• georgio

    Rozhodl jsem se poridit mechaniky Avid BB7, a vaham nad velikosti kotouce, zatim vitezi varianta 203mm vepredu, 160mm vzadu. Nese s sebou vetsi kotouc nejake nevyhody? Treba mnohem vetsi opotrebeni vidlice?Jake jsou naopak nejvetsi vyhody velkeho kotouce? Ma vyznam dozadu davat vetsi kotouc nez 160mm.Jezdim XC, Maratony apod… Cenovy rozdil mezi jednotlivymi variantami je zanedbatelny.

    Anketa: Doporucovana velikost kotoucu pred/zad

    0x
    0%
    5x
    14%
    31x
    86%
    0x
    0%
    0 0
    • kubad  

      To je blbost, stačí ti bohatě 160/160, ale 180/60 je možná lepší varianta pro mechaniky jinak cca 15 % zvýšení brzdného účinku proti 160mm kotouči 200 mm kotouč už běžné XC vidlice nesnesou.Mají max rozměr 180mm od výrobce, ovšem nevím co máš za vidli.

      0 0
    • Páník  

      Mam BB5 160/160 a ubrzdi vsechno v pohode…jezdim enduro.Az budu menit kotouce dam dopredu 180,vzadu necham 160…vetsi kotouc uz ne,pac bude podle me nachylnejsi na ohnuti a zas takovej rozdil v ucinosti to oproti 180 nebude

      0 0
    • Radek Broz  

      Ja mam ted na BB7 sice 203/203, ale na tvy pouziti tech 180/160 bohate staci – brzdi to naprosto dostatecne a usetrsis nejaky gramy.

      0 0
    • MartinXC  

      Větší kotouč u Avidu víc cvrnká…teda bez pevné osy vepředu.

      0 0
    • j-c  

      Mam BB7 – vepredu 185 mm original kotouc (vidla RS Tora 318 u-turn), vzadu 160 mm. Pri vetsim naklonu v zatacce si predni brzda sem tam cinkne, ale neni to nic strasneho. Brzdi to vcelku slusne. Jsu zvedavej jak dlouho vydrzi Motexy :)

      0 0
    • vendetta  

      Chtel bych vyuzit tohoto tematu a zeptat se, zda muzu na Avid BB7 dat i 180 mm kotouc. Obycejne se doporucuje prave kotouc Avid Roundagon, 185 mm, alternativ o velikosti 185 mm je pomerne malo. Dekuji.

      0 0
      • martin_bakov  

        Je jedno jestli budes mit 185mm nebo 180mm hlavne si kup spravnou redukci a nebudes muset nic vic resit.