Bicykl adamaq pro jízdu po vodě

140 nepřečtených
  • adamaq

    Ahoj všem. Rozjíždíme výrobu bicyklů pro jízdu po vodě a chtěli bychom se zeptat na názor zkušených bikerů suchozemců. Co byste od vodního kola očekávali a chtěli aby splňovalo. A jestli byste někdy uvažovali o přestoupení z pevniny na vodní hladinu. A případně kam byste se s vodním kolem vydali. Jestli na rybníky a jezera a nebo třeba na 180 kilometrovou cestu po Vltavě z Prahy do Českých Budějovic? Díky za každý Váš názor. Tým adamaq. https://www.facebook.com/profile.php?…

    1 2
    • Tomcat  

      Očekával bych marketéra se znalostí techniky. Co je na tom plavidle bi-cycle ?..... a pak si prolistijte Technický magazín nebo 100+1 z osmdesátek…

      0 1

        MTBIKER doporučuje

        Endura Pro SL kalhoty, černé Skladem > 2 ks

        Akce Endura Pro SL kalhoty, černé

        od 3 599 Kč -32% MOC 5 499 Kč

        ALÉ SOLID LEVEL dámský dres, modrá Skladem > 2 ks

        Výprodej ALÉ SOLID LEVEL dámský dres, modrá

        od 1 229 Kč -40% MOC 2 049 Kč

        Mavic E-XM 430 20 29" Trail ráfek 28 děr Skladem 2 ks

        Akce Mavic E-XM 430 20 29" Trail ráfek 28 děr

        od 1 129 Kč -16% MOC 1 389 Kč

      • adamaq  

        Díky za reakci. Ale jak to nazvat, když se na tom sedí a jezdí jako na kole? Klasické vodní šlapadlo to není, to je vylisovaná vana, ve které se skoro leží…

        0 0
        • Tomcat  

          To „váš“ výmysly je „šlapadlo“. A jak jsem naznačil , v papírových časopisech už v osmdesátých letech minulého století. To jestli použijete pro plováky nafukovací těleso, nebo kovový, či kompozitový plovák, dnes „padleboard“, surfové prkno, kajak… nic na tom nemění.

          Rozhodně to není bi – cycle, protože tam žádný cycle není natož dva… . anglické názvy pro to jsou různé hydro bike , watter bike ale i hydro foil pro ty které od určité rychlosti používají vodní křídlo.

          3 2
      • emtebe65  

        A co vy jako zdatnej technik říkáté třeba na název “tank“ pro bojový vozidlo? Jak nám to laikům vysvětlíte? Asi nijak viď…

        0 1
        • vrazdit  

          název „tank“ („nádrž“) pro bojové vozidlo vznikl z krycího názvu projektu při vývoji tanku v prvních letech, tuším v Británii… stačí? :)

          2 0
    • Azmir  

      Tohle bych teda prodávat nechtěl. Kolik je v česku vodních ploch? Kdo si to koupí? Jedna půjčovna na Lipně? Běžný člověk si to nepořídí, už jenom z důvodu velikosti a skladnosti. Rozebrat, naložit do auta, dovést na místo, složit(jde to vůbec rozebrat a vejde se to vůbec do auta?)? To si radši půjčím šlapadlo na místě. Komerčně se na to prosímtě vykašli, máš dítě, asi i ženu, tak nacpi prachy radši do nich, než je vyhazovat z okna takhle.

      2 0
      • adamaq  

        V česku je přes 160 000 hektarů vodní plochy, což je docela dost. Je to jako když začínala auta na spalovací motor, taky to tenkrát vypadalo nenormálně. A rozebrat a složit do auta to jde v pohodě :).

        0 0
        • Tomcat  

          Tohle zní jako velice nebezpečné uvažování pokud si na takový business plán chcete úver.. Jestli jste si nevšiml tak i pro půjčovny ebike v hodnotě kilometrů pozemních cest není záchrana.

          0 0
          • keymaker  

            Neboj, na toto žádná banka nepůjčí. To je na angel investora :-)

            0 0
    • kubad  

      Smysl vidím max. pro půjčovny,

      5 0
    • MirosPikos  

      Další bordel na vodě, toť můj názor. Jako by ho v ČB nebylo už tak dost.

      4 0
    • mr.antik  

      je to hezký ale zlatej kajak. nafukovací, který hodíš do auta, vlaku, který celkem jede. A neřešíš, co s tím na jezech nebo hrázích. Takže to vidim taky spíš jako nějakou atrakci vedle šlapadel apod.

