• tutite

    Sice jsem ještě neviděl GIANTy 05, ale podle dostupných informací se toho na rok 05 moc nezměnilo. Systémy stejné, MERIDA s karbonovým hlavním trojúhelníkem, zesílený a odlehčený GT I-drive, SPECIALIZED s novým ENDUREM, 120 mm STUMPJUMPERem. Snad nejvíce mě zaujal CANNONDALE PROPHET se 14 cm zdvihu na mohutném jednočepu vzadu a 14 cm LEFTY MAX vpředu. Jaké máte zkušenosti s jednočepy, zejména pokud jste měli možnost srovnání s jinými systémy. Děkuji.

    0 0
    • pitelboy  

      min udrzby.

      0 0
    • McBlacky  

      ten Prophet je pěkně hnusnej, doufám, že alespoň jeho jízdní vlastnosti budou hustě vymakaný… určitě se ale najdou jeho příznivci, koneckonců někomu nápis cannondale stačí ke spokojenosti :-)

      0 0
      • tutite  

        Krasavec to není, to je pravda. Ale ta vysokozdvihová Leftyna vpředu, to je věc. Taky jsem se původně ksichtil, ale její vlastnosti, pevnost konstrukce, jistota vedení př. kola, to mě celkem dostalo.

        0 0
        • pitelboy  

          Az budou delat DH lefty 180mm tak si mozna koupim KANONA. vlastne nekoupim, nejsou prachy…

          0 0
        • TinkTink  

          Jsem zaujatej technik – kde mi chybi noha, tomu neverim :)))))…jako fakt bych mel strach…

          0 0
          • McBlacky  

            taky by mě zajímalo, jakej to vydrží náklad, ale je fakt, že jsem na tom neviděl dávat ostřejší skočky a dropy v žádnym videu, na druhou stranu na fotku zlomený jsem taky nenarazil…

            0 0
            • blue  

              na leftyne gracia na videich skace na dirtech bezne, i street s tim jezdej

              0 0
              • wroum  

                …a 4X. leftyna je dost tuha a odolna vec. mezi jednokorunkama klasicke konstrukce nema co do tuhosti a zivotnosti konkurenci. a chod neni spatnej…

                0 0
          • jecnak  

            Jak casto litas letadle? Ja ze je to stejny system – alespon u nekterych…

            0 0
            • TinkTink  

              Ja dneska delal letadlo..jestli myslis todle…trosku jsme trenovali na pristi tyden na novych tratich na DH… :o))…parkrat jsem skoncil v krovi, parkrat jsem se mirne katapultoval :o))…ale to asi vsichni, co tam byli :o))

              Pokud myslis jak casto litam ledadlem (nechybi ti tam „v“?), tak vez, ze nikdy :)

              0 0
              • Mamutt  

                Kdyby mělo éro jen jedno křidélko, také bych volil raději přepravu lodí :-)

                0 0
          • tutite  

            to tinktink: mrkni se na netbox sekce foto, je tam Gracia, jak na Prophetovi s Leftynou dělá přemet ve vzduchu, ten dopad taky musel být. Zdar.

            0 0
            • TinkTink  

              Ja to videl, ale to nic nemeni na mem prohlaseni, ne? Mne to bez ty nohy prijde proste divny :)…kapis? :)

              Hele..staci se podivat na NSX…tam uvidis co s tim dela a uvidis toho hodne…ale stejne se mi to nezda :)

              Ale uzij si to :)

              0 0
        • MartinXC  

          Jistota vedení př.kola ? – tak na cestě v lese Nevím jak tato nová, ale sjezdík rozbitým terénem s lefty (Headshok Carbon ELO mod.2001) je docela nervák. (jak si př.kolo hledá cestu „samo“ – možná to bylo měkkým výpletem? nebo úzké gumy? nebo nadsazené očekávání zážitku?) Foxku bych nikdy za lefty nevyměnil, i když se v porovnání s leftynou při bržděním kotoučem víc kroutí a ohýbá dopředu/dozadu a je o 300g těžší´, ale vede tam, kam namíříš.

          0 0
          • tutite  

            Buď konkrétní, co Ti ta Leftyna v tom sjezdu dělala? Právě na US bikeforech jsou bikeři velice spokojeni třeba i po přechodu z určitě velmi kvalitního FOXe na Lefty. Zatím jsem Lefty jezdil jen velice krátce, ale první dojmy jsou naprosto přesvědčivé. Ještě se mrknu na stránky Cannona, zdali nějaké modely nevraceli do firmy. Zdar.

