jen tak od boku říct, co bude přesnější.

                        Vždy je to lepší, pokud má zařízení barometrický výškoměr, ale to samo o sobě ještě vůbec nestačí. Nejen, že to nebude zcela přesné ani s barometrickým výškoměrem, ale je celá řada vlivů, které to mohou zhoršit.

                        Pro představu, jak moc se to může lišit i v rámci stejných zařízení, konkrétně Edge 530. Jednak se to tedy může o trochu lišit i při totožném nastavení a použití stejných senzorů, ale o to mi teď nejde. Jde mi o tohle:

                        • nastoupané metry na trase mohou významně ovlivnit zastávky a situace, kdy jedeš extra pomalu nebo tlačíš, protože pokud zařízení neudělá hned správně pausu, tak začne nasčítávat navíc i výškové metry (sice s barometrickým výškoměrem to nebývá až tolik, ale stejně se to děje)
                        • pak je rozhodující, jak dobře funguje autostop
                        • první co hodně pomůže k lepší přesnosti (i těch nastoupaných metrů) je čidlo rychlosti, protože s ním začne dobře fungovat autostop
                        • pokud někdo nemá čidlo rychlosti, tak pak to dále ovlivní, jak je nastavená mezní rychlost pro autostop
                        • když moc nízká, tak i na místě gpska často zase záznam pustí a už se to chybně nasčítává navíc
                        • když se mezní rychlost pro autostop bez čidla rychlosti nastaví zase moc vysoká, tak to zase pak nemusí zaznamenat nějaké extra prudké výjezdy jeté extra pomalu nebo tlačení

                        A z praxe výsledky, co kdo v mojem okolí vozí:

                        • slušná zařízení s barometrickým výškoměrem + k tomu čidlo rychlosti → výsledky mají všichni velmi blízké a chyba nastoupaných metrů bude dost malá (ale je jasné, že tam pořád nějaká je): je to mnohem přesnější než třeba data z mapy a nejpřesnější co můžeš s běžným zařízením mít: na opakovaně ježděných trasách jsou výsledky stabilně ± stejné s malou chybou
                        • ti co mají podobná slušná zařízení a nemají čidlo rychlosti a mezní rychlost bývá kolem 2–2,5km/h (takový kompromis, aby to ještě nevynechávalo záznam když se opravdu jede/jde), tak jim to nasčítává nějaké výškové metry navíc oproti tomu předchozímu lepšímu výsledku, hodně to ovlivní jak moc se zastavovalo
                        • horší zařízení (typicky třeba některé starší hodinky), zvlášť když nemají už ani barometrický výškoměr (u některých hodinek to ale stejně nezachrání), tak výsledky už o mnoho horší a přesnost jde už hodně do háje
                        1 0
                        • Melvin  

                          Moc nechápu tu situaci, kdy stojíš a pustí se ti autopausa, jak můžou naskakovat metry, když stojíš na místě. To bych chápal u nebarometrického přístroje, že ti ten signál skočí o pár metrů vede, kde je to třeba výš. Ale barometrický by měl držet tu stejnou výšku. Jinak ja na biku někdy autopausu naopak vypnu, protože když jedu v zalesněném terénu nějakou stojku, tak mi to dávalo pausu, i když jsem jel třeba 6–8 km/h.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Stane se to snadno i u barometrického. Problém je, že neplatí ten předpoklad (co píšeš), že by barometrický výškoměr držel dlouhodobě na místě stejnou výšku. Všechny ty běžné přístroje typu Edge s barometrickým výškoměrem jsou hodně náchylné na vítr. Jakmile trošku více fouká a zejména poryvy větru, tak to o jednotky metrů výšku běžně mění. Ono ale stačí, že to mění o jediný metr, protože to tam skočí s každým poryvem větru (následně se výška zase hned srovná na správnou, ale každý poryv jsou nasčítané metry navíc).

                            K tomu se přidají i nějaký ty změny tlaku (když se sedí hodinu a více na obědě a je to celou dobu zapnuté, tak i tohle trochu něco udělá).

                            Pokud není čidlo rychlosti, tak se stát může, co popisuješ (že to pausuje i za jízdy) a to sem tam i při nízké hranici rychlosti pro autopausu. Proto za mě je čidlo rychlosti základ pro všechna měření na přístrojích typu Edge.

                            Několikrát jsme to v partě řešili, že někdo měl stejný Edge, neměl ze začátku čidlo, tak se ladila ta mezní rychlost a vždy to dobře vyřešilo až právě pořízení čidla rychlosti.

