• Tomkac

    Ahoj, sorry mimo téma, ale hledám dopravní prostředek na létačku do práce a na výlety… Auta mě nebaví a docela mě vadí sypat peníze do vraků… Hledám motorku s objemem od 350 do 650 ccm do 80 000 Kč… Nejvíc mě lákají asi naháče, ale v podstatě je mi jedno co to bude… Jde mi spíš o to, abych jen tankoval benzín, měnil olej a jezdil a nic neřešil… Sem tam bych teda vyměnil pneu a řetězovku.. Je něco takového??

    0 0
    • Bafoon  

      yamaha xtz 660

      0 0
    • racek_chechtavy  

      Honda CB 600 Hornet, poprípadě Suzuki Bandit… jsou provereny drzaky

      navíc s tvým rozpoctem si budes moct vybrat opravdu hezkej kousek

      0 0
      • racek_chechtavy  

        hornet s upsidedown

        bandit

        ja bych se priklanel k hornetu :-) mel jsem ho a je to celkove vyvazene motorka.

        0 0
        • Čipera  

          Taky bych volil Horneta a nebo yamahu fazer 600 to je taky držák, bandour byl taky fajn ale zaprvé se mi nelíbyl za druhé byl slabší.

          0 0
          • Tomkac  

            většinou jsem četl recenze, že dvouválec je méně poruchovější a bezúdržbovější než čtyřválec.. je to tak?? Právě kvůli tomu jsem horneta tak trochu vyřadil…

            0 0
            • Čipera  

              Jo asi je to tak míň válců míň problémů, ale většinou mám zkušenosti s tím že 500ccm v dvouválci nestačí, je to slabé po chvíli přestane bavit a stejně to pak člověk vymění. Ten hornet u něj je potřeba dávat si bacha na rám kde vede nad motorem a ne pod a když to pak nějakej dobytek zvedal tak buďto praskaly a nebo se ohýbaly. V motoru bych problém neviděl, je to nezmar. Přivezl jsem si horneta kde byli ve válcích šišky a jezdi do teď. A všechno záleží na předchozím majitely jak často měnil olej jestli dával seřizovat a štelovat ventily atd… Pak to bude jezdit snad na vždy viděl jsem hornety který měly najedo 160, 180 000 a šlapaly jak hodinky. Ale nechci tu vychvalovta jen horneta u fazera i bandita to je dost podobný.

              0 0
        • RomanH  

          6tku staryho bandita nebrat

          0 0
    • Tomkac  

      zajímá mě názor na hondu CBF500 tam bych si mohl koupit ročník +/- 2007 nebo suzuki SV650… akorát největší prdel je na tom to, že jsem si teprve teď podal přihlášku na papíry… Ale zase je mi 30 a nehodlám jezdit jako debil… To bych se nemusel zabít ne?

      0 0
      • racek_chechtavy  

        4 válcu bych se opravdu ohledne spolehlivosti nebál…to spíš ty SVčka byly vcelku prosluly ze se vydiraly ojnice..viz zde…nevim jak novejsi modely

        ty 500kovy 2 valce jsou nudny…ber to jako fakt :-)

        Hornet je overenej drzák, a jak pise kolega pokud nebude krivej rám pod nádrzí nebude problem. 4 vál je příjemnějsí svým projevem. je krasne linearni, to 2 val nikdy nebude

        Jeste dodám že můj hornet měl najetých minimálně 80 tisic kilometru když jsem ho asi před 7 lety prodával a jezdí dodnes :-)

        0 0
        • Tomkac  

          aha.. díky za to SV… ty nudné pětistovky mě docela zajímají… víš o nich něco víc?? já nehledám tak moc výkon.. jde jen o to nebýt brzdou v dopravě.. a taky už mě přestává bavit šlapat do práce na kole… dokonce jsem chvilku přemýšlel že bych si koupil funglovku motarda yuki 250, ale pak jsem si říkal, že bych byl asi tak trochu debil.. no nevím

          0 0
          • racek_chechtavy  

            co víc bys chtel vedet? je to proste nemastny neslany…

            Ze mě toho víc nedostaneš. Nekoupil bych si to a ani bych to nikomu nedoporučil. Popravdě ani nevím kdo je cílovka takové 2válcove radové 500 typu CBF 500

            Když můžu za stejný peníze koupit něco jako je H6 tak nebudu vůbec přemýšlet o CBF500

            0 0
        • Fidži_CZ  

          Já bych se tý CBF500 nebál. Evidetně je začátečník, pro něho bude silná tak akorát. Až se vyjezdí, tak může vyměnit.

