• Na www.ElektroMobilne.cz budeme rádi za menší nebo i delší příspěvky podle nálady, když budete mít pocit, že můžete přispět, je to i mírně placené.

    Dejte vědět přes kontaktní formulář.

    0 0
    • Sunshine 29  

      Pokud to může být i negativní, potencionálních autorů je tady spousta :)

      0 0
    • Japhy  

      Já jen abyste se mnou nepočítali.

      0 0
    • Carloss  

      Já nechci

      0 0
    • pepek  

      Já jsem si to chtěl se zájmem přečíst, ale když jsem tam uviděl tu Teslu, tak se mi chce opět zvracet.

      0 0
    • JFtryall  

      Ja bych chtel.:-)

      0 0
    •  

      nahlédl jsem a ačkoliv mě elektrokola zajímají tak nic moc zajímavýho tam nemáte, pá

      0 0
      • IndyCZ  

        Proto hledají někoho, kdo tam něco zajímavého napíše :-)

        0 0
    • Fran7  

      No už jen protože na stránkách ukazujete jak odblokovat omezenou rychlost a tím z ecyklistů dělat motorkáře, protože pak už je to emotorka, to mi nikdo nerozmluví, tak zájem o příspěvky a tento web nemám.

      0 0
      •  

        naopak! Pokud bych potkal já nějakýho e-bikera s odblokovaným pohonem na cyklostezce nebo lesní pěšině, bylo by dobré ho varovat-třeba i příspěvkem na podobných e-fórech!

        0 0
    • Dakar  

      Minutu jsem se zacetl do jednoho clanku… Pedalum rikate slapky.....ty clanky pisou deti na nizsim stupni zakladky?

      0 0
      • Kubiczech  

        Pro dané publikum jedině šlapky a sedátko.

        0 0
      • milan.v  

        Stejně je to jenom nástroj na oslovení marketingové, resp. cílové skupiny, tzn. výdělečný nástroj, nic jiného bych za tím nehledal …

        0 0
        • pepek  

          Jak výdělečný? Vždyť tu sračku, se kterou nedojedeš z brna do prahy a zpátky, ti dodají : za přátelských 2,8 a 3,48 miliónu Kč. No neber to.

          0 0
          • Motyll  

            Jak často jezdíš z Brna do Prahy a zpět na otočku?

            0 0
            • Petr L2  

              do Brna, do Ostravy, do Plzně a do Varů jezdím na otočku často a zdržím se dvě tři hodiny, takže moc velké dobíjení bych nezvládnul, to je ale pouze část problému, kdo v elektroautě nezažil zácpu na D1, neuvěří jak rychle ta baterka když stojíš ubývá...... Je to krám na hov.. max tak s tím vozit u nás v polích děti do školy, nebo na metro, to jedeš ráno 10 minut tam a 10 zpět a odpoledne to samé, to je asi tak jediné kde by to fungovalo dokonale.

              0 0
              • -b-n-x-  

                Celkem se vsim souhlasim, akorat moc nechapu jak se muze baterka rychle vybijet stanim v zacpe. Vim akorat jak rychle ubyva v zacpe palivo v nadrzi.

                0 0
                • Bender382  

                  Svetla, klima, topeni,… celkem to bude docela dost a clovek muze zacit byt nervozni kdyz vidi jak se snizuje dojezd.

                  0 0
                  • -b-n-x-  

                    A tak to jo. Nicmene, vsechny tyhle veci se daji vypnout ne? Stejne jako u klasickeho auta.

                    0 0
                    • Petr L2  

                      Klimu možná, vše ostatní nevypneš a v zimě to topení taky asi těžko.........

                      0 0
                    • Pavel  

                      Vypínat topení v –20 s dvěma šklebáky vzadu a manželkou vedle sebe není dobrý nápad. ;-)

                      0 0
                    • Breakpain  

                      Něco určitě vypneš, ale proč bys to proboha dělal :-) … přece jsi to nekupoval kvůli tomu, abys to nepoužíval? Holt to má svá úskalí, která nejsou prozatím dořešená.

