• gemini

    Po letech uvažování mám v plánu v nějakým krátkodobějším horizontu pořídit cyklokrosový kolo. Kolo by mělo sloužit především jako zimák a jako občasné spestření jízdy v terénu. Doma držím jakoby zimáka ( toho bych pustil do světa – kdyby byl zájem, jedná se o specialized roubaix na veločce ), silničku a bika – toho sice nějak moc nevyužívám ( lítám z 98% silnici ), ale zbavovat se ho zatím nějak moc nechci. Na trhu moc takovýchto kol není, na sportlifu bylo taky prd ( krom 1 colnaga, asi 3 focusů a 1 haibiku jsem žádnou neviděl ). Zatím to tedy vidím na stavbu. A tak se ptám – kdyby jste pořizovali krosku, co by jste pořídili vy? Určitou představu mám, ale rád bych věděl i názory ostatních – třeba jsem na našem malém trhu přehlídl něco, co by stálo za to…:-)

    0 0
    • fousac  

      asi nejvetsi vyber ma merida, neco dela i spesl, marin, kona, orbea..

      ja poridil boardmana…

      0 0
    • Seky  

      Já bych volil mezi, Giant TCX, nebo Canonndale CAADX / SuperX (podle peněženky). Jinak ten Fousáčův Boardman je taky moc pěknej. Trek taky něco dělá, ale není to pěkný. Kdybych chtěl skládat a neměl finanční limit, tak moje srdcovka by byla Santa Cruz Stigmata :-), ale koukal jsem na web a už není na ofiko webu v nabídce, ale sehnat ještě určitě pude. Někomu by se taky mohl líbit Ibis Hakkalügi, ale mě ne. Další varinty jsou určitě nějakej titan třeba od Van Nicholas.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Hnoj  

      Poměrně zásadní otázka je, kolik do toho chceš investovat. Z vlastní zkušenosti vím, že docela hezký CX se daj stavět už cca od 20 litrů, ale samozřejmě je to Taiwan no name rám…

      Když máš peněz hodně, koukal bych třeba po Ridley.

      0 0
      • gemini  

        No to je těžko říct, cenovej strop nemám, ale taky v tom nechci utopit majland – přeci jen to bude především kolo do zimního provozu. Takže co se týče rozpočetu ±:

        rámová sada – 15 000

        sada – 15 000

        kola mám fr5

        komponenty + pláště cca 5 000…Takže do 40 000 musím postavit kolo bez kompromisů ( když pominu záplety, u kterých ale preferuju odolnost a minimální škody v případě nějakýho průseru ).

        0 0
        • Hnoj  

          Za 40 litrů se to dá bez prolémů udělat na no name carbonu…

          0 0
          • Mig_all  

            Pokud by šlo o ten čínský no-name karbon nemel bych zabrany, ale krosové rámy delaji taky?

            0 0
          • gemini  

            V zásadě nemám nic proti karbonu z číny, ale dělají rámy dimenzované na postavu 194 cm a nějakých 120 kilo??:-) Nerad bych byl crashtestrider…

            0 0
            • Hnoj  

              V tom bych osobně až takovej problém neviděl, horší bývá seskládat se na ty různé (mnohdy dost podivné) geometrie :-)

              Navíc na rámy je záruka a EN certifikace, takže i kdyby rupnul, měli by ho vyměnit.

              0 0
    • maajkee  

      Co třeba Spyder

      Mohl bych případně sehnat ještě o něco levněji.

      0 0
      • gemini  

        Taky možnost…

        0 0
      • maajkee  

        Případně ještě levnější model na Tiagře.

        0 0
        • gemini  

          Kdyby jsi mě zbavil roubaixka, tak by jsme se určitě dohodli…:-)

          0 0
          • maajkee  

            No škoda, nějakou silnici chci do budouna stavět, ale 61 rám je na mě hodně velkej :)

            Jinak kdybys měl zájem, tak se ozvi pak třeba na mail. Třeba ten model na Tiagře by se dal sehnat do těch 20 tisíc určitě.

            0 0
            • gemini  

              musíš vyrůst…:-) No, zatím to nechám tak, že bych chtěl stavět na campě…

              0 0
    • Mig_all  

      Přiživím se na tématu, kdyby někdo prodával starší krosku na velkem ramu pro skoro dvoumetroveho chlapa tak bych mel zajem! (stacila by jenom ramova sada s brzdama) Zbytek už bych dal dokupy…

      0 0
    • stařík  

      Tohle jsem řešil před 2 lety. Pořídil jsem levně starší rám na cyklokros (Scott) a osadil ho komponenty jako na zimáka. Kupoval jsem jen brzdy (cantíky) a omotávku. Rám cyklokrosový nemá navářky na lahev – řešil jsem to přilepením košíku Al, který má rovnou plošku dole pod lahví, oboustrannou páskou a se stažením el. páskama kolem rámu přes vyvrtané otvory v tom košíku. Drží to 2 roky. Dále je výhoda, že můžeš dát větší blatníky a stále je mezi ními a pneumatikou dost místa na marast. Kola jsem použil starší z letňáka. Pneumatiky osazuji buď šířky 35 mm s reflexním bokem a hrubým vzorkem (je to zimák, tak ať svítí)nebo 25 či 28 mm hladké. Nevýhoda penu 35 mm je, že musíš už mít jinou náhradní duši, než na letňáku. U 28 mm jsou duše stějné jako letňák o rozměru 19–28 a i 19–25 to vezme v pohodě. Kolo je kratší stavby a díky těm pneumatikám (6 až 7 bar)je pohodlnější. Kvůli zimnímu občasnému chození jsem dal na kolo bikový pedály místo Looků. Jsem s ním spokojen. Zkoušel jsem i jezdit normální terény jako s bikem (lesní cesty, pěšiny, polnačky) a jde to. Jen to trochu třese.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.