          Jinak pozdější SV trpěly jen na jezdiče po zadním, to tomu motoru fakt nesvědčí.

          0 0
          • Tomkac  

            takže pořád mohu být zamilovaný do SV, nebo je to vzhledem k životnosti fakt blbost? bral bych tak rok 2003–2006

            0 0
            • Fidži_CZ  

              Klidně, nebál bych se toho. Stačí si najít hezký udržovaný kus a neřešit jen najeté kilometry :)

              0 0
            • racek_chechtavy  

              klidne bud :-) tenhle rocnik je mnohem hezci nez puvodni.

              ale pocítej s uplne jinou charakteristikou motoru. V2 nemusí vyhovovat každýmu. /mě tam prostě chybí ta výkonová špice ve vysokých otáčkách, když to přirovnáš k autu – chová se to jak diesel/

              0 0
              • Fidži_CZ  

                Zrovna tvar výkonové křivky SV650 je skoro stejný jak u H6, jen SV končí o 30k dřív. Neber 2V čopry jako reprezentaty všech dvouválů.

                0 0
          • racek_chechtavy  

            myslím že ve 30ti letech má dost rozumu na normální motorku.. taky jsem na H6 začínal a urcite nemá prebytky výkonu aby te to nejak prekvapilo

            0 0
      • Martinson  

        Jezdil jsem na CBF 500 přes rok, pokud úplně nevíš co chceš tak ideální. Na vyjížďkách se silnějšíma strojema jsem musel víc řadit a točit do omezovače. Samozřejmě jsem občas nestíhal. Vracel jsem se k motorce po 20 letech a myslím že na začátek jsou tyhle stroje dobrý. Teda i když se zdaj později trochu nudný.

        Všichni teď blbnou s endurama ale tyhle cesťáky se dají koupit celkem rozumně. Za podobný prachy jsou i CBF 600 s příjemnějším motorem.

        0 0
        • palo7  

          dost zásadní rozdíl. CBF 500 je dvouválec a CBF600 je totálně vydechlej 4válec

          0 0
          • Martinson  

            Jel jsem na CBF600 jenom pár km, ale má papírovejch 57 kW a proti sekačkovýmu dvojválci pětikila s 42 kW jede jinak. Ale je to věc vkusu, jezdím celkem spokojeně čtyřvál litra CBF.

            0 0
            • palo7  

              já se na té CBF 600 taky jen asi 5km a pak ji vrátil a řekl že opět nechci 4vál ani vidět (byl to několikátý pokud o 4vál a to kvůli tomu že je jich největší výběr a jsou levný). Pak jsem to po pár letech zkusil ještě s litrovýma 4válcema (FZ1, CB1000, Kawa1000), ale opět jsem zjistil že aby mě to bavilo na 4válu, tak bych musel jezdit maximálně na 3, jinak to v provozu člověk nevyužije a je to nuda :-( Měl jsem i 1100 ve 2V, ale to jsem se taky na vyjížďce v trochu legálních rychlostech také spíš nudil a podtáčel to a musel jezdit max.5 jinak to bylo votravný. Do provozu je dobrej 3vál, ale i tam 800 (ten jsem měl delší dobu) umí letět a člověka to nutí jezdit 180 a více, obzvlášť když je to kapotovaný

              V praxi jezdím do 150km/hod a jen v případě nutnosti více a na to mně stačí bohatě cca 50kW ve dvouválu a rozhodně nezdržuji ani kámoše co mají například 990SMT, BMW 1000RR, VFRka, Brutale apod. Na okrskách kde jsou zatáčky, tak spíš zdržují oni :-D Prostě mně baví motorku využívat a ne jen jezdit na volnoběh. Pro mně je to asi jako bych si koupil fulla se 180mm zdvihy a jezdil XC …

              0 0
              • Martinson  

                Jasně je to o tom jak kdo jezdí. Výkon se hodí hlavně ve skupině v Alpách při předjíždění do kopce. Jezdíme občas hrozně nesourodá skupina KTM1190 ,GS, Varan, CBF 600,1000, Fazer 800 ale vlastně to ničemu nevadí.

