• Vtomas

    Máte někdo Crossmaxy 2019? Plánuju nová kola 27,5 a právě, že tak váhám co vlastně pořídit. Původní varianta byla DT Swiss M1900, ale po konfiguraci (redukce, RU, RSW…) bych šel možná přes 10k a tak nějak se mi moc nechce jestli si kolo nechám ještě rok. M1700 je cenou už out a né zrovna chci pořizovat jetá kola :-/ Noooo taky hlavně né moc dobrá recenze na náboje 370 u M1900. Co mě dál zaujalo je nový Crossmax s ořechem zubatkou 40. Máte někdo zkušenost? ty kola se mi líbí jak designem a jako, že ten ořech.

    0 0
    • Čipera  

      Jsou super mám teda 29 a verzy elite, ale za celou sezónu sem nemusel ani jednou centrovat a to sem jim dával fakt naprdel. Jsou krásné tuhý a lehký. Kdyby si měl zájem mám doma úplně nového crossmaxe předek 27,5, pak by ti stacil dokoupit jen zadek nechám levne.

      0 0
    • Čipera  

      Jen pro ukázku predni 29 i s gumou a na mliku, to mi přijde super.

      0 0
      • Willy.pv  

        Dostal si ke kolum i redukce na rychloupinak 135mm sirka? Me prodejce tvrdi, ze uz se ke kolum nedodavaji, ale na webu Mavicu je porad napsano delivered with qr adapters.

        0 0
        • scalar  

          Poslední dobou jsem bral 4 páry a redukce na rychloupínáky tam vždy byly.

          0 0
          • Willy.pv  

            Diky za info, to znamena ze je prodejce bud nekde ztratil, nebo se je chysta prodat zvlast. Uz si piseme, tak snad to dopadne dobre.

            0 0
    • BlackMC  

      S dovolením využiju vlákno. Koupil jsem zadní Crossmax 2019 jako náhradu za starší Crossride. Adaptéry na QR tam byly. U non boost kol by to tak mělo být podle specifikace přímo u Mavicu.

      Nicméně bych potřeboval poradit, jak dostat dolů adaptéry na pevnou osu, abych mohl nasadit QR adaptéry

      Ideálně bez toho, že je poškodím. Ten co je u kotouče má mezeru a ten sundat šel v pohodě. Nicméně ten co je nasazen na ose v ořechu mi zaboha nejde sundat dolů. Nějaký tip jak na to ? Setkal jste se s tím někdo ?

      0 0
      • milan.v  

        Ano, mechanici to upínají do svěráku, viděl jsem na vlastní oči a také na videu k rozborce ořechu…

        0 0
      • duk  

        Pořádně zatáhnout za ořech, nebo na kolo zlehka dotáhnout nějákou starou kazetu (aby pak šla snadno povolit) a něčím do ní z druhé strany poklepat.

        0 0
      • BlackMC  

        už se mi to podařilo. nasadil jsem na to kus staré duše, abych to moc nedojebal, a opatrně kleštěma na spojku zapřel o ořech a přizvedl od ořechu. Až potom jsem zjistil, že ten ořech je vlastně volně a je přitlačen touto koncovkou a že by to pomocí něj šlo vytlačit. Každopádně oba nápady co píšete jsou dobrý.

        0 0
    • scret  

      Ahoj, nema nekdo doma z Mavic zapletu prebytecny redukce na predni 15mm osu? Potrebuju z 15 na RU…

      Diky.

      0 0
      • sket  

        Jo já bych je měl. klidně ti je můžu prodat ale jenom pokud nespěcháš. Mám je totiž na chalupě.....

        0 0
    •  
      0 0
      • RYHA  

        To je stojan na Mavic?

        0 0
        • telatko  

          Přiseru se k tématu. Váhám, zda koupit crossmaxy elite 27,5 na svýho Habita. Váhově bych si pomohl, líběj se mě, ale nerozbiju to?

          Vážím cca 95kg, nastrojenej s kolem cca 115kg to je jenom 5kg pod váhovým limitem kol 120kg. Takže jsem těžkej a občas tomu trochu dám, doteď jsem jezdil na enduru.

          Přežije to?

          0 0
          • Cavendish  

            Spíš budeš věčně řešit náboje.

            0 0
          • Cavendish  

            Kolik do toho chceš dát? Třeba by se dalo něco udělat na DT 350 s ráfky DT nebo třeba Duke

            0 0
            • telatko  

              Cca 10 tisíc, ale primárně musím řešit zadní kolo.

              Edit1: problémy s nábojema jsou jaký? Týkalo se to i 2018 verzí?

              0 0
              • Cavendish  

                To se týče většiny kol Mavic. Model 2020 už přešel na jiný systém ořechu, takže asi ok. Ale ložiska míč nedrží kvůli utěsnění. Volnobězný systém ořechu je špatně vyřešený a vyžaduje častou údržbu. I tak většinou umře a musí se měnit celé zadní kolo.

                0 0
                • telatko  

                  A navrhl bys nějaké lepší řešení?

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Náboje DT 350 5600Kč 440g

                    Ráfky DT XR361 27,5 3800Kč 800g

                    Niple a podložky jsou už přibalené u ráfku 0Kč 30g

                    Dráty bych dal Sapim Race 32kusů 3× křížené 415g 1000Kč

                    Za materiál teda 10400 a váha 1685g takže cca jako Mavic, ale vydrží to :)

                    Ale doufám, že se k tomu někdo vyjádří. Možná jsou XR361 moc lajt a bude to chtít XM421. Jsou o 2,5mm širší, cenově stejně ale váhově plus 100g.

                    0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • 123J  

        ?

        0 0
    • Petr L2  

      Zdravím, právě jsem vybalil z krabice Mavic Crossmax 29 2021 a tedy jsem z toho nějaký rozpačitý. V popisu je, že jsou na bezduše, ale z vnitřní strany ráfku chybí ta hranka, kam zaskakuje patka bezdušového pláště. Jak to mají ti Frantíci vymyšlený?

      0 0
      • Hnoj  

        Hodně nových ráfků je hookless. Prostě nasaď gumy a jeď.

        0 0
        • Petr L2  

          Dík, věřím ti, ale jak to v reálu funguje si tedy moc nedovedu představit ani z duší, natož bez ní…

          0 0
          • Cavendish  

            Přece nemá kam vyskočit :)

            0 0
          • yetti  

            Mám Crossmax Elite (2017) a Crosmax Pro Carbon (2019) a obojí je hookles a nikdy jsem s tím neměl problém. Naopak jsou tak těsné, že třeba Conti Race King Race Sport je docela makačka z toho ráfku dostt dolů.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.