• RomanP

    Hledal jsem tady na fóru a i něco našel, jenže se jednalo o starší posty a tak bych se chtěl zeptat na aktuální modely co jsou v prodeji.

    Asi snad ani nepište rady, že se dá jezdit i přes zimu, protože pokud bych mohl, asi bych na to sám přišel :-) a jestli je to nuda, nebo ne, jde mi o fakta.

    Sháním něco tak do 6.000,– max

    Chtěl bych horáka upnout do trenažeru, namísto aby mi doma stál bez užitku.

    Vím, že to asi bude chtít přezout plášť za hladkej, nebo hladší, ale hlavní problém mám s výběrem jednoho z následujících modelů. Upřednostním spolehlivost a hodně důležitá je i co nejmenší hlučnost. Máte někdo možnost porovnat?

    Blackburn TECH MAG 6

    Elite Novo Force Mag Speed Elastogel

    Tacx Satori T1856

    0 0
    • Mig_all  

      Nejtižší bude asi ten elite…

      0 0
      • RomanP  

        Předpokládám, že kvůli tomu elastogelu?

        0 0
        • Mig_all  

          tak, ale nepocitej s tim ze je to jediny zdroj hluku a vibrací… Pomuže stará karimatka. A gelovy stojanek Elite pod predni kolo je taky dobrý. Ja na svem trenařeru ještě obalil kovove nohy starou duší… Jo a namazej si řetěz a jezdi opravdu totalni slicky, jakykoliv naznak vzorku je problem.

          0 0
      • john0020  

        http://www.kupkolo.cz/…nazer_z5845/

        mám tento trenažér cca 1 měsíc a spokojenost.

        používám v paneláku. Hlučnost v pohodě, víc je slyšet to když mám při tom puštěnou TV.(používám teda silničku)

        Na zimu dobrý.

        0 0
    • mr.siki  

      Ja uvazuji taky o tom Elite, ale tato diskuze: http://www.bike-forum.cz/…astogel.html me celkem zarazila. Nemate nekdo opacne zkusenosti? Jako ze je tichy a ne ze se pri nem neda ani sledovat TV?!?

      0 0
      • RomanP  

        Tak to je pro mě slušná sprcha…

        Už jsem měl nakročeno, že něco do konce týdne koupím, ať neztrácím čas.

        Když jsem v prodejně protočil setrvák od toho Blackburnu, tak jsem neslyšel absolutně nic, což ale není směrodatný bez nasazeného kola v otáčkách.

        Nemají to někde v Praze na prodejně pro ukázku nasazený na kole?

        0 0
        • McBlacky  

          ono hodně hluku udělá rotace kola. Třeba můj tacx do 20km/h neslyšíš ale kolem 55+ už to je rachot a přes 70 neskutečný.

          U klasiky bez regulování elektronicky ale takovou rotaci nedosáhneš. Šárka měla nějaký Elite a to bylo tichý docela dost, ale taky drahý

          0 0
          • RomanP  

            Když rychlost v kilometrech si jako stojící na místě těžko dovedu představit :-)

            Ten tichej drahej asi nebyl ten Elite Novo Force Mag Speed Elastogel za cca 3,5k?

            0 0
            • McBlacky  

              no to ti ukazuje tachometr, když si ho dáš -nebo máš- na zadním kole.

              ten co má stál před 6–7mi lety tak 7 tisíc. Dneska netuším čemu se to rovná. Má ho půjčený známý a my když už tak jezdíme na tacx

              0 0
    • Kouba_2005  

      Tak dneska jsem nainstaloval ten Elite Novo Force Mag Speed Elastogel a žádný rachot se tedy nekoná. Převody dělají větší hluk, od brzdící jednotky se line jen takové lehké kvílení :-), něco jako protahování pode dveřmi. Se zvyšující se rychlostí roste i jeho intenzita, na telku se ale v pohodě koukat dá a dokonce i se zvukem :-)

      0 0
      • PIN.kes  

        Ahoj tu podložku pod přední kolo jsi dostal k tomu nebo se dokupuje zvlášť? Uvažuji o tom samém trenažéru, díky T.

        0 0
        • Kouba_2005  

          Ahoj. Podložka pod přední kolo se kupuje extra tady Kdyby jsi měl zájem, tak trenažer včetně podložky je k mání. Trenažer za běžnou cenu + podložka grátis. Kupováno 17.10.2012.

