Continental x-king 2.2 neúspěšná reklamace

27 nepřečtených
  • BigKarel2

    Zdravím,

    Koupil sem nedávno Continental x-king 2.2 kevlar… No a plášť nehorázně házel, tak sem ho reklamoval ale ejhle… že prej sice hází ale že je v něm mlíko tak reklamaci neuznávaj… no když pominu jaký sem měl problémy už se samotnym dodáním tak s timhle mě dostali… každopádně co vy na to?… je to mu tak a sem já ten blbej? :D Jako nikde nic o zákazu použití no tubes nebylo… na druhou stranu ale ani o použití… Co vy na to? má pravdu prodejce a já mam prostě smůlu?

    0 0
    • scret  

      proto je nekdy dobre nasadit jeste pred nalitim mlika:) Jinak podle meho je to nesmysl, reklamovat muzes…

      0 0
    • Martin  

      pokud na to máš mentálně, pohádej se s nima. ať ti dokážou, že ten plášť háže kvůli tomu, co oni psali. důkazní břemeno je na nich, ne na tobě.

      mi x-king kevlar s mlíkem nehází vůbec. takže dodavatel mele blbosti.

      0 0
      • kubad  

        proč by to měli dokazovat, plášť není určený na použití bez duše a basta, vcelku jednoduše mu můžou napsat že to přefoukl a plášť mu střelil z ráfku a proto háže

        0 0
        • Martin  

          je to psané někde v návodu k použití?

          0 0
          • kubad  

            ale tady nejsi v USA kde je potřeba psát že se kočka v mikrovlnce nesuší :D

            abys s tím tady uspěl, bys naopak musel mít napsané že se bez duše smí používat což předpokládám nikde nennajdeš

            0 0
            • scret  

              otazka je, jestli to byly TLR, tzn. pak by teoreticky s tim operovat prodejce nemohl…

              Pokud je to obyc verze a ne treba starsi RS nebo novejsi Pro (ktery jsou na to delany), tak tam ma samozrejme peska…

              0 0
        • JakeF  

          Conti umí z ráfku střelit i nepřefouknutý a s duší, to bych jako argument nevzal :D.

          0 0
    • kubad  

      pokud je něco na pneu špatně je potřeba to reklamovat hned, pokud na tom jezdíš, a navíc bez duše na což není plášť určený tak je velký problém prokázat žes to nezpůsobil sám.

      takže podle mě smolík, samo můžeš jít do sporu, ale tady tě vždy pošlou do haje žes plášť byl použitý jinak než měl a že to může být způsobeno přefoukáním a střelením z ráfku

      0 0
    • borda  

      Jestli se ti s tim chce srat, tak neni nic jednodussiho, nez vzit plast, jejich vyjadreni a poslat to soudnimu znalci.

      Pokud uzna, ze jses v pravu, zaplatis par stovek za posudek, ktere ti oni proplati a reklamaci uznaji, protoze by byli padli na hlavu, kdyby sli proti posudku soudniho znalce.

      Pokud to ten znalec vyhodnoti tak, ze je to prohrany, tak se snim domluv, at to zrovna vyhodi a platit nebudes nic.

      (takhle to je, kdyz ten znalec je soudnej clovek, nepopiram, ze muzes narazit na idiota, ale to poznas, kdyz mu zavolas a budes se snim domlouvat)

      0 0
      • Pan Jan  

        Soudnímu znalci se neplatí, když řekne, že to byla neoprávněná reklamace? Nikdy jsem s žádným do styku nepřišel, ale pokud je to takhle, tak to budu asi zkoušet k nim cokoliv posílat… Samozřejmě jen k těm správným, protože idioti, co si nechají zaplatit za práci, tomu určitě nerozumí.

        0 0
      • felix.org  

        Jo, takový vyčůránky mám nejradši, co zavolají, že by chtěli jen s něčím poradit, že je to na minutku, můžu jim to říct po telefonu a samozřejmě zdarma…

        Nepředpokládám, že by znalec byl takovej machr, že třeba jen z fotky v mailu pozná, jestli jde o vadu nebo ne.

        0 0
        • nitraq  

          Kamarád onehdá glosoval údiv lidí nad drahou opravou počítače, která byla jen na okamžik.

          Utažení šroubku – 1 Kč.

          Vědět, který utáhnout – 299 Kč.

          0 0
        • Mondieu  

          Přesně tak. Né, že bych nepomohl, ale spousta lidí si myslí, že je posudek zadarmo a když si řeknu o peníze, tak koukají jak z jara.

