• jirikz

    Ahoj, od minulého roku vlastním MTB kolo Kellys Gate 10, 2015. Na kole jsem za rok najezdil přes 130km a neřešil jsem nijak výbavu, až do teď. Chtěl bych se zeptat, zda někdo neví, zda je kolo bezdušové nebo s duší, popřípadě, jak bych to poznal?

    Předem děkuji za odpověď.

    0 0
    • VladexAndroid  

      bodejť že tam jsou duše. jsou tam obyčejné pláště žádné bezdušáky.

      0 0
    • kubad  

      když sundáš plášt tak uvidíš

      0 0
    • THORX  

      Teď se mi právě montují bezduše na Kellys Thorx 10 2015 tak jsem zvědavý jestli to bude podle mých představ ;-)

      0 0
    • lidumil  

      No já mám kolo s duší, ale obouvám bezdušáky. BTW za rok 130 km nebo 130000 km?

      0 0
      • couffy  

        Ideální je tvoje duše pro kolo,kolo s duší a obuté bezdušáky.

        0 0
      • jirikz  

        130km, kupoval jsem ho téměř koncem léta a jezdil jsem o volné víkendy kratší trasy, abych si na něj zvykl.

        0 0
        • Breakpain  

          Jestli najedeš na tom kole do 500 za rok, bezduše jsou IMHO starost navíc…

          Mám více kol a pořád kontrolovat mliko a podobně… trošku opruz, nicméně ta kola jezdí alespoň jednou týdně s tím, že mají každé min nájezd 1500km.

          Tzn, ať už je důvod jaký chce a to kolo jezdí málo, přijdou mi šikovnější duše ;).

          Můj skromný názor… takže u kol, co beru svátečně jsem duše nechal …

          0 0
    • scalar  

      To poznáš snadno, když už jsi člen BF. Kolo s duší jede pomalu a těžce, kdežto kolo bez duší rychle a zlehka :-)

      0 0
      • LM  

        Včera jsem nahazoval bezduše na Spectrala. Byli tam nějaký Michelin 27,5'' Light duše, váha 150 g kus. Pláště drželi tlak i bez mlíka (nasadit je zpět do ráfku šlo pěkně ztuha), takže jsem ho tam dal jen trochu (cca 50 ml) a ušetřil tak 100 g na každém kole.

        Jsem fakt zvědav jak o moc líp to teda pojede :-).

        0 0
        • THORX  

          Dej vědět jaké tlaky jsi foukal a kolik vážiš?

          0 0
          • LM  

            S věcma na kolo mam cca 74 kg. Nafoukal jsem to pro začátek celkem dost – předek 1.9 bar a zadek 2.1 bar – a mám v plánu to postupně snižovat…

            0 0
            • THORX  

              Já při 100kg s výbavou dám na předek 2 a na zadek 2.2 ale asi ještě přifouknu uvidíme snad zítra už budu mít kolo ;-)

              0 0
      • raw 4  

        Total off topic..nevíš jak bych sundal zaschnutý mliko z polepů na vidlici…ddiky

        0 0
    • THORX  

      Tak bez duše nebudou :D prý to nejde udělat.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Ale no tak :)

        0 0
        • Vilém  

          Byt na miste servisu, tak si to taky nevemu na triko. Kdyby tam byly rafky k tomu urcene, tak proc ne, ale takto neni vysledek az tak jisty a dohadovat se pak s nekym az to nekde v zatacce zuje a rozmlati si hubu?

          0 0
          • THORX  

            No jo je to blbá situace.

            0 0
          • Mr.Duck  

            To beru, ale neberu „nejde udělat“, to je nekompetentní nebo línej servis. Že to je udělat ale bude nahovno kvůli ráfkům, nebo že to za to nestojí bych bral :)

            0 0
            • THORX  

              Sada stála 700 peníze po mě chtít nemůže ne?

              0 0
              • okam_z_brna  

                Páska do ráfku cca 150, nejlevnější ventilky 100, mlíko piksla 350 + práce. A to ještě nevíš, jestli nemáš na hovno pláště, který nejdou zamlíkovat.