          0 0
          • muppet  

            tvoje cena na bazaru je daleko větší než na E-shopu :o(

            0 0
            • Kouba_2005  

              Je to včetně podložky pod přední kolo, což v e-shopu není. Samotná stojí kolem pětikila. Stačí jen číst.

              0 0
              • muppet  

                njn,čtu ,ale i tak je to na bazar cena velká.Přeju ti úspěšný prodej, tedy jestli se nějaký dobrodruh najde a za ty peníze to koupí.

                0 0
                • Kouba_2005  

                  Mám pocit, že konečná cena je na domluvě prodejce a kupce, takže tvůj komentář je mimo mísu … tedy pokud nejsi zájemce, ale to by jsi jistě zmínil :-)

                  0 0
          • Mark-H14  

            Počkej, to si to jako 17.10. koupil a dnes prodáváš? Napiš nám raději proč, abychom všichni nezaplnili bazar novými trenažéry.

            0 0
            • Kouba_2005  

              Tak tak. Koupil, vyzkoušel a zas jde dál. Tu investici zas tak neřeším, nejedná se v poměru k hodnotám kol o žádnej balík, ale prostě mě to nějak neuchvátilo. Nevěřil jsem zdejším, že je to nuda, ale fakt jo. A je to takový divný. Sedíš a jen šlapeš jak trubka, leje z tebe páč tě neovívá vítr … vyzkoušel jsem a rozhodl se spíš investovat do zimního oblečení a jezdit venku. Toť vše. Jinak trenažer v pohodě, kdo na to má mentálně, tak jistě najede v bytě spoustu kilometrů :-)

              0 0
              • huricane  

                v tomhle s tebou asi souhlasim nejen že je to nuda ale sjíždí se plášt

                0 0
                • Delkim  

                  na trenažér patří speciální plášť nebo můžeš dojíždět staré, ale osobně s tím mám špatné zkušenosti, mít defekt v obýváku fakt vypadá divně :)

                  ad mentální otázka – naprosto souhlasím, v podstatě celý rok si schovávám na externí disk zajímavé seriály a filmy, abych pak měl tu nudu čím zahánět

                  v tomhle se hodí třeba MS v hokeji, biatlon atd…, u toho to taky docela utíká

                  0 0
                  • huricane  

                    no o tech plaštích jsem slyšel otazka jestli se nebudou taky sjíždet tak rychle jak ty co mam, druhá trošku meně podstatna věc je ta že mě to až tak nepřipadne náročný na nohy ten cyklotrenažer a to valím všechno na nejtežšim jako spotim se to jo ale i tak jizda venku a cyklotrenažer se neda moc srovnávat ale taky bych se přes zimu udržel v kondici

                    0 0
                    • Delkim  

                      nepleteš si to s něčím jiným? nebo nemáš nějaký holčičí? :)

                      u relativně slušnějšího trenažéru není problém nastavit zátěž tak, aby jsi např. cíleně trénoval sílu při nízké kadenci a to tak, že z tebe poteče pot proudem a nemluvě o tom, že si zátěž můžeš ještě podstatně přidat/ubrat řazením

                      0 0
                      • huricane  

                        no mám force magnetic AI možná to je ale tím že mám málo přitlačený válec na plášť každopadně nevím teda jestli se to vyplati na to koupit jinej plášt nebo to prodat ten trenažer

                        0 0
                        • Delkim  

                          no jo no, tak to jo, ten má absolutně nedostatečnou volbu zátěže :( ten nemůžeš srovnávat s pořádným trenažérem

                          já mám TACX Satori, dal jsem za něj kolem 4 tisíc, 10 stupňů zátěže max 1050 W

                          na maximální zátěž s tím i na nejlehčí převody skoro neotočíš :)

                          0 0
                        • Dejv94  

                          Nevím co řešíš za extra pláště, já koupil obyč silniční plášť za 150,– a jezdil (na silničce), nebo ten silniční klidně nazout na dvacetdevítku/treka a šlapat (samozřejmě se dá koupit i užovka na 26).

                          0 0
          • PIN.kes  

            Dík za nabídku ještě to zvážím, je sice nový ale pro mě by to bylo ok kdyby byl dejme tomu do 3tis.

            0 0
            • Kouba_2005  

              Však si odečti podložku pod přední kolo a jsi pod 3.000,– :-)

              0 0
              • maajkee  

                Podložka se dá koupit od Force asi za 150 nebo 200 korun. A zkrátka si uvědom, že jak něco novýho koupíš a chceš to prodat už je to prostě starý a je to prostě bazar, podle toho taky pak lidi žádaj cenu.

