• sevava

    Zdrávím. Použíl jsem na carbonový ráfek k přilepení cyklokrosové galusky Tufo oboustrannou lepící pásku Tufo. Moc dlouho to nevydrželo a galda se odlepuje. Můžu použít na carbonový ráfek chemoprén,nebo zase mám požít pásku? Čistit rafek od pásky,nebo ne? díky za info

    0 0
    • mr.ricardo  

      Ocistit acetonem a pouzit lepidlo na galusky, treba Continental primo na karbon nebo Vittoria Mastik je univerzalni. Chemopren uz bych dneska nepouzival.

      0 0
    • JFtryall  

      Spis bych patral proc se odlepuje paska. Lepidlo je strasna patlanice, kdyz to nemas zazity.

      0 0
    • nooski  

      Z mé zkušenosti drží páska více než chemoprén, takže opravdu bych zapátral, proč nedrží.

      0 0
      • jecnak  

        Nesmysl. Zvlast pro cx pouziti je paska dost nevhodna – postupne se odlepuje vic a vic jak se mezi pruznou pasku a tkanivo galdy dostava bordel. Asopon takova je moje zkusenost. Cim nizsi tlaky, tim je to rychlesi.

        0 0
        • JFtryall  

          No ono hlavni problem je pak tlakovy myti. Tim se to hodne urychli. Ja jsem na paskach odjezdil celou zimu a nemel jsem problem, ale nejezdil jsem zavody a neumyval jsem to wapem. :-) pro bezny jezdeni i za mokra bych se pasek nejak extra nebal. Pro bahenni lazne, nizky tlaky a zavody je lepidlo ale jasna volba.

          0 0
          • jecnak  

            Hlavne ty nizke tlaky, to je nejvetsi problem, protoze pri jizde je velka tendence galusku zouvat a v kombinaci s blatem se na pasku nabaluje po kousickach bordel tak dlouho, az …

            0 0
    • jecnak  

      Na cx jedine kepidlo. Paska nedrzi tolik. Urcite ale ne chemopren, ale treba Vittoria Mastik. Stoji par korun a drzi jak ma. Rid se nejakym postupem pro lepeni cx galusek – vic vrstev lepidla – celkem 5–6 na novy rafek a galusku. Cca za hodinu muzes mit nalepeno a druhy den jezdit – kdyz lepis v teple.

      0 0
      • Johnnyxjr  

        Cus mam dotaz jak se to pak resi v terenu jedes na svih a jsi mimo civilizaci kdyz trhnes galdu musis po svejch? Jen se ptam zajima me to netrolim dik

        0 0
        • JFtryall  

          Tmel nebo taxik. :-) knoty nevim jestli funguji optimalne na tenke stene.

          0 0
        • jecnak  

          Normalne jezdim na bezdusich, cx galusky mam jen na zavody. Vzhledem k zivotnosti vzorku zavodnich galusek je to asi jedine rozumne reseni, pokud nejsi profi a material nefasujes. Na silnici se da vozit treba Tufo Jett 160 jako rezerva – velikost cca jak tezka 29" duse. V Tufech funguje slusne klasicky Notubes mliko, v ostatnich s volne łozenou dusi taky plus se da v pripade velke diry pridat jeste na dojeti flek z venku. Tufo pak bud drzi s tmelem nebo ho zahodis, ostatni muzes rozparat, dusi zalepit, sesit a jezdit dal. Dokonce jsem uz i dusi v galusce komplet menil.

          0 0
    • Martin  

      chemopren lze pouzit, ale lepsi je continental na karbonove rafky

      jinak tedy bud „karbonovy rafek“ nebo „carbon rim“…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.