• Hadra

    Ahoj .Potřeboval bych poradit s výběrem kola na cestu do práce a jízdu po stezkách a lehce po lesních cestách.Potřebuji asi delší rám tak sem přemýšlel nad nějakým krosem.Zatím se mi líbí tento Superior,potraďte prosím,jestli je vhodný pro můj účel,případně jiné kola. díky

    0 0
    • Lister  

      Vhodný pro tvůj účel je, z mého pohledu dokonce i více než jiný tip s nějakou pseudoodpruženou vidlicí, tohle bude aspoň lehký, na silnici rychlý a na polňačkách se s tím taky neztratíš :-)

      PS: a je krásný a to je podle mě to nejdůležitější ;-)

      0 0
      • Hadra  

        Jojo je pěkný,dneska jsem se na něj byl dívat u nás v Brně ,akorát ten zvonek sundám a hodím nášlapy a rohy a je hotovo :-) .Snad i na ten Dvoutác si zvyknu .....Myslíš že se s tím dá vyjet i nějakej prudší kopeček?Nemám s tím  zkušenosti…Díky za schválení.

        0 0
        • Lister  

          No s tím kopečkem záleží hlavně na fysičce :-)

          Co tam je za nejlehčí převod – 34×32 ???

          0 0
          • Lister  

            aha tak 34×30 – na silnice bohatě stačí a v terénu si holt mákneš :-)

            0 0
        • kcvalin  

          Je pekny az moc, takze uvazuj, ze si ho budes muset brat dovnitr – nebo kde pracujes… aby ti to nikdo neukrad. A jestli budes jezdit kdykoli, tak blatniky jsou taky dobra vec. Na cestu do prace podle me nepotrebujes naslapy. A spis bych se priklanel k nakejm kolum, na kterejch jezdi v Holandsku… Tohle vypada hodne sportovne a rychle, patrne to ale chces nejen na cestu do prace. Ja osobne mam na cestu do prace specialni kolo.

          0 0
          • Lister  

            Dost lidí ale třeba jezdí do práce s tím, že ihned po skončení pracovní doby vyráží na švih…je zbytečné se vracet domů, většinou se ztratí dost času. I když to mám jen cca 5km, tak to tak dělám hodně často, ušetří se tak třeba až 1 hodina a to je znát…no a v takovém případě je dobré mít kolo, na kterém se do práce dopravím, ale po práci můžu vyrazit na delší štreku – na tohle mi ten bajk přijde ideální.

            Jinak k úschově – předpokládám, že má takové kolo kam schovat, on to většinou není problém a nějaký starý sklad se vždycky najde.....

            0 0
    • Kubiczech  

      Me by se na cestu do prace a nejake to lehke pojezdeni libil tenhle Spesl. Ale to uz je zase trosku jine kolo…

      0 0
    • Hadra  

      Jojo mám ho kam dát,máme tam nějaký ty stojany a zámek mám docela solidní,je sice těžkej,tak ho nechávám v práci a ještě ho nikdo neukradl :-)

      0 0
      • Hadra  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Bulda  

      co tohle

      bezúdržbovej stroj

      0 0
        • Hadra  

          Vypadá taky supr,ale moc kopců bych na tom asi nedal bez převodů :-)

          0 0
          • MlokCZ  

            Má to 8-převodový Nexus.

            0 0
            • Hadra  

              Tak v tom se moc nevyznám…

              0 0
              • dancing dog  

                Má to převody- ozubený kola- v zadním náboji. Má ho jeden známej, kolo to je moc hezký a údržba je opravdu nižší, ale on trochu lituje, že si ho pořídil…u nás ve Varech je dost kopců a přeci jen postrádá možnost lehčích převodů.

                Je to dobrý kolo tak někam do Polabí nebo třeba Uherskýho hradiště…

                Já osobně na crossu jezdím hodně a používám ho právě dost při potřebě se někam dost rychle a včas /právě třeba do práce, kdž v létě občas jezdím z chaty/- na rozdíl od mnoha jiných sem zastánce crossů, právě na rozbitější asfalt + pevnější cesty je ideální..a bydlíš-li v kopcích, určitě trojtác a apoň osmikolečko. Vcelku dlouhý posedy na crossech dělá author, mam Author Airline 2002 a přes aversi zde panující k této značce si ho nemůžu vynachválit…jen Manitou vidlici se chystám vyměnit za vzuchovou suntourku s RLD…a možná trochu nižší představec…

                0 0
                • Hadra  

                  No my tu máme taky dost kopců ,ale já když jedu do práce tak to valím dycky na nejtěžší tác a když to je prudké tak valím ve stoje :-)

                  0 0
                  • dancing dog  

                    No tak to pak snad jedině nějakýho singlespeeda s 53×11 a s pevnou vidlí !!