                      0 0
                      • Pavel  

                        Problém vyřešen – mobilní dobíjení.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                  • Petr L2  

                    Na rozdíl od normálního auta, kde hodina stání spotřebuje pár deci a udrží při životě celý systém a ještě dobíjí aku, elektromobily spotřebovávají neuvěřitelné množství energie pouze na to aby žily a chladily, nebo topily, takže samotné stání je dost náročné a když sem tam ještě poskočíš, tak to žere šíleně. Kouzelné na tom je , že si nedojdeš s kanystrem, zavoláš odtahovku a pak si pár hodin počkáš. Nesporná výhoda, ve spojení s tím, že tu „čistotu“ provozu má majitel vykoupenou v drtivé většině uhelnou nebo atomovou elektrárnou někde za kopcem, perfektní kšeft pouze pro výrobce. Všichni ostatní jsou za blbce a ještě do toho cpou svoje i veřejné peníze. No nekup to za ty prachy.

                    0 0
                    • novas752  

                      Hlavne me zajima kolik elektraren se bude muset postavit a jak moc predelat rozvidna sit, az kazdy vecer zapojej lidi vsechny auta do zasuvky. :) Ekologie hadr.

                      0 0
                      • Pavel  

                        No, v Norsku už ty problémy mají. Přehnali to s podporou elektroaut.

                        http://www.autoforum.cz/…uset-zmenit/

                        A hlavně pak toto:

                        http://www.autoforum.cz/…vdu-nepujde/

                        0 0
                        • Petr L2  

                          Neustále se zvyšuje podíl vysokoškolsky vzdělaných lidí ve společnosti, ale chováme se jako idioti co neumí do pěti počítat.

                          0 0
                          • kyl  

                            Ten diplom ještě neznamená že to není idiot…

                            0 0
                            • gerrard  

                              Tak nemusi byt idioti. Buhvi ktera „zednarska loze“ rozhodla, ze jdeme cestou elektriky, protoze se na tom trhne nejvic penez. A ted uz jede medialni masaz a pokazde je snazsi si nejaky nazor prevzit nez si ho vytvorit. A pritom uz mozna nekdo vi kolik bude potreba temelinu a kolik uranu nebo nedejboze neceho zeleneho a mne si ruce.

                              0 0
                              • pepek  

                                Možná je to i politický úkol, abychom nebyli závislí na dodávkách od barbarů. Jinak by byl přechod na plyn daleko výhodnější (než se zvládne ta jaderná fůze, která bude za 10 let, jak se píše už 50 let)

                                0 0
                              • kyl  

                                Myslel jsem ty vysokoškoláky obecně.

                                0 0
                        • pepek  

                          Možná by zakladatel ocenil, kdybychom tuto diskusi přenesli na ten jejich web, když prý můžeme přispět :-)

                          0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
    • jIrI___  

      Kontaktováno, elektrokola jsou budoucnost.

      0 0
      •  

        jo, budoucnost měli ve 30. letech v Německu i náckové :-)

        0 0
        • kyl  

          A až přijdou lehčí akumulátory s větší kapacitou,pak se to to teprv rozjede…

          0 0
          • postman79  

            Třeba česká HE3DA

            0 0
            • kyl  

              Zajímavé

              0 0
            •  

              nějak to utichlo-na to jak oslavný články o tom českém objevu byly! Doufám, že to nebyl nějaký fake..a že se výrobu skutečně povede rozjet – tedy pokud zakladatele firmy někdo „nepřesvědčí“ jinak..

              0 0
          • Pavel  

            To chce nějaký palivový článek, něco jak měl Terminátor.. :)

            0 0
            • novas752  

              Houby, Ironmanův reaktor. :)

              0 0
              • Pavel  

                To neznám. :)

                Byl při poškození nestabilní aspoň jak ten Terminátorův? :-)

                0 0
            • Japhy  

              Plutoniový termočlánek s odlehčeným stíněním. Nebude e-cyklista, nebude reklamace:-D.

