• fk161

    Zdravím prosím radu:

    chci si koupit toto kolo:

    Canyon CF 9

    nebo stojí za to přidat peníze a koupit toto:

    Canyon CF LTD

    Díky za názory.

    0 0
    • mirorek2  

      Bral bych to LTD, už jen kvůli kolům a elektrice

      4 0
    • nyhao  

      Těžko radit, moc si nám toho neprozradil. Já bych si nevybral ani jedno z uvedených…

      Doporučuju prostudovat.

      https://www.youtube.com/watch?…

      https://www.bikeradar.com/…uying-a-bike

      https://www.bike-forum.cz/…e/vyber-kola

      0 0
      • mirorek2  

        borec má vybrán konkrétní model a řeší výbavu a ty mu pošleš video s indem šišlajícím něco o tom jestli na kole bude dojíždět do rachoty?

        1 0
    • Marek 2  

      Na LTD jsou podstatně lepší kola, lepší odpružení…ale elektriku bychvzatim nechtěl-pořad dávat pozor zda je baterie nabitá.Vzal bych LTD a vyměnil řazení za mechaniku,ale to je jen můj názor :) .

      1 2
      • J1RKA  

        mas tam 2 baterky :D takze i sedlovku?

        0 0
      • gemini  

        ..můžu tě ubezpečit, že kdyby jsi elektriku vyzkoušel, tak zjistíš, že kontrola nabití baterky je malichernost, kvůli které nestojí za to si elektriku odpírat…navíc v sedlovce si vozíš rezervní kus pro pohon…

        4 0
        • Marek 2  

          S baterkou ze sedlovky je to pravda a šla by použít .Jo elektriku jsem nezkoušel a věřím že řazení je parádní ale ten komfort si zatím odepřu a mám míň starosti s dobíjením (už tak občas si hlídat mobil ať je před vyjížďku trochu nabitý,kdyby něco).

          0 0
          • J1RKA  

            Mobil a razeni je nesrovnatelny na vydz

            0 0
          • mirorek2  

            Doporučím vozit drátový telefon, ať odpadne problém s nabíjením

            7 0
          • popokatepetl  

            Chtěl jsem silnici na kotoučich, tak jsem vyměnil silnici. A klasicky salamovou metodou jsem se propracoval k 2×12 Di2. Kotouče dle očekávání super, ale z řazení jsem nadšený. Než jsem prodal staré kolo tak jsem si zkusil mechaniku a už bych se nevrátil.

            0 0
            • Marek 2  

              Věřím že elektrika je přesnější.Třeba elektrice někdy propadnu ,ale teď nechci před vyjizdkou kontrolovat stav baterie.Chci aby kolo sloužilo mě a ne já mu,toš tak.

              0 1
              • Johny.Merida  

                Tvl…nabijes jednou za měsíc preventivně.....a to najedu 10 tis ročně… maximálně při jízdě prohodím baterku ze sedlovky...... nikdy bych se k mechanice už nevrátil. A to rozhodně nejsem pracháč, ale investice do AXS řazení a sedlovky vůbec nelituju.

                0 0
                • J1RKA  

                  jeto presne tak jak pises

                  0 0
                • gemini  

                  …navíc elektrika je v této době relativně dostupná záležitost…Např el. 105ka je tuším v DE za nějakých 1.000,– EUR, což je cena, za kterou jsem před 10lety kupoval mechanického Chouruse na čelistech…

                  0 0
                  • tomxxx  

                    což je teda celkem super sada na bika.

                    0 0
                    • gemini  

                      …tak bylo to myšleno elektrické komponenty obecně jako příklad, kam se doba posunula, což jsem myslel, že je pochopitelné, ale dobrá, chceš li – Sram AXS upgrade sada se dá pořídit za kolik? 10 táců?

                      0 0
                    • gemini  

                      …nehledě na to, že Popokatepetl stočil diskuzi k silniční DI2, takže doporučuji číst pozorně:-)

                      0 0
                      • popokatepetl  

                        jj moje chyba… jsem nějak reagoval na obavy z nabíjení. Na biku bych měl strach ze zničení přehazovačky o klacek. Už to není nejlevnější sranda.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Mě baví, že třeba T-Type je opravitelný. Jop, ramínko stojí jako dvě mechanický GX nebo jedna mechanická XTR/XX1. Ou jé.

                          0 0
                • tomxxx  

                  Když elektriku, tak všechno včetně locků vidlice a tlumiče. Pak jsou to 4 bambule, s waťákem a garminem 8 baterek celkem.

                  0 0
                  • Esi  

                    8 baterek, není to už potom vlastně elektrokolo ? :-)

                    0 0
                    • TK75  

                      Jeste budete jednou sedet u ohne a vzpominat na dobu, kdy kola byla KOLA, měla 400 převodů, vážila jako kráva a nikdy se nerozbila :D

                      0 0
                  • jonti  

                    Nerozumím, proč nikdy ještě nevyrábí upgrade kit pro bezdrátové zamykání vidlice a tlumiče.

                    0 0
                    • mirorek2  

                      A co je asi FA?

                      0 0
                      • Esi  

                        ceny za FA jsou tale taky luxusní :-) proti tomu je lektrické řazení úplně zadarmo. Je fakt že je to novinka a za 2–3 roky ta cena snad bude někde jinde a začne to být dostupný kousek vybavení

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Cena snad spadne někam na úroveň FA Zeba

                          https://r2-bike.com/…-2020-2022_1

                          Což ve vysledku vlastně není zas taková raketa, když ultimate klasická vidle + tlumič stojí v akcích tak 1000 euro.

                          Jen teda u Zeba je to podle mě proto, že to nikdo nekupuje, k čemu taky na enduro.

                          0 0
    • fk161  

      Pánové děkuji za názory, objednáno CF LTD.

      5 0
      • Azmir  

        Pokud si chceš udělat radost, tady jsi správně. Vždy vyhraje ta dražší varianta, ideálně aspoň 20% nad původní limit(pokud nějaký byl) :))))

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.