                0 0
                • Kouba_2005  

                  Nikomu to nenutím. Kdo by měl zájem, tak se ozve. Píšeš snad někomu na bazar, že za tu cenu je to moc, když nejsi zájemce? Sotva, že jo?

                  A že podložka se dá koupit za 150 nebo 200 je mi upřímně jedno, protože to není to samý zboží. To je jak kdyby jsi ty prodával kolo za 20 a někdo ti řekl, že taky viděl v Tescu kolo a to stálo jen 5. Stejná logika.

                  Chápu, že je to už „starý“ zboží, ale nemám potřebu to za každou cenu prodat. Cena je nastavená takto a pro případné zájemce možná i smlouvatelná, ale kromě zájemců, kteří se mi ozvou, to může být plénu na BF fuk, nemyslíš?

                  0 0
                • McBlacky  

                  tak ono si tam můžeš dát jedno-dvě prkna na sebe a je to stejný. Cílem podložky je dorovnat výšku. Dokonce podložka se žlábkem pro kolo je nepraktická, protože když nemáš kolo 100% v ose, tak ho při jízdě nesrovnáš. Což perfekcionisty jako jsem já dokáže neuvěřitelně vytáčet :)

                  0 0
                  • Lada,s  

                    Já jsem loňskou zimu odšlapal se dvěma tlustýma knížkama pod předním kolem, takže no stress :-)

                    0 0
          • mr.siki  

            Zdar,

            muzes prosim popsat, jak siroka je ta podlozka od Elite? Dle obrazku to vypada pouze na galuzku…vlezlo by se do toho predni kolo s bikovym plastem (nemam zadny traktor, ale uzky 2.0)? To uz spis vypada sirsi ta podlozka od Force, ale nevidel jsem bohuzel na zivo.

            Diky

            0 0
            • Kouba_2005  

              myslím, že bez problému

              0 0
              • Kouba_2005  

                No, mohl jsem to nastavit od nuly, ale i tak je vidět, že je to na pneu o šířce až 6cm.

                0 0
                • mr.siki  

                  Diky!

                  Jeste pls jeden dotaz – mam na biku pevnou zadni osu. Jak vlastne funguje to upevneni zadniho kola? Myslis, ze by ta pevna zadni osa mohla byt problem?

                  Diky

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    Mno, tak to netuším. Pevnou osu nemám a ani jsem na ničem neměl. V příslušenství trenažeru je klasickej rychloupínák a na ten uchycení pasuje přesně. Na pevnou fakt nevím.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      pevná bude problém, konce jsou širší než je protikus na trenažeru a nahradit tím jejich to nejde bez nějakých custom redukcí.

                      0 0
                      • mr.siki  

                        Hmm tak z Kupkola mi napsali, ze by to melo byt kompatibilni, resp. cituji: „půjde to nevidím v tom problém“, tak nevim, jak jim mam verit :) Holt v nejhorsim to dopadne tak, ze jim to poslu na otocku zpatky…

                        0 0
                        • McBlacky  

                          my máme tacx a elite trenažery a jiný než jejich upínák by mi tam nedržel, možná origo shimana – ty jsou tomu nejvíce podobné, ale nebylo by to ideální

                          princip je ten, že musí mít upínák cca 5mm kulatý profil na každá straně bez narušení páčkou co kterého zapadne protikus stojanu trenažeru. Pevná osa má páčku aretace jakoby ze dvou stran a zasahuje až ke kraji koncového dílu.

                          se to blbě popisuje, hod se fotku upínáku a já ti řeknu, jestli to bude držet nebo ne.

                          0 0
          • johny9  

            nechápu,že 23.10. píšeš, že jsi nainstaloval trenažér a už 26.10. ho tady nabízíš ke koupi. Proč, když je dle tvých slov tichý a ok?

            0 0
      • Luwa  

        To používáte normální plášt?

        0 0
        • Delkim  

          rozhodně nedoporučuji, měl jsem spousty defektů

          kup si na to určený, např.:

          Tacx T1390 – plášť na trenažér 700×23 – Road

          0 0
          • Dejv94  

            Tak defekty jsi měl nejspíš kvuli přehřívání. Já odjezdil bez problemu na Conti Grand Sport Race i dve a pul hodky vkuse a vklidu. Jde o to jaký na nafučíš tlak a jak moc přitlačíš brzdný váleček.

            A ano, plášť určený na trenažer bude vždy lepší, ale dá se jezdit i s normálním.

            0 0
    • Mark-H14  

      Takže nemá cenu připlácet za hydrauliku? Stačí magnetické brždění?

