Bianchi Specialissima vs Colnago c64

39 nepřečtených
  • Hylsch

    Zdravím,

    rozhoduji se u koupi kola mezi Specialissimou od Bianchi a Colnagem C64 – posledním modelem s podlisem Ernesta Colnaga.

    Mohli by mi zdejší majitelé/odborníci zanechat svůj názor nebo své zkušenosti s kolem? Obě jsou velmi krásná kola a opravdu v tom nemám jasno.

    Díky

    Anketa: Specialissima nebo Colnago C64

    15x
    75%
    5x
    25%
    0 0
    • milan.v  

      Poslední model s podpisem Ernesta Colnaga byl V3RS…

      0 0
    • kubad  

      Srdce říká Colnágo, ale C64 je lepená do spojek to mě nějak nebere , rozum by volil Bianchi

      0 0
    • dydy  

      Ukliknul jsem se. Bianchi, všechny moje silnice (3) byly BIanchi. Via nirone, infinito první generace a infinito poslední verze…pokud půjde BIanchi dál směrem, kterým jde, bude specialisima už jediná možná volba pomalu…ale určitě dobrá.

      0 0
    • adam1  

      C64 je nádherná ještě když je na campě a ravkových ikdyž dneska už out bohužel :(

      Jaká barva ?:)

      0 0
      • Hylsch  

        Ve hře je tento retro design.

        0 0
        • Doyle  

          Za mě tento design určitě ne, až moc přeplácaný.

          4 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • adam1  

          Ideálně se na to zajít podívat ,na živo to vypadá jinak a i ta C68 nebude špatná volba .

          Jinak nejhezčí tam byla Tadejova V3RS :))

          Na severní Moravě se nedávno otvírala nová prodejna :))

          0 0
    • Scicon  

      Za mě v4rs nebo v3rs, beru že i Pogi jezdi tento model a dal mu a davá mu prednost před C64 a nebo 68, ono ty ramy do spojek no nevim.

      0 0
    • Scicon  

      Za mě v4rs nebo v3rs, beru že i Pogi jezdi tento model a dal mu a davá mu prednost před C64 a nebo 68, ono ty ramy do spojek no nevim.

      0 0
      • Hylsch  

        Nebude ale tento rám co do komfortu o kousek horší, než „klasika“ c64/68?

        0 0
        • milan.v  

          C64 je poslední klasická geometrie, C68 je jiné kolo, odlišná geometrie, vůbec to nenavazuje na předchozí modely C řady mimo těch mufen…

          Co se týče pohodlnosti, starší geometrie neznamená pohodlnost a že novější kousky budou méně pohodlné…

          Asi by sis k tomu měl předně něco nastudovat…

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      1 0
    • Bildy  

      Asi tě podle zadåní zajímají jen ty dvě značky…taky jsem o nich uvažoval. Nakonec jsem šel do Pinarella F a je to naprostá bomba. Jak nerad něco doporučuji, tak u tohoto se nebojím, že je něco špatně nebo jen průměrně. Je to jak přesednout na vzteklýho plnokrevníka.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
    • Pikaču  

      C 64 je hezci so doby nez si to priblizis a vidis tam ty hnusne mufny.

      0 0
      • adam1  

        To není pravdaaa:)))

        Ja se na tu sinátorovu C60 nemůžu vynadívat a jede to jak z praku :)

        Kolega má jednu z nej C64 ta je nádherná :)

        1 0
        • dydy  

          Retro dobrý, ale stav techniky to není. Taky nevidím důvod, proč kupovat kolo vyrobený překonanou technologií.

          1 0
          • Hylsch  

            Co bys doporucil?

            0 0
            • Scicon  

              Mě taky ty mufny nelíbí, proto bych bral V4 , zajimavé, že i klici UAE nejezdi c64 ani 68, ale modely V4

              0 0
              • Hylsch  

                Ano, tady bych rád znal důvod.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  2 0
    • Scicon  

      Za mě mufny překonané jako vzpomínka na historii OK. , doba pokročila a dnes doba monokoková.

      Kdysi měl kolega karbon do mufen tuším sintesi a reklamoval to snad v 2 sezoně co to jezdil lepidlo povolilo v mufně, je jasné, že Colnago jiný level, ale nač to pokoušet a i dnes na Amstelu Tadej V4 a ví proč.

      0 0
    • Coural  

      Samozřejmě, že Colnago. Jak nad tím vůbec můžeš přemýšlet? Rám do mufen je krásný, karbonový monokok dneska plácá kdejaký čínský soudruh doma v garáži a liší se jen nápisem na rámu.

      0 0
      • Scicon  

        Máš pravdu jen pokrok nezastavíš, to jak před cca 10ti lety se nechal ukecat koupil prvni nové s auto s automatem, nyní již od té doby x aut s nim bral a i tohle dle ně, mufny už překonané a jak jsem psal výše UAE boys to vozí a být C68 lepši vezli by ho.

        0 0
        • Honzis  

          U hobby nejde o to jestli je rám v parametrech lepší, ale o to co se mu líbí. Jinak by ekonomicky samozřejmě vyhrála konfekce na bazaru.

          1 0
        • Coural  

          No, na jednom překonaném kole s mufnama jezdím a vsadím se, že bys nepoznal rozdíl. Ale o to tady nejde, autor asi nehledá nějakou super raketu, ale krásné kolo. Což jsou obě, ale já bych prostě bral Colnago.

          0 0
    • Verde  

      Ahoj. Mam specialissimu. Mozem jednoznacne doporucit. Krasny stroj, lahky, rychly. Neolutujes.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.