                            Používám trvale na Edge hodnotu VAM 30s (a ještě sklon, jediné dvě hodnoty, které mám zapnuté i na mapě), abych se dokázal lépe přizpůsobovat na éčku ostatním jedoucím na klasice a tam pak vždy hezky pozoruju, jak to větší vítr (zejména poryvy) narušuje. Pokud nefouká, tak v rovnoměrném souvislém stoupání je VAM 30s opravdu dobře stabilní a ukazuje správně. Jakmile více fouká, tak to slušně ovlivní i tuhle průměrovou hodnotu za 30s (aktuální hodnota VAM je už zcela nopužitelná, ta neukazuje nic moc ani bez větru, s větrem už pak totálně mimo).

                            Na místě to pak dělá to samé a způsobuje ty navíc nasčítané metry, když nefunguje dobře autostop.

                            0 0
                            • Melvin  

                              Jelikož nejezdím z wattmetrem tak VAM používám taky hodně spolu se sklonem a tepy. Jinak ho používám i na hodinkách na tůrách a přesně z toho důvodu co uvádíš a to je se přizpůsobení tempa ostatním.

                              0 0
                  • kejda  

                    Právě že na to dlabu. Naklikám si trasu do mapy.cz, napíše mi to 800 vm, psychicky se připravím :), a hodinky FR955 pak ukážou 600 vm. A někdy zase úplně naopak, na hodinkách +300 metrů.

                    Takže výškové metry nějak neřeším, podle mne to funguje jen na kratších trasách. Mám za domem kopec a hodinky mi na měřené trati ukázaly vždy stejné vm, odchylka do 3–3 metrů. Trať 4 km / vm 215. Mapy.cz tvrdošíjně 187 vm…:))

                    Na hodinkách mám nastaveno vícepásmový příjem…

                    0 0
                    • Lišák  

                      Mně teda asi blbne barometr na Fenix 6S. Většinou ukazuje víc nastoupaných, jak sestoupaných, i když se vracím do výchozího místa. Extrém to hodilo třeba tady:

                      Výstup 693 vm

                      Sestup 627 vm

                      Trasa 30,33 km

                      0 0
                  • xtonda  

                    Ne výškové metry z GPS jsou hodně nepřesné a hodně to fluktuuje, nastoupané metry z GPS budou nejvěší nesmysl, rozhodně je lepší barometr i načtení výšek ze slušného modelu terénu, tam akorát pozor na mosty a tunely.

                    0 0
                  • Kucci  

                    Jednou jsem používal trackování polohy podle GPS. Nechal jsem ho běžet, když jsem se zastavil v lese na svačinu. V průběhu té zastávky jsem podle GPS v telefonu dosáhl nejvyšší rychlosti něco kolem 30 km/h? Možná je potřeba dobrá appka, aby tyhle blbosti vyfiltrovala (nebo lepší telefon), ale pokud je potřeba je takhle filtrovat, a/nebo hraje takovou roli přesnost zařízení, věřil bych spíš mapám.

                    0 0
                    • VojtaXY  

                      To je malo. Ja zvladl v hospode i pres 70 :)

                      0 0
                    • novas752  

                      No jo protože ta poloha má v každym bodě nějakou přesnost, polohu to zaznamená každou selundu a když to jednou odhadne polohu o 10m jinde než před tim tak máš hnedka rychlost 10m/s = 36km/h. V hospodě je signál přes střechu ještě horší = přesnost je slabší, 20m odchylka a hned jedeš 72km/h. :-)

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Jak popisuju výše v tom srovnání, tak právě proto (aby se nedělo popsané) je základem mít čidlo rychlosti, které vyřeší, že funguje zcela spolehlivě autostop.

                        1 0
                  • Enron  

                    Já měl teď v pár jízdách zapnutý Edge 830 a hodinky Fenix 7 a rozdíl byl ve vzdálenosti i ve výškových metrech. Bylo to plus minus 100–150 vm a třeba 0,8 km na 50–60 km.

                    0 0
                    • mais  

                      0,8 km na 50–60 km je super výsledek – reálně se klidně ta zařízení liší o kilometr na 30 km jako nic

                      3 0
    • BikerM  

      Co si predstavujes pod tim rozumet biku? :)

      0 0
    • iron.hide  

      Tam kde je napisane MTB, tak je vsetko len na MTB (ne-elektro celopero)

      2018: 8853 km

      2019: 9729 km

      2020: 11238 km

      2021: 10747 km (MTB)

      2022: 9682 km (MTB, vm 108k)

      2023: 6660 km (MTB, vm 70.6k)

      0 0
      • -b-n-x-  

        Slabe

        A hlavně není pravda!