      3 0
    • adam320  

      Jak uz psali ostatni. S bicyklem to nema nic spolecnyho, tedy tady urcite nejste spravne co se tyce cilove skupiny.

      A vzhledem k tem obrovskym rozmerum to povazuji za uplnou kravinu pro jakykoliv jiny zamer, nez je pujcovna pro turisty v centru Prahy. A tam uz pujcovna slapadel je, a dokonce tam maji labute, coz se aspon libi detem a asiatum.

      Tohle je odporny a verim, ze na tom zle prodelate

      2 0
      • mr.antik  

        možná v nějaké vodní zemi, kde mají víc kanálů.

        0 0
        • adam320  

          Ale jo, tech vodnich ploch, kde by se v tom nasel komercni potencial bude milion. Ono ovsem o tech mistech vi, nebo je uz zabralo dalsich x podnikatelu, ta soutez bude brutalni i v tech vodnich zemich

          0 0
    • liborg1982  

      Na vodě raději zůstanu u paddleboardu. Protáhnu si na něm jiné části těla než na kole :-)

      Dle mého je všech možných lodí a paddleboardů na našich vodních plochách dost.

      3 0
    • michomin  

      Jaká je předpokládaná cena?

      0 0
      • adamaq  

        Předpokládaná prodejní cena je ca 69000 Kč

        0 3
        • adam320  

          Tam mas nulu navic ne?

          2 0
        • Azmir  

          A to je s jak výkonným motorem?

          0 0
        • scalar  

          Já věděl, že je to celé jenom sranda.

          3 0
        • Vrci  

          Klasické plastové šlapadlo pro dva stojí 50.000. Dá se na tom popíjet pivko nebo prosecco při západu slunce. Půjčovně se to tedy při stejné ceně půjčovného zaplatí za dvě třetiny doby. Pokud se k tomu přibalí alkoholový nebo zmrzlinový kšeft a započte cena peněz tak tak se tvůj produkt stává pro půjčovny nezajímavý. Je dražší, rodič s dítětem nebo páreček si to nepůjčí.

          2 0
    • -b-n-x-  

      Nechci komentovat celý vehikl. Ale zaujala mě ta myšlenka ujet na tomto trasu z prahy do budějovic. Vynechám překážky typu přehrady, a různé jezy. Ale jestli by vůbec bylo v lidských silách tohle proti proudu ujet?

      1 0
      • emtebe65  

        Co se na Vltavě postavily přehrady, tak by protiproud neměl bejt žádněj.

        1 0
        • -b-n-x-  

          No. Tak jako školy nemám, ale nějak mě přijde, že to je úplně nebude.

          Vždycky když máme půjčené slapadla na projížďce v praze kolem toho ostrova, tak se jedním směrem teda jede poměrně výrazně hůř. A když člověk zastaví na odpočinek …

          Ale pravda, přímo na těch přehradách by to mohlo tak být jak píšeš.

          1 0
          • emtebe65  

            Asi záleží kolik se přemisťuje přehradou vody. Na jaře při tání to bude asi rychlejší. A v létě to bude olej.

            0 1
            • Fran-tic  

              A muzou odpustit i druhým směrem? Ze bych jel jako tam i zpět po proudu :)

              0 0
              • AE86  

                Na Orlíku taková možnost bude, kvůli elektrárně:-) Ale vodu to asi moc nerozhýbe

                0 0
                • Zvanty  

                  Nerozhýbe, na Hartě, když vyrábí elektřinu, klesá hladina max. 15cm denně. Nejvíc dělá vítr.

                  0 0
                  • emtebe65  

                    Přesně, takže na přehradách žádnej proud nebude, muže se do Budějic vesele vyrazit :)

                    0 0
    • Vrci  

      Z Prahy do Budějc? Až se budeš blížit k hrázi Orlické nebo Hněvkovické přehrady, dej vědět. Jsem zvědavý jek ten vehikl potáhneš po souši do kopce.

      1 0
    • cyklista86  

      To na té fotce vypadá jako dobre vratka obludnost. Klasicky „pedlbord“ mnohem lepší zalezitost a kdyz už šlapat tak klasické šlapadla, kde můžou vedle sebe šlapat 2 a můžou být klidně nazrani a nemusí se bát že se prevrati do vody.

