• Rogosek

    Ahoj všem,

    musím si vylít srdce. Došel mi z fabriky Canyon Exceed. V hlavovém složení vůle, vidlice uzamykatelná z řidítek zamknout nejde, ve středu stržený závit (namontováno přes vint), díky čemuž se převodník na klice točí křivě (jinak bych si toho vůbec nevšiml).

    Moc díky. Takový nákup udělá radost…

    0 0
    • Bubaaak  

      Napiš na canyon, pošlou kuryra a vyreklamuji…

      0 0
    • Vilém  

      Strezenym zavitem ve stredu myslis co?

      0 0
      • Rogosek  

        Šroub, co přitahuje kliku k tisícihranu, je tam narvanej přes vint. Sram na tisícihran vůbec doléhá nějak divně, takže tím přitažením jakoby „do úhlu“ je to křivé…

        0 0
        • novas752  

          Sram na tisíxihrqn je co jako?? Sram v současnosti dělá kliky akorát Dub nebo GXP a ani jedny nejsou na tisícihran.

          0 0
          • antt  

            to bude asi hromaduhran, já vlastně tisícihran taky nikdy neviděl :) Jsem se většinou dopočítal do třiceti…

            Každopádně problém zadavatele taky nechápu

            0 0
            • novas752  

              Jako tisicihran beru treba Shimano dutou osu, centerlock kotouc apod.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Chlebovnik  

      Ale tak zase jsi ušetřil, tak se hned nečerti.

      0 0
    • kubad  
      • v hlavovém složení vůle – tak ho seřiď
      • za to jestli vidle zamyká nebo ne fakt Canyon nemůže ten je nevyrábí, otázka je jestli je vůbec něco špatně RS vidle nezamykají natvrdo
      • pokud je šroub co utahuje kliku přes zavit, nezpůsobí to co popisuješ, problém je jinde

      Takže netuším kdo je tu za blba :(

      jinak můžeš reklamovat,

      0 0
      • Rogosek  

        Než to vyexpedují, měli by se podívat na kolo jako celek, zda je funkční. Výstupní kontrola očividně chybí a do ruky se tak lidem dostává klumprt, resp. polotovar, který je třeba (zřejmě komplet) seřídit…

        Píšu to jen proto, že pokud někdo očekává od této značky pověstnou německou preciznost, jsou už tyto časy pryč (tři chyby na jednom kole jsou trochu moc…)

        0 0
        • li-borg  

          Třeba byl výstupní kontrolor již pod vlivem koronaviru, tak to nevyšlo.

          0 0
        • Mr.Duck  

          Tak zas když objednáváš kolo v krabici, tak snad počítáš s tím že ho budeš muset trochu poštelovat ne? Ten závit je něco jinýho, ale se seřízením bys měl počítat bych řek. A jestli tomu nerozumíš, od toho jsou Bike shopy co ti to při prodeji nastaví :)

          0 0
          • TheJD  

            Kolo od Canyonu jsem jeste serizovat nemusel a to jsme od nich v rodine kupovali mezi 2012 a 2018 celkem 4 kola. Na druhou stranu jsem letos kupoval v kamenaku silnicku od Giantu a presmyk nebyl serizeny vubec, nenahodil retez na velkou placku, a prehazka potrebovala trochu poladit.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Asi dobrej obchod :(

              0 0
              • TheJD  

                Aspon jsem se konecne naucil seridit presmykac, ale je to ten novy typ, takze na starsi kolo mi to nepomuze. :/

                0 0
            • wilda81  

              Taky mi prošlo rukama pět jejich kol a žádný problém nebyl. Ale už je to nějaký pátek.

              0 0
        • budíček  

          německá preciznost by platila, kdyby kolo montovali Němci o čemž pochybuji, Němec bude max. nějaký manažer, zbytek zaměstnanců budou odjinud, ale z Německa rozhodně ne, takže se o německé preciznosti nedá hovořit :-)

          0 0
          • Potkan007  

            Podstatný je ten Němec manažer. Pokud si pečlivý manažer ohlídá flákače zaměstnance, bude výsledek super, zaměstnanec na lince v podstatě jen vykonává požadovanou činnost podle zadání a když ho nikdo nebude hlídat, začne ji šidit.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Aussig  

            Když sem viděl jak Němci – montéři fungují, nemůžeš se ani divit.

            0 0
      • popokatepetl  

        na druhou stranu se chlubí, že dojde bezvadné a seřízené kolo, kde stačí namontovat kola a řídítka. Kdyby tam uvedli, že je vhodné kolo objednat na podzim, aby se do jara stihla dodávka a další měsíc na řešení nedostatků nebylo by to tak cool. Taky by mohli uvést, že kola doporučují zdatným mechaniků. Canyon dodává kolo jako celek tak nějaké pohádky o RS jsou mimo. Jako bych koupil auto od škodovky s šišatými koly které vyrábí někdo jiný. Na druhou stranu je možnost vzít větší balík peněz a jít koupit kolo do kameňáku s omáčkou a servisem okolo.