          0 0
      • tom xtr  

        Soudnímu znalci se platí a to poměrně hodně. Takže o soukromém zadání si zpracování znaleckého posudku na plášť v ceně stokorun kvůli jeho reklamaci nemá imho smysl vůbec uvažovat.

        0 0
    • orm  

      V červenci jsem reklamoval plášť Continental X-king 2.2 protection a reklamace proběhla bez problémů. Samotného mě to překvapilo. Plášť jsem měl nasazený vepředu jako bezdušák a na první etapě MTB Trilogy se mi zhroutil kord, takže plášť výrazně házel. Jelikož měl najeto asi 150km, tak jsem ho poslal na reklamaci. Prodejce se v emailu tvářil překvapeně, že nic podobného ještě neviděl, ale pak mi poslal nový plášť. Někde jsem četl, že ty pláště měly výrobní vadu.

      Musíte si říci zda vám to za ten čas stojí. Pokud ano, řešil bych to soudním znalcem, případně si pročetl návod k použití, který musí být v češtině :-), zda se tam píše něco o tom, jak správně plášť použít.

      0 0
    • BigKarel2  

      Plášť měl najeto nula nula nic, z první vyjížďky sem se musel kvůli tomu vrátit, nešlo na tom jet rychleji… byl jako novej… a návod v CZ u něj taky nebyl… V zamítnutí je že házivost má, a kdyby byl nasazen s duší tak by nebyl problém s kerklamací, ale že byl bez tak to prostě neuznají…

      0 0
      • Martin  

        tenhle argument jim IMHO můžeš napadnout, nemají to nijak podložené.

        0 0
        • Ricci  

          Hmm, tak asi tazko vysvetli to mlieko v plasti…

          0 0
          • Martin  

            no dobře, ale když zamítnutí vysvětlují takhle blbě, přímo si to koleduje o napadnutí – argumentace „protože proto“ není argumentace.

            jo, pokud by argumentovali stylem „v návodu je jasné napsáno, že plášť nesmí být používán jako bezdušový, protože na to není konstruován“, tak bych to bral. ale argumentace „protože proto“ je směšná.

            0 0
      • scret  

        co je to za plast, resp. verzi nam uz napises nebo mame vestit z koule?:)

        dnes jsem ji bohuzel nechal doma:)

        0 0
    • MarekF  

      Letos jezdím Conti X-king 2.2 v kevlaru indickou verzi (byť v krabičce..)s duší a taky hází jak divý..

      0 0
    • kacerek75  

      Házivost pláštů Continental Race King Protection 1300,– Kč/kus a vyjádření CYCOLOGY Shop. Prosím o radu. Už 6 měsíců řeším s CYCOLOGY Shop u nich zakoupené 2 výše uvedené pláště. Házivost je v přiložených videích. Po reklamaci jim Dodavatel 1 plášť vyměnil a u druhého sdělil : CYCOLOGY Shop

      před 5 měsíci

      Dobrý den,

      dnes jsme obdrželi pláště od dodavatele. Jeden byl uznaný a vyměněný. U druhého je házivost dobrá a dle vyjádření je v normě. Plášť jsme zkoušeli i u nás a je v pořádku. …

      Následně jsem je žádal o:

      před 5 měsíci

      Dobrý den. Pošlete m nejdříve vyjádření dodavatele z kterého vyplývá typ normy podle které postupoval a jak měřil házivost pláště. děkuji

      S výsledkem reklamace nesouhlasím.

      a dále:

      před 2 měsíci

      Dobrý den jak prosím vypadá situace s dodáním podkladu pro posouzení házivosti pláště ? Tedy jaké norma výrobce výrobce to upravuje, kolik činí možná odchylka a kolik bylo naměřeno vyreklamovanému a kolik nevyreklamovanému plášti ? děkuji

      Současná situace je tedy taková, že mi nebylo sděleno jak byla házovist vyhodnocené na základě jaké odchylky či měření. Prostě nějaký člověk u jednoho pláště řekl, je to OK a u druhého nené to OK. Požádal jsem poníženě, že si doplatím až 1/3 ceny pláště, ale ať mi prodají plášt který bude rovný…neodpově­děli…jsem opravdu zklamaný protože jsem si zaplatil nejvyšší model světové značky Continetal a vysledek je křivý plášť. (v mezidobí reklamace jsem si ty stejné pláště musel znovu zakoupit, abych měl na čem jezdit – radši v jiném Eschopu a vše je v pořádku)

      co radíte dál dělat ? děkuji (video mi sem nejdou vložit – jen fotky:-(

      0 0
      • Micey  

        Tyjo to jsi srdcař, koupíš dva pláště, oba nahovno, házej, oba reklamuješ. A pak koupíš znova ty stejný:)

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.