      0 0
      • xtonda  

        Jako že vratší, než paddleboard, když na něm stojíš? Jo, na rozdíl od pozemských vozidel u tohoto nevidím žádné nevýhody pokud by to byl rekumbent. Ideálně se sklopnými zády, dojedu doprostřed sklopím záda a pohoda. Mělo by to mít chladící box. :-)

        0 0
        • cyklista86  

          Tak můžeš si sednout/kleknout a nemáš těžiště tak vysoko. Ale hlavně pedlbord je skladnej. Normálně si ho můžeš vzít na dovolenou a pod.. Tuhle obludnost nechceš ani tahat z vody.. :))

          0 0
    • Charles2k  

      Mně by se to sice na chatu co mám u vody na Vranovské přehradě teoreticky mohlo hodit, ale spíše jsem zvažoval, že bych se jednou práskl přes kapsu a pořídil Manta5…

      0 0
    • xtonda  

      Mě to přijde takový děsně tupý, bez jakéhokoliv náznaku invence, dva spojený plováky a navrch kolo. Kolikrát jsme už něco takového viděli? Navíc jak rychle to jede? Vzhledem k nízkému výkonu lidského pohonu bych asi neuvažoval o ničem co není na principy hydrofoilu

      https://human-powered-hydrofoils.com/

      0 0
      • mr.antik  

        jak řikáš – vidět jak na břehu jezdí po cyklostézce běžný cyklisti 3× rychleji by mě asi taky nebavilo :-D

        3 0
    • Kos_CZ  

      Možná kdybyste měli i variantu s hydrofilem, u které plovák zajistí vztlak při zastavení… Tohle je jiná varianta šlapadla a to ještě jen pro jednoho. Podle mne to zabíjí fakt, že je to pomalé. Bezpečné, ale pomalé a nudné…

      0 0
      • Kos_CZ  

        Sorry za překlep – měli být „hydrofoilem“

        0 0
      • adamaq  

        Vývoji se meze nekladou, super díky za námět. Oproti pozemnímu kolu je to pravda trochu nudnější a pomalejší, ale když se trochu víc zabere a šroub se dostane do vyšších otáček, tak to během chvíle odrovná nejednoho borce v nejlepší formě. Takže s tím můžete na dlouhé tratě i trénovat sprint.

        0 0
    • scalar  

      Nebylo by lepší, kdyby to létalo?

      4 0
    • t29  

      Kolik to váží a jak se to skládá?

      0 0
    • -b-n-x-  

      Proč je ta „kolo“ část z nějakého trenazeru? Proč jsou ty řídítka takhle vysoko? Když už oslovujete cyklisty, tak by ten stroj asi mohl mít nějakou úroveň na kterou je většina zvyklá. Tohle vypadá jako že někdo v garáži akorát našel pár věcí, dal to za dva dny dohromady, a hotovo.

      Jinak mě ještě napadá, že možná jediná věc jak tomu pomoci k nějakému jakžtakž smyslu, by bylo použití přídavného motoru. Ať člověk nemá pocit té strašlivé pomalosti.

      0 0
      • Jamin  

        Vzhledem k hydrodynamickému odporu soustavy bude odpor aerodynamický téměř zanedbanetlný, posel ala bába s nůší ničemu nevadí. Právě naopak, vidět člověka zalehnutýho jak při spusrtu proti Cavendishovi, řítící se rychlostí jeden uzel, by leckomu mohlo připadat nevkusné.

        0 0
        • -b-n-x-  

          Tak u posedu tady v tom případě moc o aerodynamiku nepůjde (no, i když … V protivetru asi velice :-) ). Ale pro efektivitu slapani je ten posed taky hodně důležitý. A nevím proč, ale i tech trenazerech se vždycky jezdí dost debilne.

          0 0
    • Vrci  

      Slečně ta velikost úplně nesedí. Tohle bych moc neprezentoval. Je to vůbec nějak upravitelné dle velikosti člověka nebo bude víc velikostní?

      0 0
    • Esi  

      Z Prahy do Českých Budějovic jedině za jarního tání, když si to za 2 hodiny rozmysliš tak se do těch Modřan z Holešovic vratiš městskou :-)

      Jakou má tahle věc reálnou rychlost když budeš šlapat tak nějak udrzitelně tj. Tak aby jsi na kole jel po silnici po rovině třeba 25km/h? Jen abych si udělal představu s tím cestováním

      1 0
      • mr.antik  

        Můj skromný pocitový odhad je udržitelných 10km/h na klidné vodě. Co ale udělá hrozně moc je vítr

        0 0
        • Esi  

          když si vezmeš že třeba takové Labe i když na něm jsou jezy tak bude mít stále tak 2km/h proud tak to chceš šlapat proti prouhu :-) po dešti když je hodně vody tak by jsi v lepším případě stál na místě

          0 0
          • mr.antik  

            Tak předpokládám, že týpek na tom už těch 180km proti proudu jel a bude mít nějaký čísla.

