• LUMO

    Zajimalo by mě jak se kolo chová při jizdě jak,při přesunech po cestě, tak jizdě v terenu jestli je zadní stavba dost tuta jde mi toto kolo:http://www.racebike.cz/…8/78/iq-base

    0 0
    • lutte1  

      Nejlepší bude si to vyzkoušet.

      0 0
    • pepe19  

      při přesunech po asfaltu žádný problém.v terénu paráda a v tuhosti taky nevidím problém.

      ale to je můj názor,jde o můj první full-je možné,že ostatní to vidí jinak.já si užívám každou vyjížďku.

      0 0
      • Renholder  

        mám sice IQ6 ale shrnul bych to stejně, akorát po tom asfaltu už mě nebaví jezdit..ale z města se nějak dostat musím…

        jinak teď ho momentálně asi v tomto setupu asi nekoupíš viz toto

        0 0
    • Jarkeld  

      Čaues, já měl asi před měsícem půjčené RB IQ ve výbavě Base. Lítal jsem na něm celý víkend v okolí Ostravy. Povrch dost různorodý od hladké asfaltky přes lesní cesty až po bláto, kořeny, kameny a to jak do kopce tak z kopce. Výsledný dojem byl velmi dobrý.

      V terénu to jelo jak traktor. Při výjezdech si to pěkně razilo cestu, stačilo točit nohama a ono už si to poradilo :) Sjezdy byly mnohem víc akční a více pod kontrolou, než co znám ze svého HT.

      Na asfaltu, když jsem zamkl vidlici a zapl na tlumiči propedal, tak to bylo naprosto v pohodě – žádné pohupování a nepříměřená dřina se nekonala. Naopak jsem si cestu více užíval a neměl jsem potřebu se honit, jak to mívám na HT.

      Co se týká osazení, tak to bylo přesné a vyladěné. Brzdy citlivé, přehazovačka jela jak kulomet… S nastavením vidlice a tlumiče jsem si nijak extra nehrál, ale věřím, že každý si může dost dobře najít to svoje ideální nastavení.

      Nějaké problémy s tuhostí zadní stavby v souvislosti s uložením tlumiče jsem fakt nepozoroval, ale nemůžu vyloučit, že se to třebas projeví až dlouhodobým používáním.

      Na druhou stranu to byla moje první zkušenost s FS, takže nemám s čím srovnávat a než obejktivní posouzení jsou to moje subjektivní pocity. Každopádně to předčilo moje očekávání z FS. Celé to vyústilo v to, že jsem si bike objednal a minulý víkend proběhla první vyjížďka teď už s vlastním RB IQ Base. Teďka mám dost prostoru na to si s nastavením biku pohrát a zjistit co mi nejvíc vyhovuje. Rozhodně si nemyslím, že bych udělal chybu. Jako první FS bike to je dle mého názoru dobrý kauf.

      Svoji roli sehrál taky přístup ze strany RB hlavně Petra Hejníka v RB centru v Praze. Sympatické mi příšlo například i to, že když neměli momentálně tlumiče RP2 tak mi tam automaticky dali RP23 bez jakýchkoliv caviků apod.

      Nakonec musím taky říct, že mě hodně oslovil i celkový design kola, který mě zaujal hned od prvního pohledu a hodně se mi líbí. Jezdit na kole, které by se mi nelíbilo by mě asi ani nebavilo :)

      0 0
      • LUMO  

        moc dik za nazor konečně se nekdo projevil a kolik važí nevíš a jestě jaká je ta vidlice dik za odpověd

        0 0
        • Jarkeld  

          Kolo jsem nevážil, takže žádnou konkrétní hodnotu říct nemůžu. Když to ale srovnám s Authorem Modus 2004, který jsem jezdil do teď, tak jsem si dle mého nepohoršil. Hodit IQ na rameno a přenést ho přes překážky nebo do schodů mi nedělá problém, žádná těžká ***** to rozhodně není. Nejsem žádný gramhonič, takže dokud kolo neváží 20 Kg tak mě to nijak nevzrušuje :)

          S vidlicí jsem ze své staré Manitou Axel Elite se zdvihem 80 mm rozhodně udělal notný krok kupředu a je to znát. Využívá v podstatě celý zdvih, když pominu nějakou rezervu na konci. Co se týká citlivosti, tady tolik propírané u všech značek vidlic, tak myslím, že je určo prostor kam se zlepšovat. Jinak se údajně jedná o OEM verzi vidlice X-Fusion Velvet, kdy rozdíl by měl být v materiál noh, každopádně jsou to informace typu JPP… Díval jsem se v tvém profilu, že jezdíš Rebu a tady na BF ji k Enixu někdo přirovnával. Z mé strany je s Enixem zatím spokojenost.