                Rozdíly jsou ale vidět. Kyž přede mnou na litrovým Varanovi před zatáčkou ubere, tak já na litrovým CBF musím brzdit nebo podřadit protože mi to motorem moc nebrzdí.

                0 0
      • Breakpain  

        To jsem si myslel taky… u me to nezabralo ;). Takze jsem to nakonec prodal. Na slabe me to nebavilo a na silne jsem vlastne jen cekal na „chladic u auta …“.

        0 0
    • Tomkac  

      jen takové malé rejpnutí.. nebude ten hornet zbytečně moc?? mám v plánu jezdit normální cestovní rychlostí 50–100… Samozřejmě že bych si to někde na rovině nebo na letišti rozjel… ale beru to tak, že už jsem starý na pičoviny.. :-D

      0 0
      • racek_chechtavy  

        je to normální „hodná“ šestka…jede jak beránek, sbírat se začne až někde 8–9 tis. ot/min…když nechces netocis, když chces tak to i jede. narozdíl od tech zminovaných dvouválcu (kawa er5, cbf 500, atd..)

        nikdo neríká ze ji musís honit jak nadmutou kozu

        0 0
      • racek_chechtavy  

        jak te tak poslouchám, rikam si jestli by ses spís neshledl v nejakym velkym skutru

        nexus

        0 0
        • Tomkac  

          sorry.. já vím.. asi by se to hodilo… ale je to pro mě prostě asexuální… jak tlustá žena v posteli.. nebo chlap.. :-D Nevysmívám se tomu, ale asi by tam nebyly emoce, jen přidat plyn ubrat plyn, brzdit… :-(

          0 0
          • RomanH  

            A o cestovnim enduru jsi nepremyslel, treba takova Honda Transalp (takovej Africa Twin pro „chude“ :-)) ?

            0 0
            • racek_chechtavy  

              taky dobrej nápad, pokud nemá kolega ambice řezat zatáčky, tak je Transalp dobrej…hlavně dovolí semtam poznat lesní a jiné zapomenuté cesty :-)

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Yura  

      Jawa 350 dobra fakt jen na okresky mezi vesnicema. Na predjizdeni kamionu apod. to nema vykon a je to leda o drzku. Takze minimalne 500 kawa er5, suzuki gs500, honda cb500. To jsou nesmrtelne/blbuv­zdurne motorky. Radovej dvouval ma peknej tah odspoda, predjizdeni bez problemu.. Pak jeste treba suzuki sv650 taky dvouval do Vcka. To uz taha ruce slusne. Dostacujici vykon i na dalnicu. No a pak ctyrvalce(vysavace) hladsi chod motoru mensi vybrace, vykon az ve vyssich otackach hornet, fazer nebo kapotovane sporty apod. .. De o to co ti vyhovuje no. Ty radove dvouvaly jsou pro zacatecnika super. Tahne to pekne odspoda a zaroven to necuka jako dvouvaly do V. Uzijes si vykon, startovani z krizovatek atd.. a cestovani pri tech 130km/h pohoda. 600ccm 4valce jsou v nizsich otackach nuda a tak ma clovek nutkani to vytacet a pak leti 180/200 a ta pravdepodobnost pruseru je pak daleko vetsi..