      Měl jsem vybrán tento:

      http://bagbike.cz/…

      ale pokud v tom není zásadní rozdíl, tak rozdíl 1500,– kč raději utratím za něco jiného na kolo.

      http://www.kupkolo.cz/…veny_z92661/

      0 0
      • Kouba_2005  

        Srovnávat to nemůžu, mám lehoučce vyzkoušený jen tento, ale nedostatkem brzdného účinku to určitě netrpí. Zatím jsem se dostal s normální kadencí jen na „dvojku“, takže mám k dispozici ještě další 3 stupně. Každopádně je to takový divný, je to nezvyk :-)

        0 0
      • Kouba_2005  

        Kdyby to debilové nechali bez tý hudby …

        0 0
      • RomanP  

        Ono to vůbec docela zkresluje. Pokud je to prázdná větší místnost, asi se to rozléhá víc a tak to i mikrofon nahraje.

        To chce slyšet v reálu. Byl jsem zatím jen tak kouknout ve dvou prodejnách, ale kolo na tom nikde nemají.

        0 0
    • siafu  

      taky o něčem na zimu přemýšlím a z toho, co zatím čtu, tak nevím, zda by nakonec přeci jen nebyly vhodnější válce, z trenažeru by to byl zřejmě Elite Power Fluid, nicméně asi zkusím ty válce no – buď to půjde nebo ne :)

      0 0
      • Mark-H14  

        Válce bych také zkusil, ale obávám se, že bych na ně nedostal manželku a pokud ano, tak nevím nevím zda by to nebyla její poslední jízda. Ještě k tomu by válce (trenažer) byly vedle okna 330cm širokého a až po podlahu.

        0 0
        • Mig_all  

          nebezpečné prostředí :-D

          0 0
        • tri-man  

          No vedle prosklené plochy bych si je asi nepostavil. Ale jinak asi není důvod se jich bát, taky jsem měl na začátku staženou prdel, ale nakonec jsem byl překvapen jak je to jednoduchý. Za 10–14 dní jsem jezdil bez držení a asi po měsíci už i jenom jednou nohou…

          0 0
      • RomanP  

        Já u těch hydraulických nevím, jestli by mi seděl odpor válce který nejde páčkou regulovat. Taky by mě zajímalo jaký je v hluku rozdíl v té hydraulice, vs. magnet brzda.

        0 0
        • Mark-H14  

          No myslím, že na odpor můžeš využít své převody. U mé staré 26" to bude 3×8. Mělo by to být lepší než páčka nebo se pletu?

          0 0
          • RomanP  

            Jo, takhle to asi bude fungovat, ale já tak trochu myslel i na to, že pokud přitvrdím na magnet brzde a podřadím na lehčí převod, nebude se ve výsledku třeba hnát zadní kolo do otáček jako na těžko a bude to tak tišší.

            0 0
            • Kouba_2005  

              Jo jo. To jsem hned zkoušel :-) Čím těžší převod na kole, tím je to hlučnější, protože se jede rychleji. Tak jak to myslíš, tak to bude fungovat. Lehčí na kole a přitvrdit na brzdě.

              0 0
      • siafu  

        když už jsme u těch válců, budou stačit v případě bajku třeba pláště Michelin WildRun'R nebo jsou vhodnější pláště přímo na trenažer – jako Tacx apod.?

        0 0
        • Lada,s  

          Budou stačit, měl jsem Schwalbe Kojak a v pohodě. Důležité je aby byly pokud možno bez vzorku, jinak to bude dělat děsný kravál

          0 0
    • Kouba_2005  

      A rozdíl v hlučnosti mezi válci a trenažerem? Může někdo porovnat?

      0 0
    • RomanP  

      Narvu já vůbec na můj MTB ráfek na kterém mám 26×1.9 Tacx T1395 – plášť na trenažer 26×1.25 – MTB?

      A pak taky jestli je tenhle plášť pro TACX vhodný i pro Elite Novo Force Mag Speed Elastogel. Materiálově asi ano, ale není třeba pro váleček na Elite setrváku úzký?

      0 0
    • Radez  

      Kterej z těchto dvou může být tišší?

      1

      2

      Oba dva jsou z nejlevnějších na kupkole, tak oproti těm dražším modelům asi hlučnější budou, ale můžou se hlučností lišit i mezi sebou?

      0 0
      • Mark-H14  

        To by mě také zajímalo. A hlavně pořád nevím zda vzít magneticky bržděný nebo hydraulicky.