          0 0
          • Nainen  

            Když jsem testoval Enyx na RB CRR tak funkčně spokojenost, nicméně design poněkud pokulhává. Hlavně při pohledu na vidli zepředu vypadá ten můstek mezi spodníma nohama jako podkova. Poměr cena/výkon ale rozhodně velmi slušný.

            0 0
            • Jarkeld  

              Jak píšeš, design zaostává, rozhodující byl poměr cena/výkon, který je u tohohle biku podle mě celkově slušný.

              0 0
      • LUMO  

        Jsem taky s ostravy nešlo by že bychou udelali nejakou vyjížku rad bych kouknul na bike

        0 0
      • LUMO  

        Jsem taky s ostravy nešlo by že bychou udelali nejakou vyjížku rad bych kouknul na bike

        0 0
        • Jarkeld  

          Z Ostravy jsem, ale už nějaký ten pátek pracuju v Praze a do Ovy se dostanu jen na víkendy zhruba tak 2× do měsíce. Bike povezu do Ovy nejspíše někdy na přelomu červenec/srpen, takže kdyby byl zájem, můžem se domluvit na mailu…

          0 0
          • LUMO  

            to je dobré ale taky dělam v praze no domluvit by chom se mohli s srpnu bych měl mít konečně volné víkendy pošli mail a domluvime se

            0 0
      • Octavius84  

        Tak s tímto musím jen souhlasit, také jsem měl RB půjčené, taky je to můj první full i přístup p. Hejníka na mě udělal dojem. A taky už RB vlastním. A jsem spokojen.

        0 0
        • LUMO  

          kolo vypadá užasně kolik stalo nastříkaní rámu myslim kolik jsi za to připlacel

          0 0
        • LUMO  

          kolo vypadá užasně kolik stalo nastříkaní rámu myslim kolik jsi za to připlacel

          0 0
          • Octavius84  

            Hele popravdě nic, protože to byla předváděčka…

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • jIrI___  

        „Naopak jsem si cestu více užíval a neměl jsem potřebu se honit, jak to mívám na HT.“ Na tohle bych si dával velký pozor. Celkem to svědčí o určité línosti kola a časem se tohle „užívání si“ může změnit na věc, která rozhodne o návratu k HT.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • nox159  

          spis bych rekl ze to svetsi o linosti jezdce ( necet jsem celou diskuzi), ale aspon u me s prechodem na fulla klesla fyzicka, odmontoval jsem compuret, prestal se honit, nazul siroke plaste…

          pokud se nema clovek potrebu nikam honit tak u fulu zustane ale ja si budu stavet jeste HT abych uplne nezlenivel :)

          0 0
          • Jarkeld  

            S tim computerem jsi to trefil přesně, na FS jsem ho už nedal :D Jinač fyzičku honím jinde než na biku. Bike je pro mě synonymum pro zábavu, což by vlastně měla být každá sportovní aktivita, jinak to nemá cenu vůbec provozovat.

            0 0
            • nox159  

              a kde teda tu fyzicku honis? ;-)

              0 0
              • Jarkeld  

                No co ti budu povídat, všude možně… ;) BTW bike je tvoje jediná sportovní aktivita?

                0 0
                • nox159  

                  pres leto je to jedina aktivita ktere se vicemene pravidelne venuju ( pravidelne beru cca 10h tydne – pokud to jde)

                  0 0
                  • Jarkeld  

                    Tož to pak jo. Já provozuju dost různých sportů, takže všechny prostředky musím nějak rozumně podělit, především teda čas a prachy. Když jsem byl na škole, tak bylo dostatek času, ale s těma pracham to bylo nějak na štíru a teď by aj prachy byly, ale toho času nějak ubylo :)

                    0 0
                    • nox159  

                      s tema prachama a casem to vidim uplne stejne :(

                      0 0
        • Jarkeld  

          Línější než moje staré HT rozhodopádně je o tom žádná. Ta akcelerace je holt pomalejší. Nemyslím si, že bych časem přesedlal zpátky na HT úplně, protože moje pocity z jízdy v terénu jsou prostě znatelně lepší na FS. Spíš bych to viděl třebas tak, že si pořídím nějaký lehký HT bike na větší štreky po zpevněných cestách. Každopádně tím, jak budu vnímat jízdu na biku za x let se teď nemá cenu zabývat, možná se mi zalíbí ježdění na koloběžce a biku se zbavím úplně… :)

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce