Ahoj, plánujete někdo cestu na TdF 7.7.2021, kdy se jede 2× na MV? Pokud ano a máte místo, rád se s kolem přidám. Klidně spaní ve stanu a viděl bych to na 4 – 5 dní.
Ahoj, plánujete někdo cestu na TdF 7.7.2021, kdy se jede 2× na MV? Pokud ano a máte místo, rád se s kolem přidám. Klidně spaní ve stanu a viděl bych to na 4 – 5 dní.
Chtěl jsem jet letos v létě na Planinu krásných dívek a víš jak to dopadlo. Takže bych to viděl jako trochu předčasné ;)
7.7.2021 uz bude vsecko v cajku, davno bude vakcina :)
Taky si myslím, že už to bude v pohodě. Byl jsem tam vloni v říjnu, vyjel jsem jen do 800 mnm, tak trošku opětovný pokus a docela jsem na ten den zvědavý…
Bol som tam na Tour de france 2009, siel som s jednou agenturou.
Bohuzial, mal som vtedy este dost slabu kondiciu, a tak som to nestihol az uplne hore, len cca do polky. Potom uz sla kolona a fizli vsetkych zastavovali, uz nebola sanca sa dostat vyssie.
Tak snad sa tam raz este dostanem.
A právě příští rok je šance…vidím to být tam alespoň 3 dny předem, to by ještě mohlo být v pohodě.
Po vakcině už nikdo na kole jezdit nebude, minimálně za světla :-D
Sleduj zájezdy od Kudrny nebo Alpiny. Doporučil bych spíš tu Alpinu – Provánc. To si pak můžeš dál MVT kolikrát chceš ;-)
Za cenu zajezdu pro jednoho jedou na vlastni pest 3 lidi…
Jezdil jsem na Tour co 3–4 roky. Ve 3 lidech nafta+poplatky cca 2tis na osobu a pak co prozeres…
Dost jidla je tam v obchodech levnejsi nez tady. Spis kde chces (kemp, louka, u silnice na kopci), program jaky chces…
S cestovkou je to opravdová dovolená, o nic se člověk nestará, jen si užívá. Žádný povinný program cestovky už dávno nemají, člověk si může jezdit kam chce, klidně i více dní bikepackovat a pak se nechat vyzvednout. Přemisťovací trasy jezdí nalehko, věci se vezou doprovodným vozidlem. Navíc má pořád navařeno, což je taky super. Často dostane i výslužku na cestu, takže nemusí kupovat vůbec žádné potraviny. Bez cestovky to už moc dovolená není, člověk si to vše musí odpracovat, zejména odřídit tisíce kilometrů, nakupovat, vařit… Čím jsem starší, tím více oceňuji služby CK, bez cestovky už jezdíme jen po republice nebo na Slovensko.
Jezdíš stále se stejnou cestovkou z Kotešové nebo už i s někým jiným?
Kudrna, Alpina, Cyklotour Kotešová. .Alpina a Kudrna jsou seriózní podniky, Cyklotour je ultra social záležitost jednoho muže, Slávy (předpokládám, že víš). Přítelkyně si Cyklotour úplně zamilovala, pravidelná dávka dobrodružství zajištěna :-). S Cyklotourem jezdíme na Tour každý rok (kromě letoška).
Jasně Cyklotour znám. S Kudrnou jsem byl naposledy tak před 20 lety.
CYKLO TOUR ale už nějaký ten pátek nefunguje…
:-) jak pro koho.
Je to cestovka jednoho muže a z různých důvodů (rodina – žena semetrika a další) už omezil činnost jen pro vybranou věrnou klientelu.
Tak já vím o co jde – jezdil jsem se Slávem od roku 1997 (tehdy to teda byla cestovka dvou mužů :-)) do roku 2011 všude možně a podle toho, co mě říkal před 2 lety, tak jsem měl za to, že s cestovkou skončil úplně…
Pokud jsi s ním někdy byl, tak by tě určitě na Tour vzal, pokud by měl volnou kapacitu. Posledních pár let jsou jeho zájezdy na Tour z hlediska samotného ježdění opravdu našlapané a nádherné.