                0 0
                • THORX  

                  Už je kolo zase v původním stavu takže duše. Jedná se o tuhle sadu http://www.kupkolo.cz/…s-kit_z5896/ za 700 bez práce.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    No jestli si dal kola do shopu a řekli že za 700+práce ti z toho udělají bez duše, a bezduše neudělali, tak po tobě péče nemůžou nic chtít ne? Pokud jste se teda předem výslovně nedomluvili že neví, jestli to půjde a když ne, vezmeš riziko na sebe, ale o tom pochybuji :)

                    0 0
                    • THORX  

                      Na ničem takovém jsme se nedomlouvali, stejně mi to příjde trapné tato situace. :(

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
            • kubad  

              naopak to je kompetetní servis, protože si nevezme na triko že tím co udělá se zákazník přizabije !!!

              ja bych tyhle bastly ofiko taky nedělal pokud k tomu ráfky a pláště nejsou určené

              ( neofiko je to samo věc jiná)

              0 0
      • -b-n-x-  

        si to zrob sam, no ni?

        0 0
        • THORX  

          No raději se do toho pouštět nebudu :D

          0 0
          • popokatepetl  

            nic na tom není, zvládnul jsem to podle návodu tady na fóru. Pásku do prvního kola jsem lepil s fénem a druhé kolo jsem tam nalepil jen tak. Zkusil jsem plášť jednou nafoukat pumpou ale nešlo to, tak jsem to narval kompresorem a bylo to hned. Jen až se to někde posere tak to bude sranda :-)

            0 0
    • tromboonen  

      Já myslím, že Kellys jsou „kola s duší“, maj to ve sloganu pod logem…

      0 0
    • Sindy  

      Když se tu těší ty bezduse… Myslíte, ze půjde zamlikovat RaR Evo Liteskin? Je to docela papír tak nevím jestli to nebude chcat vsade…

      0 0
    • THORX  

      Kolo je doma neplatil jsem nic, borok se stím trápil 2 hodiny a pořád unikalo říkál že ty levné sady jsou na houby(marketing).

      Jinak mi kolo vychválil. že je rychlé, váha vč. pedálu a tachometru vel. L 13,67kg což mě mile překvapilo.

      0 0
      • JakeF  

        Tak když i kolo je rychlý, tak už ta pomalost jde vylučovací metodou připsat jen těm nohám, Time…

        0 0
      • Vilém  

        Mile prekvapilo? A kolik cekals, vzdyt je to tezky?

        0 0
      • tigermoth  

        Ale prdlačky, vraz tam pásku tesa, ventilky od rubeny a větší než malé množství No tubes mlíka a uvidíš že utěsnit jde všechno. U té tvojí sady dělá bordel ta gumová páska do ráfku, co se za ni chytají patky a shrne se a pak to uniká. Vnitřek ráfku je dobré mít co možná nejhladší pro dobré zaskakování, proto přes lepící pásku dávám schwalbe vysokotlakou plastovou ráfkovou pásku. Žádné ****** s mladou paní, nesmíš se toho bát:-)

        0 0
        • THORX  

          Díky moc za užitečnè rady ale jsem mimo :D sám to nedám jedině zkusit nějaký další oddíl :)

          0 0
        • JakeF  

          IMHO hromada mrdání s nejistým výsledkem a vzhledem k požadavkům i s mizivým přínosem následovaným zklamáním. Co to tu tak čtu, tak mi přijde, že THORX by z bezduší byl celkem zklamanej, když by zjistil, že při jízdě po asfaltu stejně prakticky nepozná rozdíl.

          0 0
        • orm  

          Souhlasim, ta nova gumova Mitas (Rubena) paska je tak na jedno pouziti a je lepsi pouzit Tesa pasku. Mam doma puvodni Mitas sadu pro 26" kola, ktera ma ventilek integrovany do pasky. Paska je silnejsi a mnohem vice vydrzi. Skoda, ze takova neni nova paska. Misto No Tubes bych se nebal Mitas tmelu. Je levnejsi, v praktictejsim baleni a prijde mne lepsi nez No Tubes.

          0 0
    • THORX  

      Čekal jsem tak min. 14kg, no jel jsem domů trošku protivítr z bundy padák a připadal jsem si že zase stojím přitom šlapu jak urvany :D už to nebudu řešit.

      0 0
    • PAFIRA  

      Ahoj,nemáte někdo zkušenost s předěláním ráfků Remerx 7325 Pro na bezdušáky? Chtěl bych tam dát pásku Caffe Latex,ale ráfky jsou poměrně úzký,vnitřní průměr 17mm a vnější 22mm.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.