• RUMcajs

    Cus,

    mam tretry toulavy, tak me zatahnuli do Irska, pac jsem videl na fotkach pekny kopecky a taky pekne platej. Bohuzel ty fotky byla najaka zakerna svinarna ve photoshopu a vetsina pozemku je v osobnim vlastnicvi.

    Uz me to tu tak moc nebavi, tak me napadlo, jesli nekdo nevite, jak se legalne dostat do Kanady a sehnat tam legalne praci, popripade do USA.

    Dik

    P.S. Nejsem student.

    0 0
    • JancA  

      jestli nemáš vízum, tak si ho stejně musíš udělat přes českou ambasádu, chvíli to trvá a musíš na pohovor…jinak přes různý agentury to neni problém, ale zacáluješ docela dost prachů za zprostředkování. V USA seženeš práci v pohodě, ale ze začátku nečekej zázrak v podobě platu, ubytování a kvalifikované práce. Zkus mrknout třeba na www.studentagency.cz nebo www.gtsint.cz

      0 0
      • JancA  

        ps:jen nechapu, jak chces stihat bike..ja takhle byla nekolikrat v UK, loni i s kolem a najela sem za 3 mesice 2000km, proste to neslo:(

        0 0
        • RUMcajs  

          Ale jdi ty ty drndo :-) Jsi nikdy neslysela slovo weekend? :-)

          To zalezi na tom, jak je clovek linej, potazmo nadsenej pro bika. V CR jsem prvni rok co jsem koupil bika nejel pod 500 mesicne.

          0 0
    • Pinocio  

      www.aupair.cz/.. přes tohle zatím hledám já:)

      0 0
      • blue  

        takova skoro pohadka se stastnym koncem, co? :-)

        www.aupair.cz/holusa.htm

        0 0
        • Pinocio  

          jak jinak:-) a určitě je ten text bez jakýchkoliv úprav agentury:-D

          0 0
          • blue  

            docela me taky zaujala nabidka prace jako sberac puku na hokejovych zapasech za 30–50 tisic mesicne :-)

            0 0
            • JIRA  

              Jen aby to nebyl spíš živý terč! ;) Chápal bych to na golfu ale na hokeji? Holt améérika…

              0 0
          • JIRA