      0 0
    • Tomkac  

      ještě mě zajímá poslední věc.. jak moc bývají v bazarech pasti před smrtí?? Jestli si radši nevzít půjčku a koupit funglovku… Třeba http://www.honda.cz/…verview.html

      Samozřejmě že bych k nákupu z bazaru vzal kamaráda, který už vystřídal x motorek a v inzerátech se snažil najít co nejstaršího majitele který s tím nedělal bordel… Když vím jaké prasárny se dělají s kolama nebo autama, tak radši nechci vědět jak je to s motorkama…

      0 0
      • Yura  

        Zalezi jakej bazar. Treba dam priklad http://www.free-moto.cz/ bude ok. Vraky tam neprodavaji. Jen dobre ohlasy a pak mas treba http://www.motocentrumolomouc.cz/ coz je vyhlasenej bazar se strepama a typci ti tam budou bez problemu lhat do xichtu. Zaklad je urcite nekupovat to sam, ale met tam motorkare, kterej se podiva a hned vidi.. Funglovka je funglovka, ale jestli nejsi ve vate, ze ti jsou prachy uplne jedno, tak je to nesmysl. Sleduj inzeraty. Tech sotva zajetych motorek za pekny penize je furt vsude plno..

        0 0
      • palo7  

        tak starší CB500 vypadá fakt o dost hůře než nové. Novou motorku bych ti doporučil jsem kvůli tomu že se nespálíš při koupi, ale jinak to má pro tebe jen samé mínusy. Obzvlášť když to bude první motorka. Pravděpodobně ti spadne aspoň na místě, také bude velmi ztrácet cenu a pro tebe je velká nevýhoda že po pár km můžeš zjistit že chceš úplně něco jiného.

        Hledání co nejstaršího majitele je pěkná píč… to může jen trumbelín. Počítej že to buď bude výdrb, a nebo ta motorka bude v horším stavu než ježděná normálním motorkářem co má rád motorky. Hledej prvního majitele a pokud možno původ ČR, SR, DE a neměl by ses spálit.

        0 0
      • DragON  

        K te Honde, 35 kW te za rok, za dva omrzi. S plnenim novych euro norem sly vykony dolu. Kup starsiho japonca s vykonem kolem 50 kW a budes par let spokojenej.

        0 0
        • pepek  

          To už i motorkáři mají kW? To je peklo :-)

          Aspoň pak můžete plynule přejít na ty elektrosračky :-(

          0 0
    • palo7  

      4 válec v 600ccm je mrtvola, co se musí točit do bezvědomí :-D takže nebrat

      0 0
      • DanMaxbike  

        Yamaha TDM 900, velice spolehlivá motorka, která má už vychytané nedostatky předchozích modelů. S tvým rozpočtem se dá vybrat velice pěkný kus. Moje první motorka po autoškole byla právě TDM 900 a maximální spokojenost a pokud to máš srovnané v hlavě, tak se nemusíš bát výkonu, já jsem si zvykl velice rychle.

        0 0
        • palo7  

          TDM je v této ceně super, ale vůbec nesplňuje zadání

          0 0
          • Yura  

            Proc ne? Naopak jestli je vysokej, tak takove cestovni enduro je idealni. Bude se na tom sedet pekne pohodlne a co se motorky jako takove tyce. Je to urcite paradni univerzal na vsechno..

            0 0
            • pepek  

              V technice něco jako „parádní univerzál na všechno“ neexistuje. Vždycky z toho vyjde nějaká sračka.

              0 0
              • Yura  

                Ale jdi ty prosimte. To me jako chces vykladat, ze teda neexistuje pojem univerzalni motorka? Jakoze to TDMko je urcite jedna z nich.. Muzes na tom blbnout jak v lehcim terenu, na okruhu, tak pohodlne cestovat i dlouhe streky. Takovej supersport nebo chopper je vsechno jen ne univerzal. Takze jak bys nazval treba to TDMko? Na co je urcena? Jestli se aspon trochu vyznas v motorkach, tak uz jen pri pohledu na tu motorku vidis, ze je to tak trochu prasopes(ale peknej prasopes) mix nahace, endura, cestaku a tim padem, ze ma sirokve vyuziti. Takze jak te muze srat oznaceni univerzal fakt nechapu..