Já s ním byl na Tour celkem 3× (1997 Alpy, 1998 a 2010 Pyreneje) a stačilo – já ten humbuk kolem toho nějak nemusím…
Třeba v tom roce 2010 všichni ze zájezdu jeli někam na kopec, kde projížděla Tour, a já jel sbírat kopce ze seznamu na https://www.bigcycling.eu/…index/intro/ :-)
Lidí jako ty poslední dobou přibylo, takže se spíše jezdí než čumí na závodníky. Minulý rok to dalo cca 20 kopců https://www.bike-forum.cz/…-na-silnicce
Pěkně…!
Pyreneje jsou fajn… :-)
Krásný :-O Tyhle tvoje fotky mi vloni nějak unikly :-(
Taky mám rád klid, proto jezdím výhradně mimo termín Tour, nejčastěji v červnu. Východné část Pyrenejí jsme měli v plánu letos, ale museli to zrušit. Doufejme, že to vyjde příští rok.
Jojo, kazky preferuje neco jineho, ja se ale bavil konkretne jen o te Francii a Tour.
Treba pro me je cesta autobusem utrpeni. Do fr.Alp je to autem 12hodi, ve 3 lidech ridis 4 hodiny a pak odpocivame. Uvarim si, na co mam chut, je to otazka max 20 minut, kdyz si to rozdelite, varis jen 1× za 3 dny. Snidani kazdy dle libosti. Nez se vratime, je nahrata sprcha…:-)
Mnohokrat jsme byli take nekde na kolech s cestovkou, ale to bylo jine zamereni, kde clovek ocenil prave ty vyhody presunu na lehko…:-)
On je tu ještě jeden důležitej aspekt a to, že lidi se prostě nedomluví. Anebo stačí, aby jeden vypadl a celé se to zhroutí. Taky ochota jet někam vlastním autem cca 1500 kiláků je minimální. Kdybych měl plánovat tímto způsobem, tak bych asi nikdy nikam nejel. Účastnit se organizované akce dává mnohem větší jistotu, že se uskuteční, i když to má jisté nevýhody jako např. ta vyšší cena. Na druhou stranu je zase větší parta a potkáš nové lidi.
Cesta autobusem/minibusem je opruz, to uznávám.
My to střídáme. Sólo mám větší možnost vybrat termín, lokalitu, bydlení a trasy. S CK nemusím řešit přepravu, mají ověřené trasy a ubytování s dobrým jídlem a uskladněním kol. Obvykle se využije bus a odveze nás někam, odkud se vracíme na kolech…
Souhlas… Ale jak říkám, problém je ta domluva s lidma.
Vloni jsme to jeli se synkem autem. Plzeň – Carpentrans 1200 km. Nechci s cestovkou a jídlo je tam všude v pohodě…sýry, bageta, víno a spaní ve stanu se vůbec nebráním…i když postel a večerní sprcha vůbec není k zahození. Myslel jsem to tak, že pokud někdo plánuje jet např. s transporterem a má místo, rád se připojím. Jel bych to asi ze Saultu, to je přece jen schůdnější profil.
Jo. Ze Saultu je to opravdu jaksi – o dost schůdnejší profil. :)
Určitě to zkus z Bedoinu. Je to prostě klasika a když už tam člověk jede takovou štreku… Já to jel jednou s kocovinou a taky to nějak šlo. A to nejsem žádnej velkej cyklista :-). Dolů pak můžeš sjet na Sault a vrátit se pěknou soutěskou Nesque. Okruh má něco přes 80 km. Kemp je např. ve Villes sur Auzon.
Tak.
A soutěska stojí taky za to.
Anebo sjet teda až do Malaucene
A samozřejmě – je-li trochu forma, dá se to taky jet z Bedoinu přes ten kamenitej brdek do Malaucene a zase zpět. :)
Nebo je taky docela fain trip vyjet to z Bedoinu, sjet do Malaucene a objet celou tu horu kolem (přes Brantes) do Saultu a pak přes Nesque dom.
Jojo. Kdysi jsem to i takto zamýšlel, ale to už neuskutečnil.
To jsem právě jel, ale jen do 800 mnm, pro mě konečná…ale vyjet tam chci a tak příští rok z druhé strany.
.
Kdo tam budete, určitě doporučuji projet si Pont d arc po silnici d290. Je to cca 60km západně od maucelene. Jinak letos jsem byl na ventoux dvakrát, a nevím proč, ale i přesto jaká je to legenda, se mi to místo pod kůži nijak nevrylo. Možná tím, že ten kopec je sice dlouhý, ale nijak moc náročný.