        0 0
        • wilda81  

          Ale no taaaak. Pět kol a vždy stačilo fakt jen nahodit řídítka a kola.

          0 0
        • kubad  

          jasné, ale víš jak to je, a buh ví co s tím kolem vůbec má, a zrovna hlavové pokud musí točit řídítka mohl povolit sám

          0 0
        • Potkan007  

          Objednal jsem kolo, přišlo druhý pracovní den, všechno v pořádku, seřízené, včera jsem ho složil a rovnou na něm vyrazil.

          0 0
          • popokatepetl  

            Objednal jsem v říjnu 19 a tedˇ v neděli poprvé vyjel, ať se vyrovnají misky vah. Mám dva kanony a jinak jsem s kolama spokojený. České zastoupená funguje perfektně. Jedno kolo jsem měl z českýho eshopu a ****** s kolem bylo podobný. U kol z kameňáku se takové nedostatky odfiltrují u prodejce.

            0 0
        • novas752  

          Už z principu to nikdy nemůže být 100% jako kolo z krámu, jak je to rozložený v krabici, dost záleží jak šikovně si to uživatel dokáže složit. Například přední kolo a brzda, otočená řídítka a hlavový složení apod.

          Navíc stejně jako na každym kole je i na Canyonech potřeba po ujetí 100–200km potřeba udělat „garančka“ = tedy kontrola utažení šroubových spojů, doseřízení, doladění detailů nastavení kola atd.

          Kdo se na to sám necítí, nechť si koupí kolo v normálnim cykloobchodě, kde za to dá víc/o dost víc, ale tyhle služby mu k tomu udělají/ měli by. Ale zase zdatný mechanik fakt být nemusíš, stačí průměrně zručný cyklista a na tom kole uděláš vše co by nepotřebovalo reklamaci dílu.

          0 0
    • Pavlos_S1  

      To je zase nadpis vlákna, bože. A já vůl na to kliknu v domnění co, že se to s talo s Canyonem. Hlavně vyvolat paniku, kvůli jednomu nepovedenýmu kousku.

      0 0
    • mirorek2  

      tvl neumět dotáhnout hlavko…

      udělej fotku těch klik, nějak to nechápu

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Jáchym 1  

      Sice o nějakej den později ale přece se zeptám na tu vidlici.

      Zkusil si tu vidlu,,propum­povat"Někdy to patroně pomůže se chytnout.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • climbo  

      Dobrý clickbait. :D Nejsi ty náhodou novinář? Dnes mi zrovna jeden Canyon přišel a v pohodě.

      0 0
    • žvejk  

      Hlavové složení sis seřizoval sám, když to došlo v krabici… rovná se, obě ruce levé…

      Vidle dobře, může být problém ale RS trochu pruží, kus od kusu je to různé…

      S tím kroucením převodníku ti nerozumí nikdo…

      Evidentně se v kolech vyznáš asi jako moje babička.

      S Canyonem žádný problém, dokonce mi po dohodě vyměnili i combo řízení už ve fabrice.

      Domluva s českým zastoupením rychlá perfektní, dokonce i když jsem dvakrát měnil a upravoval objednávku…

      0 0
      • TheJD  

        Hlavko by melo byt uz serizene. Kolo dojde tak, ze predstavec je nasazeny, ale riditka sundana, takze nasadis jen riditka do predstavce. S hlavovkou vubec nic nedelas.

        0 0
        • Potkan007  

          Potvrzuju, jen namontovat řídítka, sedlovku, přední kolo, nafouknout vidlici, sundat cedulky a jet.

          0 0
          • Velomiwookie  

            ja mel sundany i zadni kolo a patku a prehazku (mozna kvuli nejvetsi velikost kola, ktera se nevejde do krabice), ale jinak pohoda

            0 0
        • žvejk  

          Jasně ze hlavko je poskládané, ale seřidit a dotahnout musíš..

          0 0
      • NOHA  

        Tak Tobě vyměnili combo už ve fabrice ? Přeju Ti to, ale někomu nevymění kazetu ani když je to jen jejich vinou. Jediné řešení ? Můžete přece vrátit celé kolo !

        "Dobrý den,

        děkujeme za váš email.

        Velmi se vám omlouvám, díval jsem se kde mohla nastat chyba. Když jsem se díval na specifikace, tak jsem si spletl řádek a napsal jsem vám rozsah kazety pro model Endurace CF SLX 9.0 SL.

        Vámi navrhované řešení pouze výměnou kazety bohužel není možná, a to i přesto že je chyba na naší straně špatně zaslanou informací o rozsahu kazety.

        Mohl bych vám nabídnout jako omluvu nějaké doplňky z našeho eshopu nebo máte možnost vrátit kolo.

        Ještě jednou se omlouvám za špatně zaslanou informaci. "

        0 0
        • Cavendish  

          LoL, naše chyba ale ****** vám…

          0 0
        • žvejk  

          nevím, co si řešil s kazetou, specifikace je u každého kola, i když je fakt, že tam mají občas chyby…

          Kazetu ti asi nevymění, obávají se, že už bude jetá… nevím možná…

          Ale o vyměně kombo tu psali už i jiní, kterým to měnili až měli kolo doma.