        0 0
      • Blade  

        Mag mám doma. Hlučnost dobrá, čekal jsem vyšší, sle nemám žádný srovnání. Rád jsem pomohl :o)

        0 0
        • Radez  

          Dá se to přirovnat k profukujícímu větru pod dveřma, jak bylo zmíněný vejš? To asi ne, ne? To bude dělat větší randál.

          0 0
    • RomanP  

      Tak jsem včera nekonec koupil Tacx Satori T1856

      Docela pozdě večer jsem ho smontoval a tak jsem ho ještě netestnul.

      Dneska přehodím na ten jejich předraženej trenažerovej plášť a rychloupínák a zkusím to.

      Dokud to neprotočím, budu mít takový to mrazení v zádech, jestli to není hlučný jako kráva :-)

      0 0
    • Draw in soul  

      Takže co kurňa?Nějak to shrňte.To neexistuje do šesti litrů ten nejlepší trenažér ze všech?Něco jako epikon mezi vidlema přece musí být :)

      0 0
    • PIN.kes  

      Zrovna si trenažér chci koupit (válce jsem zavrhnul), koupím tento :

      Elite Novo Force Mag Speed Elastogel – červený

      maj ho v akci na kupkolo

      http://www.kupkolo.cz/…veny_z92661/

      nechci moc utrácet a myslím že bude fajn, taky nechci aby byl moc hlučnej, tak to snad bude se silničkou v pohodě.

      Pak jen na tom vydržet, budu sledovat seriály, hudbu, tour de france apod :-).

      0 0
      • Mark-H14  

        Také o něm uvažuji, jen pořád nevím zda nevzít hydraulicky bržděný

        http://www.kupkolo.cz/…nazer_z5845/

        Nikdo mi zatím neřekl jaký je v nich rozdíl krom toho brždění magnet/hydraulika (odpor páčkou/řazením na kole)

        Hlučné jsou stejně?

        Pocitově při šlapání stejne? Není ten hydraulický bržděný přeci jen přirozenější chod více podobný realitě?

        0 0
        • Draw in soul  

          Mě by to osobně taky zajímalo.Po kolika watech odporu je nastavitelná brzda?5 stupňů po cca 200W od 10W až do 1000W? V diskuzi výše se baví o tom,že by mohl být možná i tišší ten magnetickej v situaci,kde nastavíš max odpor a jet co nejlehčí převody s tím,že si pohlídáš tepy pro danej trénink.Kdesi sem viděl tabulku,kde srovnávali jak cca 3 výrobce,tak i typy brd.Ale jednalo o hodnoty kolem 70dB +/- 7dB mezi nejtišším a nehlasitějším,takže ani levnejší Elite Mag nebyl vyloženej propadák.

          0 0
          • McBlacky  

            ten odpor bude končit hodně pod 500w si myslím a začínat bude min na 80–100w.

            co se týče hlučnosti, tak rozdíly bych řekl, že jsou větší než 7dB, ale nevím co porovnávali.

            0 0
            • Draw in soul  

              Výrobce v popisku má parametry – od 10 do 1000W apod.,tak snad nelže.Spíš mi šlo o ty odpory na jednotlivých pěti stupních.Jestli to řešit a jestli to je výhodnější než automatika na hydrobrzdě :)

              0 0
              • McBlacky  

                ono jde o to, že výkon nezáleží jen na začátečním odporu, ale i na rychlosti. Takže těžko určit, kde budou ty hodnoty odpory na 5ti pozicích, navíc by se musela zavést referenční rychlost, pro kterou to platí

                0 0
    • heerer  

      nechci zakladat dalsi, tzn hodim sem.

      Resim co v zime/jako valna cast zdejsich/ a myslel jsem ze se budu rozhodovat zda valce ci trenazer. Kdyz uz jsem byl rozhodnut pro trenazer(elit za 3,5) tak mi zena rika at koupim spinning kolo, da se na pudu a bude makat i ona…

      Jenze aby to za neco stalo, tak to bude muset bejt bazarovka kolem 10K.

      Tzn by me zajimal vas nazor, zda ma spinning kolo lepsi vlasnosti…

      Diky H.

      0 0
      • heerer  

        spinn. napr toto:

        http://sport.bazos.cz/…Johnny-G.php

        0 0
        • heerer  

          chlapy, to neumí někdo poradit pls zuda se vyplati spinn. kolo ?