            Ta konstrukce mi nepřijde nijak propracovaná, posed všelijaký tak spíš bych se bál toho větru někde na otevřené vodě, tam se tomu neschováš.

            0 0
            • -b-n-x-  

              Tvl. 180km proti proudu.

              Jel už někdo někdy v historii světa něco takového? Samozřejmě bez pomocného pohonu typu motor, veslice otroku, plachta, atd…

              0 0
              • Esi  

                v rámci treninku by mohl dát 180km proti větru co fouká od včera u nás, když to bylo z boku tak mě to málem sundalo ze silnice a to nejsem zrovna 50kg vrchař, ale zese je teda fakt že jsem už dlouho nejel na biku do 1% stoupání 45km/h :-)

                Na silničce s nějakým vyšším ráfkem to musí být velká paráda :-)

                0 0
              • mr.antik  

                Nevim, jednou jsem koukal v Praze, jestli by to šlo, aspoň udržet se… nějaký sportovní kanoisti to dávali v pohodě, ale to jsou lodě s odporem menším jak ten jeden plovák.

                0 0
              • emtebe65  

                :):) to nevím. Největší protiproud je prej ale na Orlíku. Tam můžou šlapadla jezdit jenom směrem ku Praze a zpátky nahoru je vozej autama :):):)

                0 0
    • Tatut  

      https://www.bicihome.com/…ta-acuatica/

      Tady ti to někdo už okopíroval a ve velkém to provozuje…

      Hele jaké ztráty má ten bovdenový převod k tomu šroubu? To musí byt strašně neefektivní…

      1 0
      • Azmir  

        To z tvého odkazu mi teda dává mnohem větší smysl.

        0 0
      • Melvin  

        Chtěl jsem tu napsat, že aby to bylo použitelné pro běžné lidi, tak by to muselo být líp zbalitelné. A zrovna tohle je dobré řešení. Jinak místo toho bovdenu by tam mohlo být něco na způsob direct drive trenažéru. Tím myslím uchycení na zadní stavbu a pohon přímo „z kazety“.

        1 0
      • xtonda  

        Něco podobnýho jsem našel historicky i u nás

        https://www.facebook.com/Akwakats/

        https://akwakat.webnode.cz/

        Navíc je to řešený jako konverzní sada na normální kolo, kterou si při troše snahy lze na tom kole k vodě přivézt.

        2 0
        • Kos_CZ  

          Alo to musíš svoje kolo hodně nenávidět, abys komponenty máčel ve slané vodě, jako to dělají v ukázce…

          0 0
    • scalar  

      Na rovinu, za mně je to kravina, které bude bavit úzkou skupinu lidí po krátkou dobu. Typicky když se udíš půl hodiny na dovolené u vody.

      3 0
      • Esi  

        Přesně tak, tohle je taková ta blbost která bude partu cyklistů bavit jedno odpoledne kdy u grilování a piva můžou na slapech závodit kdo dřív dojede k bojce a zpátky. Nevěřím tomu že by si to někdo koupil a jezdil na tom pravidelně ani kdyby bydlel přímo u řeky a měl to zaparkované v plovoucí garáži vedle motorového člunu a pramice na chytání ryb

        1 0
        • Prasopes  

          ale tak kdybych měl plovoucí garáž u jezera, možná bych nad tím přemýšlel (i když asi na za těch 69 tis co chtěj). Ale určitě bych si to nekoupil kdybych to měl vozit autem, to radši nafukovací člun, ve kterým se můžu i rozvalit někde ve stínu v zátoce:-)

          0 0
          • Esi  

            Si na tohle das slunečník a když pojedeš po vetru tak ho budeš používat jako plachtu

            0 0
          • cyklista86  

            Neverim ze by jsi na to sedl, kdyby jsi mel na vyber z ruznych hracek.. klasicke slapadlo pro dva, kde se aspon pohodlne posadis ok to beru, ale tady ten bazmek to je fakt slepa ulicka..

            1 0
    • gerrard  

      Tolik práce to muselo dát a přitom taková blbost. :)

      Čest všem prošlapávačům slepých uliček.