                0 0
                • pepek  

                  220kg do lehčího terénu? Co tím terénem myslíš, rozbitou asfaltku? Já vím, že furt drtíš v tom fitku, ale s tímhle padnout na dlouhou nohu? To nedáš, ani když posnídáš pořádnou dávku jáhel s pohankou a domácím jogurtem.

                  Jediný, co se dá nazvat trochu univerzálem je motard: na okresce s tím lehce vyklepneš i jogurty, přehodíš kola a jedeš do lesa.

                  0 0
                  • Yura  

                    Tak je to prece jenom vyssi nez bezne nahace ne? Tak to nejakou polnacku nebo lesni cestu s nejamym tim korenem snese ne? Jasne, ze s tim nebudes nekde skakat nebo jezdit pres balvany..

                    0 0
                  • palo7  

                    tak je to jako vše hlavně o jezdci. Pár lidí dává na TDM celkem slušnej terén, mají tam chlupatý Mitasky, k tomu pořádný padáky a jede se :-)

                    0 0
                  • Breakpain  

                    Motard má jednu vadu, na dálnici špatenka :-)… na okresky super věc, byla s tím sranda, to zase jo.

                    IMHO, aby s tím byla sranda, potřebuješ ostrý motard = nemáš SPZ a servisní intervaly jsou vražda ;) …

                    0 0
                    • Yura  

                      Jaka spatenka na dalnici? No tak si nesmis porizovat 125ccm to je jasny..

                      http://www.youtube.com/watch?…

                      0 0
                    • babicak  

                      Jak nemáš SPZ? To je nějaký omyl. Máš ostrý endurko, nebo motard a SPZ legálně máš. Na dálnice opravdu není, okresky si užiješ, to jo

                      0 0
                      • palo7  

                        řeší se jednoduchá bezúdržbová motorka, takže ani ten motard s SPZ ho moc nevytrhne 

                        0 0
                  • krabica  

                    Potvrzuji, je to na začátek moc těžké a těžiště vysoko. Člověk si musí dost hlídat podklouznutí předního kola, jde to na zem jak pytel brambor. :-) Když ti padne na nohu, tak ti potrhá vazy v koleni, osobně jsem to ověřil… :-D

                    Pokud by někdo chtěl, tak jedna zelená TDM 850 z 96 se mi doma válí…

                    0 0
            • palo7  

              o vejšce jsem nic nečetl, možná jsem přehlídl. Psal že to má být nejlépe naháč 350–650ccm a tam teda TDM nezapadá :-)

              Vůbec nejsem proti němu, osobně jsem ho dvě sezony jezdil a mimo větší hmotnosti a nic moc těžiště a pdovozku je to moc dobrá univerzální (ano souhlasím jasně s tebou) motorka

              0 0
    • Jimm22  

      Mam starsi cb500 a jede to pekne do tech 160, pak uz nestiha. Zvuk pelnej dvouvalcovej, neni to vysavac. Vzhledove je to starej kousek, novy moto jsou hezci. Ceny jsou hodne lidove a udrzba levna. Ale vetsina motorkaru ti tekne ze ma malej vykon, coz pokud chces litat jak strela tak ma. Na pohodu po okreskach bohate staci. Z nuly na sto do za 5s da taky :) Dnes bych sel do aprilie 750 dorsoduro, to je velkej mazlik

      0 0
      • Yura  

        Doporucuju mrknout na videa tohohle typka. Kterej by mohl bez problemu jezdit litrovej supersport, ale stale zustava u te sve stare cb500.. Drtiva vetsina frajeru s mnohem silnejsima motorkama by se jen ztrapnila, zavodit s nim… Ono letet po dalnici 250 dokaze kazdej blb, ale skutecne tu motorku dokaze ovladat malokdo..

        0 0
    • devolo  

      Ahoj doporučuji tyto stroje, první Honda 650 čtyř hrnek toto je naháč s kapotou, a druhý V Strom Suzuki 650 dvou hrnek- toto není naháč. Honda výhody, sametový chod čtyřválce malinko se víc točí motor. V Strom výhody vyšší posez, možnost jízdy v terénu ( zpevněné šotoliny-pro začátečníka) to hlavní jde velmi pěkně do otáček oproti čtyřválu. Každá má svoje plusy. Myslím že kapota na Hondě pro dojíždění je mnohem lépe než úplně klasický naked, zvláště ráno při nižších teplotách oceníš. V Strom je velmi dobrá volba i když není naked. Hovk.