        0 0
        • kejda  

          Tak o tom snad žádná…

          0 0
        • iron.hide  

          je to vsetko pravda, a posledne 2 roky mam ulozene na Garmine aj s tymi vyskovymi

          0 0
          • kejda  

            Jasně :)

            1 0
          • -b-n-x-  

            :-D :-D :-D

            0 0
          • jakub_kencl  

            ukaž Stravu, srabe :-)

            0 0
            • kejda  

              A sakra:)))

              0 0
            • mais  

              Co je to ta strava? To je ta samá věc, přes kterou si objednávají děti ve školní jídelně obědy?

              3 0
              • jakub_kencl  

                Hodně podobný princip … Co není na STRAVE, neexistuje :-D

                1 0
              • kejda  

                Musíš soukromou zprávou na nick cyklista 86, to je po Yurovi z Holomóca uznávaná kapacita přes stravu :)

                2 0
                • J1RKA  

                  Jura byl fajn

                  0 1
                  • jmaselnik  

                    Cyklista86 je Yura ;)

                    3 0
                    • kejda  

                      Kecáš…:). Cyklista86 je ten nešťastník, co loni umýval nádobí někde v Chorvatsku za slamník a trochu vody. Ale chytrej je jak Špacír :)

                      1 0
                      • jmaselnik  

                        Jo, je to ten samej, co pár let zpět dělal v Olomouci stěhováka a v dešti na kole preferoval boty v igelitových sáčcích. Já jsem ho dokonce párkrát potkal na kole, když měl ještě silničního Canyona a jezdil bez helmy.

                        1 0
                        • kejda  

                          Fakt jo? Yura propagoval posilování, hodně bílkovin, nějaký ten creatin a když už to jinak nejde, tak AS. Cyklista 86 mi přišel výrazně hloupější :))

                          2 0
                      • -b-n-x-  

                        Počkej počkej. Takový příběh mi nějak unikl. A to je škoda!

                        0 0
                • mr.nikdo  

                  Neeeeee, ho privolas!

                  0 0
            • iron.hide  

              bohuzial nemam stravu, len ten garmin

              0 0
              • kejda  

                Di do řiti zlopaku prolhany. Nech zdechnu všeci Slováci

                0 0
                • babicak  

                  Může dát odkaz na Connect :-), nebo?

                  0 0
                • iron.hide  

                  To je velmi pekne od teba, dakujem

                  0 0
                  • kejda  

                    Ale vždyť víš, jak to myslím :). Myslím, že máte stejně lepší zábavu teď před volbami :)))

                    1 0
                    • -b-n-x-  

                      Před volbami…

                      Už tam nějaká strana slibuje obecni pastvy pro ovce zdarma?

                      :-)

                      0 0
                      • TK75  

                        slibujou ceske obcanstvi…

                        misto burta zdarma

                        0 0
                        • kejda  

                          Zatím se fackují :)

                          0 0
                          • babicak  

                            Žiadné imigranty, ani LGBT devianty, to je jeden z volebních bilbordů na Slovači, nebo Medved není víc než člověk :-), Chceme vládu a né cirkus.

                            0 0
                            • Esi  

                              tak mě vadí všichni devianti. Člověk hlásící se k LGBT komunitě ale přece není deviant i v této komunitě bude spousta deviantů, ale to i mezi bílejma hetero :-)

                              0 0
                            • mr.nikdo  

                              Hej. To zrusi BF vzhledem k tomu, kde je majitel.

                              0 0
                            • -b-n-x-  

                              Patří milovníci baranu mezi devianty?

                              0 0
                              • Esi  

                                Určitě :-)

                                0 0
                                • J1RKA  

                                  Myslíš žiletky?

                                  0 0
                                  • Esi  

                                    jojo tvrdí že si holí nohy kvůli aerodynamice a nakonec z toho vyleze že nosí ženám doma potají silonky :-)

                                    0 0
                                    • mr.nikdo  

                                      Silonky cajk. Tanga cajk.

                                      Ale videls ted nekdy poradne muzske koze?

                                      A.ted si je predstav v krajkove prusvitne podprde :D

                                      0 0
                    • mr.nikdo  

                      Pamatujes na volby v Simpsonech?

                      Ti ufouni?…

                      0 0
      • mr.nikdo  

        Pak, ze byl Covid zly.