Tak to gratuluji ke skvělé kondici. Zatím jsi asi první, od koho jsem tohle četl. Ne – druhej. Kdysi to prý řekl (ješťě před závodem) Geminianimu Ferdy Kugler. :)
No, pravdou je, že mně vlastně nepřišel jednou nějak moc náročný zase Alpe d´Huez – to když jsme přijeli autem až pod něj a pak si to jen v klidu na kolech vyjeli nahoru.
Hele kondici mám velmi průměrnou. Jel jsem to nahoru něco kolem 1.40 tuším. Jel jsem to jako švih vždy cca 100 km a vždy z maucelene. Kromě prvních možná 3 km to nebylo nijak prudké. Teď mě jenom napadá, byla ideální teplota a bezvetří! Mohl jsem si to vyjet i tento týden, ale jel jsem radši právě ten Pont du arc. I kvůli dost nepříjemné příjezdové cestě do mauceleneI a kvůli ročnímu období. Jinak tu náročnost samozřejmě srovnávám s podobně ikonyckymi místy. Není to brdek co mám za barákem
On ten Ventoux je těžkej právě díky těm specifickým podmínkám, co tam panují. Já měl teda počasí vždycky OK, ale i tak mně to přišlo dost náročný. Jel jsem ale vždy od Bedoinu. Profil z Malaucenne se mi ale o moc mírnější nezdá. A kondice je relativní. Já bych to za 1:40 určitě nedal.
Jinak příští rok plánujeme místo Ventoux trasu právě kolem kaňonu Ardeche. Někde od St. Martin Ardeche na Vallon Pont d Arc a jižně od řeky zpět do St. Martin. Máš nějaké postřehy? :-)
Jel jsem to ve středu. Krajina opravdu překrásná. Jsou tam myslím 3 tunely vysekane do skal jako na formentoru. Převýšení oproti ventoux samozřejmě minimální, ale dával jsem si pěkně. vyslapnes si z vallonu, nebo druhé strany první kopec a pak je to sama zatáčka, nahoru dolu, spousta brdku, kde když párkrát necháš velkou placku, tak už to ke konci pěkně zaboli.
Jel bych to že strany od vallonu,at jedeš v pruhu jako směrem k řece. Pokud pojedeš z druhé strany, tak na silnici spousta kamínků z okolních skal. Co se týče turistiky, raftů, nebo těch jeskyni,nevim.ja jen jezdím na kole
Dík, to mi stačí. Jeli bychom to jako tranzit do Pyrenejí, takže jen na jeden den a večer odjezd, maximálně se během jízdy vykoupat v řece. S těmi kamínky je to dobrý postřeh. Zkusíme to teda raději opačně.
Kubler. Mám ale pocit, že právě Kubler tam tenkrát pěkně vyhořel :-).
A Alpe d Huez, když ho jedeš na čas je sakra těžkej, to mi věř. :-)
Jasneže Kubler, to byl překlep, omlouvám se. No, on do toho brdku tenkrát při Tour nalit, ačkoli to tam neznal a Rafael mu říkal, ať neblbne, že Ventoux neni jen tak obyčejnej kopec. A Kubler měl odpověděd: „Ale Ferdi taky není obyčejnej cyklista!“
A pak se tam strašně prošil a chytil hroznou ztrátu; Tour v tom roce pro něj prakticky skončila.
To jo, ale sám určitě víš, že jen vyjet kopec vlastním tempem a nebo na něm závodit je rozdíl jako kráva.
Myslel jsem si, že to tak nějak bylo. A Kubler o sobě prý rád mluvil ve třetí osobě, tak by to i sedělo :-).
To si tak dneska krásně slapu ventoux. Počasí ideal, pod mrakem, něco přes 20 stupňů, moc nefouka, nohy jedou, vypadá to na zlepšení loňského pr o nějakou tu minutu, vše super. Po cca 16 km a více než hodině jízdy nahoru se už těším na epické finále v měsíční krajině, no a pak mi do cesty postaví tohle. Bych se posral.
Dělají nový asfalt…byl jsem rozhodnutý jet dal, ale nový asfalt se dost lepil na pláště, tak jsem to otočil. Na jejich obranu, dole to bylo značené, ale to bylo i loni a pak byla nahoře výjimka pro cyklisty. Teď už nebyla.. Tak třeba příště.
Dojet do jiného nástupního místa a znova ;-)
Tak to nasere… :-/
Tak si zajeď naproti do Malaucene. Ono je to dost jedno zda z té, či opačné strany. A až budeš nahoře, všechno uvidíš. :)