      0 0
      • Yura  

        Heh nudnejsi a sterilnejsi vysavac nez honda 650 snad nemuze existovat. :))

        0 0
        • devolo  

          Jedna věč pro vyježděné , druhá pro začátečníky. Tomkac mluví dokonce o 350, takže 350 bys okomentoval jak?…

          0 0
          • palo7  

            třeba lehkej 1vál ve 350, bude větší divoch než ta CBF 600 :-)

            0 0
          • DragON  

            Z FZ1-N jsem přešel na sedmikilo Monstera. I když je slabší, je zábavnější. Objem/výkon o „fun factoru“ nic nevypovídá.

            0 0
          • Yura  

            Ale kubatura samotna je prece nic nerikajici. Na posranem dvoutaktu aprilce rs 250 budes furt vytlemenej od ucha k uchu. Tady ten vysavac je nudnej pracant. Na zabavu a blbnuti kolem baraku asi tan nejhorsi volba. :D

            0 0
        • Martinson  

          No mě se zdála nudná třeba Honda VTX 1800 a rád jsem jí po projetí vrátil.

          0 0
      • DragON  

        Po zpevněné šotolině jezdím i na silniční Ducati, na to nemusí mít cenduro ;-)

        0 0
        • devolo  

          Já jezdím na zpevněné šotolině na R1150R :)

          0 0
        • Martinson  

          Když jedu ke kámošovi na chatu tak musím sjet dolů lesní kořenovkou k chajdě. Už jsem jsem tam jednou chytil výfukem, cbf je hrozně nízký a neodhadl jsem propružení. Za mokra jsem ale do toho ještě nešel.

          0 0
          • DragON  

            Do takovejch extremu se zas nepoustim :-), ale normalni polnacka k rybniku, ke kempu se da projet na vsem…

            0 0
    • Kelly01  

      Mám v garáži Bandit 1200, vzhledem k věku(54) už moc nenajezdím a přemýšlím o prodeji.. Držáky to jsou, mám na nich přes 260000km-prvního jsem kupoval 1996 hned jak se začali dovážet,, bohužel první 2 jsem zrušil na totál :), teď mám třetího :)..

      Nevím jak nové typy motorek od Horneta nahoru, ale tyhle starý klasický motory jsou v 600 slabý.. když naháče tak od 750 nahoru, nebo něco ve stylu retro od Triumphu..

      0 0
    • Zdeněk M.78  

      Mám TDM900, výkon v pohodě, krouťák super, spotřeba max 5l (jezdím 4,7l/100km) super universal.Za tu cenu by jsi sehnal (900ku). V-Strom 650 neber, je to sračka tuctová

      0 0
      • Fidži_CZ  

        V Strom je možná tuctovej, ale sračka? Od kdy sračky sbírají samou chválu v testech, vyhrávají několikrát Alpenmasters apod.?

        0 0
        • Zdeněk M.78  

          nevím, Seikos na motorkarich.cz měl obě , přečti si jeho zkušenosti. … zas tak špatně jsem to nemyslel :-)

          0 0
    • krabica  

      Co Kawy Er-6, nebo Versys 650? To jsou moc pěkné a pohodové motorky.

      0 0
      • palo7  

        na tu ER-6 se úplně zapomnělo, ta je do 80.000 skvělá, mně se třeba i celkem líbí. Je to lehký a motor strašně příjemnej a taky to málo žere a je to stříkačka! Rozhodně lepší a hezčí než CB 500, lepší asi ve všem (spolehlivost těžko říct). Versys už je spíš dražší (asi lepší podvozek), je lepší na delší cesty, ale zase je o dost těžší a vyšší.

        Jako naháč 350–650ccm do 80 za mně snad i nejlepší volba.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.