      1 0
    • -b-n-x-  

      Vy jste tady všichni zlí!

      0 0
    • wego1991  

      .

      1 1
    • TommyP3  

      No hlavně aby to nemělo rychloupinaky a víc jak jednu pilu.

      3 0
    • vlasto  

      Mel sem moznost na vodnich bajcich jezdit, jezer tady mame dost. Tenhle typ je sice velice stabilni, ale ponekud nespratny. Tady jsou v pujcovnach vodni bajky na baze paddle boardu. Ty jsou rychlejsi i kdyz zacouvat s tim chce fistrona. Je to sezonni zalezitost, nutny pekny pocasi, zadne vlny, zadny vitr. Ikdyz bylo by kde, ale urcite to vlastnit nechci.

      0 0
    • adamaq  

      Máte pravdu, je stabilní a jde s ním velmi dobře manévrovat. Další výhoda je použitelnost i mimo letní sezonu.

      https://www.instagram.com/p/C082aK3Awii/

      0 0
    • psbiker  

      Nechtěl bych být negativní, ale kolik takové šlapadlo jede? Hydrofoil s pohonem jede trošku svižněji a bez pohonu to chce obrovské watty :)

      0 0
    • kejda  

      Po dlouhé nudné době se zase objevila solidní kravina…jak dlouho vydržíš ten posed, než se ozvou záda?

      0 0
      • -b-n-x-  

        Toho se neboj. Půjčovna to bude půjčovat max na hodinu.

        Teda, jestli :-)

        0 0
    • emtebe65  

      Další vehikl na vodě ve formě rotopedu… :)

      https://schillerbikes.com

      0 0
      • xtonda  

        Tvl 4995 USD.

        Tenhle je za hezčí cenu

        https://supxperience.at/waterbike-supx/

        0 0
        • JakeF  

          Es verfügt über einen 90 % effizienten Propeller, mit dem Sie eine Geschwindigkeit von 5 km/h mit minimalem Aufwand erreichen können.

          To bude ta 180km cesta proti proudu zábava.

          To tady adamaq jede určitě alespoň 20 km/h, protože má 360% účinnost.

          0 0
        • cyklista86  

          Tak nejak toho Conora Mcgregora co se na tom nechal vyfotit zaplatit musi. :D

          1 0
        • Tatut  

          Pokud je ta kočka z promofotky v ceně tak je to fér nabídka.

          0 0
    • tigermoth  

      Vy si tu tomu smějete, ale jak projde zákaz ježdění po pěšinkách, budeme ještě rádi jezdit po plavebních trasách :D

      5 0
      • -b-n-x-  

        :-D :-D :-D

        0 0
      • cyklista86  

        To asi ne. Spis by vzrostl pocet silnicaru..

        0 0
        • adam320  

          Spis se na to kazdej normalni clovek vykasle a bude jezdit dal tam, kde jezdil

          2 0
      • emtebe65  

        No oni ten zákaz pro pěšiny myslí fakt vážně a dokonce umožní i zákaz vstupu do lesů…

        https://archiv.hn.cz/…-i-ekologove

        0 3
        • kejda  

          Výtah:

          Například podle provozovatele Slavické obory na Chrudimsku Petra Smoly je však krok ministerstva správný. „Samozřejmě by se měla majitelům dát větší pravomoc. Obora není normální les, je určená prioritně pro chov zvěře. A ta dnes nemá žádný klid. Když minulý víkend svítilo sluníčko, tak za dvě hodiny jsem potkal 60 lidí, kteří měli minimálně tři psy neuvázané a nejméně 20 šlo mimo vyznačené cesty,“ říká Smola. V jeho oboře prý navíc bývá nejvíce lidí, právě když je v období kladení mláďat uzavřená, protože zároveň běží i houbařská sezona. „Lidi zákaz nerespektují. Potkám tu i běžce s čelovkou nebo cyklisty.“

          0 0
          • emtebe65  

            Jasně, brát na to dotace a nikoho tam nepustit. Možná pouze Němce a Rakušáky na střelby s posedu. Ale to by asi rušilo tu zvěř…

            0 0
    • Jason Voorhees  

      Už Majka z Gurunu chodila po vodě. Nějaký tenisky, co to umějí, by nebyly? Ty Neposlušný nemyslím, ty mají v Otvovicích.

      2 0
    • Tatut  

      Tak jak pokračuje byznys plán?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.