          0 0
          • NOHA  

            No já blbec objednával podle české verze stránek, kde nebyl uvedený rozsah kazety (mám i screenshot). Tak jsem před objednáním vznesl písemný dotaz a takhle to dopadlo. Přišel jsem na to hned po dodání, takže nebyla jetá.

            0 0
            • wilda81  

              Skoro všichni výrobci mají na webu, že se specifikace může změnit. Takže i tak bys neuspěl.

              0 0
              • Barak  

                Jedna věc je, mít to na webu, druhá věc je, právní opora. Pochybuju, že když objednáš kolo v nějaké specifikaci, dle nabídky na webu a přijde ti kolo ve specifikaci jiné, prodejce to může při tvé reklamaci smáznout poukazem na tuhle větičku.

                0 0
                • wilda81  

                  Od toho je tu možnost vrácení zboží, ne?

                  0 0
                  • Barak  

                    Jasně. Ale, když to kolo prostě chceš a nevyhovuje ti vrácení peněz? Nemyslím, že u takové firmy by měl být problém nabízet na webu konfigurace z dílů, které mají skladem.

                    0 0
                    • kubad  

                      a víme co vůbec chtěl měnit?

                      třeba to nebylo jen o kazetě,ale třeba i o ořechu tím možná i o kolech ?

                      pokud nenapíše o co šlo je zbytečné to řešit

                      0 0
                      • Barak  

                        Řeším to hypoteticky. Jasně, že ve finále, když ti řeknou, že ten díl z původní nabídky nemají, těžko docílíš toho, že ti ho pošlou a musíš se spokojit s vrácením peněz. Jen mi přijde, že taková firma by měla vědět, kolik objednávek je schopna vykrýt a potom by tam tu větu, která na mě působí dost amatérsky, nemuseli mít.

                        0 0
                        • Vilém  

                          Potom ovsem, tech firem co pusobi amatersky, je vetsina.

                          0 0
                        • zirecek  

                          Neřeš to hypoteticky.

                          0 0
                          • Barak  

                            Hele, nahoře NOHA píše: Přeju Ti to, ale někomu nevymění kazetu ani když je to jen jejich vinou. Jediné řešení ? Můžete přece vrátit celé kolo !

                            Zas tak hypotetický to teda neni.

                            0 0
                            • kubad  

                              tak třeba proto že nepasuje? to mu taky v podstatě napsali ne?

                              0 0
                              • Barak  

                                V tomhle případě ano.

                                Edit: koukám, že to níže NOHA vysvětlil.

                                0 0
                                • kubad  

                                  taks měl pravdu asi by pasovala, jen to není úplně obyčejná kazeta :D

                                  0 0
                      • NOHA  

                        Chlapi, je to úplně jednoduché. Objednával jsem si nové kolo. Jelikož na české verzi stránek Canyonu nebyl napsán rozsah kazety, vznesl jsem na české zastoupení dotaz, jaká kazeta na tomhle modelu je ? Odepsali mi 10 – 33. Objednal jsem kolo a přišlo s kazetou 10–28. No a skončilo to tak, že mám přece možnost vrátit celé kolo, i když svou chybu uznali a omluvili se, jak píši výše, kazetu prostě nevyměnili.

                        0 0
                        • kubad  

                          ok

                          dík za info, a jak to teda ve finále dopadlo, vyměnils celé kolo?

                          tady chápu že ta cena kazety je trochu vysoko

                          0 0
                          • NOHA  

                            No samozřejmě nevyměnil. Bylo to mé vysněné kolo. Po týdnu dopisování a přesvědčování ( psal jsem i do Německa) jsem si uvědomil, že na tyhle převody ještě mám, no a v 70 ti si potom vyměním ojetou za lehčí :-)

                            0 0
          • zdenek  

            Nové kolo může vrátit (do měsíce?) bez ohledu na to, jestli je kazeta jetá. Taky by mi přišlo logičtější a levnější vyměnit kazetu než vracet celé kolo. Jenže Němci nejsou moc kreativní. Vrácení kola mají zprocesované, ale výměnu kazety ne.

            0 0
            • zarkow  

              Co se týká výměny kazety a převodníků, v tom byl u Canyonu vždy problém. V tomto ohledu se mi moc líbí konkurenční Rose, které jde konfigurovat skoro ve všem jak RB.

              0 0
        • Vilém  

          ??? Vubec nechapu o cem je rec a na koho reagujes.

          0 0
          • NOHA  

            No na Žvejka

            S Canyonem žádný problém, dokonce mi po dohodě vyměnili i combo řízení už ve fabrice.

            Domluva s českým zastoupením rychlá perfektní, dokonce i když jsem dvakrát měnil a upravoval objednávku…

            0 0
    • exxonvaldez  

      Chápu tvojí frustraci, jen nevím na co si dát pozor......

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.