        Podivej, co udelal s cisly :)

        0 0
        • iron.hide  

          jj to bolo presne ono, dobre si uhadol :)) nebolo co ine robit, krcmy zavrete…

          0 0
    • J1RKA  

      Aktivity: 118

      Vzdálenost: 6,124.87 km

      Čas: 303:42:58

      MTB < od 1.1.2023 > kdyz ses tedy ptal

      0 0
    • Kucci  

      Vychází mě to na v průměru 3000 km za rok (jezdím celoročně, v zimě jsou vyjížďky pochopitelně kratší a snažím se vyhýbat dlouhým sjezdům nebo kopcům kde bych se příliš potil), z toho tak 65–70% bude tvořit asfalt/zpevněný povrchy.

      0 0
    • blackboy007  

      cca 1000 km za rok na MTB

      0 0
    • Smazaný účet  

      Díky za seriozní odpovědi = s mými 3tis km (ca) jsem teda někde uprostřed.

      0 0
      • Lišák  

        Jak už tady několik lidí psalo: Co má společného nájezd kilometrů s tím, jaký je kdo mechanik?

        1 0
        • Smazaný účet  

          Jo, to já taky nevím, podle kilometrů jsem průměr, bajko mechanik jsem IMHO nadprůměr.

          1 4
          • Ukrutony  

            Jestli jsi něco nadprůměr, tak určitě bavič. U zbytku bys potřeboval víc sebereflexe

            5 0
          • mais  

            špatně použitá zkratka – IMHO je dle mého skromného názoru, měl by jsi použít IMO podle mého názoru…a budeš asi jedinej, kdo si to myslí

            0 0
          • kejda  

            Tak to je snad největší fór za poslední dobu. Mechanik nadprůměr?

            6 0
      • Kucci  
        1. Záleží na ročním nájezdu? Každý najede tolik, kolik se mu chce a kolik ho baví.
        2. Co má roční nájezd společnýho s tím jak člověk rozumí kolům?

        Nájezd mám ročně podobný, ale je to povětšinou klidný plutí krajinou (občas silnice, občas lesní/polní cesty, tu a tam i kořenový pěšina). Podobný nájezd může mít i ultras, co s kolem na střeše auta dojede k trailům (popřípadě tam dojede vlakem/busem) protože nějaký dojetí na místo po cyklostezce/silnici ho těžce nebaví, na trailech bude lítat celej den, a bude řešit každý detail na svým kole, aby technický pasáže jel co nejlíp. Ani omylem přes stejný nájezd nerozumíme kolům stejně jak po teoretické tak po technické stránce – moje dovednosti končí u výměny plášťů, sedla, řetězu, základního mazání, a… to bude možná všechno? Teoretická stránka? Třeba vidlice, vím že moje nějak pruží, na doraz nechodí, a tím to tak nějak hasne.

        Oproti tomu ten druhý teoretický případ si díly vybral a složil sám.

        Ale když si čtu tvoje ostatní příspěvky, nevím proč jsem se vlastně obtěžoval s psaním téhle reakce, protože buď ji tvůj mozek nepřijme, nebo se jimi pouze dobře bavíš

        0 0
    • nozaki  

      Tenhle rok zatím 4 385 km, 296 hodin a 58 133 m výškových nastoupáno. Průměrně 148 km týdně a 4 vyjížďky Celkově jsem byl od začátku roku na kole 119×. Každodenní cesty do práce a z práce do toho nepočítám. Od všech poslouchám, že furt jezdím na kole a mně to tak teda nepřijde. Jezdím z 95% mtb/xc/enduro

      0 0
    • Jan D.  

      Letos 3. dítě na světě, 1227,1 km a 78 hodin najeto a 21 478 metrů nastoupáno. Tak teď už to zase bude snad každý rok jen přibývat (až na ty děti teda, bo vasektomie:)

      0 0
      • Smejči  

        78hodin s 3. dítětem – to je aspoň výkon!! Já ty km a hodiny taky vztahuju k počtu dětí a rodinným povinnostem. Kdybych nejezdil do práce na kole a z práce nedával „ouško“ navíc, tak najedu téměř nulu. :-D

        0 0
        • Jan D.  

          Je to boj, no. Já jsem někdy rád, že si můžu vůbec zajít na záchod, natož vyjet na kole. Netěším se, až budou v zimě děti každou chvíli nosit domů ze školy a školky nějaký nemoce, to teprve bude fičák.

          1 0
      • Jezevec70  

        A nájezd s kočárkem máš jaký? :-)

        0 0
        • Jan D.  

          S prvníma dvěma po městě dost, teď už máme zahradu, tak se poflakujeme spíš kolem domu a když už někam jdeme, tak spíš s nosítkem.

          0 0
        • -b-n-x-  

          Já měl při prvním dítěti asi 1000km za cca půl roku. To mi tedy alespoň namerila aplikace pokemon go :-)

          0 0
    • Jason Voorhees  

      .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.