          0 0
          • ddan  

            mě třeba ten trenažer zrovna nenadchl, kolo je uchycený tak nějak podle mě dost chatrně a mám strach o rám zvláště ze sedla. Pak i posed je nepatrně jiný proti venku, kdy máš třeba odpor vzduchu a pak hluk od gum pokud nemáš žiletky.

            To už raději po tý zkušenosti bych bral válce – ale pokud chce jezdit i tvoje, bral bych skoro jakýkoli trenažér nebo spinning. Stejně po prvotním nadšení z toho bude za chvíli „věšák“…

            Sám jsem pořídil za dobrou cenu bazarový trenažér kettler Giro GT a střídám to se spinningem. Protože víc jak hodina začíná lézt na hlavu… ze začátku budiž, ale při pravidelnosti pokud nemáš pevnou vůli nevydržíš. Právě proto i jak jsem dříve říkal, že na spinning nejdu – nebudu tam dělat blba sám mezi babama, ale co… teď si zajdu na dvě hoďky po sobě, občas kouknu jak baby makají – a myslí si, že čím víc to odedřou v tempu – tím víc zchudnou… ale hlavní, že to rychleji ubíhá.

            0 0
      • PIN.kes  

        Já si asi raději upnu svoji silničku do trenažéru, mám udělaný posed a pořád to vyjde levněji než pořádný spinner. Takže u mě asi posed a taky pořizovací náklady vítězí. Zas pokud na tom budete jezdit oba tak spinner je možná lepší volba, ale asi volit dobrý spinner a to už bude dražší než trenažér za 3,5tis.

        0 0
        • heerer  

          jj zena chce a je ochotna do toho dat tak cca 10K, tzn nejaka bazarovka by mohla byt…

          0 0
          • Mig_all  

            do roka z toho bude nejdražší věšák ve tvém životě :-D

            0 0
            • heerer  

              mozna jo, ale zase jednoduche pocty:

              10×rok spinning = 1000kc x 2os = 2000kc x 4 roky a je to skoro doma…a nerikej ze se za zimu 10× nedonutis?:)

              0 0
    • risa78  

      Ahoj, možná se zeptám hloupě ale: všude píšou že trenažér je stavěnej na kola 26 a 28 palců. Dám do něj 29er? Má někdo zkušenost?

      0 0
      • vsn  

        29er je 28" ráfek, takže se silničním pláštěm 100%

        0 0
        • risa78  

          dík, to jsem chtěl slyšet, teď ještě zlomit manželku na kolo v obýváku, nalomená už je :-)

          0 0
    • Draw in soul  

      Ještě ohledně pláště na trenažér… asi použiju starou silničku.Je tam 18mm ráfek a pláště 700×23C a 700×25C.Ideální asi bude co nejužší – jakej si vzhledem k šíři ráfku můžu dovolit?Nějaký konkrétní typ na značku?Díky.

      0 0
    • Draw in soul  

      Tak dneska sem zkoušel Elite SuperCrono Power Fluid a musím říct,že luxus.Brzda prakticky nejde slyšet – víc vnímám třecí plochu mezi pláštěm a válečkem,ale nejhlasitější je stejně pohon samotnýho kola i při nízkých otáčkách.Zkoušeno na Schwalbe Kojak 1,35.Odporová křivka závislá na otáčkách mi taky vyhovuje a není problém si najít optimální tempo pomocí zařazené rychlosti.

      0 0
    • Radez  

      Můžete sem sím, ještě hodit nějaký info o tom, jaký pláště na trenažeru používáte?

      Zahlídnul jsem tu, že buď Michelin WildRun'R nebo Schwalbe Kojak případně ten drahej Tacx T1395.

      Ještě nějaký bezvzorkáče používáte?

      0 0
    • HROOLI  

      Otevírám topic.

      Který z těchto dvou je lepší ? Hluk,stabilita..

      http://www.kolokram.cz/…n-t2600.html / http://www.kolokram.cz/…l-2–2–2.html

      Děkuji za tipy.

      0 0
      • huricane  

        zdravím ja bych se chtěl zeptat lidí co maj cyklotrenažer jestli se oplatí koupit jinej plášt protože ja mam cyklotrenažer force magnetic AI a mam krosový kolo ale nemam až tak hrubej vzorek přesto se ten plášt strašně sjíždí, pokud se to nevyplatí tak bych to celkem rád prodal klidně levneji jinak je to nový cyklotrenažer.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • mr.a  

      možná jsem to někde přehlédl, ale má tu někdo zkušenost s Elite Turbo Muin? http://www.kolokram.cz/…le-2016.html?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.