              0 0
              • Martin  

                něco podobného už kdysi jakýsi strejda říkal :D

                0 0
                • Japhy  

                  Strejda Pepik Vysralionovič? Ten věděl kulový co je plutonium. Ale mizet lidi, to zas uměl znamenitě.

                  0 0
                  • Pavel  

                    Naopak, ten moc dobře věděl, co je to plutonium. ;-) Viz historie vzniku atomové bomby v SSSR.

                    0 0
                  • Martin  

                    jj, Sralin :)

                    0 0
          • iron.hide  

            O tom sa pise uz mnoho rokov, ze kazdu chvilu vyrobia lepsie akumulatory, a pritom hovno.

            0 0
    •  

      Všem přispěvatelům dobré vůle díky za podněty, jak vidíte, kola nejsou náš obor, jde spíš o tu elektriku, budeme se snažit zlepšovat.

      Jestli máte po ruce elektrokolo, o kterém byste rádi sepsali jednorázovou recenzi, rádi dáme prostor vašemu názoru a nevelkou, ale přeci jen finanční odměnu rádi pošleme na účet.

      0 0
      • Sunshine 29  

        Znovu se ptám, pokud bude reakce negativní, výsměšná až e-degradující, rád přispěji.

        0 0
    • iron.hide  

      ja bych se rad prihlasil

      0 0
    •  

      Doporučuji přečíst tohle vlákno:

      http://www.bike-forum.cz/…u-full-vs-ht

      0 0
    • Chlebovnik  

      Tak jsem na to kliknul a co nevidím hned v prvním „článku“:

      Protože banky stále účtují za platbu kartou obchodníkům nemalé procento, zeptejte se na platbu v hotovosti, u částky, za kterou elektrokolo kupujete, jde o poměrně dost peněz, které můžete ušetřit.

      Co je tohle za blbost? Vždyť ten limit byl již před dlouhou dobou stanoven na max. 0,2 % z placené částky. Tak kde je to „nemalé procento“? Tady zase někdo žije v minulém století. Příští týden se od expertů na elektrokola zřejmě dozvíme, že při objednání kola z Německa musíme k platbě připočítat ještě clo.

      0 0
      • Petr L2  

        Minulý týden jsem zrovna platil kartou zásilku a rozdíl mezi platbou v hotovosti a kartou byl 2%........

        0 0
        • Chlebovnik  

          Ale to je něco jiného. Ve tvém případě se podle mě jedná o PŘÍPLATEK za platbu kartou. Tedy, že výsledná cena bude vyšší. V tom článku se ale píše o SLEVĚ při platbě v hotovosti. Dvě rozdílné věci.

          0 0
          • Petr L2  

            A není zrovna náhodou rozdíl v ceně právě proto, že obchodníka platba kartou něco stojí? Je jedno ze které strany se na to díváš, vždy jde o to, že platba kartou něco stojí a obchodník si to započítává do ceny.

            0 0
        • mr.antik  

          jaký jsou konkrétní provize pro karetní společnost/banku a reálné náklady/přínosy pro obchodníka ti stejně nikdo neřekne

          0 0
      • scalar  

        U PPL je poplatek za platbu kartou 1,4%. To musí mít prodejce započítáno v ceně zboží, od října není možné platbu kartou zablokovat.

        0 0
        • Japhy  

          Jo, to by ale u PPL museli pracovat příčetný jedinci a ne vocas, co úderem čtvrté naveze nerozvezené balíčky do „PPL Parcel šopu“ (=místní prodejce telefonů co bere každou bokovku aby se dál potácel na hraně krachu) a má padla. I když člověk zaprudí přes web PPL, při opětovné dodávce už to kartou jaksi nelze ponivač „pane, to už je zadaný v systému, to nejde změnit“. Jako poněkud mě to sere, nemívám doma keš a procento nebo dvě co mi připíšou na kreditku se šikne.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.