            0 0
            • MartinXC  

              Vždy? to píšu: „kolo si mezi šutry hledalo cestu samo“ – na rodlech to bylo tuhé (žádné cukání do stran), ale pocit z jízdy byl docela nejistý, jako by se kolo chytalo nějakých kolejí a maličko si jelo svou stopu – v kamení. Zhruba jako v autě při jízdě na silnici s vyjetými kolejemi – když do nich vjedeš, tak ti to s volentem nic neudělá, ale auto sebou cukne do boku. Podobně se chová třeba Vertical vepředu na šotolině – díky spoustě hran se chytá kamínků a vede s nejistým pocitem jako by už už měl ustřelit (ale drží, kdo si na to „plavání v šotolině“ zvykne, chybu s Verticalem vepředu neudělá). Možná to vychytali – bylo to v r.2001 (vcelku novinka tehdy) a jel jsem ta tom (Raven s ELO) 1 den. Myslím, že to mělo obutý Mosquita, ty znám, dlouho na nich jezdím a s jinými vidlemi to nedělaly.

              0 0
      • TinkTink  

        to souhlas…ten bajk je vodpornej vod pohledu…sice chapu Tutite, ze chce menit kazdy rok aspon jednou, ale proc z hezkyho bajka na tak hnusnyho? :)))

        0 0
    • rich  

      na stranke canonu je komplet sortiment 05…jekyll je uz totalne odpisany…je len najnizsia verzia (600). co sa tyka STJ 120 – novy tlmic Sep-Tune funguje so siedmimi urovnami, ktore urcuju citlivost fungovania „ProPedal“ a je tam osma pozicia „dead zone“, ktora ProPedal uplne vypina. Perlou je, ze bezne FSR XC maju rovnaky dizajn ako STJ, iba zliatina je A1. Este zaujimavejsou vecou (a mozno aj trochu otaznou co sa odolnosti tyka) je proklamovana vaha STJ 120 M5 = 2.350 g. (tipujem bez tlmica, ale aj tak…)

      0 0
    • rich  

      http://www.allezy.net/…iewtopic.php?…

      canon prislubil pre tento rok aj maraton bike, ale na stranke medzi ofcialnymi 2005 modelmi ziadne nie je…zeby toto? vid vyssie ale kam chodia pre tie konstrukcie…

      0 0
      • vratan  

        ten sposob uchytenia tlmica je fakt nechutny. Asi len v cannondaly tusia kolko to ten tlmic vydrzi…

        0 0
    • Volf  

      Jestli se jedná o toto kolo tak jsem dlouho hnusnější neviděl. http://www.leisurelakesbikes.com/…goryID/70/v/

      0 0
      • Mictian  

        Ja tedy nevim,ale sam jsem nejakou dobu jezdil na Scalpel 3000 2004 a pojezd na nem je neco,co se neda vylicit,je to proste kolo s velkym K,jo,Cannon je cannon a i prez tu cenu je to kolo nadosmrti,paklize nekdo nema dalsi prachy navic na dalsi model…

        0 0
        • wroum  

          a nemels na scalpelu divnej pocit ze jezdis na kole s umelohmotnou zadni stavbou?

          0 0
          • Mamutt  

            LOL ;-)

            Já když to prvně viděl, tak jsem se zděsil. Nádherný odlitek, dokonce i s žebrováním. Jsem přesvědčený o tom, že vydrží, dokud na tom jenom sedíš, případně kousek popojedeš. Ale když do ve větší rychlosti nabereš do Crossmaxů jen trochu slušnější klacek, jde to do háje. Protože ty výplety to vydrží daleko snáz. Jinak je to podle mě výborné kolo – ale výhradně na XC závodní tra?. Jezdit bych se na něm bál.

            0 0
        • McBlacky  

          žádný kolo není na dosmrti, postupně na něm všechno zdechne :-)

          0 0
      • Mictian  

        tak to na to koukas volako podivne,me se to kolo libi uz jen proto,ze je to cannondale a navic je pekelne originalni a vubec temer dokonaly…

        0 0
        • Mamutt  

          Hm. Podle mě je to kolo takové „pudinkové“ – teď mi nejde o barvu, ale o ty křivky.. By se mi líbilo, mít trochu (více ;-)) ostřeji řezané rysy.

          0 0
        • BB  

          co je na tom kole originalniho ? Jednocep, kterych to je stovky, ram pripomina tim krizem Adepta od Kleina. Lefty je uz zabehla vec. Me pripada, ze Cannondale nejak ztratil napady a zaradil se do sedi vsedniho dne.

          0 0
    • rock  

      Mně se to docela líbí … rám by dostal jinej lak a asi bych si musel těžce zvykat na nesouměrný pohled na leftynu, ale jinak OK …

      0 0
      • rock  

        … jo už bych tam nedával nálepky Cannondale, nechal bych to bez loga …

        0 0
    •  

      Zdravíme pozemšťany!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.