                    0 0
                • jipík  

                  A neprodá ho?

                  0 0
                  • dancing dog  

                    Optám se, ale nevim, občas si stěžuje, že udělal špatnej kup, ale zase na něm jezdí do práce aspol. hlavně po cyklostezce kolem řeky… ale optám…

                    Na rovinatější města to ale musí bejt super..a moc hezky vypadá…

                    0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • šošon  

                  Na tomhle už rok jezdím do práce a nemá to chybu. Rozsah převodů je víc než dodtatečný. Nejlehčí převod jsem, kromě zkoušky zda funguje, nikdy nezařadil. To by snad musel být kopec se stoupáním 20%. Nejtěžší převod s kopce dolu (silnice) rozšlapu skoro až na 60km/hod. Opravdu pohoda, za rok ani jediná závada, kolo s těmito balonama se nedá snad ani píchnout.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Mluvis o tom superioru? nejsem si tim jisty, ale kdyz pises o balonech, tak asi jo.

                    0 0
    • Hadra  

      A myslíte že to vybavení Sram je dobré?Já jsem Sram ještě neměl,mám Shimano a předtím jsem měl sach který byl vynikající .. http://www.cykloexpert.cz/…eedster-2008

      0 0
      • Hadra  

        Sachs

        0 0
      • dancing dog  

        Za ty peníze moc pěkné a funkční kolo, funkce Sramu se bát nemusíš, vidli můžeš časem vyměnit, když Ti pevná nebude stačit…

        0 0
        • Hadra  

          Hmm,mají jen 20palcové,není to málo?19palcové my bylo malé a bolely mě ruce…

          0 0
    • Hadra  

      Tak,ještě jsem našel loňský model a je take pěknej a dá se sehnat za 10000,– http://www.kola-online.cz/…edster/d517/

      0 0
      • Lister  

        Proč ne to kolo je naprosto totožné (jen jiná velikost malého převodníku) a dost ušetříš…já bych do toho šel. navíc pokud ti někdy 2 placky nebudou stačit, tak se to dá jednoduše předělat na trojtác – vyměniš jen kliky, protože přesmyk a páčky  jsou na trojtác udělané, jen jsou tady pomocí dorazů omezeny na „dvojplackový chod“

        0 0
        • Hadra  

          Tak dneska sem si ho šel koupit a zkoušel jsem letošní model a prodavač mi řekl že je mi to malé a měl jsem největší 20 palců..Takže jedině ten lonský model z netu objednat 22palců ale to se docela bojím…

          0 0
    • vidlak  

      Mám Sup Flight City a jezdím na něm (převážně) do práce, tam-zpět 40km, převážně asfalt, kousek lesní cesta, pár kopečků. Dnes najeto +/- 1000km.
      Před ním jsem měl jen jedno horské kolo, takže srovnávat moc nemůžu(!), ale chtěl jsem kolo do města a na výlety maximálně bezúdržbové. FC zatím zcela splňuje mé požadavky.
      Nexus řadí bezvadně. Využívám nejvíce rychlosti 3–8. 1–2 je dle mého srovnatelné s horským převodem, čili pořádných kopců bych se nebál (ale nemám vyzkoušeno). Další s nexus je Apache El Condor.

      0 0
    • kankrlicek  

      Zakladateli asi neporadím, když už má vybráno, ale musím se pochlubit. Zimáčka KHS jsem dojezdil (pohon) do úplného konce, ráfky skoro probrzděné… Z jedničky nemám co přehodit, pořídil jsem na zimáka 8rychlostní nábu s bubnovou brzdou Sturmey Archer, vepředu taky bubnovou brzdu. Zpřevodovaný je to takto: 1 – na tu jsem v pohodě vyjel po silnici na Kuňku :), 2 má větší krok od 1, potom je to zpřevodované pořád se stejným krokem, 8 je zase o dost těžší. Pravděpodobně dám dozadu větší pastorek, abych se dostal do lehčích převodů. Brzdy po zajetí (cca 1 týden) už jsou dobré, do jedovatosti mají ale daleko. Kolo do práce a na najíždění je supr! Fotku nemám, zkusím co nejdřív dodat.

      0 0
    • Hadra  

      Tak už sem koupil na konec toto kolečko,mám ho v profilu.....Ale díky za diskuzi.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce